I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Opis Magii: Fałszywa Magia Elektryczności - jest to w większym stopniu zwykła magia elektryczności, pozwalająca na manipulację nad prądem/elektrycznością/błyskawicami i tak dalej. Jest ona fałszywa, ponieważ nie jest zwykłą magią elektryczności. Jest ona częścią potężniejszej magii tego żywiołu, które nie jest dostępna dla chłopaka przez brak wspomnień o swojej przeszłości. Tym samym, nabycie ich ponownie powoduje ewolucję tej magii, jednak nie jest jeszcze wiadome do czego. Dzieje się to pod nadzorem MG.
Posiadane PWM:
Resist - nieznacznie zwiększona odporność na elektryczność i różne jej rodzaje.
Aura - chłopak może otoczyć się elektryczną aurą, która jest reprezentacją ilości uwalnianej mocy magiczna. Im większa, tym więcej błyskawic wokół chłopaka których jasność także wzrasta. Im mniej, tym jest ich po prostu mniej. Wygląd aury, to po prostu błyskawice przeskakujące po ciele chłopaka z otoczką wokół niego. Zerowy wpływ na walką i nie utrudnia nikomu widoczności.
Load - rzeczy wymagające elektryczności/prądu do działania są ładowane. To jak długo to zajmuje i do jakiego stopnia, zależy od MG
Light of Lightning - chłopak doładowywuje swoje ciało energią, przez co zaczyna świecić się jak jakaś lampeczka. Po ładowaniu (pół posta), zadziała przez półtora posta. Oświetli teren na wyciągnięcie ręki.
Lightning Reaction - dzięki energii elektryczności która krąży w jego układzie nerwowym, jest w stanie nieznacznie szybciej zareagować na najróżniejsze rzeczy.
Lightning Fast - głównym aspektem błyskawic chłopaka jest szybkość. Dzięki temu, że energia ta krąży w jego systemie, poziom Joker’a oraz Sprinter’a zwiększa się o 0.1.
Eyes - chłopak jest w stanie sprawić, że jego oczy zaświecą się na złoto przez naładowanie do nich energii elektryczności. Co jakiś czas zabłysną bardziej, jak przy uderzeniu błyskawicy. Efekt czysto wizualny.
Bam! - umiejętność ofensywna, która polega na wystrzeleniu z palca niewielkiej kulki energii, lecącej max 3 metry. Zadaje obrażenia rangi PWM (z umką rangi D).
Weapon Load - wpuszcza energię elektryczności do broni do tego przystosowanej (z materiału przewodzącego prąd), dzięki czemu wokół niej pokazują się wyładowania elektryczne. Powoduje to jedynie pstryczka elektrycznego, i to nie zawsze. Nie wyrządza żadnej większej szkody.
Storm Boost - jeśli na terenie na którym walczy Inilth jest aktualnie burza, jego statystyki są nieznacznie zwiększone.
Blue or Yellow - chłopak może przełączać kolory swoich błyskawic pomiędzy niebieskim a żółtym. Efekty czysto wizualny.
Detection - wykrywa żywe istoty w okolicy 5 metrów, dzięki impulsom energetycznym. Potrafi dzięki temu ustalić ich lokalizację, chociaż może się pomylić o 2 metry. Nie da się określić jakiej są one wielkości, tylko czy są żywe. Działa tylko kiedy chłopak bardzo się skupi. W trakcie koncentracji, nie można wykonywać innych rzeczy.
Ciało z błyskawicy - użytkownik za 5 MM jest w stanie zmienić swoje ciało w błyskawicę na krótki czas, aby uniknąć ataku przeciwnika. To czy akcja się powiedzie zależy od MG. Może użyć tej zdolności raz na post. Można też przemienić tylko część ciała, ale koszt nie będzie mniejszy.
Pokazowe wejście! - chłopak może pojawić się w temacie we własnym stylu. Słychać pojedynczy grzmot, a następnie In w postaci błyskawicy spada na ziemię. Nie można go wtedy trafić, jakby ktoś miał chęci. Przy zderzeniu z ziemią, wraca do swojej normalnej ludzkiej postaci. Zdolność służy tylko za pokazowe wejście. Nie można jej użyć, jeżeli w temacie trwa wal
Zaklęcia D:
Zaklęcia C:
Ramuzu - użytkownik tworzy na końcu swojej broni (lub na koniuszkach palców w przypadku jej braku) mała energetyczną kulkę o promieniu 5 cm. Następnie wystrzeliwuje ją z ogromną prędkością w jedną stronę. Nie można zmieniać jej kierunku. Jest w stanie przelecieć maksymalnie 15 metrów. Przy trafieniu w przeciwnika zadaje obrażenia rangi C. Z racji na swoją naturę, szybkość i rozmiar, zaklęcie jest dobre w przebijaniu rzeczy i zbroi.
