Liczba postów : 30
Dołączył/a : 01/02/2013
| Temat: Adrowe poczynania Nie Lut 10 2013, 00:01 | |
| Obecny wygląd - ↓ click ↓ :
- ↓Dowód osobisty↓:
Imię: Ader
Pseudonim: Brak (powinien być nadany przez kogoś a nie samego siebie)
Nazwisko: Ryuu-Rokudenashi
Płeć: Mężczyzna
Waga: 70 kg
Wzrost: 176 cm
Wiek: 19 lat
Gildia: Brak (Chcę poznać ludzi nim do kogoś dołączę)
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Brak
Klasa Maga: 0
|
- ↓Wygląd↓:
Młodzieniec średniego wzrostu. Szczupły lecz umięśniony. Czyli nie wyglądający jak wypłosz, ale dobrze zbudowany mężczyzna (nie mylić z przepakowanym). Mimo jego postury, jasna cera sprawia wrażenie, że jest trochę delikatny. Nie jest ona blada lecz dość jasna. Głowę natomiast pokrywają blond włosy średniej długości, które zawsze są nastroszone jak kolce. Jego smukłą twarz przyozdabiają błękitne oczy z przedziwną delikatnie zielonkawą głębią. Gdyby się im przyjrzeć, można odnieść wrażenie, że znajduje się w nich niewyobrażalna przestrzeń wypełniona magiczną energią. Głowę kończy natomiast lekko spiczasty podbródek. Szaty zawsze nosi ciemne. Lewy bark zawsze przyozdabia naramiennik. Zakończony on jest na piersi metalową głową wilka trzymającą w pysku obręcz.
|
- ↓Charakter↓:
Ader jest dość cichą i skrytą osobą. Zazwyczaj nie zagaduje pierwszy do innych ludzi, lecz nie lęka się ich. Po prostu jest nie obecny, żyje we własnym świecie. Nie oznacza to jednak, że nie zwraca uwagi na innych. Bacznie zwraca uwagę na to co się wokół niego dzieje i nie jest obojętny na zło, które się pojawia dookoła. Mimo, że sprawia wrażenie zimnego, to tak naprawdę ma dobre serce. Ader zawsze stara się zachować spokój i być opanowany. W końcu czysty umysł najlepiej potrafi ocenić sytuację podczas walki. Mimo spokojnego i łagodnego usposobienia, Ader także jest człowiekiem i miewa uczucia, więc także zdarza mu się zdenerwować. Lecz gdy się już to zdarzy, powód jego zdenerwowania zazwyczaj znika z powierzchni ziemi. Jeżeli zdarzy mu się przed kimś otworzyć, to znaczy, że ufa tej osobie bezgranicznie, a to niezwykle ciężko osiągnąć.
|
- ↓Historia↓:
Jego historia nie jest niestety zawiła, wciągająca czy zadziwiająca. Wszystko rozpoczyna się gdy miał 17 lat. Dlaczego tak późno? Ponieważ, nic z poprzednich lat nie pamięta. Tym czego był pewien to jego imię oraz nazwisko. Ostatnim wspomnieniem, które tkwi mu w pamięci, to moment, w którym obudził się przy zgliszczach spalonej chatki w lesie. Jedyne co znalazł w owych zgliszczach to metalowa głowa wilka z obręczą w pysku. To jedyna rzecz, która mu pozostała po czasach, których nawet nie pamięta. Dlatego też nosi ją zawsze przy sobie. Szybko postanowił zbudować drugą chatę na zgliszczach poprzedniej. Od tamtego czasu pilnie trenował i rozwijał się w lesie. Pewnego razu, podczas treningu przy skałach narzutowych zauważył, że czasem podczas wyprowadzania ciosów, wokół jego pięści pojawiały się iskry. Coś podobnego, zauważył, że działo się to z jego nogami gdy biegał wzdłuż strumienia. Postanowił to rozwijać podczas swoich treningów. W głowie przyćmiewał mu tylko jeden cel. Co się stało. Jak wyglądała jego przeszłość . A przede wszystkim kim on jest. Innymi słowy chciał poznać swoją przeszłość. Po 2 latach gdy uznał, że jest dostatecznie silny, oraz potrafi już dostatecznie kontrolować swoje moce, postanowił wyruszyć w podróż, by uzyskać odpowiedzi na swoje pytania.
|
- ↓ click ↓ :
- ↓Rodzaj magii↓:
Elektryczność (wszystko na to wygląda, ale nie wie skąd to pochodzi i czym naprawdę jest)
|
- ↓PWM↓:
- Potrafi przysłowiowo kopnąć kogoś prądem, gdy ktoś go dotyka, lub jest bardzo blisko go. Coś w stylu mocniejszego pstryczka/uszczypnięcia.
- Pstryknięciem palców może krzesać niegroźne iskry, którymi może zapalić coś wysuszonego (trociny słomę itp.), lub łatwopalny gaz.
- Może uruchomić drobne urządzenia elektryczne poprzez dotyk, np. latarka bez baterii świeci.
- Podczas walki, gdy skupia się by skorzystać z magii, po jego ciele zaczynają biegać elektryczne iskry.
|
- ↓Zaklęcia↓:
- Błyskawiczne kroki [D]:
Poprzez elektryczną stymulację mięśni w nogach, użytkownik magii może biegać z dwukrotną prędkością niż zwykle. (czas trwania: 2 tury | 2 użycia na walkę)
- Piorunujące ciosy [D]:
Poprzez elektryczną stymulację mięśni w rękach, użytkownik magii może wyprowadzać ciosy z dwukrotną prędkością niż normalnie. (czas trwania: 2 tury | 2 użycia na walkę)
- Rażące uderzenia [C]:
Elektryczne iskry po biegające po ciele podczas walki wydłużają się i zyskują na sile. Wyglądają teraz jak nie przerwane wiązki elektryczne. Wzmacniają one siłę uderzenia, a także zwiększają szanse na sparaliżowanie celu. W tym momencie obrażenia nie zadaje tylko fizyczne uderzenie, ale także prąd biegnący po ciele. To tak jakby ktoś uderzył Cię kablem bez izolacji i pod napięciem. Wywołuje lekkie poparzenie i drętwienie trafionych części ciała. (czas trwania: 2 tury)
- Sfera [B]:
W ciele jest kumulowana elektryczność. Po zebraniu odpowiedniego ładunku, następuje wyładowanie elektryczne, które rozprzestrzenia się w kształcie kuli. Tworzy to sferę, która razi elektrycznością wszystko czego dotknie i znajduję się wewnątrz niej. Po osiągnięciu maksymalnego rozmiaru (10-20 m w zależności od naładowania) sfera przez chwile pozostaje, po czym zanika. Zadaje obrażenia jak zaklęcie klasy C, lecz działa obszarowo. (czas kumulacji elektryczności: 1-2 tury)
|
- ↓ click ↓ :
Obecnie Posiadane | Historia | 15 PD | - 0 PD
- +60 - start
- 60 PD
- -5 - zaklęcie Błyskawiczne kroki [D]
- 55 PD
- -5 - zaklęcie Piorunujące ciosy [D]
- 50 PD
- -10 - zaklęcie Rażące uderzenia [C]
- 40 PD
- - 25 - zaklęcie Sfera [B]
- 15 PD
|
- ↓ click ↓ :
Kliknij na przedmiot by podejżeć | -
- metalowa wilcza głowa (przypięta do naramiennika):
-
- zapas leśnych ziół:
-
- zapas prowiantu (leśne żarcie):
|
- ↓ click ↓ :
- ↓ click ↓ :
|
|