Jak wiadomo kupno magicznych przedmiotów rzeczą prostą nie jest. Ale nawet Abdul, ma listę kilku przedmiotów, których cena zawsze jest taka sama. Są to przedmioty w pewien sposób unikatowe, narzucające swoją formę graczowi. A to jest ich lista, oczywiście, nie wszystkie z tych przedmiotów, Abdul posiada...
1. 10 świętych mieczy:
1 i 2. Izanagi i Izanami
Wygląd - Wykonany jest zapewne w odróżnieniu od katan ze stali damasceńskiej. Ostrze jest cienkie jak u typowej katany, jednak znacznie szersze, gdzieś 8cm. Miecz jest jednosieczny, płaz ma 65cm u samej góry jest zakrzywiony ku górze, tworząc swoisty kolec. Ostrze jest białe jak śnieg, w odróżnieniu od czarnej, prostej rękojeści(U Izanami kolory na odwrót). Długa na jakieś 16cm, owinięta czarnym oplotem. Miecz nie posiada gardy.
Magiczne właściwości - ???
10. Amaterasu
Wygląd - ???
Magiczne właściwości - Plotki głoszą że osoba dzierżąca Amaterasu obdarzona zostaje nieśmiertelnością. Czy to prawda? Kto wie...
2. Sacred Relict:
Magiczny przedmiot będący uzupełnieniem posiadacza. Przedmiot ten przedstawia srebrną kulkę, która w kontakcie z ciałem łączy się, aktywując Sacred Relict(Po jednym użyciu zmienia się w jakiś przedmiot). SR każdej postaci jest inny, jego zadaniem jest uzupełniać słabe punkty lub potęgować mocne, użytkownika. SR posiada 5 poziomów opanowania, w momencie kupna zawsze ustawiony jest na poziom 1. Odblokowanie kolejnych poziomów u każdego użytkownika wygląda inaczej. Sam SR a także sposób zdobycia jego wyższych poziomów będzie omawiany między kupującym a sprzedawcą(Don) przez PV/GG. Czas działania SR wynosi 1 turą. Przedłużenie tego o każdą kolejną wynosi: 10PD za pierwszy razem, każdy kolejny to koszt 3PD więcej. Koszt Sacred Relict to 150.000 klejnotów i 30PD. Moc samego przedmiotu jest dość wysoka a przedmiot użyteczny. Moce kolejnych poziomów to PWM/D, C, B, A, S/S+
3. Magiczna Kuźnia:
Miejsce w którym każdy gracz może stworzyć nowy magiczny przedmiot. Zasady jego tworzenia, a raczej koszty, są jednak dość duże. Na dodatek można stworzyć magiczny przedmiot, tylko z posiadanego już normalnego przedmiotu, który zostawiamy w kuźni na x dni w celu jego przetworzenia.
(Cena przedmiotu + cena umagicznienia) * 150% + Rodzaj zasilania = cena przedmiotu umagicznionego
Do przedmiotu można wmontować zaklęcie lub/i zaklęcie, oraz zasilanie. Koszty są następujące:
PWM - 5x cena przedmiotu + 1.000-5.000
D - 10x Cena przedmiotu + 5.000-10.000
C - 15x Cena przedmiotu + 10.000-25.000
B - 20x Cena przedmiotu + 25.000-50.000
A - 30x Cena przedmiotu + 50.000-100.000
Um. Lvl 1 - 10x Cena przedmiotu + 30.000
Um. Lvl 2 - 20x Cena przedmiotu + 60.000
Um. Lvl 3 - 30x Cena przedmiotu + 90.000
Moc od maga - 5.000 + 5x Cena przedmiotu
z przedmiotu - 15.000 + 10x Cena przedmiotu
z otoczenia - 30.000 + 20x Cena przedmiotu
Czas tworzenia wynosi:
PWM - 5 Dni
D - 10 Dni
C - 20 Dni
B - 30 Dni
A - 45 Dni
1 lvl - 10 Dni
2 lvl - 25 Dni
3 lvl - 45 Dni
Maksymalnie można jednocześnie dodać broni tylko jedną moc. Potem jednak można broń przekuwać jeszcze x razy dodając jej coraz więcej i więcej efektów. To jednak, kosztuje zdecydowanie więcej:
cena "umagicznienia" + (poprzedni koszt * 40%) = cena
Przedmiot w którym umieszczona jest umiejka, może np. obdarować nas ową umiejętnością. Nie mniej jeśli w mieczu posiadamy umiejętność jokera lvl 1 i nasza postać także posiada jokera lvl 1, to łącznie nadal mamy jokera lvl 1, a nie 2, ponieważ umiejka się nie kumuluje.
Broń tą kupimy w dziale "Magiczna kuźnia" która jest podforum w forum "Kartoteka".