Liczba postów : 16
Dołączył/a : 16/08/2014
| Temat: Elsa Pon Wrz 22 2014, 17:22 | |
| Posiadane Magie: Magia Mrozu - nieco osobliwa magia, pozwalająca na kontrolowanie dziwacznej mieszaniny śniegu, lodu i tego typu rzeczy. Taka zimowa jest właściwie, aczkolwiek władanie zimnymi wiatrami nie jest już w jej dyspozycji (wyjątki rzadko są, jeśli chodzi o jakieś śnieżyce, aczkolwiek zdmuchnąć kogoś z powierzchni ziemi nie może). Posiadane PWM:
- Jako mag mrozu, dodatkowo wychowany w kraju w którym przez 3/4 roku padał śnieg, jest nieco odporniejsza na niższe temperatury (z wyjątkiem oziębienia spowodowanego magicznie),
- Żeby było ciekawiej, potrafi też wytwarzać niewielkie, nieofensywne obiekty z lodu i śniegu, nie większe niż kubek (jeden na post)
- Przy jej obecności, nieznacznie spada temperatura otoczenia, odczuwanie zimna jest także bardziej dokuczliwe (w promieniu około 2 metrów od niej, co najwyżej o 5 stopni),
- Potrafi również oszronić niewielki obiekt (potrzebny kontakt fizyczny, znowu nie większy objętościowo niż kubek),
- Kolejna PWM’ka to coś w stylu, szybszego ślizgania się po oblodzonych powierzchniach (używanie butów jak łyżew). Łatwiej jest jej po nich chodzić, nie przewraca się też jak przeciętny Kowalski (tylko, jeżeli wie o jej istnieniu, jeśli lód nagle pojawi się pod jej stopami i tak zaliczy glebę),
- Jej dłonie zawsze są wyjątkowo zimne (niezależnie od jej woli), co w połączeniu z ciosami fizycznymi może być szczególnie nieprzyjemne (nosząc rękawiczki i tego typu rzeczy efekt przestaje być widoczny),
- W pewnym stopniu potrafi przewidzieć opady śniegu/nagłe ochłodzenie,
- Potrafi wytwarzać mini-śnieżyce, zupełnie nieszkodliwe (po prostu kilka wirujących płatków śniegu nad jej dłońmi),
- Umie także modyfikować (wygładzić go, zmienić kształt, niekiedy nawet zabarwienie) lód znajdujący się w jej otoczeniu (nie wytworzony magicznie, na jeden post=bryła lodu nie wyższa od niej),
- Może zamrażać/rozmrażać wodę, z innymi substancjami idzie dużo gorzej, wymagany jest kontakt fizyczny (max. objętość szklanki, tak dla odmiany),
- W sprzyjającym środowisku (to znaczy zimno, padający śnieg itd.) jej zaklęcia nieznacznie przybierają na sile (o 5% silniejsze, w razie upałów/ciepła o 5% słabsze)
- Potrafi wyczuć, jeżeli stojący obok niej osobnik jest magiem śniegu/lodu/etc. (w promieniu 2 metrów od siebie)
Posiadane Zaklęcia: [ B] Tarcza - jedno z podstawowych zaklęć, stanowiących ochronę dla rzucającego go maga. Elsa koncentruję energię w dłoniach, następnie skupiając ją w powierzchni znajdującej się przed nią, z której wyrasta wysoka na około dwa metry i szeroka na około półtora metra tarcza z czystego, wyjątkowo twardego lodu, ostro zakończona. Mimo dość sporych rozmiarów tarcza jest w stanie chronić jedynie dwie osoby, z tym, że jedną z nich musi być mag rzucający zaklęcie. Ataki fizyczne/zadawane bronią raczej nie powinny czegokolwiek zrobić. Potrafi zatrzymać zaklęcie rangi B/dwa zaklęcia rangi C lub trzy rangi D, jak też nieco osłabić te rangi A. Ma za to spore problemy z zaklęciami opartymi na cieple. [ B] Śnieżyca - nazwa nieco myląca, pod