Rodzaj Magii: Szalony wynalazca
Przy wykorzystaniu energii magicznej użytkownik może tworzyć maszyny, gadżety oraz inne zmechanizowane przedmioty, może również tworzyć różne zabawki jeśli są to tylko tworzywa sztuczne. Może również je naprawiać, psuć oraz ulepszać. Oczywiście swoje twory przywołuje wyciągając je z specjalnej strefy, gdzie je upycha.
PWM:
- Napraw -
Bez problemu to co znajdzie się w kontakcie z jego rękoma zostanie naprawione. Oczywiście przedmioty te muszą być zmechanizowane jak np. Zegar czy coś. Nie działa jeśli coś jest za duże, no chyba, że MG uzna inaczej. Tylko mechaniczne. Jeśli coś zostało zepsute magicznie przez inną osobę, o podobnym działaniu co Rotola to nie będzie można naprawić.
- Zepsuj -
Przeciwieństwo PWMki wyżej, polega ona na psuci mechanicznych rzeczy. Nie działa na duże rzeczy, chyba, że MG uzna inaczej. Tylko mechaniczne.
- Futurystyczny gadżet nr. 1: Chłód w płynie -
Magiczny specyfik wyprodukowany przez Rotolo, gdy próbował wynaleźć jadalny atrament. Jedna kropla i napoje zostają schłodzone jakby było w nich kilka kostek lodu. Tylko półtora litrowy napój lub 4 szklanki. Raz dziennie.
- Futurystyczny gadżet nr. 69: Maszyna do obierania owoców -
Jabłko? Banan? Pomarańcza? Ta maszyna obierze wszystko! Wygląda ona jak czarne pudełko, po wrzuceniu czegoś do środka zostanie obrane i od razu wyrzucone drugą stroną. Jeden owoc na raz i trwa to moment. Raz dziennie.
- Futurystyczny gadżet nr. 12: Jadalny atrament i papier -
Po paru nieudanych próbach z tworzeniem kleju do jedzenia udało mu się stworzyć jadalny papier i atrament. Po napisaniu na danej kartce owym atramentem można go bez problemu zjeść. Jeśli napiszemy słowo gruszka automatycznie kartka będzie miała smak gruszki. Trzeba jednak to napisać jako pierwsze słowo, by przejęło owy smak. Nie ma niestety tak wysokich wartości spożywczych jak normalna gruszka. Jedna kartka na raz, atramentu starczy na trochę więcej niż jedno słowo.
- Futurystyczny gadżet nr. 666: Wymiar magazynujący -
Owy wymiar polega na tym, że właściwie tutaj przetrzymuje się wszystkie wynalazki (Tak, to ten wspomniany w opisie magii). Jego bardzo pojemna, ale z reguły nie trzyma tu mioteł i innych, tylko i wyłącznie wynalazki (zaklęcia).
Zaklęcia:
- Upgrade (D) -
Odblokowuje nowe możliwości oraz efekty danych zaklęć i wydłuża ich czas działania o 1 post jeśli posiadają ograniczenie czasowe. Może zostać użyte na zaklęciach innych osób jeśli są one związane z mechanizmami. Również może zostać użyte na przedmiotach jednak wtedy tylko będą one działać wydajniej przez następny post.
Działa tylko i wyłącznie na przedmiotach mechanicznych/summonach mechanicznych/tworach mechanicznych. Ogólnie musi być mechanizm. Nie zwiększa też jakoś bardzo mocno i nie odblokowuje 20k nowych możliwości. I działa tylko na jeden obiekt. Nową możliwość określa MG, gdy nie jest określona.
- Futurystyczny gadżet nr. 233: Scouter (D) -
(wystarczy właściwie go delikatnie uderzyć, by przestał działać).
Scouter jest delikatnym urządzeniem służących do pomiarów pozwala obliczyć dystans między przeciwnikami oraz pod jakim kątem należy rzuci, by akcja miała większe szanse na udanie się.
Upgrade: Scouter jest delikatnym urządzeniem służących do pomiarów. Patrząc na jedną osobę po jednym poście dowiadujemy się o jej aktualnym stanie i posiadanej ilości energii magicznej. Scouter nie ma czasu działania, działa dopóki nie zostanie zniszczony. Upgrade trwa tylko 1 post.
- Prawdziwa maszyna nr 70: Gear Golem(B) -
Będąc geniuszem w swojej dziedzinie budowania maszyn, Doktor stworzył robotycznego obrońcę do walki z nimi. Golem jest stworzony z żelaza, w swoim kształcie przypomina dość barczystego mężczyznę, który omijał dzień nóg. Cała konstrukcja przypomina robotycznego, mechanicznego centuriona. Ma on 2,5 metra. Jest spory i opancerzony. Potrafi przyjąć na klatę jedno zaklęcie rangi B+, ale niestety potem od razu się rozpada, zaklęcia B mocno go ranią. Jest powolny. Jego ciosy mają siłę rangi C. Trwa 3 posty.
Po użyciu zaklęcia Upgrade: Golem zyskuje nieznacznie na szybkości i leci z niego gorąca para przez ulepszenie jego silnika. Ciosy nie są super szybkie. wizualizacja robota
- Prawdziwa maszyna nr. 34: Turret (C)-
Massimo przy pomocy części tworzy małe wieżyczki stojące na małych nóżkach, dzięki którym mogą normalnie stać bez osiadania na ziemi. Przez 2 posty strzelają one promieniem skondensowanej energii, zadając obrażenia wynikające od ciepła. Max 3 turrety naraz. Turrety pojedynczym strzałem zadają obrażenia rangi D, ew. D+ zależne od tego gdzie trafią.
