HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Zabawki Kyosia




 

Share
 

 Zabawki Kyosia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Kyoki


Kyoki


Liczba postów : 104
Dołączył/a : 26/03/2013
Skąd : Syberia

Zabawki Kyosia Empty
PisanieTemat: Zabawki Kyosia   Zabawki Kyosia EmptyPią Sie 01 2014, 17:19

PD:
60PD z KP + 27PD zdobytych = 87PD

Umiejętności:
Przed: Szermierz, Skrytobójca, Sportowiec
Po: Szermierz, Skrytobójca, Sportowiec, Paladyn

Rodzaj Magii:
Magia Podmiany – Rycerska, magia ta polega na zmianie zbroi bądź broni białej, dzięki alternatywnemu wymiarowi. Skupia się ona zarówno na orężu jak i zbroi. Pozawala ona na szybką zmianę podczas walki, co daje elastyczność. Każdą zbroję przyzywa samodzielnie, tak samo jak ją odsyła, ale kolejne jej przyzywanie = kolejne użycie zaklęcia. Gdy zbroja ulegnie zniszczeniu można ją dopiero przywołać po dobie fabularnej. Bronie po destrukcji tracą swoje magiczne właściwości - stają się zwykłym orężem. (czas do odesłania lub zniszczenia)

Pasywne Właściwości Magii:
Podmiana Ubrań – dzięki niej można szybko i sprawnie zmieniać swoje ubranie codzienne, bez konieczności przebierania się w normalny sposób. Ubrania ofensywno/defensywne odpadają. Tyczy się zwykłych ubrań bez żadnych korzyści. Podczas wali podmiana trwa chwilę, przez co można niezauważyć naciągającego niebezpieczeństwa, dodatkowo nie można dodawać kolejnej warstwy ubrania przykładowo - koszulka może zostać podmieniona na koszulkę.
Własny Wymiar – posiadanie własnego wymiaru, w którym przechowuje się wszystkie swoje zbroje, bronie i ubrania. Dotyczy to tylko tych kupionych. Trzeba pamiętać, że każdy wymiar ma swój zakres możliwości i nie jest nieskończony.
Oburęczność – Kyoki posługuje się tak samo sprawnie mieczem w prawej jak i w lewej dłoni.
Prawie Znawca – Jak nazwa wskazuje, cóż posiada Kyo podstawową wiedzę na temat broni białej z jaką ma do czynienia, jednak jeszcze nie jest w tym mistrzem.
Do mnie, mój mieczu – Dzięki temu PWM, można przywoływać broń białą, którą posiada się w ekwipunku. Nie posiada ona żadnych magicznych właściwości czy tym podobnych. Pojawia się ona tylko i wyłącznie gdy znajduje się w wymiarze, leżącej gdzieś obok to nie dotyczy.

Zaklęcia:

Broń: Żywioł (C)
Kyoki przywołuje jeden miecz wykonany z magicznej stali (trudniej je stępić), który posiada właściwość jednego z żywiołów (ogień, lód, woda, ziemia, powietrze, błyskawica). Polega to na tym, że ostrze miecza jest okalane przez jeden z żywiołów. Zwiększają one tylko nieznacznie rany czy też ból - lekko spieką, ciachną czy przymrożą. Działa dwa posty i tyle samo przerwy.

Broń: Właściwość (C)
Kyoki może przywołać dowolną broń białą i zmienić jej właściwości, jeśli chodzi o długość, wagę i grubość. Zmiana nie może być większa niż o połowę jej oryginalnej wielkości. Oczywiście większy rozmiar oznacza większą wagę co prowadzi do utrudniej w walce. Zmiany te nie są wieczne, znikają one od razu po odwołaniu lub uszkodzeniu broni. Działa ona trzy posty.

Zbroja Grawitacji (A)
KLIK
Część Techniczna: Obojczyk, Naramiennik, Opacha, Napierśnik, Nałokcica, Fartuch, Zarękawie, Taszka, Rękawica, Nabiodrnik, Nakolannik, Nagolennica, Trzewik wykonane z pozłacanej, magicznej stali. Czerwone skrawy materiału i pas.
Broń: Dwa miecze wykonane z magicznej stali (trudniej je stępić) znajdujące się w pochwach po obu stronach zbroi i jeden miecz wykonany z tego samego materiału, znajdujący się w dłoni maga.
Właściwości Magiczne: Zbroja pozwala kontrolować grawitacje - zmniejszając ją lub zwiększając - do x2 mocniej/lżej. Działa to w obrębie pięciu metrów od maga. W przypadku znalezienia się w sferze wzmocnionego przyciągania następują spore utrudnienia wszystkich ludzi w pobliżu prócz maga. Dotyczy to także broni jak i samej zbroi przez co może on zmniejszyć czy też zwiększyć  ich przyciąganie. Dodatkowo sama zbroja jest odporna na uszkodzenia fizyczne do rangi C, a te rangi B i A zostają zmniejszone.
Czas działania: 5 postów


Ostatnio zmieniony przez Kyoki dnia Sob Sie 02 2014, 00:02, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1368-konto-blooda#20394 https://ftpm.forumpolish.com/t1357-blood#20390 https://ftpm.forumpolish.com/t1416-zbrojownia#21324
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Zabawki Kyosia Empty
PisanieTemat: Re: Zabawki Kyosia   Zabawki Kyosia EmptyPią Sie 01 2014, 18:49

PWM:
1. W trakcie walki podmiana zwykłych ubrań również chwilkę potrwa, co sprawi, że Kyoki może nie zauważyć nadciągającego ostrza i tak dalej. Po prostu lepiej ubranie zmieniać poza walką. Fabularnie ubrania możesz zmieniać jak chcesz, podczas stricte walki nie możesz dodawać sobie nowych warstw ubrania (czyli jak masz na sobie koszulkę, to na kolejną koszulkę tylko zmienisz).
5. Po prostu broń, która posiada się w swoim wymiarze, tak? Na zasadzie wyciągnięcia jej, a nie tego, że leży gdzieś na boku i nagle, niczym Jedi, przyciągasz ją do siebie.

