HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Aedd Mawr! - W BUDOWIE




 

Share
 

 Aedd Mawr! - W BUDOWIE

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Kukume


Kukume


Liczba postów : 1
Dołączył/a : 21/08/2014

Aedd Mawr! - W BUDOWIE Empty
PisanieTemat: Aedd Mawr! - W BUDOWIE   Aedd Mawr! - W BUDOWIE EmptyCzw Sie 21 2014, 16:38

Imię: Kukume - W jezyku jego przodkow imie to oznacza odglos spadajacego deszczu, ktory jest oznaka odradzajacego sie na nowo swiata. W wierzeniach ludu wioski Ta'Ante deszcz jest kontynuacja cyklu zycia.
Pseudonim: "Siewca Nowego Jutra" - w swej wiosce Kukume zostal uznany za dziecie majace rozpoczac nowa epoke swiata, innymi slowy zostal on uznany za namaszczonego herosa, kolejnego pioniera i wielkiego czlowieka.
Nazwisko: Aedd Mawr. - W wiosce Ta'Ante kazdy czlowiek pochodzil z tego samego rodu, a bylo ich na tyle malo, ze nie potrzebne bylo nadawanie im nazwisk. Jednakze chlopiec imieniem Kukume zostal uznany za prostoliniowego potomka wielkiego Aedd Mawra, pierwszego pioniera Ta'Ante, ktory to zalozyl ich wioske i podobnie jak chlopiec kontaktowal sie z duszami zmarlych. Ponadto mowi sie, ze jako jedyny czlowiek przetrwal Wielka Powodz i byl ostatnim z poprzedniej epoki ich ludu, Pionierow. Po opuszczeniu rodzimych ziem Kukume przyjal nazwe herosa jako swe nazwisko, jako iz uznal ze brzmi ono bardzo chlubnie i napawajace odwaga.  
Płeć: Mezczyzna.
Waga: 70 kilogramow.
Wzrost: 172 centymetry.
Wiek: 16 lat.
Gildia: Brak.
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Jak wyzej.
Klasa Maga: 0.

