HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Ken Kirrot




 

Share
 

 Ken Kirrot

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Ken Kirrot


Ken Kirrot


Liczba postów : 9
Dołączył/a : 26/04/2015

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptyCzw Kwi 30 2015, 13:18

Imię: Ken
Pseudonim: Widmo
Nazwisko: Kirrot
Płeć: Mężczyzna
Waga: 61 kg
Wzrost: 181 cm
Wiek: 16
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Wewnętrzna część lewej dłoni
Klasa Maga: 0

Wygląd:
Ken jest wysokim i szczupłym jak na swój wiek chłopcem. Jego skóra jest wciąż chłodna, niezależnie od tego, jak długo przebywa w cieple. Ma przenikliwe, brązowe oczy, lecz gdy używa niektórych zaklęć stają się na ułamek sekundy czerwone. Młody mag ma łagodne rysy twarzy i krótkie, proste, czarne włosy. Nie jest może umięśniony jak bokser, lecz jest silniejszy niż się wydaje. Ciężko stwierdzić, jak wyglądają jego usta, ponieważ rzadko zdejmuje maskę. Wygląda na starszego, niż jest w rzeczywistości.

Charakter:
Ken sprawia wrażenie spokojnego i rzadko zachowuje się irracjonalnie. Jest bystry i inteligentny, z wielką przyjemnością chłonie każdą  (przydatną i nieprzydatną) wiedzę. Nie przepada za bezpośrednim kłamstwem słownym, lecz nie ma nic przeciwko innym oszustwom i podstępom. Uwielbia wiedzieć coś, czego nie wiedzą inni, ale z chęcią dzieli się przydatnymi informacjami ze swoimi przyjaciółmi. Często bywa wesoły, lecz rzadko się śmieje, przez co niektórzy mają go za ponuraka. Gdy kogoś naprawdę polubi, jest wstanie wiele poświęcić dla jego ochrony. Od momentu gdy nauczył się pisać prowadzi pamiętnik – teraz robi do niego wpisy znacznie rzadziej.

Historia:
Ken urodził się w bogatej (acz bez przesady) rodzinie. Miał dwójkę rodzeństwa – młodszego o rok brata Go i starszą o dwa siostrę Annie. Jego wczesne dzieciństwo przebiegało radośnie. Pewnego dnia, gdy miał siedem lat bawił się na skraju lasu z braciszkiem. Zauważyli przechodzącego pobliską drogą mężczyznę. Gdy odwrócił się w ich stronę, Ken poczuł się strasznie smutny. Ten smutek był ostatnią rzeczą, jaką pamiętał – zaraz potem zemdlał. Gdy oprzytomniał, Go zniknął i już nigdy się nie spotkali. Przez kolejne pięć lat wciąż obwiniał się, że nie był dość silny, by obronić brata. Po tym okresie czasu, rolnik z okolicy odnalazł ciało Go w lesie, koło którego niegdyś bawiło się rodzeństwo. To dziwne, lecz w tym momencie pogodził się ze śmiercią braciszka i postanowił wyruszyć w podróż w poszukiwaniu swojego przeznaczenia. Rodzice z początku byli przeciwni jego pomysłowi, lecz w końcu się zgodzili. Na pożegnalny  prezent dali mu rodzinną pamiątkę – Ostrz Mgły, z którym od tamtej pory się nie rozstawał.
Przez cztery lata Ken podróżował po świecie, ucząc się samodzielnie kontrolowania magii. Stopniowo odkrywał, że jego talent dotyczył Magii Mgły. W końcu trafił do Fairy Tail, gdzie spodobało mu się tak bardzo, że postanowił tam zostać. Duży wpływ na jego decyzję miała chęć zdobycia mocy, dzięki której miałby możliwość bronić tych, którzy wiele dla niego znaczą.

Umiejętności:
Bezszelestny lvl 1
Siłacz lvl 1
Szermierz lvl 1

Ekwipunek:
Ostrze Mgły – wielki miecz, wykonany z lekkiej odmiany stali. Noszony na plecach.

Rodzaj Magii: Magia Mgły
Magia ta pozwala tworzyć i kontrolować zarówno zwykłą mgłę (kiri) jak i Mgłę (fogu), magiczną siłę mogącą zmienić postrzeganie świata.

