HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Specyfiki




 

Share
 

 Specyfiki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Bane Wakamano


Bane Wakamano


Liczba postów : 510
Dołączył/a : 12/08/2012

Specyfiki Empty
PisanieTemat: Specyfiki   Specyfiki EmptyNie Lut 24 2013, 17:45

„Naszym bohaterem jest gracz G, który właśnie założył konto i tworzy swoją pierwszą postać na tym forum. Jednak podczas tworzenia postaci natknął się na pewne problemy...”

Mistrz trucizn, Medyk, Alchemik trzy umiejętności, które posiadają specjalną właściwość tworzenia cudownych specyfików. Tak, dobrze przeczytaliście, każda z wyżej wymienionych umiejętności potrafi coś stworzyć. Dzięki tej opcji ludzie, którzy wybrali te umiejętności, nie muszą płacić, za niektóre specyfiki w sklepie a sami je zrobić. Jednak wykonywanie wszelkich mikstur, gazów czy nawet bomb. Wymaga odpowiedniego obeznania oraz poświęcenia czasu no i wiadomo zdobycia doświadczenia...

„Gracz G czytając opis umiejętności i szukając odpowiedniej dla swojej postaci, natrafia na Mistrza trucizn. W sumie umiejętność fajna i pasująca do postaci, bo to ma być zabójca, a zabójca bez trucizny to jak coś ważne bez czegoś ważniejszego.”

Mistrz trucizn: sama nazwa wskazuje, że możemy robić trucizny i jesteśmy w tym naprawdę dobrzy. Lecz umiemy tworzyć tylko trucizny, czyli coś szkodliwego dla organizmu prędzej czy później. Dlatego też korzystanie ze specyfików, które mogą zwiększać nasze osiągi wiąże się z późniejszą zapłatą w zdrowiu. Do tego przez skupienie się bardziej na charakterze ofensywnym wraz z rozwojem tej umiejętności nasze trujące twory rosną w siłę.
Medyk: nie dość, że możemy zrobić opatrunki i złożyć człowieka, to możemy jeszcze robić różne antidota, specyfiki leczące oraz wspomagające. Jednak patrząc na nasze twory nie posiadamy, żadnej sfery ofensywnej, czy też defensywnej a samą wspomagającą. Jednak mamy też inne umiejętności.
Alchemik: ni to medyk, ni to truciciel. Zna się na tym i na tym, do tego umie zrobić własne twory, które nie są przydzielone do żadnej kategorii. Lecz pamiętajcie, alchemik jest zwykłą kombinacją, jeżeli chodzi o rzemiosło. On jest po prostu czyściutkim rzemieślnikiem, którego trucizny, nigdy nie będą tak efektywne, jak mistrza trucizn. No i rannego może wspomóc tylko wytworzonym specyfikiem, a nie jak medyk konkretną pomocą medyczną, który raczej nie złoży złamanej ręki.

„Szczęśliwy gracz G, wie jakie plusy oraz minusy ma wybrana przez niego umiejętność. Ucieszony tym faktem z wielką chęcią dodał by swojej postaci parę trucizn. Jednak zagubiony gracz nie wie jak je zdobyć. Słuchając tłumu na chat'cie idzie do sklepu i wydaje swoje początkowe kryształy na buteleczkę z trucizną. A miało być tak pięknie...”

No właśnie, co trzeba zrobić, aby móc stworzyć jakieś cudeńka. Otóż po pierwsze, trzeba posiadać jedną z wyżej wymienionych umiejętności. Czyli to już wiemy. Następnie, z każdym kolejnym poziomem możemy tworzyć coraz to bardziej skomplikowane twory. Mianowicie 1 poziom daje nam dostęp do tworów o randze D, 2 poziom to twory rangi C i B, zaś 3 poziom to twory najbardziej skomplikowane o randze A.

„Gracz G słysząc takie wieści od kochanej pani Administrator troszeczkę się zasmucił. Bo musiał wydać swoje klejnoty za parę trucizn. Jednak nasz gracz G nie wie jeszcze, że u nas na pbf'ie nie ma nic za darmo...”

Trucizny, wspomagacze czy wszelkie wynalazki alchemiczne. Wszystko, ale to dosłownie wszystko ma swoją cenę i wykupienie umiejętności nie zapewni wam z góry iluś tam mikstur. Ojj, nie każdy twór należy wykpić oddzielnie, lecz nie za pieniądze, ale za Punkty Doświadczenia, które zdobyła postać. Jednak spokojnie, twory nie są tak drogie jak czary...
    Ranga D - 3PD
    Ranga C - 5PD
    Ranga B - 10PD
    Ranga A - 20PD
„Gracz G wiedząc już ile musi wydać aby wytworzyć własną prywatną truciznę, udał się na misję. Poziom łatwy, zapewne szybko zleci i jak się postara czy też nie zapewne te 3PD zdobędzie, tak sobie pomyślał. Lecz i tak się stało. To też szczęśliwy po dwóch tygodniach misji, wrócił do tematu i zajrzał w ostatni punkt. Czyli w tworzenie wytworów, po czym umieścił swój projekt w specjalnym temacie.”

Każdy wytwór, tak samo jak nowe zaklęcie musi być sprawdzone, przez osobę do tego upoważnioną oraz musi być wpisane w odpowiedni schemat. Temat gdzie powinno się składać takie projekty to znany nam temat „Nauka zaklęć”. Schemat jaki trzeba wypełnić, do stworzenia jakiejś cudownej mazi czy innej mikstury znajduje się poniżej:
Kod:
[b]Nazwa:[/b] Wiadomo o co chodzi, nazwa specyfiku.
[b]Ranga:[/b] Czyli część mechaniczna czyli jak złożony jest nasz twór.
[b]Rodzaj:[/b] Czyli jaki ma stan skupienia oraz czy jest to wspomagacz, trucizna czy może bomba, ogólnie wszystko co z rodzajem zazwyczaj podajemy dwa np. stan ciekły, trucizna lub stan stały, bomba.
[b]Sposób wykorzystania:[/b] Jak korzystamy z naszego cudeńka, skoro jest np. to maść to czy smarujemy tym naszą broń? Czy jeżeli jest to płyn to czy maczamy w tym broń, czy może lejemy jak kwasem, czy może dajemy do spożycia doustnego? Warto tutaj zamieścić wszelkie sposoby wykorzystywania, bo przed misją możemy rozdzielić wtedy co jak przygotujemy.
[b]Opis:[/b] Jak działa, jakie ma efekty czyli ogólnie wszystko co trzeba o tym wiedzieć.
[b]Ilość przygotowana na dzień:[/b] To też chyba proste, bo chodzi o to ile możemy razy danego specyfiku użyć na dzień. Co ważne zalecane jest stosowanie takie, ranga D -4 razy na dzień, ranga C - 3 razy na dzień, ranga B - 2 razy na dzień, ranga A - raz na dzień. Takie stosowanie zapewni maksymalną siłę na daną rangę. Wiadomo rzadsze stosowanie większa siła, częstsze mniejsza, ale co ważne siła nie jest równa randze. Bowiem ta druga określa złożenie tworu, bo nie raz jest tak, że mięso dwa czy może trzy dni po terminie nawet nie sprawi u nas rozwolnienia, a jakieś mięso z jadem kiełbasianym może nas zabić. Ale cały czas to, to same mięso, jednak trucizna jest bardziej złożona, czyli większa ranga.

„Tak oto właśnie nasz gracz G szczęśliwie, skończył swoją pierwszą truciznę. Po tak długim błądzeniu, stworzył własny specyfik, którym od teraz będzie mógł się posługiwać na misjach. Bez treningu, bez wydawania pieniędzy, napisał to co chciał mieć szanowny pan sprawdzający zaakceptował, a gracz G wydał tylko swoje PD na wymarzoną truciznę.”
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t546-skarbiec-pana-wakamano
 
Specyfiki
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
»  Przedmioty/Ekwipunek/Specyfiki

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.