Zaklęcia B:
Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
PWM:
Zaklęcia D:
Raigeki (D) - użytkownik za pomocą tej zdolności skupia energię błyskawic w swojej dłoni (tylko jednej). Dotknięcie naelektryzowaną dłonią powoduje porażenie zadające obrażenia rangi D- i spowalniające czas reakcji przeciwnika. Jak duże jest spowolnienie czasu reakcji jest zależne od decyzji MG na podstawie miejsca do którego mag przyłożył dłoń. Im bliżej mózgu, tym większe spowolnienie. Kontrola na 1 osłabia zaklęcie o połowę.
Zaklęcia C:
Kaminari no Katachi (C) - użytkownik zmienia całe swoje ciało w błyskawicę. W tej formie nie można go trafić żadnymi atakami. W formie błyskawicy może przelecieć maksymalnie 5 metrów. Może śmiało kontrolować stronę w którą zmierza, ale nie może się zatrzymać. Zatrzymanie się w miejscu powoduje anulowanie zaklęcia. Może się przemieszczać w ten sposób w powietrzu.
Rakurai (C) - chłopak unosi jedną rękę ku niebu i kumuluje w niej błyskawicę. W momencie w którym ją opuści, z nieba spada piorun uderzając w miejsce maksymalnie odległe o 15 metrów. Zadaje on obrażenia elektryczne rangi C. Nie wywołuje porażenia. Chłopak decyduje nad miejscem w które ma uderzyć w momencie opuszczenia ręki. Piorun oczywiście spada tylko pionowo, nie może pod skosem. Ma on średnicę 1.5 metra.
Futago no kaminari no hebi (Twin Snakes of Thunder) - ranga C - użytkownik kumuluje błyskawice w obu dłoniach, a następnie wypuszcza ją w postaci dwóch elektrycznych węży. (To zaklęcie wygląda mniej więcej tak.) Oba węże są pewnego rodzaju przewodami, a użytkownik tego zaklęcia jest baterią. Muszą wbić one swoje kły w ciało wroga lub ugryźć przedmiot (przedmiotu nie muszą przebić, w przeciwieństwie do ciała żywej istoty). Powstaje w ten sposób coś podobnego do obwodu elektrycznego. W momencie w którym oba są “podłączone” obrażenia rangi C. Wywołuje też porażenie, jak to elektryczność. Jeśli ktoś ma Kontrolę, porażenia mają słabszy efekt. Węże potem się rozpływają. Jeżeli ich ofiarą padł przedmiot, przechodzi przez niego spora dawka elektryczności, która może coś zrobić (ale nie musi. Zależne od MG). Jeżeli tylko jeden wąż wbił się kłami we wroga, nie powoduje to nic poza lekkim odrętwieniem miejsca które zostało ugryzione. Zaklęcie zadziała także, jeżeli jeden wąż ugryzie człowieka, a drugi przyczepi się do broni którą ten trzyma (generalnie, tak długo jak obwód będzie istniał to zaklęcie zadaje obrażenia).
Żeby je rozproszyć wystarczyć przeciąć połączenie między głową węża a dłonią chłopaka, lub odskoczyć na wystarczającą odległość. Podczas rzucania zaklęcia chłopak nie może nic innego z rękoma robić. Przecięcie połączenia między "baterią" a głowami węży gołą dłonią zadaje obrażenia rangi D-. Węże są sterowane wolą chłopaka i mogą przebyć maksymalnie 15 metrów, nim rozpłyną się w powietrzu.
Denjiba (C) - zaklęcie, które naelektryzowuje teren wokół użytkownika (okrąg o średnicy 5 metrów). Powoduje ono, że ziemia staje się lepszym magnesem na metalowe rzeczy i chętniej je przyciąga do siebie. Utrudnia to walkę metalowymi broniami i spowalnia osoby noszące stalowe zbroje. Jak bardzo jest to utrudniane decyduje MG. Zaklęcie trwa 2 posty, po czym 3 posty CD.
