Posiadane Magie: Manipulacja metalem
Opis Magii: Magia pozwalająca magowi w dowolny sposób manipulować metalami czy to bezpośrednio czy na odległość.
Posiadane PWM: 1. Umiejętność poruszania metalami z bliska i na odległość. Czyli unoszenie i poruszanie zgodnie z wolą obiektami zawierającymi metal, których łączna masa nie przekracza 0,5kg. Maksymalnie 5 przedmiotów o łącznej masie nie większej niż 0,5kg, ale im jest ich więcej, tym większej koncentracji wymaga. W zasięgu 5 metrów i z małą prędkością. (1-1,5 m/s).
2. Możliwość łączenia metalowych obiektów ze sobą w nowe twory. Przedmioty muszą mieścić się w dłoniach maga i musi on je trzymać, by ze sobą połączyć w nowy kształt. Jednak takie "przetapianie" metali pozostawia je w stanie wyjątkowo niskiej wytrzymałości a formowanie kształtu jest mało precyzyjne, przez co trudno zrobić w ten sposób np. porządny nóż.
3. Możliwość wyczuwania metalowych obiektów (bez skupienia do 5 metrów, w momencie skupienia - czyli nie można wykonywać innych czynności - do 15 metrów). Koga nie jest w stanie określić kształtu ani masy wykrytych obiektów, a żeby określić położenie, musi się skupić. Jednak ich więcej znajdzie, tym trudniej będzie znaleźć, przy kilku będzie ciężko określić choćby kierunek poszukiwań konkretnego obiektu.
Zaklęcia D:
1 D - Przetworzenie
Za pomocą tego zaklęcia, Koga jest w stanie tworzyć mocniejsze przedmioty wielkości max. katany (w tym wypadku normalnie walczyć nią wiedząc, że nie rozpadnie się). Do przetworzenia wystarczą metalowe kulki (tutaj w ekwipunku będzie, że cały czas ma przy sobie) albo inne części będące w dłoni lub znajdujące się w zasięgu 3 m. Broń czy przedmiot będzie miał nieco mniejszą wytrzymałość od oryginału czy ostrość.
Zaklęcia C:
1 C - Dysk
Zaklęcie przetwarza metalową kulkę w płaski okrągły dysk. Jest on na tyle wytrzymały, że Koga może na nim śmiało stanąć i dzięki swojej magi unosić się w powietrzu (na 1,5 m) i poruszać z prędkością do max. 10 m/s przez okres 3 postów. W momencie anulowania zaklęcia lub po czasie 3 postów, dysk wraca do pierwotnego kształtu. Średnica dysku to pół metra. Zaklęcie tylko działa jeśli Koga ma kontakt z dyskiem.
2 C - Pociski
Zaklecie pozwala na unoszenie trzech półkilogramowych kulek i poruszanie nimi do zadawania obrażeń. Zasięg do 15 m, obrażenia - obtłuczenia, siniaki. Prędkość pocisków do 5 m/s. Zwrotność ograniczona, nie robią natychmiastowych skrętów i nawrotów. Czas trwania 2 posty, po czym wracają do maga.
3 C - Wydłużenie
Przy pomocy tego zaklęcia Koga potrafi zwiększać i zmniejszać długość swojej katany do 4 m. Tempo zwiększania jest dość szybkie i można nie raz zaskoczyć przeciwnika, dokładnie trwa to ok. 1 sekundy od zera do maksimum. Czas utrzymywania zaklęcia do 2 postów. Im dłuższa broń tym będzie nieco mniej wytrzymała.
Zaklęcia B:
1 B - Tarcza
Zaklęcia zmieniające kształt kulek w pół sferyczną lub sferyczną tarczę, która ustawiona od kierunku ataku (w przypadku pół sferycznej) jest w stanie zasłonić Kogę. Wytrzymałość zależna od metalu z którego stworzono. Tarcza będzie mieć różną wytrzymałość zależnie od wymiarów, metalu i ilości użytego metalu, można użyć maksymalnie 30 kg. Orientacyjnie to półsfera ochraniająca całego Kogę z jednej strony, zrobiona z 3 kg żelaza, będzie dość słaba bo cieniutka, ale ochroni zarówno przed atakami fizycznymi jak i magicznymi pociskami (chyba, że te mają szczególne właściwości przenikania). Pochłonie jedno zaklęcie o sile C lub atak fizyczny wzmacniany umiejętnością pierwszego poziomu, ale się rozpadnie. Można ją tworzyć tuż koło siebie, z dowolnej ilości metalowych przedmiotów (nieprzymocowanych do niczego) w zasięgu 5 metrów i dzieje się prawie natychmiast, ale przemieszczający się do Kogi metal niczego nie może uderzyć. W ciągu 5 postów można zdecydować, czy zostawić metal w tej formie, czy przywrócić przedmioty, które przetworzył Koga. Tarcza lewituje w miejscu w czasie 5 postów i nie można jej ruszyć tylko zniszczyć (potem opada), oraz możesz tym zrobić dowolny fragment powierzchni sfery o średnicy 2 m.
Zaklęcia A:
1 A - Rozproszenie
Zaklęcie rozprasza ostrze katany na setki małych ostrzy, którymi można sterować i atakować przeciwnika. Ostrość małych kawałków jest bardzo duża, mogą przebić ciało, doprowadzić do śmierci w przypadku trafienia w najważniejsze organy, tętnice, itp. Zasięg do 20 metrów. Możliwość sterowania i dowolnej manipulacji jeśli chodzi o zmiany kierunku. Czas trwania do 3 postów.
Ostrza mają mniej więcej wymiary 10mm x 2mm, razem tworzą chmurę o objętości metra sześciennego, można je rozbić na dwie mniejsze i sterować osobno. Poruszają się jako taka chmura z prędkością 8 m/s, mechanika jak przy Pociskach (C), przy zetknięciu w pierwszej chwili niszczą ubrania, zaraz potem skórę i w ten sposób dłuższy kontakt z człowiekiem może skończyć się obrażeniami całego ciała rangi B- . Może doprowadzić do śmierci, jeśli uda się przeciąć skórę przy szyi na tyle, by uszkodzić tętnicę. Po upływie 3 postów wracają do postaci tego, z czego zostały stworzone.
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione: