Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016
| Temat: OD Wintereła Czw Mar 22 2018, 16:43 | |
| Podstawowe informacje
- na jednej z misji stracił połowę swojej prawej ręki. Od łokcia w dół. Z czasem została jednak ona zastąpiona przez metalową rękę, która załatwił dla siebie chłopak (Metal Arm)
- należy do gildii FT i jest długoletnim jej członkiem. Jest ona dla niego jak rodzina, której tak naprawdę zbyt dobrze. Do niedawna był jednak dość nieaktywnym magiem, ale rzeczy się zmieniły i stara się stać silniejszy by móc bronić swoją rodzinę. Uważa że jego rodzina zbyt oddaliła się od siebie i planuje to zmienić kiedy będzie miał okazję
- był w stanie depresyjnym bo utraceniu bliskiej mu osoby, jednak z pomocą paru nowo poznanych osób powoli wraca do starego siebie (czyt. happy go lucky, friendly itp)
- brał udział w niewielkiej bitwie pod FT, gdzie porwana została Corinne
- ma tendencje do tracenia przytomności z bólu na misjach
- od pewnego czasu często można go zauważyć w masce, która kryła jego twarz. Kiedy ją nosi, oznacza to zazwyczaj że nie ma ochoty na rozmowę lub ma jakiś tajemniczy cel
- nie jest znanym magiem i nie dokonał niczego wielkiego
- posiada tytuł Czeladnika zapewniający +1% klejnotów za misję oraz +5% PD za misję
Umiejętności
Walka wręcz - II - Wyższy poziom wtajemniczenia. Przeciętniak już raczej cię nie pokona, potrafisz naprawdę zadziwiające rzeczy.
Kocie uszy - I - słuch znacznie lepszy od innych, słychać z dalszych odległości i wyraźniej.
Czaromiot - I - czas ponownego użycia wszystkich zaklęć zmniejszony o 0,5 posta, a te ograniczone do jednego użycia na post mogą zostać użyte dwukrotnie.
Łamacz kości - I - cios spokojnie nabije wielkiego siniaka i przyprawi o niemały ból przeciwnika.
Zapasy magiczne - I - daje 30 MM.
Ekwipunek
- zniżka w sklepie magicznym w wysokości 10%
- 7 cukierków
- dobrej jakości czarne skrzypce razem z pokrowcem (Takie coś)
- Cursed Mask:
Złota maska teatralna przedstawiająca smutną twarz, przyłożona do twarzy z własnej woli, przylega do niej ciasno i nie odpadnie, póki użytkownik z własnej woli jej nie zdejmie. Osoba która ją nosi staj się niematerialna. Jednak, maska pożera losowe ilości MM na turę, od 1 po całe jakie posiada postać. Na dodatek osoba która ma na sobie maskę zostaje obdarzona umiejętnością W czepku urodzony lvl -4, na którą nie wpływają żadne inne modyfikatory.
- Śnieżynka:
Niewielkich rozmiarów minionek (sięgający chłopakowi do pasa), który wygląda jak… no Śnieżynka. Jest bardzo nieśmiała i ukrywa się przed wszystkimi poza samym Ryu, a także nie wychodzi z jego domu/mieszkania/pokoju. Dba natomiast o porządek! Wszak święta wymagają posprzątanego mieszkania!
