Imię: Nami
Pseudonim: -
Nazwisko: Takasugi
Płeć: Kobieta
Waga: 44kg
Wzrost: 160cm
Wiek: 19 lat
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Nad prawą piersią
Klasa Maga: 0
Wygląd: Nami jest zgrabną, dobrze wyglądającą dziewczyną. Szczupła i wysportowana, posiada głębokie, fioletowe ślepia. Jej długie, proste, fioletowe włosy sięgają, aż do pasa, na głowie przewiązane długą czerwoną wstążką. Mierzy sobie 160cm i waży 44kg. Ubrana jest w czarną koszulkę i białą bluzę. Do tego czarne obcisłe spodnie i czarne buty. Zwykle przy prawym boku ma katanę, lub inną runiczną broń, która trzyma się na mocnej, czarnej wstędze na jej pasie.
Charakter: Nami jest spokojną i opanowaną osobą, rzadko kiedy daje się ponieść emocjom. Na jej twarzy zawsze gości opanowana i spokojna mina. Dziewczyna ta bardzo ceni sobie przestrzeń osobistą, potrafi się mocno zezłościć, kiedy ta zostanie naruszona. Prawie zawsze jest miła dla innych, chociaż czasem potrafi również być arogancka i bezczelna. W większym towarzystwie rzadko, kiedy za dużo mówi, woli pozostawać biernym obserwatorem. Posiada manię, na punkcie zasad, wszystkich, czegokolwiek by nie dotyczyły, przy niej muszą zostać spełnione, już ona tego dopilnuje.
Historia: Nami urodziła się w Oak, w zamożnej rodzinie. To właśnie tam dorastała, nigdy nie myślała o tym, żeby zostać magiem. Do wieku 12 lat nie miała nic wspólnego z magami i magią, do czasu, aż jej rodzina nie sprowadziła do domu pewnego maga, ten od razu wyczuł w niej potencjał magiczny. Rodzice wykorzystując ten fakt, wynajęli owego maga i zrobili z niego nauczyciela dla małej, która przez następne pięć lat uczyła się po jego okiem jego magii. Z roku na rok sytuacja finansowa rodziny Takasugi była coraz gorsza, aż w końcu finanse całkowicie ich pożarły, młoda Nami chcąc pomóc rodzinie postanowiła zostać członkinią jednej z gildii, by jakoś wesprzeć finansowo rodziców. Tak więc udała się do Magnoli, gdzie znajdowała się jedna z gildii, to własnie tam Nami chciała dołączyć.
Umiejętności: *Zapasy magiczne [1]
*Kontrola przepływy magii [1]
*Kumulacja energii [1]
Ekwipunek: Rodzaj Magii: Magia Run - Nami posługuje się magią, która wykorzystuje runy, jest to rodzaj magii pisanej, wszystko co zapisze w postaci run staje się natychmiastowym faktem. Dodatkowo można tworzyć runiczne bariery. Pisanie run polega na pomyśleniu o jakimś słowie i przekształceniu go w runę w danym miejscu.
Pasywne Właściwości Magii Władanie runicznymi broniami - Dzięki temu Nami jest w stanie używać specjalnych broni do tworzenia run, różni się to tym iż pisanie run jest o połowę krótsze.
Używanie run na odległość - Dzięki temu użytkownik jest w stanie rzucić na kogoś runy z odległości maksymalnie 20 metrów. Pisanie run jest wtedy dłuższe o 2 posty.
Niewidzialne runy - Użytkownik może sprawić, aby runy, które zostały rzucone stały się niewidoczne dla wszystkich, dopóki nie zostaną aktywowane.
Zaklęcia: Runiczna bariera [B] - Jedno z podstawowych zaklęć. Dzięki temu mag jest w stanie rzucić na dany, dowolny obszar barierę, w środku, której trzeba przestrzegać jej zasady. Aby wykonać taką barierę należy poświęcić trochę czasu na pisanie run, a im więcej zasad (maksymalnie 3) tym dłuższy czas pisania. Pisanie jednej runy zajmuje 1 post, zaś w drugim poście następuje aktywacja, analogicznie w przypadku 3 zasad pisanie zajmuje 3 posty, a aktywacja w 4. Dodatkowo trzeba również napisać "karę" jaka się pojawia w przypadku nieprzestrzegania zasad, może to być cokolwiek, od nagłego braku tlenu, aż po całkowity paraliż itp., jednak jest jedna zasada, nie można w ten sposób uśmiercić wroga kara w postaci "natychmiastowa śmierć", czy "brak tlenu, aż do śmierci" są zabronione. Trzeba pamiętać, że zasady bariery są absolutne i nie można ich w żaden sposób obejść, a jej zniszczenie jest niemożliwe. Bariera utrzymuje się tak długo jak chce jej twórca, chyba, że oddali się na odległość 100m, wtedy sama się rozpada. Bariery można również stawiać na odległość. Ważne jest również, że zasady dotyczą wszystkich znajdujących się w barierze, nie mogą dotyczyć pojedynczych osób w niej.
Runiczna pułapka [B] - Użytkownik stawia niewielką runę w wybranym miejscu, kiedy ją aktywuje z runy wystrzeliwują fioletowe, szybkie i silne pociski w stronę wybranego celu, które są w stanie mocno poturbować przeciwnika. Maksymalnie można wystrzelić 3 takie pocisków z siłą zaklęcia C, lub 1 z siłą B. mag sam decyduje, kiedy mają one strzelać i w jakich odstępach, lub czy w ogóle mają wystrzelić. Po użyciu runa rozpada się. Pisanie runy zajmuje 2 posty.
Runiczne skrzydła [D] - Zaklęcie to tworzy runę, którą mag może rzucić na siebie, w efekcie pojawiają mu się runiczne skrzydła na wysokości łopatek. Skrzydła utrzymują się maksymalnie przez 3 posty, do tego mozna wzlecieć na nich maksymalnie na 10m. Samo uzywanie skrzydeł jest męczące.
Wygląd skrzydeł.
Zwątpienie [D] - Jest to prosta runa polegająca na rzuceniu pewnego uroku na cel, kiedy runa dotknie wybranego przeciwnika, wtedy przeszywa go silne uczucie zwątpienia. Skutkuje to tym, że wszelkie czynności jakie chce wykonać trafiony trwają nieco dłużej, gdyż przeszywa go silne uczucie zwątpienia i nie jest pewny swoich działań. Pisanie runy zajmuje 1 post. Czas działania to 1 post.