Wygląd: Zacznijmy od cech najwazniejszych czyli tego jak wyglada jego cialo, twarz i czy posiada jakies znamiona, tatuaze lub blizny. Jest to jak na swoj wiek drobny chlopak o chudych ramionach i nogach oraz lekko ciemniejszej niz u obywateli Fiore karnacji. Lekko poniewaz nie jest to az tak drastyczna roznica. W dziecinstwie, zanim okazalo sie, ze chlopak jest magiczny potomkiem najpotezniejszego czlowieka na ziemii rowiesnicy smiali sie z niego, iz jest on podobny do malpy z dzungli. Mowiono na niego "Kukume malpie dlonie" poniewaz mial dluzsze ramiona niz przewiduje norma i delikatnie wieksze dlonie oraz stopy. Nie posiada zadnych tatuazy, jest na to za mlody, a poza tym uzywa on farb do wymalowywania swojej twarzy oraz czasem innych czesci ciala, calkiem podobne do tatuazy, a przy okazji mozna je zmyc. Blizn za bardzo tez nie posiada. No moze kilka drobnych zadrapan na lokciach kolanach i brodzie od dzieciecych zabaw. Nie raz zdarzylo mu sie w dziecinstwie przez jego ciapowate zachowanie potknac sie o jakis badyl i uderzyc glowa o pien drzewa czy twardy kamien. Idzmy wiec dalej, znamiona. Ma on jedno, mianowicie podluzne poparzenie na brzuchu, ktory tak apropo przy pomocy paru kilogramow predzej uformowalby sie w zgrabny becwal niz szesciopak. Ow poparzenie przy odpowiednim kombinowaniu Kukume stalo sie "Znamiem Wielkiego Ptaka", a sam chlopiec stal sie "Siewca Nowego Jutra". Jesli potraficie polaczyc kilka faktow dosyc latwo domyslicie sie, ze poparzenie z legendarnym ptakiem nie ma za wiele wspolnego, tak samo jak mlodzieniec z wielkim Aedd Mawrem, przodkiem jego ludu. Mamy za soba opis jego jakze nieidealnego ciala, niestety moi drodzy, wiekszosc typowych zjadaczy chleba nie wyglada jak grecki pol-bog. Przejdzmy do skromnej dzieciecej twarzy. Ma on pociagla, chuda z widocznymi koscmi policzkowymi oraz zapadnietymi polikami buzke zakonczona dluga szyja. Z srodka twarzyczki wystaje dlugi, czubaty nos a pod nim znajduja sie skromne, waskie usta. Kukume to chlopak o zwyczajnych, szarych oczach, choc w swietle wydaja sie byc niebieskie. Z racji, iz jest on z natury czlowiekiem spokojnym i nie wybuchowym tak tez jego spojrzenie jest w stosunku do innych chaotycznych ludzi spokojne, a nawet zaspane. Rzadko mruga, a robi to w calkiem slimaczym tempie, z reszta jak wszystko. Co do wlosow to sa niepoukladane, rozsypane po calej glowie, faliste i dlugie az do pasa. Tak jak u kazdego czlonka tubylczego ludu Ta'Ante wlosy te maja kolor ciemnego blondu i sa grube oraz puszyste. Jego oczy czesto przyslania dluga grzywka. Na wysokosci karku i po dlugosci kregoslupa zwisaja splatane skorzanym rzemykiem. W odroznieniu od pobratymcow jego brwi nie lacza sie nad oczami i nie sa niesamowicie krzaczaste, sa raczej cienkie i odpowiednio wymodelowane przez nature. Jak zapewne zdazyliscie sie domyslic Kukume nie zabiega o schludny wyglad jego fryzury jak i ciala, takze gdyby urodzil sie z monobrwia, tak by zapewne teraz wygladal. Przejdzmy do stroju, gdyz jest on nawet wazniejszy niz sam wyglad chlopca. Jako iz w swej wiosce znany jest jako potomek wielkich pionierow Ta'Ante tak tez jego stroj jest wykonany z ogromna dokladnoscia. Tkaninami w jego rodzinnych stronach zajmowaly sie glownie kobiety ze wzgledu na ich wspaniala dbalosc o detale. Jego stroj sklada sie z pierwszej warstwy czyli nogawic, opaski biodrowej oraz bluzy z dlugimi rekawami stworzonych z wielkich platow jeleniej skory. Kazde z nich jest bardzo luzne i wisi na drobnym Kukume jak suknia, choc stworzone bylo z mysla o nim. Kazdy element stroju jest wzbogacony w liczne zdobienia, kolorowe rzemyki oraz wzory oznaczajace najszlachetniejsze ludzkie cechy takie jak odwaga, szlachetnosc i tym podobne. Druga warstwa ceremonialnego stroju sklada sie z napiersnika ze skory bizona zakrywajacej jego szyje, obojczyki oraz barki. Podobnie jak ubrania pod nim jest on bogaty w kolorowe zdobienie oraz grube rzemykami. Na wysokosci szyi zwisa naszyjnik zwany w wiosce loope, ktory sklada sie z kilku rozznych dlugoscia sznurkow, a na jej koncach widoczne sa kolorowe piora ptakow, ktorych nie spotka sie we fiore oraz uzebienie roznorakich, groznych zwierzat, z ktorymi radzili sobie polujacy Ta'Ante. Na jego glowie widnieje wielki pioropusz bedacy tak jakby czescia jego ekwipunku, gdyz jego lud wierzyl iz dane nakrycie glowy zwane u nich Wabonnedem sluzylo wojownika do chronienia ich przed zmorami i magicznymi bestiami. Ciekawe ile w tym prawdy. W kazdym razie owe Wabonned sklada sie w powtykanych i odstajacych na prawie metr wysokosci pior jastrzebi, indykow, czapli oraz ptakow tropikalnych oraz tych "z innego swiata". Kazde z nich ma pomalowane konce naturalnymi barwnikami z ziol i wnetrza zwierzat. Niektore z nich sa czerwone, inne brazowe, a jeszcze inne niebieskie. Oprocz tego na jednym uchu Kukume ma zawieszony kolczyk skladajacy sie ze stalowego kolka, rzemyka oraz dwoch piorek bedacych pamiatka po "Wielkim Ptaku". Jest to mozliwie najwiekszy dar jaki chlopiec mogl otrzymac od swego ludu, z reguly przekazywany wodzowi ich osady.
Charakter:
Historia:

Umiejętności:
Ekwipunek:
>Dwa kolorowe bebenki przywiazane do prawego biodra chlopca sluzace mu do wykonywania licznych szamanskich rytualow. Instrumenty sa stworzone ze skory i drewna, ozdobione kolorowymi rzemykami i sznurkami, a takze piorami tropikalnych, niebieskich ptakow. Roznia sie nie wiele od siebie gdyz jeden ma srednice dziesieciu, a drugi pietnastu centymetrow, wydaja jednak roznorakie dzwieki. Sa one bardzo scisle przewiazane platanina trzech sznurkow.
>Flet stworzony z kosci slonia, dlugi na okolo 40 centymetrow zazwyczaj przewieszony na posladkach za bebenkami. Ten w odroznieniu od wczesniej wymienionych perkusji wisi luzno w pokrowcu ze skory bizona. Jest on rowniez ozdobiony wieloma kolorowymi rzemykami, a z jego bokow przy dziurze do wdmuchiwania powietrza widnieja rogi o dlugosci pieciu centymetrow. Na zamknietym koncu widnieje czaszka drobnego skoczka, najprawdopodobniej wiewiorki.
>Okragla, wypukla tarcza o srednicy 40 centymetrow stworzona z wysokiej jakosci ciemnego, mahoniowego drewna. Na jej obrzezach znajduja sie stalowe wzmacniacze o stozkowym wygladzie zapewniajace to, iz niewielka tarcza nie zagnie sie po jednym z uderzen. Na zewnetrznej stronie tarczy znajduja sie wygrawerowane znaki opisujace smialosc i odwage Kukume, a na jej srodku zostal wyrzezbiony otwor na nastepnie umieszczona tam czaszke bizona.
> Poza tym Kukume ma w swym arsenale liczne pojemniki z ziolami pochodzacymi jedynie z jego stron. Sa to pozrywane i skruszone liscie oraz rzadkie korzenie majace na celu usmierzenie poparzen, pomoc w zasnieciu, goraczce czy wywolanie zawrotow glowy. Kazdy rodzaj po piec flakonikow.
> Na drugim biodrze, lewym znajduje sie tubka w drewnianym pojemniku, a w niej masc sluzaca do zamykania otwartych ran i blokowania krwawienia.

Rodzaj Magii: Magia Szamańska. - Funckje szamana pełni w wiosce osoba mająca możliwość kontaktowania się z duchami wiszącymi w powietrzu oraz zmarłymi wędrującymi po drugiej stronie tego świata. Ale nie tylko na tym skupia się ów rodzaj magii. Osoby zagłębiające się w tajniki szamaństwa poznają tajemne sztuczki daleko odchylające się od kontaktowania się z duszami. Uczniowie szamańskich praktyk w zależności od tego na czym skupiają swoje magiczne predyspozycje potrafią również zamieniać siebie lub ludzi w zwierzęta czy też zmory, opuszczać swe ciało by udawać się w wędrówce po zaświatach, kontrolować podstawowe żywioły władające tym światem, a także przepowiadać nadchodzącą przyszłość oraz pogodę. Ciężko opisać czym dokładnie zajmują się szamanie. W wiosce tubylczego ludu Ta'Ante każdy rodak posługujący się magią był nazywany znachorem. Ciężko tak naprawdę opisać ile gałęzi odchodzi od tego słowa, jednakże starałem się opisać wam w jak najlepszy sposób to czym zajmował będzie się Aedd, znaczy Kukume.

