Imię: Ken
Pseudonim: Widmo
Nazwisko: Kirrot
Płeć: Mężczyzna
Waga: 61 kg
Wzrost: 181 cm
Wiek: 16
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Wewnętrzna część lewej dłoni
Klasa Maga: 0
Wygląd: Ken jest wysokim i szczupłym jak na swój wiek chłopcem. Jego skóra jest wciąż chłodna, niezależnie od tego, jak długo przebywa w cieple. Ma przenikliwe, brązowe oczy, lecz gdy używa niektórych zaklęć stają się na ułamek sekundy czerwone. Młody mag ma łagodne rysy twarzy i krótkie, proste, czarne włosy. Nie jest może umięśniony jak bokser, lecz jest silniejszy niż się wydaje. Ciężko stwierdzić, jak wyglądają jego usta, ponieważ rzadko zdejmuje maskę. Wygląda na starszego, niż jest w rzeczywistości.
Charakter: Ken sprawia wrażenie spokojnego i rzadko zachowuje się irracjonalnie. Jest bystry i inteligentny, z wielką przyjemnością chłonie każdą (przydatną i nieprzydatną) wiedzę. Nie przepada za bezpośrednim kłamstwem słownym, lecz nie ma nic przeciwko innym oszustwom i podstępom. Uwielbia wiedzieć coś, czego nie wiedzą inni, ale z chęcią dzieli się przydatnymi informacjami ze swoimi przyjaciółmi. Często bywa wesoły, lecz rzadko się śmieje, przez co niektórzy mają go za ponuraka. Gdy kogoś naprawdę polubi, jest wstanie wiele poświęcić dla jego ochrony. Od momentu gdy nauczył się pisać prowadzi pamiętnik – teraz robi do niego wpisy znacznie rzadziej.
Historia: Ken urodził się w bogatej (acz bez przesady) rodzinie. Miał dwójkę rodzeństwa – młodszego o rok brata Go i starszą o dwa siostrę Annie. Jego wczesne dzieciństwo przebiegało radośnie. Pewnego dnia, gdy miał siedem lat bawił się na skraju lasu z braciszkiem. Zauważyli przechodzącego pobliską drogą mężczyznę. Gdy odwrócił się w ich stronę, Ken poczuł się strasznie smutny. Ten smutek był ostatnią rzeczą, jaką pamiętał – zaraz potem zemdlał. Gdy oprzytomniał, Go zniknął i już nigdy się nie spotkali. Przez kolejne pięć lat wciąż obwiniał się, że nie był dość silny, by obronić brata. Po tym okresie czasu, rolnik z okolicy odnalazł ciało Go w lesie, koło którego niegdyś bawiło się rodzeństwo. To dziwne, lecz w tym momencie pogodził się ze śmiercią braciszka i postanowił wyruszyć w podróż w poszukiwaniu swojego przeznaczenia. Rodzice z początku byli przeciwni jego pomysłowi, lecz w końcu się zgodzili. Na pożegnalny prezent dali mu rodzinną pamiątkę – Ostrz Mgły, z którym od tamtej pory się nie rozstawał.
Przez cztery lata Ken podróżował po świecie, ucząc się samodzielnie kontrolowania magii. Stopniowo odkrywał, że jego talent dotyczył Magii Mgły. W końcu trafił do Fairy Tail, gdzie spodobało mu się tak bardzo, że postanowił tam zostać. Duży wpływ na jego decyzję miała chęć zdobycia mocy, dzięki której miałby możliwość bronić tych, którzy wiele dla niego znaczą.
Umiejętności: Bezszelestny lvl 1
Siłacz lvl 1
Szermierz lvl 1
Ekwipunek: Ostrze Mgły –
wielki miecz, wykonany z lekkiej odmiany stali. Noszony na plecach.
Rodzaj Magii: Magia Mgły
Magia ta pozwala tworzyć i kontrolować zarówno zwykłą mgłę (kiri) jak i Mgłę (fogu), magiczną siłę mogącą zmienić postrzeganie świata.
Pasywne Właściwości Magii Mglisty kontur
Gdy patrzy się na użytkownika tej magii, jego kontury zdają się być rozmazane. Jeśli odległość jest większa niż 20 metrów. Dla zwykłych ludzi zawsze. W czasie walki jednak adrenalina przełamuje ten efekt.
Przenikliwe oczy
Potrafi znacznie lepiej niż inni widzieć we mgle. Również jest bardziej odporny na Mgłę, przez co jest większa szansa, że zauważy coś podejrzanego gdy jest pod wpływem iluzji.
Kształt Mgły
Może poprzez chwilę koncentracji stworzyć w swojej dłoni z Mgły dowolny mały przedmiot. Jest on jednak nieprawdziwy, jest jedynie czymś w rodzaju zbiorowej iluzji. Znika jak gdyby rozpływając się w powietrzu po mocniejszym dotknięciu jakiegoś innego przedmiotu (ściśnięcie, uderzenie itp.).
Zmysły mglistego zabójcy
Trochę lepiej skrada się i słyszy we mgle niż poza nią.
Dziecko mgieł
Nie zmarznie ani nie przemoknie z powodu mgły.
Zaklęcia: [C] Kirigakure (Ukrycie we mgle)
Musi unieść jedną rękę do góry i pozostać w tej pozie przez kilka sekund w okolicy dużej ilości wody (zbiornik rozmiaru co najmniej przeciętnego stawu bądź po prostu dużej ilości tej życiodajnej cieczy - w takim przypadku decyzja zależna od MG) Następnie dookoła niego pojawia się mgła, która rozprzestrzenia się póki pozostaje w tej pozie (aż do maksymalnie 10 m średnicy po 10 sekundach). Niezwykłe w tym zaklęciu jest to, że zmienia ono trochę warunki atmosferyczne, więc mgła jest prawdziwa, a nie jest tworem z magii i, co za tym idzie, nie trzeba jej podtrzymywać i sama się dalej (jak zwykła mgła) rozprzestrzenia/znika.
