Imię: Dawno tem, kiedy cuda jeszcze sie zdażały, żyły postacie, które swojego syna nazwały
Nishinoya.
Pseudonim: Kiedy już będziesz na tyle godny, by je poznać i się nim posługiwać dowiesz się, że pseudonim jego brzmi
Noya. Widzisz? To wcale nie jest wielka niespodzianka.
Nazwisko: Tak pomysłowe jak jego imie.
Yuu! Wcale przez brak umiejętności wymyślania imion nie wzięłam godności jednego z wizerunków. WcalePłeć: Jakże by nie patrzeć pod względem biologicznym, psychicznym i duchowym jest to
chłopak, prawie podchodzący pod mężczyznę!Waga: Oczywiscie chłopak mieści sie w przedziale idealnego BMI dla jego wieku, płci i wzrostu. Dbał o linie i formę, jednak nie jest najlżejszy. Mięśnie wiecej ważą od tłuszczu, wiec z dumą może się pochwalić, że waży
84 kilogramy.
Wzrost: Nie jest ani najwyższy, ani najniższy. Niższy niż góry, wyższy niż mech. Idealne pod każdym względem
184 cm wzrostu nie licząc włosów i butów!
Wiek: Wiek to tylko liczba przeżytych wiosen, czy tam zim, jesieni czy lat. W sumie bardziej lat, bo sama nazwa "lata" wiąże sie z latem. Dyskryminacja względem innych pór roku, ale Noya nic na to nie poradzi, a sam tych pór roku ma
osiemnaście na karku.
Gildia: Najwspanialsza, niepowtarzalna...Będąca jedną wielką patologiczną rodziną...Gildia do której inne się nie umywają...Niszcząca swoich przeciwników i nie tylko... Gildia
Fairy Taaaaail!
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Myślisz, że o nim już prawie wszystko wiesz. Ja udowodnię Ci jak bardzo myślisz się! Ukryty znak jest
na prawej piersi chlopaka. A gdzie ty sobie to wyobrażalęś/aś?!
Klasa Maga: Jeżeli się pytać o klasę w stroju, zachowaniu i wyglądzie całą swoją osoba jest jakże na wyżynach osobowości, ale z jego doświadczeniem jest niestety tylko magiem najniższego szczebla.
0Wygląd: Nikt w gildii do końca nie wie jak naprawdę wygląda Yuu. Prócz niezmiennej, sportowej postury chłopak bawi się w przebieranki zależne od humoru. Jednak ja jako narrator znam prawdę! Znam tą tajemnice, którą niejedni próbowali odkryć, ale im się nie udało. Mimo iż nie przyznaje się do swojej prawdziwej, nie można powiedzieć, że ze wstydu. Prawdziwa twarz chłopaka jest miła, promienna i nierzadko seksowna. Młodość w połączeniu z dojrzałym wyglądem blizny przecinającej brew chłopaka mogłaby zwabić nie jedna atrakcyjną łanie. Złote oczy, duże i nie do końca zawsze szczere uśmiechają się razem z smukłym ustami. Kształt twarzy przyjemny, z delikatnie wyeksponowanymi kościami szczęki i żuchwy *jezeli to nie to samo*. Kolor jego włosów budzi zwątpienie, jedni mówią, że to róż, inni czerwień, a sam chłopak lubi uważać że pudrowy róż pomieszany z fioletem. Nie jestem jednak dobra w kolorach, dlatego też sugerujmy się avkiem, a jak nie będzie.. No cóż wtedy się nie sugerujmy. Oprócz ładnej i jakże zmiennej buźki charakterystyczną cechą, bądź symbolem chłopaka są duże ilości tatuaży pokrywające raz mniej, raz wiecej widoczne miejsca. Specjalnie zbudowałam tak zdanie, by dać wrażenie zmienności. Otóż nigdy niewiadomo na jakie i gdzie można natknąć się. Jednak kolejny sekret tkwi za lewym uchem chłopaka, malutkim czarnym sercu, ktore to wszystko zaczęło. Niezmiennego i takiego samego jakim powstało.