Pasywne Właściwości Magii

Mglisty kontur
Gdy patrzy się na użytkownika tej magii, jego kontury zdają się być rozmazane. Jeśli odległość jest większa niż 20 metrów. Dla zwykłych ludzi zawsze. W czasie walki jednak adrenalina przełamuje ten efekt.

Przenikliwe oczy
Potrafi znacznie lepiej niż inni widzieć we mgle. Również jest bardziej odporny na Mgłę, przez co jest większa szansa, że zauważy coś podejrzanego gdy jest pod wpływem iluzji.

Kształt Mgły
Może poprzez chwilę koncentracji stworzyć w swojej dłoni z Mgły dowolny mały przedmiot. Jest on jednak nieprawdziwy, jest jedynie czymś w rodzaju zbiorowej iluzji. Znika jak gdyby rozpływając się w powietrzu po mocniejszym dotknięciu jakiegoś innego przedmiotu (ściśnięcie, uderzenie itp.).

Zmysły mglistego zabójcy
Trochę lepiej skrada się i słyszy we mgle niż poza nią.

Dziecko mgieł
Nie zmarznie ani nie przemoknie z powodu mgły.

Zaklęcia:

[C] Kirigakure (Ukrycie we mgle)
Musi unieść jedną rękę do góry i pozostać w tej pozie przez kilka sekund w okolicy dużej ilości wody (zbiornik rozmiaru co najmniej przeciętnego stawu bądź po prostu dużej ilości tej życiodajnej cieczy - w takim przypadku decyzja zależna od MG) Następnie dookoła niego pojawia się mgła, która rozprzestrzenia się póki pozostaje w tej pozie (aż do maksymalnie 10 m średnicy po 10 sekundach). Niezwykłe w tym zaklęciu jest to, że zmienia ono trochę warunki atmosferyczne, więc mgła jest prawdziwa, a nie jest tworem z magii i, co za tym idzie, nie trzeba jej podtrzymywać i sama się dalej (jak zwykła mgła) rozprzestrzenia/znika.
Specjalne: Można użyć bez wody w okolicy, lecz wtedy:
1. Maksymalna średnica to 5m.
2. Mgła jest tworem magicznym, tj. może zniknąć, gdy utracimy koncentrację/MM.
3. Można też ją usunąć mocami usuwającymi magię.

[C] Ribijon (Przejrzenie)
Na okres 3 postów mgła i Mgła nie stanowią dla niego żadnego problemu – w tej pierwszej „widzi” normalnie, natomiast wszelkie iluzje do rangi C włącznie przestają na niego działać (w przypadku tych rangi B – A w zależności od decyzji MG wyczuwa, że coś jest nie tak). Co do tego „wzroku” – nie jest on oparty na oczach, to coś w rodzaju dodatkowego zmysłu.

[B] U~ībingumisuto (Tkanie Mgły)
Pozwala na formowanie Mgły w jeden z trzech głównych sposobów:
- Zasłona Mgły: tworzenie czegoś w rodzaju niematerialnej i niewidzialnej ściany. Każda osoba, która przez nią spojrzy zobaczy to, czego zażyczył sobie użytkownik. Takie dzieła obejmują wszystkie zmysły, ponieważ nie wpływają bezpośrednio na nie, a na interpretację bodźców przez umysł. Gdy ktoś wejdzie w kontakt z zasłoną SWOIM CIAŁEM, ta przestaje na niego działać. Przykład: Ken rzuca to zaklęcie tak by ściana „zasłaniała” drzwi i każe jej „wyświetlać” ścianę. Każda osoba, która będzie przechodziła ujrzy ścianę, gdy rzuci w nią kamieniem usłyszy odgłos pukania, ba!, nawet zobaczy odbity i leżący koło ściany kamień.
- Pokrywa Mgły: pokrywanie przedmiotów/osób nie przekraczających 2m3 warstwą Mgły, która powoduje, że każdy który na takowy obiekt spojrzy ujrzy coś innego. Tutaj nie wystarczy jedynie kontakt fizyczny z przedmiotem – by przestać być podatnym na to zaklęcie należy:
a) Spojrzeć na daną rzecz wiedząc, czym jest naprawdę
b) Spojrzeć na nią wiedząc, że jest pod wpływem Mgły
Do czasu spełnienia tych warunków przedmiot będzie dla każdego podatnego człowieka wyglądał jak najbardziej prawdopodobna do zobaczenia w danym miejscu i chociaż minimalnie podobna do oryginału (choćby zastosowaniem) rzecz. Przykład: Zaklinamy w ten sposób kielich wina i odstawiamy go na półkę z plastikowymi butelkami oranżady. Przychodzi pan Mietek, widzi „butelkę” i bierze ją ze sobą. Choć w rzeczywistości jego palce czują kształt kielicha, to jego mózg interpretuje to jako kształt butelki. Może „odkręcić” „zakrętkę” i „wypić” wino jako „oranżadę”. Ponieważ „oranżada” istnieje jedynie w jego umyśle, będzie czuł jej smak lecz ciało (nie umysł) się spije. Tak samo nie można zaspokoić głodu kamieniem w formie kotleta itp.. Uwaga: skutki fizyczne pozostają niezmienne, natomiast umysły ludzi dopasowują częściowo do nich swoje odczucia i wyobrażenia (gdy podejmujesz jakieś działanie, każdy człowiek widzi zaczarowany przedmiot jako coś innego, czym MOŻESZ podjąć dane działanie).
- Widziadło Mgielne: najprostsza do zrozumienia odmiana – sprawiasz, że ktoś widzi, czuje itd. zamiast prawdy to, co chce/spodziewa się ujrzeć (jednakże musimy przynajmniej ogólnie wiedzieć co to ma być).
Niezależnie od odmiany, Mgła znika ona po utracie koncentracji przez właściciela (no, poza drugą odmianą) lub opuszczeniu terenu w promieniu 50 m od twórcy.

