Imię:Hiroki, ale woli na siebie mówić Hiro
Pseudonim:
Nazwisko:Tensai
Płeć: Men
Waga: 70
Wzrost: 180
Wiek:17
Gildia: samotnik, a gdyby dało się dostać do rady to byłoby fajnie :D
Miejsce umieszczenia znaku gildii:
Klasa Maga: 0
Wygląd: Dzieciak jak dzieciak, ręce ma nogi ma, czego chcieć więcej. Nie owijając w bawełnę. Chłopak jak chłopak, niebieskie oczy ma, nikomu nie da(sorki piosenka się przypomniała xD). Z twarzy nawet dobrze mu się pacz, ale nie przesadzajmy jakieś wady ma. Tak moi drodzy, ma bliznę na lewej nodze, której jakoś swoja magią usunąć nie chce. Może to jakaś pamiątka ? Nie no, nie pamięta również i tego, ale takie małe duperele mu nie przeszkadzają. Lumpem nie jest i nie ubiera się jak dres. Zwykłe dżinsy czarna koszulka, a na to biała koszula. czasem jakiś plecak czy cuś.
Charakter: Zabawny, szczery, piękny i w ogóle... Taki właśnie chciałby być, ale nie ma tak łatwo. Zrytą banię każdy ma, ale nie on. Jest normalnym dzieckiem, które nie potrzebuje przyjaciół po to, aby móc ryczeć na ich barki. Proszę was, kto by chciał coś takiego. Odkąd pamięta nie ma przyjaciół i jakoś sobie daje radę. Chyba, że ich miał, ale nie pamięta. Poza tym jest chamski, gasi ludzi jak tylko popadnie. To chyba tyle, przeto nie będziemy sobie słodzić za bardzo.
Historia:
Hiro urodził się w małej wiosce w górach, rodzice...[w budowie]
Umiejętności:
1. Wytrzymałość– 1lv
11. Geniusz magiczny- 1lv
24. Bariera umysłowa
Ekwipunek:
Rodzaj Magii: Woda- dzięki temu rodzaju magii użytkownik może używać wody w jaki kol wiek sposób. Do tego mag ma możliwość zwiększania objętości zmiany jej stanu skupienia czy ciśnienia. Wysysać ją z roślin czy tej, która jest w ciele człowieka.
Pasywne Właściwości Magii :
Kontrola- mag ma możliwość kontroli maksymalnie trzech litrów wody naraz.
Wyciągnięcie- mag mówiąc prosto wyciąga wodę z roślin, aby móc jej używać w trakcie walki.
Zaklęcia:
D:
Water Arrows- poprzez zgromadzenie wody w postaci małych kulek, użytkownik jest w stanie wypuścić 10 strzał o długości 15 cm lecących z dużą szybkością. Strzały owe mogą się przeciąć przez skórę i wbić się w mięsnie, ale znikają w bardzo szybkim czasie ( stają się zwykłą wodą)
Water Body- użytkownik tworzy ze swojego ciała wodę, przez co jest w stanie uniknąć wszelkich ataków fizycznych i magii. Mag może stać się też kałużą, która potrafi się poruszać( ale bardzo wolno).
Zaklęcie działa 3 posty
C:
Slash- Z ciała użytkownika wylatują trzy wodne ostrza i lecą w stronę przeciwnika. Ciśnienie z jakim lecą jest w stanie przeciąć litą skałę.
Water Space- wokół maga powstaje wielki okrąg wody, który ma na celu zwabić przeciwnika i nie dać mu wyjść. Do tego zaklęcie to ma cel defensywny, ponieważ woda porusza się z taką szybkością, że ciężko jest się przez nią przebić ( ogień dopiero na randze B). Średnica przestrzeni wynosi 10metrów.
B:
Control of Blood- 75% ciała człowieka to woda. Przez co mag jest w stanie kontrolować ciało człowieka jak mu się podoba. ( max 3 tury i tylko 1 człowiek) Przy czym oponent może starać się bronić przed owym zaklęciem, ale musi to bardzo dokładnie opisać.