HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Shuzo Fujimaki - Page 2




 

Share
 

 Shuzo Fujimaki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Shuzo Fujimaki


Shuzo Fujimaki


Liczba postów : 12
Dołączył/a : 09/12/2015

Shuzo Fujimaki - Page 2 Empty
PisanieTemat: Shuzo Fujimaki   Shuzo Fujimaki - Page 2 EmptyPią Lut 05 2016, 18:12

First topic message reminder :

Imię: Shuzo
Nazwisko: Fujimaki
Płeć: Mężczyzna
Waga: 70 kg
Wzrost: 1,85 m
Wiek: 23 lata
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: lewa pierś
Klasa Maga: 0

Wygląd:
Jakby nie patrzeć Shuzo jest charakterystyczną osobą i zazwyczaj przyciąga uwagę ludzi. Przez wiele lat, przez swoją delikatną urodę mylony był z dziewczynką. Z biegiem czasu jego rysy stały się ostrzejsze oraz bardziej męskie i teraz nie sposób go pomylić z kobietą. Ma sięgające od łopatek białe jak śnieg włosy, które zazwyczaj wiąże w kłosa lub nosi całkowicie rozpuszczone. Jako że ma heterochromie to największą uwagę przyciągają jego oczy: prawe, które przypomina błękit oceanu oraz lewe koloru piasku. Mimo mięśni jego kości są  mocno zarysowane na sylwetce, co zapewne ma związek z rodzajem jego magii. Na lewej piersi znajduję się czarny znak gildii świadczący o przynależności Shuza do Fairy Tail.

Charakter:
Co można powiedzieć o Shuzie? No cóż jest typem człowieka który nie jest zbyt wylewny w stosunku do innych. Niektóre swoje myśli pozostawia dla siebie nie dzieląc się nimi z ludźmi, czy to ze zwykłej niechęci czy też uważania tego za zbędne. Mimo to zazwyczaj jest miły w stosunku do otoczenia i stara się rozwiązywać problemy bez konieczności walki, chyba że jest to konieczne. Przez to że w dzieciństwie mylono go z dziewczynką jest czuły na nazywanie go w jakikolwiek sposób kobietą.

