I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
Temat: Eneki - Boskie dziecię Sob Lut 13 2016, 18:34
Imię: Eneki Pseudonim: Ten który stąpa po chmurach Nazwisko: Brak Płeć: Mężczyzna Waga: 60kg Wzrost: 1,80m Wiek: 17 lat Gildia: Fairy Tail Miejsce umieszczenia znaku gildii: Lewe ramię, kolor biały Klasa Maga: 0
Wygląd: Eneki z pozoru wygląda jak wysoki, przystojny nastolatek, który nie rzuca się nikomu w oczy pomimo swoich srebrzystych włosów i istnie czarnych oczu. Gładkie rysy twarzy dodające mu uroku, są nadwyraz piękne i urocze - po prostu trudno oderwać od niego wzrok. Ma bardzo prężnie rozbudowane ramiona, wystarczy tylko machnąć ręką aby kogoś móc wystraszyć. Chodzi ubrany w białą yukatę, niedbale zarzuconą na jego prawę ramię, z fantazyjnym niebieskim wzorkiem u dołu rękawa a pod nią posiada czarny kombinezon z wysokim kołnierzem.
Charakter: Furiat, nie lubi przebywać w obrębie innych ludzi, od zawsze był typem samotnika. Mimo tego jest miłym i kulturalnym nastolatkiem, każda mama chciałaby mieć na starość takiego "gotowego" poświęcić się dla dobra ogółu człowieka. Jest również... Jakby to określić... Ma fobię przed dziewczynami, mimo tego lgnie do nich tak prędko że nie zdążycie zauważyć kiedy znajdzie się w towarzystwie młodych, pięknych dam. Jego fobia działa następująco: Podchodząc do dziewczyny Eneki... Mdleje i traci przytomność, więc lepiej jak jego "dusza romantyka" nie wzbudzi w nim zachęty...
Historia: Życie przed tym, jak odkrył w sobie pokłady magicznej energi, miał praktycznie nic nie znaczące. Urodził się w Fiore w biednej rodzinie, już wtedy wykazywał swe oznaki "daru do używania magii". Jego rodzina była bardzo zadłużona, przez co spalono jego dom a samego Eneki'ego prawie zabito... Uratował go pobliski mężyczna w średnim wieku, nie pamięta za bardzo jak się nazywał to było wieki temu... Pamięta tylko jedno, to że nauczył go używać magii i tworzyć piękne "dziwy", zawdzięcza mu to. Sam wyruszył w świat w poszukiwaniu doradców odnośnie jego specjalnej, a zarazem unikalnej w swoim rodzaju magii "Kontroli Pogody". Na początku potrafił tylko tworzyć malutkie chmury, z czasem poprawiał swoje wyniki w różnych niebezpiecznych spotkaniach z dziką naturą... W końcu wrócił do Fiore po kilku następnych latkach i postanowił zapisać się do gildii Fairy Tail, która akurat zrzeszała młodych magów...
Umiejętności: Bezszelestny P1 Zapasy magiczne P1 Support P1
Ekwipunek: 5000
Rodzaj Magii: Magia Kontroli Pogody - to prosta magia polegająca na kontrolowaniu przebiegu pogody, dzięki temu możemy kiedy będziemy na pustynii spragnieni wody wywołać mżawkę, która zaspokoi nasze pragnienie czy też można utrudnić życie naszemu przeciwnikowi. Podczas używania tej magii, na jego czole pojawia się znak coś na podobieństwo greckiej alfy przepasanej ósemką.
Pasywne Właściwości Magii 1.Możliwość panowania nad anomaliami pogodowymi takimi jak. deszcz, śnieg, grad etc. (potrafi naginać lekko kierunek wiatru, deszczu, gradu, śniegu - ich intensywność - promień 10 metrów) 2. Dostęp do tworzenia chmur niskich i średnich różnych rodzajów np. Cirrus, Cirrostratus i inne tego typu. Chmury powstają stopniowo nad Enekim, który może mniej więcej nadawać im kształt, niezbyt dokładnie. Tworzenie wymaga skupienia przez cały post, chmura nabiera 15 metrów rozmiaru (średnicy / długości) na post, aż do maksymalnie 60 metrów po czterech postach. Nie powodują one żadnych opadów 3.Zmiana temperatury otoczenia (w promieniu 15 metrów, ale im dalej od użytkownika tym mniej jest to zauważalne, więc na 14-15 metrze nie ma praktycznie żadnej różnicy. Maksymalnie przez 4 posty, cooldown - 2 posty - temperatura zmienia się o 5 stopni w górę bądź dół). 4.Przewidywanie pogody - lokalnie dokładnie na kilka godzin, mniej dokładniej na całą dobę 5. Zmiana kształtu chmury. Nieznaczna ingerencja, wymaga pełnego skupienia, zależne od MG.