- Banhammer:
Nazwa: Banhammer Opis: Młot Moc: Ten, który rozbija przestrzeń - prawdziwą potęgą Banhammera jest jego zdolność do rozbijania przestrzeni, co skutkuje wyłomami w niej, zadawaniem potężniejszych obrażeń, a czasami nawet otwarcie przejścia do innego wymiaru. Niestety, wszystko to zależy zarówno od zdolności posiadanych przez użytkownika młotu, jak i jego ogólnego poziomu. I tak, standardowo istnieje 5% szans na wywołanie wyrwy przy trafieniu. Wraz z poziomem maga (S, S+), szansa ta rośnie do odpowiednio 15%, 25%. Dodatkowo każdy poziom umiejętności odpowiadającej za walkę młotem również zwiększa na to szansę, a wynosi ona 5%/15%/25% dla poziomu 1, 2 oraz 3 umiejętności. Podobnie sytuacja się klaruje dla poziomów umiejętności odpowiadającej za siłę uderzeń młotem. Każda wyrwa powoduje automatycznie wyrwanie części przestrzeni i obiektów, które się tam znajdują (np. ciało/zbroja), wysyłając je do alternatywnego świata, co może poskutkować znacznie większymi obrażeniami, ale także efektywnie rozbijać lub osłabiać wszelakie czary/obiekty istniejące w przestrzeni. By wytworzyć przejście do innego wymiaru (jaki to wymiar decyduje MG), należy mieć minimum 40% szans na wykonanie wyłomu, a jeśli wyłom się pojawi, istnieje szansa, że zmieni się ona w przejście. Szansa ta wynosi 1/4 szans na wytworzenie wyrwy (jeśli więc jest 40% szans na stworzenie wyrwy, po jej stworzeniu jest już tylko 10% szans na stworzenie przejścia). Ile się utrzymują przejścia oraz wyrwy decyduje MG.
- Metal Arm:
Metal Arm - Winter dość szybko zauważył, że jego brak połowy ręki jest wielkim utrapieniem. Tak jak pozostałą posługiwał się wystarczająco dobrze, tak kiedy nie będzie w stanie nią władać, będzie miał dość spory problem w walce. Z tego też powodu, postanowił sobie załatwić jaką prostą i zastępczą, na jakiś czas. Później zdobyłby lepszą.
Metalowa ręka, która nie jest tak naprawdę niczym specjalnym. Dzięki mocy magicznej w niej płynącej, Winter po podłączeniu jej do swojego ciała jest w stanie kontrolować ją. Nie jest jakaś specjalna, poza tym. Ma wytrzymałość zwykłej stali i nie ma żadnych super bonusów, czyniących ją mega potężną. Kolorek tej kończyny to czarny.
- Gamara:
Sztylet wykonany z twardej, organicznej substancji, przypominającej kość. Ostrze ma długość 16cm i jest lekko zakrzywione jak w scimitarze. tuż nad rękojeścią, w miejscu gardy, znajduje się czerwone oko, z czarną źrenicą. Sztylet ten posiada własną osobowość i bardzo chce przejąć kontrolę nad ciałem użytkownika, a także, utrzymać je przy życiu. Im bardziej użytkownik jest zmęczony i w im cięższej znajduje się sytuacji, tym bardziej sztylet się rozrasta, pokrywając użytkownika tą samą tkanką z której jest zrobiony. Wpierw obejmując nią dłoń, potem rękę i tak dalej... im więcej ciała przejmie, tym ataki stają się szybsze i mocniejsze, zwiększając Jokera i Mocarza. Przejęcie dłoni, jest jak buff C, całej ręki jak buff A, im dalej w las, tym gorzej. Im więcej ciała przejmie sztylet, w tym większy tryb Berserka wpada użytkownik, robiąc rzeczy których nie zamierzał i których normalnie by nie zrobił. Na dodatek im więcej ciała sztylet przejmie, tym więcej możliwości do ewolucji zyskuje. Jeśli uzna że większe szanse Winter ma z mieczem - zmieni się w miecz, jeśli że z korbaczem - zmieni się w korbacz. Nie zmieni się tylko w bronie dystansowe. Kiedy po walce użytkownik będzie leczony, a także odpocznie a jego umysł się uspokoi, tkanka sztyletu się cofnie, oddając zainfekowane ciało użytkownikowi. No chyba, że przejmie kontrolę nad całym ciałem.
- Pióro Raijina:
Złote pióro, wielkości człowieka. Samo w sobie wytwarza niewielkie ładunki elektryczne które, przy dłuższym kontakcie z ciałem człowieka powodują narastające odrętwienie, aż w końcu może doprowadzi kogoś do paraliżu. Jednakże! Pióro to jest najwyższej jakości składnikiem do przedmiotów magicznych. Jako fragment zapłaty za przedmiot magiczny o elektrycznych właściwościach, zmniejsza jego cenę o 33%. Można je również sprzedać za 12.000 klejnotów. Osoby o odpowiednich umiejętnościach mogą wykorzystać pióro do stworzenia przedmiotu magicznego najwyższej jakości.
|
|