Zaklęcia:
1. Żywioły te nieznacznie tylko przyczynią się do zwiększenia ran lub bólu (lekko spieką, ciachną czy przymrożą).
2. Granice przywołanej broni białej - zmiany jej wymiarów nie mogą być większe niż o połowę jej oryginalnej wielkości. Rzecz jasna większe rozmiary oznaczają większą wagę, a to prowadzi do utrudnień w walce. 3 posty czasu działania.
3. Pięć mieczy = gdzie one są (no bo w łapce wszystkich nie chwycisz)? Zwiększenie bądź zmniejszenie przyciągania do x2 mocniej/lżej (obrazowo mówiąc, normalnie wykonasz skok np. na wysokość 1m w górę, to przy użyciu tego zaklęcia wykonasz go na albo 2m w górę, albo 0,5m - w drugim przypadku jeśli przyciąganie zwiększysz). Oczywiście w przypadku znalezienia się w sferze wzmocnionego przyciągania następują spore utrudnienia w ruchu wszystkich ludzi w pobliżu poza Tobą. Obrażenia fizyczne rangi zarówno A jak i B zostają zmniejszone (przy czym wiadomo, B znaczniej), natomiast C już raczej nie zaszkodzą zbroi. Działa 5 postów.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Kyoki


Kyoki


Liczba postów : 104
Dołączył/a : 26/03/2013
Skąd : Syberia

Zabawki Kyosia Empty
PisanieTemat: Re: Zabawki Kyosia   Zabawki Kyosia EmptyPią Sie 01 2014, 23:28

PWM
1. Przyjęte do wiadomości, w sumie to nawet nigdy o tym nie myślałam.
5. Dokładnie, chodzi tylko o te, które są w wymiarze. Jeżeli inne znajdują się gdzieś w pobliżu to na nie to nie działa. Nie ogarniam Jedi, więc nie wiem za bardzo o czym do mnie mówisz, ale jakoś się domyśliłam xD''

Zaklęcia
1. Oczko
2. Oczko
3. Takie urocze przejęzycznenie z cyklu - myślę o czymś innym, a jeszcze coś innego pisze, chodziło mi o trzy .o. Dopisałam dokładniej, a co do reszty to mi pasuje.

Poprawki naniesione~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1368-konto-blooda#20394 https://ftpm.forumpolish.com/t1357-blood#20390 https://ftpm.forumpolish.com/t1416-zbrojownia#21324
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Zabawki Kyosia Empty
PisanieTemat: Re: Zabawki Kyosia   Zabawki Kyosia EmptyPią Sie 01 2014, 23:33

Najważniejsze, że ogarnęłaś o co chodzi ;).

Wytłumacz mi jeszcze czym jest magiczna stal i czy ma jakiekolwiek właściwości inne od normalnej stali.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Kyoki


Kyoki


Liczba postów : 104
Dołączył/a : 26/03/2013
Skąd : Syberia

Zabawki Kyosia Empty
PisanieTemat: Re: Zabawki Kyosia   Zabawki Kyosia EmptyPią Sie 01 2014, 23:37

Prócz tego, że jest trochę bardziej wytrzymała to niczym się nie różni~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1368-konto-blooda#20394 https://ftpm.forumpolish.com/t1357-blood#20390 https://ftpm.forumpolish.com/t1416-zbrojownia#21324
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Zabawki Kyosia Empty
PisanieTemat: Re: Zabawki Kyosia   Zabawki Kyosia EmptyPią Sie 01 2014, 23:59

Dosłownie trochę, czyli nie są niezniszczalne i tak dalej, ale trudniej je stępić~. Dopisz to i będzie okej.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Kyoki


Kyoki


Liczba postów : 104
Dołączył/a : 26/03/2013
Skąd : Syberia

Zabawki Kyosia Empty
PisanieTemat: Re: Zabawki Kyosia   Zabawki Kyosia EmptySob Sie 02 2014, 00:02

Edytejszyn, poprawiejszyn~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1368-konto-blooda#20394 https://ftpm.forumpolish.com/t1357-blood#20390 https://ftpm.forumpolish.com/t1416-zbrojownia#21324
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Zabawki Kyosia Empty
PisanieTemat: Re: Zabawki Kyosia   Zabawki Kyosia EmptySob Sie 02 2014, 00:33

Akceptejszyn~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Sponsored content





Zabawki Kyosia Empty
PisanieTemat: Re: Zabawki Kyosia   Zabawki Kyosia Empty

Powrót do góry Go down
 
Zabawki Kyosia
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.