Zaklęcia:
Ranga C:
Cirrus'o Creatus: (NIE JEST TO ZAKLĘCIE, nie można go użyć bez końcówek typu Rain etc.) Grupa zaklęć tworzących chmury o zadanych właściwościach. Przygotowanie zawsze wygląda podobnie, nad Enekim przez chwilę powstaje chmura o danej średnicy, z której pod koniec posta zaczyna coś padać (zależnie od zaklęcia). Naturalny wiatr jest niwelowany przez magię i nie powoduje zwiewania chmury w inne miejsce ani zwiewania opadów z dala od obszaru działania zaklęcia, chmura zostaje w miejscu aż do końca trwania. Eneki może za ten sam koszt many przedłużać działanie zaklęcia o podany czas trwania, nie musząc czekać na stworzenie nowej chmury. Po zakończeniu działania chmura szybko się rozwiewa. Można rzucić dwa różne zaklęcia tego typu na tym samym obszarze, chmury "nałożą się" na siebie. Post w którym tworzy się chmura nie liczy się do czasu trwania zaklęcia.
Rain - zaklęcie Cirrus'o Creatus, powoduje opady deszczu, pojawi się chmura o średnicy 50m z której pod koniec posta zacznie padać deszcz. (działanie 3 posty, odpoczynek przez 0 postów)
Hail Rain - zaklęcie Ciruus'o Creatus, powoduje opady. Średnica 25m, kule gradowe rozmiarów rodzynki przez 1-2 posty gradu (zależnie od intensywności), albo wielkości winogron z umiarkowaną intensywnością przez 1 post.
Lightning - zaklęcie Cirrus'o Creatus, powoduje wyładowania elektryczne, 10 możliwych wyładowań na randze D+ losowych (w metale, drzewa etc.). Średnica chmury 25m. 3 błyskawice na post w losowych miejscach, jedna dodatkowo tuż po utworzeniu chmury. Działanie 3 posty.
Ranga B:
Annomalis Creatus:
Cyclone - zaklęcie pozwalające tworzyć cyklony/trąby powietrzne o różnych właściwościach (z kryształkami lodu, czy też z cząsteczkami ziemi) Trąba o wysokości 10m, średnica 2m na górze leja, porusza się z prędkością 5m/s, obrażenia rangi C przy zetknięciu się, używanie tylko na otwartej przestrzeni. Można nim sterować siłą woli i patrząc na niego. (Może przenosić inne przedmioty, czas działania 2 posty).
Fog - zaklęcie pozwalające tworzyć mgłę, w zaleźności od życzenia użytkownika staje się ona rzadsza bądź gęstsza o promieniu 20m - nie podąża za użytkownikiem a silniejszy wiatr łatwo ją usunie z pola walki. (działanie 3 posty)
Ranga A:
Annomalis Body Creatus - następne zaklęcie, polegające na przyswojeniu sobie właściwości chmury, dzięki temu jesteśmy odporni na ataki fizyczne - magiczne ataki natomiast wtedy jesteśmy bardzo podatni. Nie będzie można niczego podnieść. Użytkownik i jego ubranie przybiorę konsystencje chmury, przez co będą wydawać się rozmazani i praktycznie nieomżliwi do odebrania ataku fizycznego - magicznego natomiast tak, *które krzywdzą duszę*. Magia atakująca oddziałuje na nas, fizyczne ataki natomist nie mają prawa nas dotknąć. Można zakończyć działanie wcześniej wedle woli, ale nie odzyskasz mmUżytkownik podczas tej formy może używać nadal swojej magii. (2 posty używania)
Ostatnio zmieniony przez Eneki dnia Pon Lut 15 2016, 19:45, w całości zmieniany 15 razy
Rodzaj Magii: Prosta magia... może i prosta. Ok, ale będzie użyteczna tylko pod gołym niebem, wiesz o tym... Chyba że błyskawica uderzy w budynek bez piorunochronu, to może coś się stanie w środku.