Denpa (C) - chłopak koncentruje wewnątrz siebie energię błyskawic, a następnie uwalnia ją, powodując wyładowania elektryczne wokół siebie. Zadają one obrażenia rangi C- każdemu, kto znajduje się w promieniu 2,5 metra od użytkownika tego zaklęcia. CD 2 posty.
Zaklęcia B:
Raijin no Nagagutsu (Thunder God’s Boots) - ranga B - użytkownik tworzy parę butów za pomocą błyskawic. Ich głównym aspektem jest wzmacnianie siły skoku i zwiększenie prędkości. Postać staje się szybsza o 60%, a za pomocą zwykłego skoku jest w stanie przeskoczyć maksymalnie 7 metrów. Dodatkowo, kopnięcia są mocniejsze o 10%. Poza tym, można dzięki nim biegać po ścianach, ale to tylko przy dużym rozbiegu. Buty utrzymują się przez 3 posty, po czym wymagają tyle samo postów przerwy.
Jinrai no Hōgyoku (Thunderclap Crumbling Orb) - ranga B - użytkownik przelewa swoją moc magiczną do koniuszków palców, dzięki czemu tworzy skoncentrowaną kulę błyskawicy, a następnie wystrzeliwuje ją z ogromną prędkością. Ma ona promień 5 cm. Przy zderzeniu z przeszkodą następuje wybuch elektryczności, który zadaje obrażenia rangi B. Wybuch ma średnicę 3 metrów. Elektryczność w tym ataku może spowodować średnie odrętwienie ciała. Wybuch jest w stanie zadać obrażenia rangi B+, ale tylko wtedy kiedy przeciwnik znajduje się w wodzie lub ma metalową zbroję, metalową część ciała lub w przypadku gdy cały jest wykonany z metalu. Sama kula błyskawicy leci maksymalnie 15 metrów. Jeżeli nie spotka żadnej przeszkody, po prostu wygasa.
Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Ostatnio zmieniony przez Inilth dnia Czw Maj 03 2018, 16:18, w całości zmieniany 2 razy
Inilth
Liczba postów : 25
Dołączył/a : 30/10/2017
Temat: Re: Piorunek Sro Mar 28 2018, 19:53
Pierwsza seria zaklęć do oceny:
Spoiler:
Raijin no Nagagutsu (Thunder God’s Boots) - ranga B - użytkownik tworzy parę butów za pomocą błyskawic. Ich głównym aspektem jest wzmacnianie siły skoku i zwiększenie prędkości. Postać staje się szybsza o 60%, a za pomocą zwykłego skoku jest w stanie przeskoczyć maksymalnie 7 metrów. Dodatkowo, kopnięcia są mocniejsze o 10%. Poza tym, można dzięki nim biegać po ścianach, ale to tylko przy dużym rozbiegu. Buty utrzymują się przez 3 posty, po czym wymagają tyle samo postów przerwy.
Jinrai no Hōgyoku (Thunderclap Crumbling Orb) - ranga B - użytkownik przelewa swoją moc magiczną do koniuszków palców, dzięki czemu tworzy skoncentrowaną kulę błyskawicy, a następnie wystrzeliwuje ją z ogromną prędkością. Ma ona promień 5 cm. Przy zderzeniu z przeszkodą następuje wybuch elektryczności, który zadaje obrażenia rangi B. Wybuch ma średnicę 3 metrów. Elektryczność w tym ataku może spowodować średnie odrętwienie ciała. Wybuch jest w stanie zadać obrażenia rangi B+, ale tylko wtedy kiedy przeciwnik znajduje się w wodzie lub ma metalową zbroję, metalową część ciała lub w przypadku gdy cały jest wykonany z metalu. Sama kula błyskawicy leci maksymalnie 15 metrów. Jeżeli nie spotka żadnej przeszkody, po prostu wygasa.
Raigeki (D) - użytkownik za pomocą tej zdolności skupia energię błyskawic w swojej dłoni (tylko jednej). Dotknięcie naelektryzowaną dłonią powoduje porażenie zadające obrażenia rangi D- i spowalniające czas reakcji przeciwnika. Jak duże jest spowolnienie czasu reakcji jest zależne od decyzji MG na podstawie miejsca do którego mag przyłożył dłoń. Im bliżej mózgu, tym większe spowolnienie. Kontrola na 1 osłabia zaklęcie o połowę.