którą skrywa się całkiem przydatne, niebezpieczne i dość elastyczne zaklęcie. Polega ono na jednorazowym „wystrzeliwaniu” odpowiednio uformowanych pocisków ze śniegu. Żeby było ciekawiej mag ma do wyboru kilka opcji - po pierwsze, może to zrobić raz jeden (jeżeli ma powiedzmy, jednego przeciwnika). Przy takim użyciu, jak można się domyślić atak przybiera na sile. Zależnie od miejsca w które trafi może wywołać rozległe i poważne rany bądź obtłuczenia, w przypadku trafienia w nogi także utrudnić poruszanie się. Drugą opcją jest stworzenie trzech lub czterech, mniejszych pocisków, zadających dość poważne obrażenia (oczywiście dużo mniejsze niż) prowadzące do co najwyżej skręceń/zwichnięć. [ C] Szadź - kolejny czar z pozornie mylącą nazwą, tym razem z gatunku tych leczniczych. Najlepiej działa na oparzenia/rany zadane ciepłem/ogniem, ale sprawdza się też w innych przypadkach. W najlepszym wypadku leczy rany wyrządzone przez zaklęcia rangi A. Czas gojenia się ran (w przypadku gojenia ran kogoś): Obrażenia zadane przez czar rangi A - 3 posty Obrażenia zadane przez czar rangi B - 2 posty Obrażenia zadane przez czar rangi C - 1 post (pełny) Obrażenia zadane przez czar rangi D - 1 post (niepełny) W przypadku leczenia swoich ran: Obrażenia zadane przez czar rangi A - 4 posty Obrażenia zadane przez czar rangi B - 3 posty Obrażenia zadane przez czar rangi C - 2 posty Obrażenia zadane przez czar rangi D - 1 post Samo zaklęcie wizualnie prezentuje się dość przeciętnie - rana pokrywa się lśniącym, białym osadem (szadzią), który stopniowo roztapia wraz z gojeniem się rany (po upływie wymaganej liczby postów całkowicie znika) [ D] Armata - tutaj nazwa już bardziej odpowiednia, ze względu na to, że mag rzucający zaklęcie tworzy… No cóż, armatę. Całkiem sporą, wysoką na około 0,5 metra, która sama w sobie jest jedynie wyrzeźbioną lodową bryłą. Jednakże, podczas walki jest w stanie wyrzucić z siebie jedną lodową lub śnieżną kule, które różnią się nieco od siebie. Te pierwsze, wykonane z twardszego materiału mogą zadawać odczuwalne, aczkolwiek niezbyt niebezpieczne rany w postaci otarć lub kilku siniaków. Jeśli zaś chodzi o te śnieżnego typu to po trafieniu w którąś z kończyn nieco ją spowalniają (działają tylko w wypadku trafień w rękę/nogę o 0,5x, spowolnienie trwa 2 posty). Po wystrzeleniu pocisku armata sama z siebie się rozpada. Maksymalnie mogą istnieć tylko dwie takie (każda musi być „budowana” osobno, jako osobne zaklęcie) [ D] Blask - dość nietypowe zaklęcie, stosowane raczej tylko i wyłącznie w celu odwrócenia uwagi. W promieniu około 5 metrów od miejsca w którym stoi mag rzucający zaklęcie, trawa/podłoże pokrywa się kilkoma bryłami lodu (nie więcej 4 bryły o wysokości nie większej niż 0,5m), które zaczyna bardzo intensywnie odbijać światło, kierując je w stronę przeciwnika. Nie czyni ono większej szkody, niż zgraja much przed oczami, ale jest nieprzyjemne i utrudnia widzenie, przez co przeciętny człowiek będzie dużo bardziej zdezorientowany. Nie powoduje żadnych obrażeń, nie można też od niego oślepnąć. Działa tylko na jedną osobę. Czas trwania: 1 post. |
|