IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

  Przedmioty/Ekwipunek/Specyfiki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Wielki Kot.
Wiek : Tyle, ile Uniwersum.
Wzrost/waga : Kocia.
Rodzaj magii : Panel Administracyjny.
Gildia : Gildia Administracyjna.
Staż w gildii : Od zawsze.
Liczba postów : 1106
Dołączył/a : 10/08/2012

PisanieTemat: Przedmioty/Ekwipunek/Specyfiki   Wto Wrz 11 2012, 15:21



W poniższym temacie przedstawiono kilka przedmiotów, które można nabyć w tym świecie. Lektura nie uwzględnia wszystkich. Gdyby zaszła potrzeba dokładnej wyceny, należy udać się do jednego ze sklepów. W sklepie z bronią i sklepie magicznym, można robić zakupy będąc gdzieś indziej na fabule, tak długo, jak postać nie jest na misji.

Spis Treści
1. Przedmioty niemagiczne
1.1 Specyfiki
2. Broń palna
3. Przedmioty magiczne
3.1 Lacrimy
3.2 Sacred Relict
3.3 Magiczna kuźnia
4. Przedmioty specjalne

1. Przedmioty niemagiczne
Poniższa lista przedstawia orientacyjne ceny przedmiotów, które bez problemu można dostać w sklepie z bronią. Wartość jest jednak podana jedynie dla podstawowych parametrów bez żadnych dodatkowych udziwnień. 
Jeżeli chcesz zakupić zwyczajny miecz, możesz w jednym poście wejść i wyjść, pisząc ile płacisz. Jednocześnie pamiętaj, by odjąć odpowiednią sumę z banku.
Przy broni, w nawiasach podano nazwę umiejętności, która odpowiada za opanowanie sztuki walki wybraną rzeczą.

Broń sieczna (Szermierz):
Rapier 2000
Katana 2500
No-dachi 3000
Wakizashi 1800
Zwykły miecz żelazny 2800
Półtorak 3000
Dwuręczny miecz 6000
Claymore 7000
Szpada 1900
Boken 500
Sejmitar 2500
Nóż 300
Sztylet 500
Tanto 950
Sai 700 (za sztukę)
Saks 1000
Kukri 1400
Maczeta 800
Ringblade 10000
Urumi 8000
Broń drzewcowa (Mnich):
Włócznia 1400
Kosa 1600
Kij Bo 2000
Trójząb 4000
Halabarda 7000
Guan dao 6500
Topór 3500
Kama 1800
Kopia 20000

Broń obuchowa (Barbarzyńca):
Młot bojowy 4500
Nadziak 3000
Buława 1800
Kiścień 4000
Maczuga 1000
Jitte 3000
Kastet 1000 (Sztuki Walki)
Tonfa 1400
Nunchaku 1900
Broń miotana (Ninja):
Sieć z obciążeniem 2000
Sztylety do rzucania 250
Rzutki 200
Shuriken 350
Kunai 400
Senbon 300
Tomahawk 3000
Broń miotająca i amunicja (Łucznik):
Łuk 1500
Kusza 3000
Maszyny oblężnicze 100000
Strzały 100
Bełty 150
Pociski do maszyn oblężniczych 10000
Przedmioty niezwiązane z bronią:
• Lina 15 (1 metr)
• Drut 20 (1 metr)
• Czekany 500 (od pary), 250 (za sztukę)
• Haki do wspinaczki 75 (za sztukę)
• Raki 150 (od para)
• Wnyki 500 (za sztukę)
• Saperka 120
• Bicz 1300
• Trucizny/Medykamenty/Inne Specyfiki 700
• Karwasze 1000 (za sztukę)

Podane ceny są cenami minimalnymi dla broni o słabych właściwościach (ot, łatwiejsze do zniszczenia, mniej ostre, itp. itd.). Im lepsza broń, tym droższa, logiczne. Dodatkowo w przypadku amunicji do maszyn oblężniczych cena za amunicję jest też zależna od tego, co to za broń i jest to jedyny przypadek, gdzie cena jest orientacyjna, a nie minimalna.

