Posiadane Magie: Magicznych Pocisków
Opis Magii: Magia polega na tworzeniu różnego rodzaju magicznych pocisków i wystrzeliwaniu ich w kierunku wroga. Podczas tworzenia takiego pocisku pojawia się niewielki magiczny krąg w miejscu jego tworzenia. By używać tej magii nie jest potrzebna żadna broń, Jednak Falco uważa iż broń palna idealnie pasuje do tej magii, dlatego jej używa.
Posiadane PWM:
Flara- Fal może wystrzelić flarę, czy to sygnalizacyjną, czy by oświetlić otoczenie, ot taki sygnał świetlny, raczej niegroźny
Fajerwerki-mały magiczny pocisk, który efektownie wybucha i zwykle jest stanie stworzyć jakiś napis.
Zaklęcia D:
Retreat Shot[D]- powoduje wystrzelenie pocisku z jednego bądź dwóch pistoletów (efekt jest taki sam, użycie dwóch pistoletów jest tylko bardziej efektowne) z dużym odrzutem, powodującego tzw splash dmg(obszarowe uszkodzenia, znaczy to tyle że pocisk rozbija się na kilkadziesiąt mniejszych, które lecą na wprost i boki, ale przez co ich zasięg jest bardzo mały), jak z śrutówki ( zasięg około 4m) i odrzuca Falco do tyłu na odległość paru metrów. Byłoby to dlań niebezpieczne, gdyby nie jego zdolności akrobatyczne! Obrażenia adekwatne do rangi.
Headshot[D]- pojedynczy wystrzał z obu pistoletów, jeden po drugim lub równocześnie. Zaklęcie charakteryzuje się białą barwą, średnią szybkością pocisku(240m/s) i obrażeniami adekwatnymi do rangi.
Zaklęcia C:
Zaklęcia B:
Burst-(B)zaklęcie, które polega na wystrzeleniu serii kilku pocisków (proponuję 6 pocisków, po 3 na pistolet) jeden po drugim w krótkim odstępie czasu z obu pistoletów. Pocisk czystej energii o średnicy 100mm, długości 300mm, podobny do tych wystrzeliwanych z blastera, tyle że krótszy. (dla tych co oglądali gwiezdne wojny) Charakteryzują się czerwonym kolorem, prędkością 300 m/s, zasięgiem 30m .
Magical Burst (B)- podobnie jak wyżej, tyle że pociski mają kolor niebieski, duża szybkość(300m/s), jednak obrażenia są znacznie mniejsze niż poprzednio. Przynajmniej na pierwszy rzut oka. Pociski MB powodują zakłócenie przepływu magii przez ciało oponenta, przez co po każdym trafieniu z zapasów magicznych trafionej osoby ulatnia się 5% MM
Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione: