Liczba postów : 128
Dołączył/a : 05/01/2015
| Temat: Lilith Sob Sie 05 2017, 03:30 | |
| Dodatkowe informacje: - Spoiler:
- Lilith Ganthier z dumą nosi swoje nazwisko mimo tego, że wyparła się swojej rodziny i odeszła z domu. Fakt, że jej familia wyżej ceniła sobie wiekowe tradycje niż dobro i szczęście potomkini przyczynił się do urazy jaką żywi do nich dziewczyna. Nie chce widzieć, słyszeć ani znać nikogo spokrewnionego z nią samą i nic nie zapowiada, by sytuacja ta miała ulec zmianie.
- Po odejściu ze swojego domu Lilith dołączyła do gildii Mermaid Crest. Znalazła tam swój nowy dom i zagrzała tam miejsce na pół roku, po którym to czasie organizacja została rozwiązana. Mimo faktu, iż "Syrenki" powstały na nowo, Lily nie zdecydowała się po raz kolejny zasilić ich szeregów i wybrała życie samotniczki.
- Lily od urodzenia posiada niewielką wadę wzroku. Mianowicie, jest krótkowzroczna. Nie jest to nic, co przeszkadzałoby jej w codziennym funkcjonowaniu i przeważnie do dokładniejszego ujrzenia odległych przedmiotów wystarczy, by zmrużyła oczy. Mimo tego, że jest to dla niej niekomfortowe, nie chce nic z tym robić z samej niechęci do przyznania się do problemu, a na każde wspomnienie o tym przez inną osobę reaguje impulsywnie, oczywiście zaprzeczając.
- Każdy się czegoś boi, prawda? Nie inaczej jest w przypadku Lilith, której największą fobią jest zostanie nieodwracalnie okaleczoną lub uśmierconą. Taki strach, który póki co wydaje się być nie do przezwyciężenia potrafi odebrać dziewczynie całą wolę walki i wprowadzić w stan skrajnej paniki.
- Ah, czemu ten obraz krzywo wisi na ścianie? Czy ktoś widzi, jak nierówno leżą te książki? Dlaczego jedna z tych rzeczy jest w innym kolorze? Gdzie się podziała symetria? Tak, Lilith jest perfekcjonistką i chwilami bardzo mocno denerwują ją te detale.
Stan postaci:- Spoiler:
Cała i zdrowa, bez żadnych zmian.
Ekwipunek:- Spoiler:
Przy sobie nic prócz niewielkiej ilość gotówki. Po resztę dobytku zapraszam do banku
Umiejętności: - Spoiler:
- Niszczyciel - Poziom II – Zaklęcia ofensywne znacznie lepsze niż w przypadku zwykłych magów. Po co się bronić, jak starcie przeciwnika z powierzchni ziemi jest bardziej zabawne? No właśnie, niszczyciele, jak nazwa wskazuje, specjalizują się w niszczycielskich zaklęciach. Niczym terminatorzy nie przejmują się ranami a po prostu prą do przodu w celu unicestwienia przeciwnika.
- Kumulacja Energii - Poziom II – Zaklęcia kosztują 1 MM mniej; 2MM mniej od C wzwyż. Magowie czasami rzucając dużą ilością zaklęć uczą się... jak robić to oszczędniej. Wszak mniejsze koszty pozwolą im rzucić większą ilość czarów.
- Zdrajca - – Poziom II - Wprawdzie nie jesteś urodzonym dyplomatą, jednak potrafisz dotrzeć tam, gdzie nie przetrwałby żaden etyczny posłaniec lub obrońca sprawiedliwości. Nieznacznie zwiększa sympatię u innych osób. Po prostu - świadomie lub nie - umiesz wzbudzić ich zaufanie. Twoja umiejętność paktowania z wrogami jest zaskakująca. Jednakże, z powodu posiadania takiego talentu, nieco trudniej pozyskać ci zaufanie wśród osób służących prawu i państwu. W przypadku nielegalnych indywiduów utrudnione zostają relacje z półświatkiem.
- Ninja - – Poziom I - Rzucasz jak mało kto! I tak właśnie być powinno. Co tam rzut… ty zawsze trafiasz w 10! Bronie białe miotane ach, jak ty je uwielbiasz! Shurikeny, kunai, senbon! To wszystko leży w twoim asortymencie.
- Zapasy Magiczne - Poziom I – Daje 30 MM Niektórzy magowie, nie potrafią machać kijami, kopać z półobrotu, ani nie przetrwają uderzenia tirem w twarz. Z tego powodu skończona mana jest dla nich jak wyrok śmierci. By skończenie many odłożyć w czasie, nauczyli się ją oszczędzać, dzięki czemu jej zapasy u nich, uległy zwiększeniu.
- Przedłużacz - Poziom I – Zasięg zaklęć zostaje zwiększony o 10% wartości bazowej Jesteś słaby w walce wręcz? Twoje fajerbale nie dosięgają przeciwnika bo jest 11 metrów od ciebie, podczas gdy twoje czary mają zasięg 10m? Boisz się podejść bo przeciwnik czeka tylko, aż się zbliżysz? To właśnie remedium dla ciebie! Podczas, gdy inni mają problem i muszą podejść ty stoisz wymykając się z zasięgu twojego przeciwnika. Umiejętność odpowiada za zwiększenie zasięgu zaklęć.
Umiejętności fabularne: - Spoiler:
- Taniec towarzyski – Dorastanie w bogatej rodzinie ma swoje plusy i minusy. Zakwalifikowanie lekcji tańca do jednej z tych kategorii jest kwestią gustu. Dla Lilith nie była to ani przyjemność, ani kara, a jedynie smutny obowiązek córeczki, która nie może przecież przynieść wstydu na bankiecie. Tak czy siak jako nastolatka Lily została wyuczona poprawnych ruchów i kroków do tego stopnia, by nie wygłupić się przed publiką.
- Podstawy języka sveńskiego – Taniec to nie jedyne, czego za młodu uczyła się panienka Ganthier. Oprócz tego wypadało, by mogła się pochwalić się znajomością języka obcego. Padło na sveński. Lily usprawiedliwiała wybór tym, jak ciekawie brzmi i... była to prawda. Szybko jednak pożałowała wyboru, gdyż mimo kilku lat nauki, poznała jedynie podstawy. Potrafi się dogadać, ale często ma problemy ze zrozumieniem osób mówiących zbyt szybko, a także zasób jej słownictwa nie jest zbyt wyrafinowany.
- Etykieta – Na pewno nikogo nie zdziwi, że Lily musiała opanować zasady dobrego zachowania w stopniu przynajmniej wystarczającym. Wie w jaki sposób używa się noża do ryb, a jak noża do kawioru, wie jak zajmować ludziom czas nic nie znaczącą gadką, a także jak zachować w towarzystwie pozory bycia zainteresowaną rozmową, która tak naprawdę z "interesującą" nie ma nic wspólnego. Jednak mimo powiadania całej tej wiedzy, Lilith unika wykorzystywania jej jak tylko może. Poważne uroczystości męczą ją tak samo teraz, jak robiło to w dzieciństwie.
|
|