1.1 Specyfiki
Specyfiki takie jak trucizny czy medykamenty można zdobyć na dwa główne sposoby. Możemy po prostu udać się do sklepu i zakupić wybraną rzecz lub... sami możemy ją stworzyć.
Jeżeli bardziej pasuje nam druga opcja, musimy na początku wiedzieć, że potrzebna jest nam wiedza. Oznacza to, że by stworzyć swój upragniony specyfik, musimy wiedzieć z czego go zrobić (umiejętność Alchemik) oraz jak go zrobić (umiejętność Mistrz Trucizn). Z tymi dwoma umiejętnościami możemy zacząć swoją przygodę.
Wszelakie substancje przez nas stworzone, tak jak zaklęcia, podlegają ocenie rangowej. Ich siła ma podobny zakres jak ta zaklęć, jednak koszty PD są niższe.
• Ranga D - 3PD
• Ranga C - 5PD
• Ranga B - 10PD
• Ranga A - 20PD
Gdy mamy już pomysł, co chcemy stworzyć, musimy w swojej Księdze Zaklęć wrzucić uzupełniony wzór na specyfik:
Kod:
[b]Nazwa:[/b] Wiadomo o co chodzi, nazwa specyfiku.
[b]Ranga:[/b] Czyli część mechaniczna, czyli jak złożony jest nasz twór.
[b]Rodzaj:[/b] Czyli jaki ma stan skupienia oraz czy jest to wspomagacz, trucizna czy może bomba, ogólnie wszystko co z rodzajem zazwyczaj podajemy dwa np. stan ciekły, trucizna lub stan stały, bomba.
[b]Sposób wykorzystania:[/b] Jak korzystamy z naszego cudeńka, skoro jest to np. maść to czy smarujemy tym naszą broń? Czy, jeżeli jest to płyn, to czy maczamy w tym broń, czy może lejemy jak kwasem, czy może dajemy do spożycia doustnego? Warto tutaj zamieścić wszelkie sposoby wykorzystywania, bo przed misją możemy rozdzielić wtedy co jak przygotujemy.
[b]Opis:[/b] Jak działa, jakie ma efekty czyli ogólnie wszystko co trzeba o tym wiedzieć.
[b]Składniki:[/b]
Po zaakceptowaniu, możemy się wziąć za zbieranie potrzebnych składników. Te najczęściej spotykane jak cukier, które da się zdobyć bez problemu, możemy pominąć. Inaczej ma się sprawa w przypadku rzadkich rzeczy (rogi jednorożców, smocze łuski). W takim przypadku MG ma prawo nas pilnować. Po zdobyciu wszystkich składników (co oczywiście odnotowujemy w banku), możemy przystąpić do tworzenia, które ma podobną formę do treningu zaklęcia, z tą różnicą, że nie musimy odczekiwać określonego czasu. Potrzebujemy jedynie akceptacji technicznego, że udało nam się stworzyć wymarzony specyfik.
Po zakończeniu tworzenia, uzupełniamy Bank o nowy przedmiot.

2. Broń palna
Broń palna jako broń dość śmiercionośna dostała swoje własne ograniczenia. Jeżeli postać nie spełnia cześci z nich, może być w stanie wyrządzić sobie krzywdę lub zostać osadzona w więzieniu.
By obsłużyć najprostszy pistolet przede wszystkim potrzebna jest umiejętność Strzelca na pierwszym poziomie. Oczywiście im wyższy poziom, tym sprawniej postać obsługuje ten typ broni.
Drugą ważną rzeczą jest pozwolenie na broń. Jest ono dostępne w sklepie z bronią za sumę 20.000 klejnotów . Aby je otrzymać, trzeba przejść "test", który polega na prostym sprawdzeniu, czy postać potrafi się obsłużyć bronią (mod od sklepu po prostu patrzy, czy mamy odpowiednią umiejętność). Brak pozwolenia może skutkować wieloma nieprzyjemnościami. Przede wszystkim funkcjonariusze policji mają prawo sprawdzić czy takowe posiadamy. Jeżeli nie, czeka nas konfiskata lub nawet pozbawienie wolności. Dodatkowo bez okazania pozwolenia nie będziemy w stanie kupić legalnie broni. Oczywiście zawsze znajdą się jakieś ciemne typki, które nam ją zaoferują, jednak za dwukrotnie wyższą cenę. W przypadku postaci nowych, posiadających odpowiednią ilość PD i pieniędzy, możliwe jest wpisanie pozwolenia w ekwipunek na starcie.

Cennik broni palnej:
Broń:
Broń palna jednostrzałowa 5000+
Strzelby 3000+
Broń maszynowa 25000+
Broń wyborowa 12000+
Wyrzutnie 50000+
Amunicja:
Pociski do broni palnej jednostrzałowej 250+
Pociski do strzelb 300+
Pociski do broni maszynowej 100+
Pociski do broni wyborowej 500+
Pociski do wyrzutni 5000+

3. Przedmioty magiczne
Przedmioty magiczne można nabyć w sklepie magicznym. Niestety ich cena jest często dość wysoka i nie każdego na nie stać.

3.1 Lacrimy
Lacrima (łac. łza) jest magicznym kryształem wykorzystywanym na Ziemi. Lacrima nie jest zwykłym kryształem, jej unikatową właściwością jest możliwość przechowywania różnego rodzaju magii w swoim wnętrzu, która uwolniona, będzie powodowała różnorodne efekty od wyładowania elektrycznego po powodowanie opalenizny.
Lacrima może występować w dowolnych kształtach, ale bardzo często przyjmuje formę kuli i jest sprzedawana (w zależności od rodzaju oczywiście) za około 10000 klejnotów (i więcej... czasami nawet dużo więcej).

Znane typy
• Lacrima Do Naładowania: Jest to "pusta" Lacrima, którą każdy mag może wypełnić dowolnym typem magii. Np. Laxus naładował pustą Lacrimę własną mocą i powstała w ten sposób Lacrima Piorunów.
• Lacrima Do Komunikacji: Zwykle przyjmująca formę kuli, służy do prowadzenia rozmów na odległość. Trwają pracę nad zmniejszeniem jej wielkości.
• Smocza Lacrima: Unikatowa Lacrima, w której zamknięto smoczą moc. Umieszczona w ludzkim ciele, zmienia właściciela w Zabójcę Smoków Drugiej Generacji, bez uprzedniego treningu pod okiem prawdziwego smoka. Koszt to ok 500 000  klejnotów
• Lacrima Do Opalania: Używana dawniej przez członków Blue Pegasusa, umożliwia ona nadanie odpowiedniego koloru skóry, można wybrać sobie z zakresu od 61-65. Sam proces trwa ok 5 min.
• Lacrima Eksplodująca: Lacrima, której użycie powoduje olbrzymią eksplozję.
• Lacrima Zamykająca: Używana jako pułapka, by zamknąć wybrane osoby lub obiekty.
• Lacrima Paliwowa: Zmagazynowana w niej energia służy do napędzania pojazdów.
• Lacrima Filmowa: Dzięki niej można oglądać filmy, są one wyświetlanie w powietrzu.
• Ognista Lacrima: W Edolas służąca jako ogień w kominku.
• Wodna Lacrima: W Edolas jest częścią fontanny.

3.2 Sacred Relict
Magiczny przedmiot będący uzupełnieniem posiadacza. Przedmiot ten przedstawia srebrną kulkę, która łączy się z ciałem poprzez kontakt, aktywując Sacred Relict. Po jednym użyciu zmienia się w jakiś przedmiot. SR każdej postaci jest inny. Jego zadaniem jest uzupełniać słabe punkty lub potęgować mocne użytkownika. SR posiada 5 poziomów opanowania. W momencie kupna zawsze rozpoczyna na poziomie pierwszym. Odblokowanie kolejnych poziomów u każdego użytkownika wygląda inaczej. Sam SR a także sposób zdobycia jego wyższych poziomów będzie omawiany między kupującym a sprzedawcą (Kirino/Finny) przez PW/GG.
Czas działania SR wynosi 1 turę. Przedłużenie tego o każdą kolejną wynosi: 10PD za pierwszy razem, każdy kolejny to koszt 3PD więcej.
Koszt Sacred Relict to 150.000 klejnotów i 30PD. Moc samego przedmiotu jest dość wysoka a przedmiot użyteczny. Moce kolejnych poziomów to PWM/D, C, B, A, S/S+.
W przypadku zniszczenia SR w trakcie walki odtwarza się on po jej zakończeniu. W przypadku skradzenia SR po pewnym czasie dematerializuje się on i powraca do właściciela - dzieje się tak z uwagi na to, że przedmiot ten jest bezpośrednio powiązany z duszą postaci i nie jest możliwe tak zwyczajnie go odebrać. Jedynie postać, która posiada magię bezpośrednio wpływającą na duszę może spróbować ukraść, przejąć bądź zniszczyć SR.

3.3 Magiczna kuźnia
Miejsce, w którym każdy gracz może stworzyć nowy magiczny przedmiot. Zasady jego tworzenia, a raczej koszty, są jednak dość duże. Na dodatek można stworzyć magiczny przedmiot tylko z posiadanego już normalnego przedmiotu, który zostawiamy w kuźni na x dni w celu jego przetworzenia. 

(Cena przedmiotu+cena umagicznienia)*150%+Rodzaj zasilania=cena przedmiotu umagicznionego


Do przedmiotu można wmontować zaklęcie lub/i zaklęcie, oraz zasilanie. Koszty są następujące:

PWM - 5x cena przedmiotu + 1.000-5.000
D - 10x Cena przedmiotu + 5.000-10.000
C - 15x Cena przedmiotu + 10.000-25.000
B - 20x Cena przedmiotu + 25.000-50.000
A - 30x Cena przedmiotu + 50.000-100.000

Um. Lvl 1 - 10x Cena przedmiotu + 30.000
Um. Lvl 2 - 20x Cena przedmiotu + 60.000
Um. Lvl 3 - 30x Cena przedmiotu + 90.000

Moc od maga - 5.000 + 5x Cena przedmiotu
Z przedmiotu - 15.000 + 10x Cena przedmiotu
Z otoczenia - 30.000 + 20x Cena przedmiotu 

Czas tworzenia wynosi:
PWM - 5 Dni
D - 10 Dni
C - 20 Dni
B - 30 Dni
A - 45 Dni
1 lvl - 10 Dni
2 lvl - 25 Dni
3 lvl - 45 Dni

Maksymalnie można jednocześnie dodać broni tylko jedną moc. Potem jednak można broń przekuwać jeszcze x razy, dodając jej coraz więcej i więcej efektów. To jednak, kosztuje zdecydowanie więcej:


cena "umagicznienia"+(poprzedni koszt*40%)=cena


Przedmiot, w którym umieszczona jest umiejętność, może np. obdarować nas ową umiejętnością. Niemniej, jeśli w mieczu posiadamy umiejętność jokera lvl 1 i nasza postać także posiada jokera lvl 1, to łącznie nadal mamy jokera lvl 1, a nie 2, ponieważ umiejętność się nie kumuluje. 

Magiczne kuźnia znajduje się tutaj.



4. Przedmioty specjalne
Poniżej wypisanych przedmiotów nie da się zdobyć w żaden normalny sposób. Są one nagrodami za niektóre eventy/misje lub istnieją jako część płynnej fabuły. Zazwyczaj posiadają ogromną moc oraz duży wpływ na wydarzenia na forum, dlatego warto zapoznać się z nimi w trakcie dalszej przygody.

Koraliki Bery- dwadzieścia zielonych koralików wykonanych prawdopodobnie ze szkła. Pierwotnie należały one do kapłanki Drzewa- Sol, która z ich pomocą walczyła z demonami, a później przekazywane były kolejnym pokoleniom. Obecnie zamknięta jest w nich dusza Bery, ostatniej kapłanki Drzewa. Każdy z koralików posiada specyficzne właściwości, aktywowane słowem z języka starożytnych.

Smocze Łuski- 8 smoczych łusek, o których zrobiło się całkiem głośno na czarnym rynku. Każda z nich jest w innym kolorze, co tylko podnosi ich wartość kolekcjonerską. Są niezwykle twarde i odporne na większość magii oraz środków chemicznych. Inne właściwości nieznane.

Kamień Życzeń- zielony kamień, który można otrzymać podczas Festiwalu Cieni za przebycie Labiryntu. Jest w stanie spełnić jedno ludzkie marzenie, choć efekty jego działania nie zawsze muszą się zgadzać z tym, czego się spodziewano.

Fetysz- całkowicie zaprzeczając nazwie, jest to niewielki przedmiot, w który tchnięto duszę. Potrafi się poruszać oraz obserwować, przesyłając obraz do osoby, która go stworzyła. Niektóre z nich przejawiają "moce" magiczne kosztem autodestrukcji.

