Liczba postów : 20
Dołączył/a : 09/08/2014
Skąd : Katowice
| Temat: Kaziu Pon Sie 11 2014, 12:34 | |
| Rodzaj Magii:
Magia Muzyki Z tego co widziałem, istnieje już taka magia (w sensie ktoś ją stworzył tutaj). Moja działa na podobnej zasadzie co ta stworzona. Z wykorzystaniem fletu, użytkownik tej magii może wywoływać różne efekty na przeciwniku, poprzez zagranie odpowiedniej melodii. Magią tą można również oddziaływać na sojusznikach. Wszystko sprowadza się do zagrania konkretnych melodii, odpowiedniego śpiewu oraz umiejętnego wykorzystania dźwięków wspomaganych magią.
Pasywne Właściwości Magii
- Piękny śpiew – Użytkownik magii obdarzony jest niezwykłym, pięknym głosem, który jest bardzo pomaga przy zwracaniu na siebie uwagi. Dzięki temu jego magia może dotrzeć do większej ilości osób. (Nie działa to na osoby głuche, oraz otwarcie wrogo nastawione do użytkownika.)
- Słuch muzyka – Użytkownik ma nieznacznie bardziej czuły i wrażliwy słuch. Bonus ten można dodać do umiejętności Kocie Uszy, bardziej zwiększając czułość słuchu.
- Echolokacja – Dzięki niezwykłemu słuchowi, jak i wrodzonej ślepocie, Kaairo wykształcił sobie zmysł echolokacji, który pomaga mu w poruszaniu się oraz ustalaniu położenia rzeczy i osób. Działa w obrębie koła o średnicy 15m. z mną jako środkiem.
- Cichy krzyk – Dzięki zmysłowi echolokacji, użytkownik wykształcił również zdolność do posługiwania się ultra i infra dźwiękami, niesłyszalnymi dla ludzkiego ucha. Może działać na zwierzęta. Działa do 5 metrów.
- Zdolności muzyczne – Chłopak potrafi zagrać na każdym instrumencie, jednakże musi poświęcić na to trochę czasu. Opanowanie instrumentu zajmuje mu od 1 do 3 postów.
Zaklęcia:
- Roll with the wind – Poprzez zagranie odpowiednio szybkiej melodii przez dwa posty, w trzecim poście, Kaairo jest w stanie rzucić buffa na siebie i otaczających go sojuszników w promieniu 10m, zwiększają ich szybkość, zwinność i siłę x0.5. Efekt trwa przez 2 tury. Ranga B. 20 MM
- Desertion – Grając spokojną melodię(3 tury grania, 3 tury odpoczynku), mag zniechęca swój cel do walki, poprzez zawroty głowy i obrzydzenie. Jeżeli mimo to zaatakuje, Przy udanym ataku, przeciwnik otrzymuje znaczne osłabienie na czas 2 postów. Zaklęcie to przydaje się bardzo w przypadku ataku przeciwników na Kaairo oraz przy uspokajaniu dzikich zwierząt i nerwowych ludzi(NPC). Ranga B. 20 MM
- Memento – Dzięki odpowiednio zagranej melodii, użytkownik magii potrafi uśpić swój cel na dwie tury. Nie jest to jednak łatwa technika. Kaairo musi grać tę melodię przez trzy turę, i całkowicie się na niej skupić, co sprawia, że jest bezbronny. Dopiero po tej turze, może uśpić wroga na te dwie tury. Jeżeli przeciwnik jest bardzo silny, technika może działać tylko jedną turę, bądź wcale nie poskutkować. Trafia tylko jedną, wybraną osobę. Jednak nawet mocny sen może zostać przerwany, jeśli osoba trafiona tą techniką poczuje duży ból. Ranga B. 20 MM. |
|