Ciało z błyskawicy (PWM) - użytkownik za 5 MM jest w stanie zmienić swoje ciało w błyskawicę na krótki czas, aby uniknąć ataku przeciwnika. To czy akcja się powiedzie zależy od MG. Może użyć tej zdolności raz na post. Można też przemienić tylko część ciała, ale koszt nie będzie mniejszy.
Pokazowe wejście! (PWM) - chłopak może pojawić się w temacie we własnym stylu. Słychać pojedynczy grzmot, a następnie In w postaci błyskawicy spada na ziemię. Nie można go wtedy trafić, jakby ktoś miał chęci. Przy zderzeniu z ziemią, wraca do swojej normalnej ludzkiej postaci. Zdolność służy tylko za pokazowe wejście. Nie można jej użyć, jeżeli w temacie trwa walka. Nie może również wylądować na innej osobie podczas pojawiania się w temacie.
Kaminari no Katachi (C) - użytkownik zmienia całe swoje ciało w błyskawicę. W tej formie nie można go trafić żadnymi atakami. W formie błyskawicy może przelecieć maksymalnie 5 metrów. Może śmiało kontrolować stronę w którą zmierza, ale nie może się zatrzymać. Zatrzymanie się w miejscu powoduje anulowanie zaklęcia. Może się przemieszczać w ten sposób w powietrzu.
Ramuzu (C) - użytkownik tworzy na końcu swojej broni (lub na koniuszkach palców w przypadku jej braku) mała energetyczną kulkę o promieniu 5 cm. Następnie wystrzeliwuje ją z ogromną prędkością w jedną stronę. Nie można zmieniać jej kierunku. Jest w stanie przelecieć maksymalnie 15 metrów. Przy trafieniu w przeciwnika zadaje obrażenia rangi C. Z racji na swoją naturę, szybkość i rozmiar, zaklęcie jest dobre w przebijaniu rzeczy i zbroi.
Rakurai (C) - chłopak unosi jedną rękę ku niebu i kumuluje w niej błyskawicę. W momencie w którym ją opuści, z nieba spada piorun uderzając w miejsce maksymalnie odległe o 15 metrów. Zadaje on obrażenia elektryczne rangi C. Nie wywołuje porażenia. Chłopak decyduje nad miejscem w które ma uderzyć w momencie opuszczenia ręki. Piorun oczywiście spada tylko pionowo, nie może pod skosem. Ma on średnicę 1.5 metra.
Futago no kaminari no hebi (Twin Snakes of Thunder) - ranga C - użytkownik kumuluje błyskawice w obu dłoniach, a następnie wypuszcza ją w postaci dwóch elektrycznych węży. (To zaklęcie wygląda mniej więcej tak.) Oba węże są pewnego rodzaju przewodami, a użytkownik tego zaklęcia jest baterią. Muszą wbić one swoje kły w ciało wroga lub ugryźć przedmiot (przedmiotu nie muszą przebić, w przeciwieństwie do ciała żywej istoty). Powstaje w ten sposób coś podobnego do obwodu elektrycznego. W momencie w którym oba są “podłączone” obrażenia rangi C. Wywołuje też porażenie, jak to elektryczność. Jeśli ktoś ma Kontrolę, porażenia mają słabszy efekt. Węże potem się rozpływają. Jeżeli ich ofiarą padł przedmiot, przechodzi przez niego spora dawka elektryczności, która może coś zrobić (ale nie musi. Zależne od MG). Jeżeli tylko jeden wąż wbił się kłami we wroga, nie powoduje to nic poza lekkim odrętwieniem miejsca które zostało ugryzione. Zaklęcie zadziała także, jeżeli jeden wąż ugryzie człowieka, a drugi przyczepi się do broni którą ten trzyma (generalnie, tak długo jak obwód będzie istniał to zaklęcie zadaje obrażenia).
Żeby je rozproszyć wystarczyć przeciąć połączenie między głową węża a dłonią chłopaka, lub odskoczyć na wystarczającą odległość. Podczas rzucania zaklęcia chłopak nie może nic innego z rękoma robić. Przecięcie połączenia między "baterią" a głowami węży gołą dłonią zadaje obrażenia rangi D-. Węże są sterowane wolą chłopaka i mogą przebyć maksymalnie 15 metrów, nim rozpłyną się w powietrzu.
Denjiba (C) - zaklęcie, które naelektryzowuje teren wokół użytkownika (okrąg o średnicy 5 metrów). Powoduje ono, że ziemia staje się lepszym magnesem na metalowe rzeczy i chętniej je przyciąga do siebie. Utrudnia to walkę metalowymi broniami i spowalnia osoby noszące stalowe zbroje. Jak bardzo jest to utrudniane decyduje MG. Zaklęcie trwa 2 posty, po czym 3 posty CD.
Denpa (C) - chłopak koncentruje wewnątrz siebie energię błyskawic, a następnie uwalnia ją, powodując wyładowania elektryczne wokół siebie. Zadają one obrażenia rangi C- każdemu, kto znajduje się w promieniu 2,5 metra od użytkownika tego zaklęcia. CD 2 posty.
Ostatnio zmieniony przez Inilth dnia Czw Mar 29 2018, 01:31, w całości zmieniany 3 razy
Randia
Liczba postów : 607
Dołączył/a : 01/10/2012
Temat: Re: Piorunek Sro Mar 28 2018, 22:35
WIP
Randia
Liczba postów : 607
Dołączył/a : 01/10/2012
Temat: Re: Piorunek Czw Mar 29 2018, 00:58
Jinrai no Hōgyoku (Thunderclap Crumbling Orb) - ranga B - "w wodzie lub ma metalową zbroję, część ciała lub jest wykonany z metalu. " lub część ciała wykonaną z metalu. Chyba, że chodziło o coś innego.
Raigeki (D) - Kontrola na 1 osłabia zaklęcie o połowę.
Kaminari no Katachi (C) - 5 metrów.
Rakurai (C) - Szerokość czy średnicę? Czy według ciebie jest płaski i rzeczywiście to szerokość? Pisząc obrażenia elektryczne masz na myśli, że wywołuje też porażenie?
Futago no kaminari no hebi (Twin Snakes of Thunder) - ranga C - jak dasz rangę B to zgodzę się, żeby w pierwszym poście zadać obrażenia C+, a w drugim D. Ewentualnie dla rangi C - obrażenia w jednej turze rangi C. Ewentualnie, jeśli chcesz to rozbić na dwie tury - D i D. Powodują porażenie?
Ciało z błyskawicy (PWM) - " Można też przemienić tylko część ciała, ale koszt nie będzie mniejszy." Dopisz to jedno słowo bo bez niego wygląda to tak, jakbyś mógł tylko część ciała przemienić. Akcept. Pokazowe wejście! (PWM) - akcept Denjiba (C) - naelektryzowuje. pls. akcept. Denpa (C) - akcept. Ramuzu (C) - akcept Raijin no Nagagutsu (Thunder God’s Boots) - ranga B - akcept.
Inilth
Liczba postów : 25
Dołączył/a : 30/10/2017
Temat: Re: Piorunek Czw Mar 29 2018, 01:14
Jinrai no Hōgyoku (Thunderclap Crumbling Orb) - w pewnym sensie. Chodziło o metalową część ciała i jeżeli ktoś byłby cały z metalu. Kto wie czy mi tu jakieś roboty nie wyskoczą jako enemy... Trochu jaśniej (chyba) opisałem.
Raigeki (D) - done.
Kaminari no Katachi (C) - done
Rakurai (C) - poprawione. Generalnie, nie byłem pewien jak to napisać z tą szerokościo-średnicą by było jasne dlatego tak wyszło. I jest... nie-płaski. I nie poraża.
Futago no kaminari no hebi (Twin Snakes of Thunder) - wywalony dmg w drugim poście. I poraża.
Randia
Liczba postów : 607
Dołączył/a : 01/10/2012
Temat: Re: Piorunek Czw Mar 29 2018, 01:28
Jinrai no Hōgyoku (Thunderclap Crumbling Orb) - akcept Raigeki (D) - akcept Kaminari no Katachi (C) - akcept Rakurai (C) - Akcept Futago no kaminari no hebi (Twin Snakes of Thunder) - Jeśli ktoś ma Kontrolę, to porażenia mają słabszy efekt.
Inilth
Liczba postów : 25
Dołączył/a : 30/10/2017
Temat: Re: Piorunek Czw Mar 29 2018, 01:32
Done.
Randia
Liczba postów : 607
Dołączył/a : 01/10/2012
Temat: Re: Piorunek Czw Mar 29 2018, 01:32
Akcept. Have fun.
Inilth
Liczba postów : 25
Dołączył/a : 30/10/2017
Temat: Re: Piorunek Czw Maj 03 2018, 16:16
Wykupuje Ramuzu (C), Ciało z błyskawicy (PWM) i Pokazowe wejście! (PWM).
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.