[A] Kiri no gisei-sha (Mgła ofiary)
Otacza cel zaklęcia na 3 posty nienaturalną mgłą o promieniu 3 m, która sprawia, że nikt wewnątrz niej nie widzi, nie słyszy itp tego, co jest poza nią. Od środka wygląda jak zwykła, lecz niezwykle gęsta mgła, od zewnątrz zaś przybiera formę białej kopuły. Użytkownik jest niewrażliwy na tą mgłę i widzi, słyszy itd. wszystko normalnie.

[B] Misuti tensō (Mgliste przeniesienie)
Pozwala na bezgłośną teleportację do miejsca docelowego oddalonego o maks. 10 m. Otóż użytkownik w ciągu dwóch sekund rozpływa się i w ciągu kolejnych dwóch odtwarza się gdzie indziej, koniecznie na terenie mgły (prawdziwej bądź magicznej). W czasie znikania, (lecz nie w czasie pojawiania się) jest normalnie podatny na ataki. Poza użytkownikiem przenosi się również wszystko, z czym miał kontakt, o ile nie przekracza 2m3 (bez przesady, nie przeniesie kamienia, na którym stoi itp., lecz na przykład ubranie, strzałę wbitą w bok i przewieszonego przez ramię nieprzytomnego towarzysza). Po użyciu należy odczekać 2 rundy do kolejnego razu.


Ostatnio zmieniony przez Ken Kirrot dnia Czw Maj 14 2015, 17:16, w całości zmieniany 22 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2817-ken-kirrot
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptyCzw Kwi 30 2015, 14:38

Waga: Musisz sprecyzować. 61kg będzie ok, 5 mniej lub więcej też dużej różnicy nie zrobi
Gildia: PW do Alezji 
PWM:
1. Odpada, za mocne to to.
2. Ok
3. Ok
4. Wywal używanie innych magii. "Widzenie" i "słyszenie" mają zasięg 10m
5. Więc tak, odezwiesz się tylko do osób które śpią + one ci nie odpowiedzą. Zasięg dla rang 0/S/SS to kolejno 5/10/15m
6. Odpada. Senność i inne tego typu bajery omówimy bezpośrednio w zaklęciach a kumulatywność senności jest zbyt zależna od czynników innych niż samo zaklęcie
7. Ok

Zaklęcia:
1. Ok
2. W walce nie użyjesz, bo adrenalina.
3. Ok
4. Po wzniesieniu ręki do góry musisz pozostać w tej pozycji przez 3 sekundy. Następnie przy opuszczeniu ręki w dół wszyscy ludzie w promieniu 5m zostają poddani silnemu uczuciu zmęczenia, które po krótkiej chwili kończy się silnym niemagicznym snem, z którego wybudzić może tylko nowa poważna rana, lub ilny silny bodziec fizyczny. Im silniejsza fizycznie i psychicznie jest osoba tym łatwiej jej nie usnąć i nie ma tu nic do rzeczy poziom maga. Adrenalina, motywacje i silne uczucia oraz umiejętności fizyczne będą elementami decydującymi o stopniu i sile zmęczenie a także o tym czy postać zasnęła czy nie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Ken Kirrot


Ken Kirrot


Liczba postów : 9
Dołączył/a : 26/04/2015

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptyCzw Kwi 30 2015, 20:20

Poprawiłem PWM 4 i 6 oraz zaklęcia 2. i 4.
Mam jednak pytanie do mojego 1. PWM - Czy przeszłoby, jeśli wywoływałoby jedynie lekkie uczucie senności w ludziach w okolicy (nie takie, by zadziałać jakoś w walce - ot mały smaczek do postaci).
Co do PWM nr. 5, czy przeszłoby porozumiewanie się z nieśpiącymi bez możliwości odpowiedzi w odległości dla maga 0/S/SS odpowiednio 1m/2m/5m? Można by to trochę zrównoważyć dodając ograniczenie typu ileśtam liter przekazu na rundę, dodając czas odnowienia czy uniemożliwiając przekaz przez ściany. W tym PWM nie chodziło mi raczej o przekazywanie planów pod nosem wrogów, a raczej o zachowanie klimatu Maga Snu poprzez rozmawianie z nim, gdy śpi :)

Mam też pomysł na nowe PWM:

Mroczne sny
Gdy znajduje się w stanie snu/półsnu zdobywa punkty mrocznych snów (MS) w ilości 1MS/10 minut. Ulatniają się one 3 razy szybciej. Maks. ich ilość jest równa maks. ilości MM. Podsumowanie należy prowadzić w opisach dodatkowych. Niektóre zaklęcia Magii Snu mają możliwość/konieczność zużycia MS poza MM. Zdobywają one wtedy niezwykłe nowe właściwości.

Pobudka
Dotykiem może obudzić inną osobę, lecz tylko ze snu zwykłego.

Sensor snów
Wyczuwa, o czym śnią ludzie w odległości maks. 5 m. Poza tym wyczuwa obecność snów w odległości ok. 20 m (wie, że ktoś śpi, czy jest to masa ludzi czy jeden/kilku ludzi, lecz nie jest w stanie określić położenia ani dokładnej liczby śpiących).

A, i jeszcze chciałem się upewnić - w przypadku PWM "Tkacz snów" mówiąc o kontroli swych snów miałem również na myśli możliwość obudzenia się (oczywiście tylko ze snu niemagicznego).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2817-ken-kirrot
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptySob Maj 02 2015, 01:05

PWM:
1 i 5: Zróbmy tak, skoro chcesz żeby to był tylko smaczek fabularny to niech będą twoje ograniczenia które rzuciłeś teraz + dopisek że na misji/walce/evencie dzialanie i tak zależne od MG
3. Nie ma problemu jeśli idzie o budzenie z niemagicznego snu

Nowe PWM:
1. Odpada. Wprowadzanie nowej mechaniki utrudni życie tobie i MG. Zwłaszcza takiej która wymusza dokładny pomiar czasu  
2. Ok
3. Zobaczysz sny osoby z którą wejdziesz w kontakt fizyczny. Wyczuwanie śpiących odpada.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Ken Kirrot


Ken Kirrot


Liczba postów : 9
Dołączył/a : 26/04/2015

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptySob Maj 02 2015, 11:59

Poprawione.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2817-ken-kirrot
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptySob Maj 02 2015, 15:15

Ode mnie akcept ale wciąż musisz czekać na akcept Alezji. Gdyby długo nie dawała znaku życia dobrym motywem jest też napisania w tej sprawie do Takary. Ewentualnie możesz zostać samotnikiem i dołączyć do Fairy Tail fabularnie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Ken Kirrot


Ken Kirrot


Liczba postów : 9
Dołączył/a : 26/04/2015

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptyWto Maj 12 2015, 22:23

Zmienione
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2817-ken-kirrot
Alezja


Alezja


Liczba postów : 1210
Dołączył/a : 12/08/2012
Skąd : świat Pomiędzy

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptySro Maj 13 2015, 00:55

Jeśli historia i charakter zostają bez zmian, to akcept do Wróżkolandii ;) ...
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t91-konto-alezji https://ftpm.forumpolish.com/t90-gergovia-alezja https://ftpm.forumpolish.com/t907-kabaczek#13270
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptySro Maj 13 2015, 14:34

EQ - Zostaje ci 2500 klejnotów. Zdajesz sobie sprawę że bez Siłacza lvl 1 machanie tym kawałekiem metalu prędzej pozbawi cię siły w ramionach niż przeciwnika głowy?