Podstawowe Właściwości Magii: 1. "Panowanie" bez żadnych ograniczeń to chyba na żadnej randze na forum nie przejdzie, a na pewno nie jako PWM. Uściślij, co przez to rozumiesz. Dopuszczalne wydaje się lekkie zmienianie kierunku wiatru, tym samym kąta padania deszczu, nawet taki niewidzialny parasol który sprawia, że kule gradowe omijają Enekiego, ale to jednak trzeba sprecyzować i tobie to zostawię. 2. Burzowych nie... niskie i średnie chmury niech będą, ale to takie obłoczki malutkie i nie wywołujące żadnych zjawisk pogodowych. Powstają powoli gdzieś na niebie dokładnie nad Enekim. Może on próbować kontrolować ich kształt, czy okrągłe czy podłużne... może nawet ułożyć literkę, jak się bardzo postara. 15 metrów rozmiaru (długości/średnicy) na jeden post skupienia, najwyżej 60 (po czterech postach tworzenia). Po ukończeniu sobie gdzieś uciekną z wiatrem. 3. Zmiana o plus minus 5 stopni Celsjusza w promieniu 15 metrów, ale im dalej od Enekiego tym mniej jest to zauważalne, więc na 14-15 metrze nie ma praktycznie żadnej różnicy. Maksymalnie przez 4 posty, cooldown - 2 posty.
Zaklęcia: Cirrus'o Creatus (B): Do czego to ma służyć? Zależnie od chmur wywoła jakieś opady? Obawiam się że MG nie będą się wgryzać w to, jaka chmura co powoduje, ja też nie mam na to siły a w ten sposób można spowodować praktycznie dowolne zjawiska - mgłę, deszcz, grad, burzę - co czyniłoby to zaklęcie zbyt uniwersalnym. Raczej odpada, jak chcesz mieć spella od tworzenia burzy z piorunami to powinieneś mieć właśnie takie zaklecie w którym jest to konkretnie opisane, jak chcesz zrobić mgłę to też osobne... Bo to tutaj jest nie do opisania i nie do zbalansowania. Różne rodzaje deszczu to jeszcze można ująć w jednym zaklęciu, ale bez przesady... Twórz pogodę, nie chmury. Na chmurach to my się nie znamy.
Można się zgodzić na chmury, które powodują najwyżej opady deszczu lub gradu przez parę postów.
Weather forecast (B): Zmienianie pogody... a tworzenie chmur to nie zmienianie pogody? Czy to zaklęcie nie zawiera poprzedniego? Kałuża to nie pogoda, lodowisko też nie jest pogodą. Samo przewidywanie pogody to mógłbyś mieć na PWM. Zaklęcia... nie rozumiem.
Non-Cirrus Creatus (A): Czyli chciałeś najpierw użyć Cirrus'o Creatus (B) do zrobienia chmury, a potem tego, żeby coś z chmury padało? Z jednej strony mógłbyś niszczyć miasta, z drugiej - bezużyteczne w walce, bo słup lodu z nieba nigdy nie spadnie akurat w to miejsce, gdzie by się chciało. A burzyć miast nie pozwolę, liczba tych... piorunów/słupów byłaby mocno ograniczona, podobnie jak obszar działania. Poza tym słupy ognia nie mają sensu, nie słyszałem o takich zjawiskach. Może jeśli mi wskażesz jakieś informacje na ten temat to przemyślimy, ale na razie wydaje się nie mieć związku z magią. Przez cyklony rozumiesz po prostu... kręcące się chmury? Co za różnica, czy się kręcą czy nie? Trąba powietrzna sama w sobie jest anomalią i jeśli chcesz taką stworzyć to raczej osobne zaklęcie.
Friction (A): Jedyny sposób na powiązanie tego z magią pogody to uznanie, że jest to bariera z cienkiego lodu. Powodowałaby po prostu... Tylko i wyłącznie zmniejszenie tarcia, nigdy odwrotnie. Jeśli chodzi ci o taką powłokę z lodu, który nie jest zimny tylko śliski, widziałbym to jako zaklęcie rangi C działające około 3 postów. Jednakże przeciwnik mógłby "rozbić" tę powłokę na sobie.
PWM: 1. W promieniu 10m. 2. Z chmur nic nie pada, napisz że wartości pomiędzy 15 i 60 też możliwe analogicznie, że chmury powstają nad Enekim i wymaga to jego pełnego skupienia przez cały czas. 3. Zmiana o najwyżej 5 stopni w dół lub w górę. 4. Przewidywanie dokładnej lokalnej pogody na kilka godzin, a tak tylko mniej więcej - na następną dobę. Nie wymaga patrzenia na niebo.
Zaklęcia: Cirrus'o Creatus: Rain (C): Na tej randze... po chwili utworzy się nad Enekim stojąca chmura o średnicy 50m, z której najpóźniej pod koniec posta zacznie padać deszcz taki jak chce, może byc i ulewa, zależnie od intensywności przestanie padać po 1-3 postach (nie licząc pierwszego), potem chmura zniknie. Można przedłużać zaklęcie bez czekania na powstanie nowej chmury, za ten sam koszt many i na takie same opady.