Charakter: Nishinoya sprawia wrażenie strasznie pogodnego i optymistycznego chłopaka. Nie zawsze jest to jednak zgodne z prawdą, jednak czego się nie robi dla innych, bądź sytuacji? No on na pewno jest w stanie się dostosować. Kiedy trzeba będzie powie swoje zdanie. Ma głowę na karku i mimo jego zachowania, żartów- jest inteligentny. Jednak odczuwa wszystkie emocje, jest wrażliwy w środku choć stara się to ukrywać. Nieprzewidywalny, twórczy i pomysłowy. Te epitety dokładnie określają jego jak i jego magie. Normalny człowiek powiedziałby, że Noya jest dziwakiem, ale przecież w krainie magów i tak jest jednym z normalniejszych młodzieńców. Jednak nie oszukujmy się, "mężczyzna" w jego wieku na pewno będzie czasem sypał zboczonymi tekstami, a także flirtował z dziewczynami. Jednak dla przyjaciół jest wierny, jak już kogoś się do kogoś przywiąże nie może od tak zrezygnować.
Historia: Otóż w pięknym królestwie Fiore żyła duża rodzina Yuu. Niespotykaną jednak rzeczą była, że w pewnym pokoleniu urodzili się bliźniacy jednojajowi. Jakże ucieszona była starszyzna famili, gdyż to był taki pierwszy przypadek od czasu jej powstania. Oczywistą rzeczą było, że wyniesienie ich powyżej kuzynów będzie związane z większymi wymaganiami i oczekiwaniami. Chłopcy rośli w oczach, ukazując w rożny sposób swoją wartość. Byli jak słońce z księżycem, nierozłączni, ale całkowicie inni. Noya był dzieckiem bardzo uciesznym. Nie bal się kontaktu z ludźmi, nie stronił od żartów. Jednak Shun był całkiem inny, wolał swoje towarzystwo, nie spełniał się jako dusza charyzmatyczna. Mimo praktycznie przeciwstawnych charakterów bracia dogadywali się znakomicie. Rodzice widząc ten bliski kontakt zdecydowali oddalić od siebie bliźniaków. Za występki Noyi zaczęto karać Shuna by wzbudzić niechęć. Jednak pomimo takiego traktowania nadal byli przyjaciółmi. Nishinoya w pewnym momencie wytatuował sobie czarne serduszko za uchem, by się wyróżnić, żeby karanie Shuna nie było bezpodstawnie argumentowane pomyłka. Jednak chłopak tym tatuażem nie tylko wyróżnił siebie z wyglądu, ale także w przypływie emocji wybudził ukryty w nim talent magiczny. Rodzina była wniebowzięta, no prawie cała prócz Shuna. Nishinoya zaczął się martić o jego zachowanie, które było jeszcze bardziej wycofane jak zwykle, znikał nocami. Mag był na tyle zirytowany, że zdecydował się śledzić bliźniaka. Przyszedł w idealnym momencie, by uratować życie chłopaka. Widok ten delikatnie wstrząsnął Nishi, ale nie miał na to czasu. Po tak brutalnych rzeczach jego braciszek zmienił się, zyskał na pewności siebie i także wybudził magie. Teraz to nie jego musiał bronić, ale rodziny przed zemsta. Po jakimś czasie Shun wyszedł z propozycją opuszczenia domu i udaniu się w świat ścieżką magii. Noya zgodził się odrazu, mimo iż bardzo kochał swoją rodzine, brat był dla niego ważniejszy. Tak też trafił do Fairy Tail.
Umiejętności fabularne: Charyzma- łatwiej przychodzi mu nawiązanie znajomości, przyjaźni. Częściej też NPC przyjaźniej patrzą na chłopaka.
Wielojęzykowy- Noya łatwiej rozszyfruje starożytny tekst, ale nie czyni go to ekspertem. Po prostu ma nierozwinięty talent.
Podryw- przeciwna płeć bardziej reaguje na zaloty chłopaka.