Magia: Wywal część z kroplami wody i wyjdziesz na tym lepiej. Taki efekt możesz osiągnąć samą mgłą, a jednak kontrola i mgły i wody(nawet w małym stopniu) za bardzo zwiększa twoje... "Pole manewru" a to zmusza mnie do nałożenia większych nerfów.

PWM:
1. Jeśli odległość jest większa niż 20 metrów. Dla zwykłych ludzi zawsze
2. Ok
3. Ok
4. Ostatnie zdanie wywal
5. Ok

Zaklęcia:
1. Ok, czas stania to około 10 sekund. Kałuża nie jest zbiornikiem wody, minimum coś wielkości większego stawu
2. Ok
3. 50m od twórcy.
4. Rozumiem że kopuła podróżuje razem z ofiarą, co za tym idzie nie da się opuścić mgły przez owe 3 posty?
5. Dam ci nawet 10m
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Ken Kirrot


Ken Kirrot


Liczba postów : 9
Dołączył/a : 26/04/2015

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptySro Maj 13 2015, 17:53

Poprawiłem wszystko i zmieniłem umiejki.
Mam tylko 1 pytanie - przy kirigakure chodziło mi o to, że po kilku (2-3) sekundach mgła ZACZYNA się tworzyć póki tak stoimy. I te 10 sekund dotyczy wykonania całej mgły czy upływa jeszcze przed rozpoczęciem?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2817-ken-kirrot
Ken Kirrot


Ken Kirrot


Liczba postów : 9
Dołączył/a : 26/04/2015

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptySro Maj 13 2015, 21:47

I jeszcze co do kirigakure - nie musi to być koniecznie zbiornik wodny tylko ogólnie pewna ilość wody. (Kałuża jest za mała, ale jeśli w okolicy będzie duża ich ilość...)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2817-ken-kirrot
Ken Kirrot


Ken Kirrot


Liczba postów : 9
Dołączył/a : 26/04/2015

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptyCzw Maj 14 2015, 08:48

Ile kosztowałoby dodanie do miecza pewnego „udziwnienia”-
- pod wpływem krwi powoli się regeneruje, gdy jest zniszczony/złamany/stępiony. Zużywa w ten sposób krew, która twardnieje zamieniając się w nowe ostrze. Proces jest powolny i trzeba utrzymać pewną ilość krwi na mieczu co podczas biegania/skakanie w czasie walki może być trudne. Jest powiązany z właścicielem, więc gdy ten sam się nim zrani w celu uzyskania tego efektu, właściciel poczuje duży ból.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2817-ken-kirrot
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptyCzw Maj 14 2015, 12:03

Posty możesz edytować, nie musisz wrzucać jednego pod drugim.

ad 1. 10 sekund na całość
ad 2. W przypadku nagroamdzenia kałuż decyzja zależna od MG czyli może się udać, ale nie musi
ad 3. Nie jestem pewien, musiałbyś pytać modów od sklepu magicznego, ale na pewno cię nie stać aktualnie.

Nie odpowiedziałeś mi na pytanie dotyczące zaklęcia rangi A + Dopisz to o zbiornikach w spellu C
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Ken Kirrot


Ken Kirrot


Liczba postów : 9
Dołączył/a : 26/04/2015

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptyCzw Maj 14 2015, 12:51

Co do spella A - tak, przesuwa się za celem. Reszta też poprawiona.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2817-ken-kirrot
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot EmptyCzw Maj 14 2015, 16:22

Zaklęcie A - 3m promienia, nie widzi i nie słyszy niczego spoza mgły, mgła utrzymuje się przez 3 posty.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





Ken Kirrot Empty
PisanieTemat: Re: Ken Kirrot   Ken Kirrot Empty

Powrót do góry Go down
 
Ken Kirrot
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.