Liczba postów : 237
Dołączył/a : 02/01/2013
| Temat: Dzienniczek Reny~ Nie Sie 18 2013, 18:57 | |
|
- Laveth - Pan kapitan! Ściślej mówiąc oficer i przełożony Reny, który zatrudnił ją w swym jakże elitarnym oddziale, ale dla nie to i tak jest pan kapitan! Tajemniczy Smoczy Zabójca, który naturalnie jest idolem Raven już od dłuższego czasu!
- Ayumu - Pan Sennik i współlokator! Pewnego dnia, gdy Rena obudziła się na plaży...obok leżał już Ayumu! W pierwszej chwili myślała, że nie żyje, ale żył i oznajmił, że zaglądał w jej sny! Jak ktoś taki może nie zaciekawić? Trudno było wyciągnąć od niego imię, jak i inne informacje - o wielu rzeczach, policjantka wciąż nie wie! Nie mniej jednak dziwnym trafem zamieszkali razem, więc i tym bardziej Raven chce się dowiedzieć o nim jeszcze więcej!
- Nathiar - Chłopak ze znaczkiem na twarzy, który uratował ją przed spadnięciem z drzewka! Polubiła go przez to od razu i do dzisiaj wymyśla różne przezwiska by przy ponownym spotkaniu móc go jakoś ładnie nazwać!
- Kawka - Spotkały się na misji do policji, gdzie obie zamiast iść z resztą, poszły sobie z Baltazarem. Zawiązały kontakt i współpracowały jeszcze na dwóch kolejnych misjach! Niestety zawsze coś się działo...Nie mniej jednak Kawka zdaje się bardzo ciekawą personą, którą trzeba nauczyć języka!
- Pace - Spotkali się na misji do policji, gdzie mieli razem współpracować, ale przez rozdzielenie się...no cóż, nie może wiele o nim powiedzieć...Ale go pamięta i kiedyś dopozna!
- Wild - Spotkali się na misji do policji, gdzie mieli razem współpracować, ale przez rozdzielenie się...no cóż, nie może wiele o niej powiedzieć...Ale ją pamięta i kiedyś dopozna!
- Laura (blondi) -Poznały się na festiwalu kaczuszek w dhc, ale Rena nie zna nawet jej prawdziwego imienia! Po prostu zwróciła swą uwagę, gdy chciała coś od policjantki, wzywając ją per 'ruda', ale do dzisiaj nie wie o co chodziło! Tak więc...może kiedyś się dowie?
- Mejiro Shinji (długowłosy) - spotkali się mimochodem, przy rozmowie z wujkiem P! Niewiele rozmawiali, więc dziewczę nie zna nawet jego imienia, ale za to zapamiętała długie włosy!
- Suri - Biała kotka, którą poznała na turnieju magicznym. Biedactwo zgubiło się w tłumie i szukało swego pana, więc dzielna policjantka postanowiła pomóc! Odniosła przy tym kilka krwawiących ran, ale w końcu się udało! Tym sposobem poznała innego policjanta...
- Finny - Właściciel Suri! Od jednej znajomości do drugiej, co nie? Wpierw poznała kotkę, a potem Finnka. Coś trochę cichy się zdawał, ale mieli kilka interesujących rozmów! No i oboje są policjantami, więc Rena ma nadzieję na kolejne spotkania.
- Nanaya - Również poznały się na turnieju magicznym, ale niestety nie za wiele o dziewczynie wie. Poza faktem, że ma siostrę i zna Baltazara! To jest dość zastanawiające bo wyglądało na to, że Nanananaya wie o Balciu więcej niż Raven. Hum hum...trzeba to zbadać!
- Ringo - Siostra Nanananayi, która trzyma gdzieś tajny siostrzany kodeks! Od razu widać było jak wielbi swą siostrę, więc rudowłosa nie ma wątpliwości co do kodeksu...który musi kiedyś zobaczyć!
- Kirino - Zielonowłosa, niewinna dziewczyna, która obdarowała ją, Baltazara i Nanananayę kwiatuszkami. Dziwny początek znajomości, ale jakiż ciekawy! Potem biedna cierpiała, że pomylono ją z czyimś szefem, a szefem nie była, więc Renia ma nadzieję, iż Kiriś zostanie kiedyś czyimś szefem!
- Will - Małomówny mały chłopiec z DHC i...właściwie tyle! Niewiele się o nim dowiedziała, a główna jego charakterystyka to brak słów...Cichy strasznie...więc Raven ma zamiar go nauczyć alfabetu itp.
- Aisee - kotek z DHC, o którym niewiele wiadomo.
- Lusye (długowłosa) - Długowłosa, cicha dziewczyna z DHC, o której niewiele wiadomo.
- Meiji (nianiek) - Marudny jegomość z DHC, o którym również niewiele jeszcze wiadomo. Nawet się nie przedstawił, więc należało dać mu ładne przezwisko~
- Baltazar - przede wszystkim gość o superaśnym imieniu! Póki co Raven lepszego imionka nie słyszała, więc nic dziwnego, iż od razu go polubiła! Baltazar jest dość tajemniczy i biedna rudowłosa dalej mało o nim wie, ale dowiedziała się czegoś co trudno będzie przebić...Balt jest jej ojcem z innego świata! Łiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~!
- Intree - dziwne dziewczę spotkane na misji w lasku, gdzie grupka policjantki miała znaleźć lekarza z lekarstwem. Po rozdzieleniu, dziewczę trafiło na tą oto osóbkę, która chciała ciągle krwi, dzięki której wygląda lepiej! Problemik pojawił się, gdy zjawił się Szaman i ani on, ani ona, nie chcieli powiedzieć co się niegdyś stało...Przez to, Renie trudno było podjąć decyzję po, której stronie stanąć...W wyniku tego przez tydzień miała koszmary...dzięki, którym poznała Ayumu!
- Szaman - pojawił się znikąd, próbując rozdzielić Renę od Intree. Jak się okazało to on atakował ich wcześniej drzewami, podły! A potem niby chciał ratować...Co prawda dał grupce policjantki, lekarstwo dla ich zleceniodawcy, ale mimo wszystko...Może nie powinna go zostawiać z Intree?
- Rena2 - czyli starsza Rena, która pochodzi z innego świata! Tym samym jest to prawdziwa córka Baltazara! To właśnie ona wyjawiła, iż Balcio jest ich ojcem, a Ayumu z innego świata niestety nie żyje. No i przez pewne okoliczności nieprzepada najwyraźniej za nim, hum hum...Niestety nie udało się wykonać misji ochrony jej persony przez co odniosła poważne rany! Raven próbowała ją ratować, ale - na szczęście? - wkroczył Balt i zabrał córkę. Póki co nie wiadomo czy żyje...
- Sugito - rywal/wróg/konkurent Baltazara! Przybył zabić Renę2, ale gdy się okazało, że Balcio jest w pobliżu to wolał zabić jego. Bardzo silny i trudno go zabić...czy też raczej chociażby zatrzymać i to w pojedynkę! To jemu Rena2 'zawdzięcza' śmiertelną ranę.
- Wujek P (Panemeusz) - nie kto inny jak sam mistrz gildii DHC, Mr.P! Poznała go osobiście na kaczym festiwalu, gdzie mężczyzna zrobił na niej ogromne wrażenie już samą przemową! Najwyraźniej i ona przypadła mistrzowi do gustu bo nie tylko zaproponował by wstąpiła w szeregi jego gildii, ale i pozwolił mówić do siebie 'wujku'!
- Ratszepsut (wujek R) - brat wujka P! Tajemniczy, małomówny i ma obandażowane ręce! Poza tym dostarczył sporo informacji, które należało zapisać! Zupełnie inny od swego brata P, który jest rozrywkowy! A, Ratszepsut? Jakiś cichy!
- Kameleon (Kelenamon) - brat wujka P i wujka R, ale jeszcze Rena nie wie czy może mu mówić per wujku. Zdaje się zły bo pozbawił wujka P życia! Niby życia...No ukradł mu oko Horusa! Trzeba go znaleźć i poprosić by oddał.
- Huang (z innego wymiaru) -
- Takara (z innego wymiaru) -
- Nektar bogów (B) - w mitologii greckiej napój bogów. Dawał im nieśmiertelność i wieczną młodość. Wraz z ambrozją stanowił ich jedyny pokarm. Podczas uczt na Olimpie roznosili go podczaszowie – Hebe (bogini i uosobienie młodości) i Ganimedes (ukochany boga Zeusa).