Historia:
Historia Shuza zaczyna się w jednej z wsi w Fiore. Rodzice uprawiali buraki cukrowe i spędzali właściwie całe dnie na polu, by mieć za co żyć. W tym czasie Shuzo mógł do woli wykorzystywać wolny czas bawiąc się z rówieśnikami, podkradając jabłka sąsiadom, a następnie uciekając przed nimi. Niestety rzadko bawił się z kimś spoza swojej paczki, ponieważ w tamtym okresie większość ludzi brała go na pierwszy rzut oka za dziewczynkę.
Pewnego dnia podczas beztroskiej zabawy Shuzo niestety spadł z drzewa i złamał sobie rączkę. No cóż nie było wyjścia trzeba było się udać do miejscowego lekarza. Niestety od kolegów wiedział, że ów mężczyzna jest okropny i nie przepada za dziećmi. Przed Shuzem do gabinetu wszedł rudowłosy chłopiec, którego wcześniej znał tylko z widzenia. Co dziwnego po jakimś czasie doktor zawołał następnego pacjenta, pomimo iż rudzielec nie wyszedł. Wzbudziło to lekki niepokój w umyśle białowłosego, ale przecież nie mógł zostawić nienastawionej ręki. Lekarz był miły i bardzo wygadany wbrew temu co słyszał od kolegów. Kiedy miał nastąpić moment nastawienia ręki oprócz bólu usłyszał też głuchy jęk doktora. Część kości po prostu wbiła się w ciało lekarza przebijając przy tym jego płuco i przeszła na wylot. Chłopiec spanikował nie wiedząc co się dzieje. Wiedział jedno – musiał uciekać. Co ciekawego okazało się, że w gabinecie  znajduje się cały czas ten sam rudy chłopiec. W sumie Shuzo nie wie dlaczego tak się stało, ale chłopak zaczął biec razem z nim i tym sposobem znaleźli się we dwójkę w lesie.
Jak się zaraz okazało chłopiec który z nim pobiegł okazał się dziewczynką. Jak na ironię Shuzo, który wyglądał wtedy jak dziewczę i Shirai wyglądająca na chłopaka mieli teraz wspólnie przemierzać ziemie Fiore. Później stała się rzecz jeszcze dziwniejsza, ponieważ przed śmiercią lekarz najwidoczniej nastawił połamaną kość, a na dodatek zdążyła się ona zrosnąć w tak krótkim czasie. Po całym zajściu obydwoje zaczęli obmyślać plan działania. W trakcie rozmowy Shuzo dowiedział się, że doktor, którego przez przypadek zabił za bardzo lubił przyjmować w swoim gabinecie małe dziewczynki. Spodobała mu się także nazwa jaką Shirai nadała owemu typowi człowieka. Od tego momentu oboje nazywali ich „Oblechami”. Niestety cała ucieczka miała także inny wpływ na Shuza, którego nie zauważył u swej towarzyszki, a mianowicie chodziło o rodziców. Shuzo nie przebywał ze swoimi rodzicami za dnia zbyt dużo czasu, ale przecież nadal ich kochał. Nie mógł jednak do nich wrócić przez to co się stało. Jak się później dowiedział Shirai nie miała swoich rodziców i może dlatego nie zauważył u niej zbytniej tęsknoty za wioską.
Po kilku dniach wędrówki dotarli do klasztoru w którym znajdował się kobiecy zakon. Po wielu protestach Shuza i namowach Shirai postanowili przystąpić do tego zakonu przynajmniej na jakiś czas. Ze względu na ówczesny wygląd Shuza zakonnice przyjęły go tak naprawdę bez najmniejszego wahania, ale Shirai miała już większy problem. Ostatecznie oboje przez dwa tygodnie żyli sobie spokojnie w klasztorze korzystając z dostępnych tam wygód. Niestety pewnego dnia odkryto prawdziwą płeć Shuza i niestety dwójka przyjaciół musiała ponownie uciekać w poszukiwaniu swojego miejsca na świecie.
Resztę życia spędzili razem czasami podkradając jedzenie, a czasami biorąc uczciwą zapłatę za drobne prace. Spali zazwyczaj  w opuszczonych chatach, cudzych stodołach i innych tego temu miejscach. Z upływem czasu Shuzo zrozumiał swą moc oraz że nie ma w tym nic dziwnego. Teraz czuł się wyjątkowy, ale nie chciał wrócić do rodzinnej wioski po tak długim czasie, bo po prostu nie umiał sobie tego wyobrazić. Podczas wędrówki doskonalili wraz z Shirai swe umiejętności magiczne podsycani nienawiścią do „Oblechów”.
Obecnie Shuzo wraz z Shirai otwierają nowy rozdział w swoim życiu po dołączeniu do gildii Fairy Tail.

Umiejętności: Szermierz (Lvl 1), Kreator (Lvl 1), Kontrola przepływu magii (lvl 1)

Ekwipunek:
Sztylet, nóż, lina(2m), 4736 klejnotów, kocyk,

Rodzaj Magii: Magia kości - opiera się na manipulacji gęstością, wielkością, trwałością i szybkością wzrostu kości. Większość umiejętności skupia się głównie na wzmacnianiu użytkownika, ale istnieją wyjątki oddziałujące także na innych.

Pasywne Właściwości Magii
- wzmocniona wytrzymałość – Kości Shuza są ponadprzeciętnie wytrzymałe. Są w stanie przetrwać nieco mocniejsze uderzenia i upadki z trochę większych wysokości, niż kości normalnego człowieka.
- szybsza regeneracja kości – regeneracja wszelkich złamań i pęknięć jest przyspieszona. Pęknięcia, małe nadkruszenia zrastają się w ciągu doby fabularnej, a złamania inne niż otwarte, w których kość nie rozpadła się całkowicie na dwie części mogą się zrosnąć w ciągu trzech dób, ale kończynę nadal trzeba jeszcze oszczędzać. Skraca się także o dzień czas przebywania w szpitalu, jeśli powodem są złamania.