Pasywne Właściwości Magii
> Opuszczenie ciała. - Kukume jako, iż w głównym zamyśle potrafi kontaktować się ze światem zmarłych i błąkającymi się duszami potrafi również przybierać niematerialną formę. Innymi słowy potrafi duchem opuścić swoje ciało, które pada jak kłoda. W ten sposób potrafi przenieść się na nieznane bliżej odległości by zbierać informacje lub objawiać się innym ludziom, dobrze jest jednak pozostawić ciało w takim miejscu gdzie nieprzyjaciel nie zechcę poderżnąć mu gardła. Zdolnośc o tyle przydatna, że choć widzi się chłopca to ciężko jest sprawić mu jakąkolwiek krzywdę. Może on być więc dobrym zwiadowcą. W formie ducha potrafi unosić się nad ziemią, przenikać przez wszystkie obiektu i zapadać się pod ziemię pozostając tym samym niezauważalnym.
> Taniec deszczu. - Poprzez kilkukrotne uderzenia w bębenki oraz podrygiwanie na gruncie Kukume sprawia, że z nieba zaczynają spadać krople deszczu. Czar jakże badziewny i nie dający praktycznie nic poza tym, że wszyscy na polu bitwy są zmoknięci jak kury.
Zaklęcia:

[D] Totem wiewiórki. - Po wypowiedzeniu odpowiedniego zaklęcia z ziemii obok szamana wygrzebuje się totem wielkości metra składający się z wygrawerowanego w dębie ciała wiewiórki oraz położonej nań głowy jastrzębia. Dany totem służy magowi do kontrolowania terenu. Mianowicie zaletą jastrzębia jest niesamowity wzrok, dlatego też jego posąg pozwala na informowanie szamana o wszystkim co dzieje się w promieniu 20 metrów, a dokładniej o wszystkim co mogłoby wydać się niepokojące. Czyjeś kroki, szybkie przemieszczenie, nasilenie magiczne wywołane użyciem zaklęcia o wszystkim dowie się Kukume. Nie ma ograniczeń względem tego ile totemów wiewiórki może stać w tym samym momencie, każdy z nich kosztuje tyle samo i utrzymuje się do ich zniszczenia. Nie ciężko jest przecież zauważyć dębową, kolorową wiewiórkę na środku polany, która sięga nam do pasa a na głowie ma szaro-czerwono-niebieskiego dębowego jastrzębia, czyż nie?

[D] Wyssanie ducha. - Zdolność, która pozwala szamanowi na zbieranie informacji z człowieka, bądź zwierzęcia. Poprzez wystawienie w ich kierunku dłoni zaczyna proces wysysania cząstki duszy co uczuciem przypomina efekt jakby tysiąc małych, zimnych rączek ciągnęło za zlodowaciałą twarz w kierunku dłoni szamana. W ten sposób może dowiedzieć się wszystkich informacji, a cząstka duszy zdradzi mu wspomnienia ostatnich 24 godzin istoty. Po wszystkim biedak, który natrafił na Aedd Mawra ma zawroty głowy i robi się momentalnie senny.

[C] Dotyk Ramea. - Dosyć ciekawe zaklęcie, do którego użycia potrzebna jest niezła ulewa. Mianowicie kiedy już pada nad przeciwnikiem deszcz, Kukume przyzywa moce swego przodka Ramey, który formułuje z kropli deszczu wielką kościstą dłoń o długich pazurach, która uderza z impetem w ziemię zadając przy tym typowe dla dannej rangi obrażenia, a także wywołuje krótkotrwałe trzęsienie wokół odbitej w ziemi dłoni. Szaman Ramea podrużujący w świecie duchów po uderzeniu swą dłonią rozbrzmiewa starczym śmiechem tak jakby sprawianie komuś krzywdy doprowadzało go do łez szczęścia. Uderzenia mogą być powtarzane i namnażane, każde kosztuje tyle samo.