Serca:
Czerwone serce pierwszego smoka. Obdarzone wiekową lecz powolną inteligencją. Może dostosować go do właściciela a nawet delikatnie wspierać go. Moc serca jest jednak za duża dla człowieka, im dłużej się go używa, tym szybciej serce przejmuje ciało, powoli zmieniając je w smocze i w swojego niewolnika.
Zielone serce jest gałęzią ze świętego drzewa światów. Powiada się, że mieści w sobie wszystkie zaklęcie, które zostały wymyślone lub wymyślone dopiero będą w tym i we wszystkich innych światach.
Niebieskie serce jest wodą życia. Kapryśną bo kapryśną. Może obdarzyć życiem lub całkowicie je odmienić. Posiada moc wskrzeszania zmarłych, jednak picie wody życia odbija się różnymi skutkami ubocznymi, a nie ma jeszcze maga który potrafił by z niebieskiego serca wydestylować Eliksir życia.
Czarne serce to kamienna misa, której moc jest przytłaczająca. Nagina wolę i zmusza do posłuszeństwa. Nie ochroni przed nią magia, nie ochronią ciuchy. Im dłuższy kontakt fizyczny z misą i im częstsze wystawianie na jej działanie, tym bardziej zostaje się jej niewolnikiem. Wszystkie myśli, wypełnione są misą. Zdarzają się naturalne wyjątki odporności na jej działanie - nikt nie wie dlaczego.
Złote serce to naczynie, które ma stać się Bogiem. Aktualnie jest to blond-włosa dziewczynka o imieniu Anastazja.

7 dni zguby- żył kiedyś pewien król, posiadający siedmioro strażników. Byli tak utalentowani i mocarni że wystarczył jeden, by go chronić, zmieniali się więc co dzień, a przez resztę odpoczywali. Ich bronie nazwane od dni tygodnia, w których służyli królowi, przetrwały po dziś dzień, szukając nowych posiadaczy.
Poniedziałek- właściciel: Pheam. Rany zadane tym mieczem magom, uleczyć można jedynie naturalnymi sposobami. Zaś zadane niemagicznym istotom, jedynie za pomocą magii.
Wtorek- właściciel: Abri. Łuk który sam tworzy strzały, a następnie kopiuje je w locie.
Środa- właściciel: Mejiro Shinji. Różdżka. Pozwala niszczyć bariery
Czwartek - właściciel: Dax. Rękawice które podczas uderzania lub trzymania przeciwnika, wypalają mu MM
Piątek - właściciel: Gonzales. Młot bojowy, dla niego nic nie waży, dla przeciwników waży całkiem sporo
Sobota - właściciel: Will. Noże do rzucania które można zawiesić w powietrzu i wystrzelić w późniejszym czasie
Niedziela: - właściciel: Welt. Bransoleta, posiadające tryby bojowe z różnymi właściwościami. Zależne od magii właściciela + 4 wbudowane

10 świętych mieczy:
1 i 2. Izanagi i Izanami:
 

3. Saishūkusa.:
 

5. Kagutsuchi:
 

10. Amaterasu:
 


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Przedmioty/Ekwipunek/Specyfiki
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Encyklopedia :: Przedmioty-




Cytat Czerwca
"- Jak kiedyś napisał wielki Jug Tru, trzeba wiedzieć, kiedy czas miecza jest w pochwie. -"
~ Tori Jeaggs
Layout autorstwa Frederici
Forum opartę o mangę & anime Fairy Tail autorstwa Hiro Mashimy.
Grafika (po uprzedniej obróbce), kody, skrypty jak i sama zawartość pod postacią postów należy do ich twórców i nie życzymy sobie kopiowania którychkolwiek z tych elementów bez zgody prawowitych autorów.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows
Forumowy Team Speak!
Adres: 178.217.190.14:6300 | Nazwa serwera: Net-Speak.pl | Nazwa pokoju: ~~~~FTPM~~~~ (i wszystkie podpokoje)
HASŁA! FTPM: FTPM | Psychiatryk: nie | Cmentarz: nerf | Dom spokojnej starości: OP
FORUMOWY DISCORD