Zaklęcia:
- bone armor [A] – Ciało Shuza pokrywa gruba zbroja zrobiona z kości. Jej wytrzymałość przewyższa stal i w wysokim stopniu broni użytkownika przed wszelkimi atakami. Jest lżejsza od swoich stalowych odpowiedników, ale nadal zmniejsza zwinność i szybkość użytkownika. Jest odporna na wysokie temperatury oraz silne uderzenia. Zakrywa prawie całe ciało, a na wszelkich zgięciach powstaje kolczuga stworzona z kościanych pierścieni. Oczy są odsłonięte, przy ustach i uszach tworzą się małe prostokątne otwory, palce od zewnętrznej strony pokrywają nachodzące na siebie płytki kostne, natomiast od wewnętrznej strony dłoń nie jest chroniona. Zbroja pojawia się na czas 5 postów, a żeby ją uszkodzić potrzeba bardzo silnego pchnięcia lub uderzenia toporem. Oczywiście Shuzo może zdjąć zbroję w każdym momencie.
- bony creature [A]– Dzięki tej umiejętności kości Shuza ulegają dużemu wzrostowi, a on może nadawać im kształt. Dany twór bezboleśnie i nie uszkadzając tkanek wydobywa się na zewnątrz organizmu. W walce może posłużyć do zrobienia tarczy, różnego rodzaju broni lub przedmiotów codziennego użytku, czyli przykładowo kufla na piwo. Stworzenie miecza i podobnych rozmiarowo obiektów zajmuje ok 2 sekund pod warunkiem, że Shuzo wytwarzał je już wcześniej natomiast stworzenie większych i bardziej skomplikowanych tworów zajmuje trochę dłużej. Maksymalne rozmiary tworów to 3 x 3 x 3 metry, ale gdyby to była zbita tkanka kostna to najwyżej 5 metrów sześciennych. Wytrzymałość i ostrość tworów jest trochę gorsza niż w przypadku stalowych wyrobów. Twory o większej objętości niż przeciętne krzesło czy topór stają się po 7 postach bardzo kruche i nietrwałe.
- bone missiles [B] - z palców rąk Shuza zostają wystrzelone małe kostki o wzmocnionej twardości oraz bardzo dużej prędkości. Działają niczym pociski wystrzelone z pistoletu. Są w stanie przebić nawet cienką zbroję. W zetknięciu z człowiekiem zazwyczaj wbijają się na kilka centymetrów w ciało powodując krwawienie. Niestety ich celność jest dosyć niewielka dlatego efektywne działanie uzyskuje się w zasięgu 15 metrów. Przy zasięgu 25m celność oraz obrażenia pocisków mocno spadają, a powyżej tej odległości są one niegroźne.
- bony piles [B] – Po dotknięciu ręką ziemi w odległości maksymalnie 5 metrów od Shuza wyrasta ściana o długości 1,5 m stworzona z trzech rzędów pali(walce zaostrzone na końcu) o średnicy 15 cm i wysokości ok. 1,8 m. Ściana jest lekko pochylona w kierunku tworzenia, a pale ściśle przylegają do siebie. Można ją stworzyć także na powierzchniach pochyłych i ścianach. Pale są wytrzymalsze od zwykłych kości oraz nie jakoś strasznie ostre, ale mogą bardzo poważnie uszkodzić przeciwnika. Mogą one służyć zarówno jako tarcza, jak i potencjalna broń przeciwko wrogom na bliskiej odległości. Ściana wyrasta z prędkością metra na sekundę od dotknięcia przez Shuza ziemi. Samoistnie kruszeją po 3 postach, ale Shuzo może zgodnie z wolą rozproszyć zaklęcie wcześniej.


Ostatnio zmieniony przez Shuzo Fujimaki dnia Pią Lut 12 2016, 11:44, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3316-skarbonka-shuza https://ftpm.forumpolish.com/t3303-shuzo-fujimaki

AutorWiadomość
Reiko


Reiko


Liczba postów : 481
Dołączył/a : 13/12/2014

Shuzo Fujimaki - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Shuzo Fujimaki   Shuzo Fujimaki - Page 2 EmptySob Lut 13 2016, 20:54

Done.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2541-rachunki-lilin https://ftpm.forumpolish.com/t2531-lilin https://ftpm.forumpolish.com/t4308-reiko
 
Shuzo Fujimaki
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.