Opis zaklęcia – Zaklęcie lecznicze. W rękach Raven, pojawia się srebrny kielich, napełniony szkarłatną cieczą o bezwonnym zapachu, ale ulubionym smaku osóbki, która właśnie go pije. Persona, która go wypije, nie tylko odzyskuje siły, ale i wszelakie rany się goją. Należy zaznaczyć, iż owa osóbka, na której stosuje się nektar być żywa, a magiczna ciecz na tym etapie nie posiada niestety takich samych właściwości jak mityczny nektar. Uściślając: - Zwykłe obrażenie (tj. od broni) niezagrażające życiu, goją się niemal natychmiast. - Zwykłe obrażenie (tj. od broni), ale poważniejsze, które życiu zagrażają, goją się przez trzy posty. W dodatku jeśli to naprawdę poważna rana jak przebicie włócznią, dziura w nodze itp. to blizna i tak zostaje (+ ewentualne dolegliwości według woli mg), ale ofiara przeżyje. - Obrażenia, które zostały zadane przez magię (magiczne przedmioty, zaklęcie itp.) goją się przez trzy posty. Podkreślmy, iż dotyczy to obrażeń od ‘magi’ rangi D i C. - Obrażenie zadane przez zaklęcia rangi B: czasem się udaje, czasem nie, czasem nie do końca. Tutaj zależne wszystko jest od owego zaklęcia i głównie decyzji mg. Notabene nie trzeba wypić całego kielicha by zostać uleczonym. Przy mniejszych ranach wystarczy wypić 25% zawartości, przy średnich 50%, a przy cięższych 100% zawartości. Tak więc parę osób może napić się za jednym razem, albowiem kielich znika dopiero wtedy, gdy zostanie opróżniony.
- Trójząb Posejdona (C) – broń boga morza i oceanów. Używany był przez niego do rozbijania skał i tworzenia źródeł. Dzięki temu zaklęciu Raven nie tylko ma w swoich łapkach broń, którą może użyć w zwykłej walce, ale i dzięki temu może panować nad wodą znajdującą się w pobliżu. Oczywiście nie nad całymi jeziorami, ale nad znacznie większą ilością niż np. szklanka wody.
Długość drzewca wynosi 120cm, a 30cm ‘zęby’ broni. LINK
- Egida (C) - w mitologii greckiej tarcza boga Zeusa i bogini Ateny. Została wykuta przez Hefajstosa (w innej wersji: zrobiona ze skóry kozy Amaltei). Była ona atrybutem boga nieba i piorunów. Dała (jeszcze wtedy młodemu) Zeusowi zwycięstwo nad jego ojcem Kronosem, który wcześniej pożarł swoje dzieci – starsze rodzeństwo Zeusa.
Opis zaklęcia: – w rękach użytkowniczki pojawia się tarcza o średnicy około 85cm. Zdobiona jest złoto podobnym kolorem, a na jej wierzchu wyryta jest twarz bóstwa. Owe zaklęcie chroni dziewczynę przed zaklęciami rangi D, słabszymi C oraz oczywiście przed zwykłymi atakami i bronią. LINK
- Gungnir (Gungni, Gungner, albo Gungrir) (C) - nazwa jednej z włóczni Odyna, która zawsze trafia w cel - stąd jej imię, które znaczy: "Niezachwiana". Według Skáldskaparmál Snorri Sturlusona włócznia ta została wykonana przez Krasnoludy znane jako Synowie Ivaldiego pod kierunkiem krasnoludzkiego mistrza kowalskiego Dvalina. Była też między innymi obiektem poszukiwań nazistowskiej organizacji Ahnenerbe.
Opis zaklęcia – użytkowniczka przyzywa do swych dłoni włócznię (Dł. całkowita: 210 cm, Dł. ostrza: 47 cm), która jest kierowana przez prawą rękę dziewczyny. Na tym poziomie niestety nie zawsze trafia w cel, zwłaszcza, że to Raven nią kieruje. Broń nie znika póki nie trafi w cel. Aczkolwiek sama Raven może równie dobrze przywołać ów włócznię do siebie i walczyć za jej pomocą.
- Hełm Hadesa (D) – w mitologii greckiej hełm Hadesa wykonany z psiej skóry, który czynił boga niewidzialnym…Przyzywając ów hełm na głowie, Rena staje się niewidzialna na jeden post wraz z wszystkim co ma na sobie lub trzyma – ale NIE inne żywe istoty. Poza tym oczywiście można ją zranić w tej postaci jak się wie, gdzie jest, a i ona może zrobić to samo.