Cirrus'o Creatus: Snow (C): Ale chyba to, czy śnieg pada czy deszcz, zależy od temperatury obecnej? To poprzednie zaklęcie też może wywołać śnieg, jeśli jest odpowiednia pogoda. Także... to nie kwestia chmury, tylko warunków, co spadnie. Czy ja się mylę? Może zamiast tego zrób spella zmieniającego temperaturę? A jeśli chcesz mieć to zawarte w tym zaklęciu, to będzie jakoś... Tak jak wyżej, ale średnica 25m, pada przez 1-2 posty i śnieg utrzymuje się tylko 2 posty po zakończeniu, szybko topniejąc.
Cirrus'o Creatus: Hail Rain (C): Średnica 25m, kule gradowe rozmiarów rodzynki przez 1-2 posty (zależnie od intensywności) lub wielkości winogrona przez jeden post z mniejszą intensywnością. Reszta działa jak wyżej.
Cirrus'o Creatus: Lightning (C): Jak wyżej, 25m, w ciągu jednego posta 10 wyładowań o sile D+ w losowych miejscach, ale będą uderzać jak naturalne pioruny, w metale czy wysokie drzewa.
Cirrus'o Creatus: Cyclone (B): Jeśli można tego użyć tylko na otwartej przestrzeni to trąba o wysokości 10m, średnica 2m na górze leja, można nią sterować przez 1 post i powoduje spore zniszczenia przy zetknięciu z nią, od kryształków lodu tudzież innych rzeczy które ze sobą unosi. Przemieszcza się z prędkością 5m/s.
Cirrus'o Creatus: Fog (B): Mgła kontrolowana przez Enekiego na 3 posty w promieniu 20m i nie przemieszcza się razem z nim. Jeśli jest silny wiatr, może się szybciej rozwiać, bo magia nie da rady jej utrzymać w pożądanym miejscu.
Annomalis no Creatus (A): Y... o co chodzi? Brak związku z magią, odpada. Nawet jakbyś się zmienił w chmurę to prędzej odwrotnie, fizyczne niezbyt zadziałają...
Generalnie możesz zrobić takie pseudo-zaklęcie Cirrus'o Creatus które nie byłoby zaklęciem tylko pewnym zbiorem cech wspólnych dla tych pierwszych czterech zaklęć, dzięki czemu ich nazwa miałaby sens a nie trzebaby pisać ciągle tych samych rzeczy. Z kolei przy Cyclone i Fog lepiej wyrzucić tę część "Cirrus'o Creatus", o ile mgła jest jeszcze chmurą w pewnym sensie, to trąba powietrzna nie bardzo. W każdym razie te spelle zupełnie inaczej działają i nie ma to sensu.
Charakter: "każda mama chciała by..." -> "chciałaby".
PWM: 2. Na końcu dopisz "Nie powodują one żadnych opadów." 5. Nieznaczna ingerencja, wymaga pełnego skupienia. Zależne od MG.
Zaklęcia: Cirrus'o Creatus: Na końcu dopisz, że samo w sobie Cirrus'o Creatus nie jest zaklęciem, nie można go użyć i nie kosztuje PD. Tak na wszelki wypadek.
Lightning (C): Usuń fragment ", wszystkie wystrzelą jedna po drugiej tuż po tym jak chmura się przygotuje".
Cyclone (B): Doprecyzuj, że "obrażenia rangi C przy zetknięciu", napisz że Eneki steruje trąbą i że zaklęcia można użyć tylko na otwartej przestrzeni.
Annomalis Body Creatus (A): Dziwna nazwa... Mniejsza z tym. To jest niestety zbyt silne. Jeżeli to ma działać jakkolwiek logicznie, to będzie oznaczać że Eneki też nie będzie mógł niczego dotknąć ani podnieść. Po prostu on i ubranie tymczasowo przybiorą konsystencję chmury, której nie można dotknąć i będzie wyglądać na mocno rozmytego. 2 posty działania, 2 posty odpoczynku. Nie będzie mógł przenikać przez ściany czy drzwi, ale np. przez znak drogowy by mógł, MG to oceni. Po prostu próby rozcięcia albo przebicia Enekiego podczas działania rozwieją go miejscowo na chwileczkę, ale natychmiast się "zrośnie" z powrotem. Będzie mógł używać magii oraz wszelka magia tudzież ataki raniące duszę będą na niego działać. Jeśli zaklęcie się skończy podczas gdy coś "jest w Enekim" to będzie tak jakby go przebiło.
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
Layout autorstwa Frederici. Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.