Liczba postów : 510
Dołączył/a : 12/08/2012
| Temat: :invisible-man: Nie Gru 14 2014, 15:35 | |
| First topic message reminder :Magia: Opis Magii:Magia niewidzialności jest jedną z podstawowych magii, więc nie jest jakoś szalenie rozbudowana czy też potężna. Jednak zanim przejdę do tej części zacznę od klasyfikacji magii. Otóż sama magia może oszukiwać zmysły przeciwników, więc niby powinna być to mentalna, ale po dodaniu faktu, że nadaje specjalny efekt postaciom, zwierzętom oraz przedmiotom, wtedy profil zmienia się na wspomagający. Tak, więc gdy już mamy za sobą jedną z najważniejszych części możemy powrócić do opisu. Jak wspominałem wcześniej magia niewidzialności nie jest jakąś szalenie potężną magią. Ponieważ nie dość, że jest nastawiona na jeden efekt, który mag mieści w jednym zaklęciu, to jeszcze nie posiada innych możliwości. Więc nie możemy tworzyć niewidzialnych cudaków czy też innych ataków. Mag może jedynie nadawać efekt swojej magii “bytom” już istniejącym. Sam efekt czyli niewidzialność to nie coś zwykłego, ba każdy mag, który się odrobinę zna powie to samo. Niewidzialność posiada własny wymiar lub coś co jest dodatkiem do naszego światu. Nie jest to taki pełnoprawny wymiar, a mag niewidzialności nie potrafi w pełni kontrolować tego wymiaru. On raczej jest takimi drzwiami lub takim strażnikiem tego cienia. Jednak więcej o tym będzie w pwm. Bo to jest ściśle powiązane z tym. Czy oprócz tego coś jeszcze? Chyba nie, bo magia niewidzialności to nic specjalnego, jeden efekt i jeden czar nie są czymś zatrważającym. Ahh, podobno ci magowie, którzy stali się mistrzami w swojej magii zdobyli możliwość stania się władcami niewidzialności. Podobno taka magia nazywana jest “niewidzialnym łukiem”, ale to tylko legendy. Posiadane PWM:✖ Mała kontrola niewidzialności nie wymaga od Bane’a wykorzystywania swojej mocy magicznej. Dlatego też raz na rundę może darmowo rozporządzić swoją niewidzialność na 6kg wybranych obiektów. Jednak gdy tylko przekroczy tą liczbę punkty są normalnie pobierane. Więc nie odlicza się darmowej 4, lecz normalnie za nią płaci w podsumowaniu kosztów.
✖ Jak wspominałem w opisie magii, magowie niewidzialności widzą “inny wymiar”. Jednak jak to dokładnie wygląda. Otóż oni od momentu kiedy opanują tą magię potrafią z miejsca rozpoznać swoją magię! niby głupie, ale pomyślcie, skoro coś jest niewidzialne to warto to widzieć co nie? Jednak wtedy też mag widzii odrobinę inaczej. Znaczy się wszystko widzi normalnie, jednak obiekty niewidzialne postrzega jakby były wycięte z jakiejś mangi, czyli jak czarnobiałe postacie. Lecz są trójwymiarowe i normalnie się poruszają, tylko wyglądają na tyle dziwnie, że mag niewidzialności od razu może stwierdzić, czy coś jest niewidzialne dla innych czy nie.
✖ Mag niewidzialności może również wyczuwać swoją magię. Bo czasami bywa tak, że zostanie oślepiony lub zamknięty gdzieś to wtedy nie może jej widzieć. Dlatego wysyłając kawałek swojego eterno i konwertując je w magię potrafi wyczuć gdzie znajduje się jego magia. Na bliskim dystansie (do 10m) zna dokładną pozycję swojej magii, na dalszym wie tylko w jakim kierunku ma podążać, aby do niej dotrzeć.
✖ Magia niewidzialności polega na przejściu w inny wymiar. Znaczy mniej więcej na tym. Bo dokładnie to mag od samego początku swoje zaklęcia widzi inaczej, ale gdy przejdzie całkowicie w niewidzialność to potrafi wtedy zobaczyć również cudzą magię niewidzialności. Jednak efekt ten nie pozwala mu zobaczyć co taka magia skrywa lub kogo skrywa. Po prostu widzi inne niewidzialne rzeczy/obiekty/zwierzęta/ludzi/itd, wie gdzie są, jednak nie widzi szczegółów. Po prostu widzi same kontury bez ukazywania prawdziwego oblicza. Oczywiście wtedy cała postać jest biała z czarnymi konturami wycięta jakby z komiksu.
✖ Magia niewidzialności to po części błogosławieństwo, a czasami najgorsza klątwa, a kiedy indziej to sprytny sposób na schowanie wielu rzeczy. Dlatego mag niewidzialności może na stałe nanieść swoją magię na dowolny przedmiot, jednak wtedy również na stałe traci swoje MM. Sam koszt jest bardzo dziwny jednak jest jaki jest. Otóż za przedmioty mniejsze niż 50x50x50cm oraz lżejsze niż 10kg, mag płaci wyjściowo 10MM plus 1MM za każdy kilogram, zaczynając od wyjściowego 1kg. Natomiast za przedmioty, które ważą 10kg lub więcej mag płaci 1MM za każdy kilogram więcej. Koszt w MM jest zawsze zaokrąglany w dół, po przeliczeniu z wagi, jednak zawsze minimalną wagą jest 1, nawet jeżeli coś waży 20 gram. Mag może odzyskać zapieczętowane MM, jeżeli w przeciągu 3 realnych miesięcy zdejmie klątwę. Jednak przywracana jest wtedy jedynie połowa wydanej many. Po 3 miesiącach nadal może ściągnąć zaklęcie jednak wtedy już nie odzyska wydanego MM. Zaklęcie:Nazwa: Fukashi Ranga: A Opis: Czy to nie piękne kiedy cała magia potrafi się zmieścić w jednym zaklęciu? No właśnie, ja również uważam to za genialne. A właśnie Bane czymś takim operuje. Fukashi to jedyne zaklęcie z arsenału niewidzialnego maga. Oprócz tego, że Wakamano sam potrafi stać się niewidoczny dla otoczenia, to potrafi ten efekt przekazać tym których dotyka lub ma jakiś “przedłużacz”. Jednak aby nie było tak pięknie jest parę zasad co do tego. Po pierwsze poprzez przekazanie niewidzialności dotykiem może naładować dotykany cel na zapas. Dzięki czemu przedmiot/osoba/zwierze/roślina/coś będzie mogło korzystać z niewidzialności nawet po przerwaniu połączenia. Jednak efekt zostaje cały czas aktywny do momentu wyczerpania baterii. Więc gdy Bane dotknie kogoś i naładuje go swoim efektem, ta osoba staje się niewidzialna, jednak nie może nad tym panować i jest niewidzialna, dopóki zaklęcie się nie wyczerpie. Co do przekazywania niewidzialności poprzez jakiś przedłużacz sprawa ma się inaczej bo podczas tej metody Bane wydaje o połowę więcej MM niż normalnie oraz nie może naładować na zapas celu i oczywiście cały czas musi być kontakt pomiędzy celami. Więc gdy przedłużacz zostaje zerwany i kontakt znika, to efekt również. Koszt: 1MM za 11 kg na czas 1 rundy.
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Ostatnio zmieniony przez Bane Wakamano dnia Pią Lut 19 2016, 14:31, w całości zmieniany 7 razy |
|