Upgrade: Przez następny post (Jeden cały post) każdy postawiony turret wystrzeliwuje wzmocnioną wiązkę laserową zadając obrażenia C lecz strzela wolniej niż małymi wiązkami z podstawowej wersji.
Zasięg normalnego: 10 metrów
Ulepszonego: 15m.
- Pomoc w odwrocie taktycznym nr. 48: Gigai (D) -
Cud techniki, przy pomocy małej kostki rzuconej na ziemię. Gigai to po prostu bardzo realistyczna marionetka wypełniona powietrzem i z małym Egzoszkieletem, który pomaga jej się ruszać. Przez jeden post Gigai może stać zamiast Doktora oraz przyjąć na siebie jedno mocniejsze uderzenie. Wyrasta od razu. Nie blokuje zaklęć przebijających, ale można go podstawić, by zablokował kulę ognia czy coś innego. Porusza się wolniej niż normalny człowiek, jednak nie jest sprinterem i ruchy są ślimacze (Póki trwa gigai).
Upgrade: Następny rzucony Gigai, gdy wybuchnie pozostawi po sobie gęstą mgłę, która unosi się przez jeden post. Dwa w zamkniętym pomieszczeniu.
- Pomoc w odwrocie taktycznym nr. 75: Bomba oślepiająca (C) -
Massimo wyrzuca z ręki kulkę rozmiarów jabłka. Ma ona na sobie symbol słońca. Jest ona zbudowana z szklanego pojemnika oraz zapalnika. W momencie rozbicia substancja zostaje zapalona wydzielając jasne światło oślepiając pobliskie osoby. Oślepienie trwa 1 post i oślepi osoby w promieniu 5 metrów od jakiejś osoby (ofc zasięgu bomby), zaś do 10 metrów lekkie zakłócenia wzroku/mroczki przed oczami.
Upgrade: Gdy bomba zostanie wyrzucona z ręki Massimo i dotknie osobę/ziemi, powstaje eksplozja o sile odpowiadającej randze zaklęcia zadające obrażenia od danej rangi. Obrażenia C metr od bomby lub D jeśli 2 metry.
- Futurystyczny gadżet nr. 213: Promień mrożący (C) -
Massimo tworzy przy pomocy magii pistolecik, który wygląda jak zwykła zabawka. Następny strzał zamrozi na jeden post wszystkie osoby, które znajdą się w 3 metrowym stożku na przeciw Doktora, rozpiętość stożka to 3 metry, w kącie 60 stopni. Po skończeniu działania wszyscy potraktowani owym promieniem odczuwają znaczące oziębienie. Promień ma ładunek na jeden strzał, potem, by go załadować trzeba ponownie użyć zaklęcia, z racji iż pistolet jest w ręce kosztuje to o 1 MM mniej. Utrudni poruszanie się i to dość mocno, jednak pod koniec postu już wraca do normy. Obrażenia od odmrożeń rangi D.
Upgrade: Zasięg zwiększony o 2 metry, a po wyrwaniu się z zamrożenia zaczyna się trząść i mieć problemy z oddychaniem. Wymrożenie trwa trochę dłużej, zależne od MG.
- Futurystyczny gadżet nr. 99: Ważka (D) -
Doktor tworzy miniaturową, zmechanizowaną ważkę, która nie różni się od normalnej. Ma ona w sobie zainstalowaną kamerę i przesyła do doktora wszelakie informacje jeśli znajduje się 6 metrów od niego. Po oddaleniu się od doktora dalej śledzi cel, jednak, by przekazać informacje musi się zbliżyć (Tak, na te 6 metrów muszą, by wrócić). Jedna naraz, brak czasu trwania. W ręce doktora pojawia się mały ekran nie większy od przeciętnego telefonu, który pokazuje obraz z walki i pozwalający odpisać nagrania. Wytrzymałość ważki niewielka, 1 km zasięgu, są wolne.
Upgrade: Można stworzyć dwie ważki naraz, wtedy dostaje się dwa ekrany zamiast jednego. Ważki działają jak małe krótkofalówki, jednak by przekazywać dźwięk muszą być blisko ust osoby mówiącej. Przekaz dźwięku odbywa się jeśli mówcy są od siebie oddaleni na max kilometr. Przekaz informacji do Doktora może nastąpić w odległości 15 metrów. Rozmowa pobiera od mówiących 2 MM za post. Rozmowa między dwójką osób to 50 metrów. Wytrzymałość dość niewielka.
- Futurystyczny gadżet obronny nr. 334: Bariera obronna (C) -
W formie nie aktywnej przypomina mały helikopterek, jednak, gdy bariera jest aktywna wtedy wydobywa się z niego coś w rodzaju osłony elektromagnetycznej z małego talerza, który jest umieszczony na spodzie helikopterka, która automatycznie blokuje dwa zaklęcia rangi D albo zaklęcie rangi (C) i zmniejsza obrażenia otrzymywane od zaklęcia rangi (B) nieznacznie jednak od razu wtedy się rozpada. Osłona sięga pół metra od doktora, by go osłonić. Może blokować dalej płacąc ponownie za aktywacje. Trwa 1 post. TAK, NA PODSTAWOWEJ FORMIE JEST TO AURA NA DOKTORA, KTÓRA GO POKRYWA.
Upgrade: Osłona jest AOE ( wytrzymałość wersji podstawowej) i pozwala stworzyć tarczę, która nie jest ruchoma, ale ma wymiary 1,5m x 1,5m x 1,5m (Forma sześcianu) i działa niczym ogromna ściana blokująca zaklęcia. Lub może zostać użyta do obrony jedynie doktora wtedy wygląda jak aura (Tak, też z tego talerza na spodku helikopterka), wtedy blokuje jeszcze jedno zaklęcie C i osłabia B nieznacznie. Dalej trwa jeden post.