- Mitologiczny translator – dzięki temu prostemu pwm, Raven jest w stanie odczytać każde starożytne/mitologiczne pismo jakie istnieje. Naturalnie nic się z oczkami nie dzieje albowiem na jej nosie pojawiają się po prostu okularki, dzięki, którym potrafi przeczytać (i przetłumaczyć) ów pismo.
- Hermes – nic innego jak zwykła poczta. Może nie taka zwykła, ale owe pwm właśnie do tego służy. Przed Reną pojawia się koperta ze skrzydełkami w środku, której znajduje się list. Treść listu jest taka jaką dziewczyna sobie wymyśli. Niestety nie działa to w dwie strony, więc dziewczyna może tylko wysyłać wiadomości, a nie odbierać.
Koperta nie lata jak ptaszek, po prostu znika i pojawia się tam, gdzie powinna być dostarczona. Niestety zasięg wielki nie jest, więc nie wyśle tego do drugiego miasta…Zasięg działania – odbiorca musi znajdować się w tym samym temacie co Raven.
- Encyklopedia - wiedza o wszelakich mitycznych stworach, broniach, bogach etc etc. Nie tyczy się tych wykreowanych całkowicie przez MG.
- Mityczne światło Ra – pojawia się mały bożek, w równie niewielkim kajaku, pchający przed sobą nie dużą kulę światła – co dla samej użytkowniczki służy jedynie za zwykłą, starożytną latarkę i nic więcej.
- Wielkie Dionizje – przywoływanie wszelkiego alkoholu ku czci wielkiego Dionizosa. Ściślej mówiąc pojawiają się kufle, butelki lub inne naczynie, w którym znajduje się odpowiedni alkohol.
- Wsparcie Posejdona – Posejdon, władca oceanów i potron żeglarzy, którzy polegali na swym bóstwie podczas żeglugi. Dzięki temu i rudowłosa może zdać się na łaskę Posejdona, albowiem używając tego pwm, dziewczyna po prostu wie, gdzie znajduje się określony kierunek świata.
- Lira Appolina – instrument strunowy z grupy chordofonów wywodzący się ze starożytnej Grecji. Ma wąski, czworoboczny rezonator, z którego wychodzą dwa łukowate ramiona połączone poprzeczką. Zaopatrzony w 4 do 10 strun. Lira była jednym z atrybutów Apollina, któremu przypisywano wynalezienie tego instrumentu, choć za wynalazcę liry uważany był też Merkury. Co zaś się tyczy samego pwm – pojawia się owa Lira, która…sama gra! Nie ma to żadnych innych właściwości. Nie atakuje, nie usypia, nie hipnotyzuje – no chyba, że ktoś kocha muzykę, ale to już nie wina Raven.
- Nić Ariadny - w mitologii greckiej kłębek nici, który Ariadna podarowała Tezeuszowi, aby mógł wydostać się z labiryntu po zabiciu Minotaura. W praktyce nie jest to tak łatwe…Na podłożu (lub ścianie o ile podłoże nie ma) pojawia się złota nić, która kieruje użytkowniczkę do wyjścia. Problem polega na tym, że jak są różne drogi, a każda z nich prowadzi do wyjścia skądś (budynku, labiryntu, lasu itp.) to lina nie pomaga wybrać drogi i kieruje się na wszystkie szlaki. Tak więc do wyjścia zaprowadzi, ale nie podpowie, która droga jest najlepsza.
- Kuferek z Tartaru – Danaidy…zostały przemocą wydane za mąż za swych braci stryjecznych, synów Egyptosa. Na rozkaz ojca wszystkie zabiły swoich mężów w czasie nocy poślubnej. Jedynie Hypermestra nie wykonała ojcowskiego polecenia. Z wyroku Zeusa wszystkie zabójczynie zostały wtrącone do Tartaru, gdzie muszą bez przerwy nosić sitami wodę, by napełniać beczki bez dna. I tak już na wieki.
Ściślej mówiąc – pojawia się niewielki kuferek w kształcie beczki…bez dna! Dziewczyna może tam schować całą szafę, a wciąż miejsce będzie. Naturalnie jeśli chce coś wyciągnąć to nie musi szukać bo zawsze znajdzie to na wierzchu. W kuferku nie można schować żadnych żywych istot, przenosić magicznych przedmiotów, ani nic podobnego. Służy to raczej jako zwykła torebka na zwykłe rzeczy jak ciuchy, szczoteczki do zębów itp. Pomieści góra 20kg naraz.
|
|