[B] Totem Bizona. - Proces podobny jak przy użyciu totemu wiewiórki. Kukume mówi coś pod nosem w swoim dziwnym języku a w przeciągu chwili z ziemii wystrzeliwuje dębowy posąg. Tym razem jest on szerokości człowieka oraz wysokości pięciu metrów. Dany totem ma również zupełnie inne zastosowania. Mianowicie jest on zaklęciem obronnym tworzy w określonym przez Kukume obszarze od 5 do 25 metrów niebieską barierę mogącą zniwelować czary o tej samej randze przez kolejne 3 posty. Po wszystkim totem pęka w pół i rozpada się na kawałki, a następnie zapada pod ziemie. 5 metrowy posąg przedstawia masywną postać brunatnego niedźwiedzia w kolorowych talizmanach, który ma na sobie szarą głowę sowy o żółtych jak złoto oczach oraz większą od dwóch pozostałych czarną głowę bizona o płonących niebieskim ogniem oczach. Przy każdym zablokowanym nadlatującym uderzeniu bizon wydaje z siebie dźwięk podobny do muczenia.

[B] Strażnik Bagien. - Poprzez wypowiedzenie odpowiedniej formułki w jezyku przodków oraz stąpnięcie w ziemię Kukume wywołuje pojawienie się błota nieokreślonej głębokości o szerokości około 3 metrów kwadratowych. Z jej wnętrza momentalnie wyskakuje brązowa, błotna ropucha z diabelsko czerwonymi oczami oraz błotnymi skorupami na każdym możliwym miejscu ciała. Płaz ten jest niepozorny ponieważ w jego gębie znajduje się kolczaty jęzor mogący rozwinąc się na nawet i 20 metrów. Jest on niczym buława, wielki opuch w mordzie gada, która działa niczym wyrzutnia. Łatwo tym dziadostwem skruszyć nie jeden mur czy przebić nie jeden pancerz. Żaba lepi się a z jej pyska ścieka ciemnozielony śluz. Jęzor gada może być ostatnim co widzieli przeciwnycy szamana ponieważ podobnie jak śluz ozorek działa niczym superglue. Nie polecam spędzenia sekundy w śmierdzącej paszczy tego "Strażnika". Poza tym, że jest silnym ofensorem w dodatku jest strassznie skoczny i może przeskoczyć nie jeden wąwóz jak się postara. Dodatkowo jego bagienny pancerz sprawia, że jest całkiem wytrzymały i może przyjąć kilka ciosów nim zniknie w swym portalu. Jest na tyle duży i posłuszny, że pozwala przyjaciołom chodzić po swym żabim grzbiecie. Po 5 turach znika w bagiennej otchłani.

[A] Wściekłośc Aedd Mawr! - W sytuacji zagrożenia Kukume jest wstanie zdetonować samego siebie. Tak dobrze słyszycie, detonuje swoje ciało robiąc przy tym tyle demolki, że 5 piętrowy hotel by padł w ruinie. Jak wiecie jego główną zaletą szamańskich sztuczek jest możliwość poruszania się po świecie zmarłych. Tak więc kiedy nie ma już innej opcji wypowiada zaklęcie, a jego ciało pęcznieje niczym ryba wydymka i następuje totalna eksplozja. Ogień ma oczywiście barwę niebieską, jak wszystko co związane z duchami i nie jest on wcale palący, bardziej przypomina chłód zamrażalki. Nie bójcie się jednak wybuch i obrażenia z nim związane są całkowicie prawdziwe. Co jednak następuje po takim wybuchu? Kukume "odradza się" w ostatnim miejscu, które jego duch uznał za bezpieczne. Może to być centrum lasu, siedziba gildii czy piwnica browarni. Najważniejsze żeby nikt przez bite 2 tygodnie nie ruszał narośli, która pojawia się w wyznaczonym miejscu ponieważ po tym czasie Mag wykluje się i zacznie życie na nowo, oczywiście zachowując wszystkie cechy wyglądu i wspomnienia do momentu wybuchu i odrodzenia. Wcześniej wspomniana narośl wygląda jak zielonkawo, niebieski guz, który z każdym dniem z wielkości jajka rośnie do rozmiarów piekarnika aż w końcu pęka, a z środka wyturluje się zhibernowane, całe w śluzie oczywiście, ciało Kukume.
Powrót do góry Go down
 
Aedd Mawr! - W BUDOWIE
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» [W BUDOWIE]
» Poszeptaj mi do uszka... (kp w budowie, jeszcze nie czytać)
» Sam [W budowie]
» Malthael (W budowie)
» Shun [W Budowie]

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Niezaakceptowane
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.