Specjalne: Można użyć bez wody w okolicy, lecz wtedy:
1. Maksymalna średnica to 5m.
2. Mgła jest tworem magicznym, tj. może zniknąć, gdy utracimy koncentrację/MM.
3. Można też ją usunąć mocami usuwającymi magię.
[C] Ribijon (Przejrzenie)
Na okres 3 postów mgła i Mgła nie stanowią dla niego żadnego problemu – w tej pierwszej „widzi” normalnie, natomiast wszelkie iluzje do rangi C włącznie przestają na niego działać (w przypadku tych rangi B – A w zależności od decyzji MG wyczuwa, że coś jest nie tak). Co do tego „wzroku” – nie jest on oparty na oczach, to coś w rodzaju dodatkowego zmysłu.
[B] U~ībingumisuto (Tkanie Mgły)
Pozwala na formowanie Mgły w jeden z trzech głównych sposobów:
- Zasłona Mgły: tworzenie czegoś w rodzaju niematerialnej i niewidzialnej ściany. Każda osoba, która przez nią spojrzy zobaczy to, czego zażyczył sobie użytkownik. Takie dzieła obejmują wszystkie zmysły, ponieważ nie wpływają bezpośrednio na nie, a na interpretację bodźców przez umysł. Gdy ktoś wejdzie w kontakt z zasłoną SWOIM CIAŁEM, ta przestaje na niego działać. Przykład: Ken rzuca to zaklęcie tak by ściana „zasłaniała” drzwi i każe jej „wyświetlać” ścianę. Każda osoba, która będzie przechodziła ujrzy ścianę, gdy rzuci w nią kamieniem usłyszy odgłos pukania, ba!, nawet zobaczy odbity i leżący koło ściany kamień.
- Pokrywa Mgły: pokrywanie przedmiotów/osób nie przekraczających 2m3 warstwą Mgły, która powoduje, że każdy który na takowy obiekt spojrzy ujrzy coś innego. Tutaj nie wystarczy jedynie kontakt fizyczny z przedmiotem – by przestać być podatnym na to zaklęcie należy:
a) Spojrzeć na daną rzecz wiedząc, czym jest naprawdę
b) Spojrzeć na nią wiedząc, że jest pod wpływem Mgły
Do czasu spełnienia tych warunków przedmiot będzie dla każdego podatnego człowieka wyglądał jak najbardziej prawdopodobna do zobaczenia w danym miejscu i chociaż minimalnie podobna do oryginału (choćby zastosowaniem) rzecz. Przykład: Zaklinamy w ten sposób kielich wina i odstawiamy go na półkę z plastikowymi butelkami oranżady. Przychodzi pan Mietek, widzi „butelkę” i bierze ją ze sobą. Choć w rzeczywistości jego palce czują kształt kielicha, to jego mózg interpretuje to jako kształt butelki. Może „odkręcić” „zakrętkę” i „wypić” wino jako „oranżadę”. Ponieważ „oranżada” istnieje jedynie w jego umyśle, będzie czuł jej smak lecz ciało (nie umysł) się spije. Tak samo nie można zaspokoić głodu kamieniem w formie kotleta itp.. Uwaga: skutki fizyczne pozostają niezmienne, natomiast umysły ludzi dopasowują częściowo do nich swoje odczucia i wyobrażenia (gdy podejmujesz jakieś działanie, każdy człowiek widzi zaczarowany przedmiot jako coś innego, czym MOŻESZ podjąć dane działanie).
- Widziadło Mgielne: najprostsza do zrozumienia odmiana – sprawiasz, że ktoś widzi, czuje itd. zamiast prawdy to, co chce/spodziewa się ujrzeć (jednakże musimy przynajmniej ogólnie wiedzieć co to ma być).
Niezależnie od odmiany, Mgła znika ona po utracie koncentracji przez właściciela (no, poza drugą odmianą) lub opuszczeniu terenu w promieniu 50 m od twórcy.
[A] Kiri no gisei-sha (Mgła ofiary)
Otacza cel zaklęcia na 3 posty nienaturalną mgłą o promieniu 3 m, która sprawia, że nikt wewnątrz niej nie widzi, nie słyszy itp tego, co jest poza nią. Od środka wygląda jak zwykła, lecz niezwykle gęsta mgła, od zewnątrz zaś przybiera formę białej kopuły. Użytkownik jest niewrażliwy na tą mgłę i widzi, słyszy itd. wszystko normalnie.
[B] Misuti tensō (Mgliste przeniesienie)
Pozwala na bezgłośną teleportację do miejsca docelowego oddalonego o maks. 10 m. Otóż użytkownik w ciągu dwóch sekund rozpływa się i w ciągu kolejnych dwóch odtwarza się gdzie indziej, koniecznie na terenie mgły (prawdziwej bądź magicznej). W czasie znikania, (lecz nie w czasie pojawiania się) jest normalnie podatny na ataki. Poza użytkownikiem przenosi się również wszystko, z czym miał kontakt, o ile nie przekracza 2m3 (bez przesady, nie przeniesie kamienia, na którym stoi itp., lecz na przykład ubranie, strzałę wbitą w bok i przewieszonego przez ramię nieprzytomnego towarzysza). Po użyciu należy odczekać 2 rundy do kolejnego razu.