Umiejętności: Support poz. 3
Joker poz. 1
Sztuki Walki poz. 1
Ekwipunek: 4.000
Kastet
Rodzaj Magii: TatuażyJest to magia, która polega na tuszu, obiekcie i symbolu. Ciałko Noyi potrafi wytworzyć substancje, której właściwości, wpływ na inne organizmy jak i materie nieożywioną, określają różne parametry. Są to przykładowo rozmiar, nasycenie mocą magiczną, kolor, kształt, trwałość. Nishinoya zaś potrafi kontrolować, ot cała magia!
Pasywne Właściwości Magii Obecność tuszu- Noya może nałożyć niewidzialny tatuaż, który delikatnie wzmacnia umiejętności. Jaką umiejętność wzmacnia Noya wybiera podczas tworzenia tatuażu. Wymaga kontaktu fizycznego z tatuowaną osobą. Trwa maksymalnie 3 posty, potem 1 post przerwy.
Znak temperatury- na niewielkim pojemniku chłopak pisze palcem temperaturę jaką chce osiągać. Barwa waha się, od pożądanych stopni, im niższe tym niebieskie, im wyższe tym czerwone. Tak plus/minus 5 stopni.
Tusz- Otóż podstawą magii chłopaka jest tusz, który produkuje jego ciało.
Żywe tatuaże- chłopak może zmieniać, tworzyć i usuwać tatuaże na sobie.
Piękne kolory- jak i magiczne, tak i pozbawione cech magicznych chłopak potrafi tworzyć tatuaże
Eraser- młodzieniec potrafi przed czasem wymazać swoje zaklęcie na sobie bądź innym obiekcie tworząc lewitujący atrament, którego może użyć do następnego zaklęcia oszczędzając troszkę MM.
Musi podejść, żeby zebrać ten atrament. Obniża koszt następnego zaklęcia o x MM, gdzie x zależy od rangi tatuażu, z którego pochodzi tusz (D - 1, C - 2, B - 3, A - 4, S -5 itd.)
Pieczęć- przechowuje do 2 MM w formie malutkich gwiazdek na lewej ręce.
Pigment- Otóż Noya nauczył się zastępować pigment w oczach i włosach atramentem.
Kulki- czasem gdy się nudzi tworzy malutkie kulki atramentu, ktore unoszą się nad dłonią chłopaka, ich kolor i kształt (to wtedy nie kulki ale Ciii) Noya potrafi zmienić.
Zaklęcia: Z A K L Ę C I A [D] Boost: nr. 1 [D,C, B]
Noya ma do wyboru jeden z czterech kolorów, które użyje do wytatuowania
znaku. Każdy kolor zwiększa daną umiejętność.
Złoty- Joker zwiększony o [D]20% [C]40%, 20% przy dwóch osobach[B]80%, 40% przy 3 osobach
Pomarańczowy- Wytrzymałość (^jak wyżej)
Biały- Sprinter (^jak wyżej)
Zielony- Łamacz kości (^jak wyżej)
Kumuluje się z PWM i innymi zaklęciami/przedmiotami magicznymi. Trwa 3 posty, każdy kolejny post to koszt [D] 3MM [C] 5 MM [B] 10 MM. Zmiana [D] za 1MM [C] za 2MM, [B] za 4MM. Nałożenie zaklęcia przy kontakcie fizycznym nie wymaga żadnych gestów, za to na odległość różowowłosy musi uformować z dłoni
psa Z A K L Ę C I A [C] Heal
Złotooki wpuszcza atrament w skórę w okół rany. Posiada on kolor skóry i tworzy okrąg w okół rany. Później zachodzi cała magia, wypełnienie tatuażu zmienia się w komórki ciała tam, gdzie ich ubyło, po prostu zaczyna leczyć przekształcając atrament w komórki. Maksymalnie rany rangi A.
Rany rangi C leczą się w jeden post
Rang rangi B leczą się w trzy posty
Rany rangi A leczą się w pięć postów
Zostaje 3 PD.