Liczba postów : 13
Dołączył/a : 30/06/2014
| Temat: Hayato Czw Lip 10 2014, 19:18 | |
| Posiadane Magie:
Magia Mroku vel Mrocznej Energii
Opis Magii:
Mrok jest wszędzie, jest w ciemności, jest w cieniu, także w ludzkich duszach, umysłach czy sercach. Nawet jeśli ludzie nie zdają sobie z tego sprawy, ta otaczająca świat energia wpływa na nasze życie każdego dnia, popycha do działania, sieje w nas nienawiść, zazdrość czy gniew. Tak się dzieje jednak z ludźmi nieopornymi na jej wpływy. Żyją na tym świecie ludzie bardzo tajemniczy, skrywający się w tej energii. Są to magowie (mistrzowie) mroku, którzy potrafią kontrolować oraz przetwarzać mrok dla swoich celów, nieważne gdzie się on znajduje. To w jaki sposób zostanie ta energia wykorzystana zależy tylko i wyłącznie od użytkownika. Może otoczyć się on mroczną energią, może nią cisnąć, może ją skondensować. Zastosowanie ogranicza tylko natura mroku jak i wyobraźnia maga.
Posiadane PWM:
Night Vision Ścisłe powiązanie z mrokiem wzmacnia nieznacznie wzrok chłopaka jeśli znajduje się on w ciemności.
Aura Hayato w każdej chwili może okryć się lekko nieprzyjazną aurą. Nieprzyzwyczajeni do takiego staniu ludzie wokół niego mogą poczuć się trochę przygnębieni, nerwowi bądź wściekli, wszystko zależy od aktualnego stanu psychicznego jak i naturalnych preferencji wobec dużej ilości mrocznej energii w powietrzu. Także światło wydaje się wtedy znacznie rozpraszać wokół chłopaka przez co wydaje się od mroczniejszy i mniej "niewyraźny".
Zaklęcia D:
Hidden in darkness Ranga: D Rodzaj zaklęcia: Wspomagające Koszt: Standardowy dla rangi D Czas Trwania: Maksymalnie jedna tura Opis: Jedna z najprostszych technik magii mroku. Jest silniejszą wersją pasywnych umiejętności maga. Polega na całkowitym ukryciu się w ciemności/cieniu (niezbyt małym). Nie da się w żaden sposób zobaczyć, poczuć ani usłyszeć użytkownika tejże techniki. Użytkownik podczas trwania zaklęcia jest szybszy niż normalnie, jednak nie może użyć żadnego innego zaklęcia w tym czasie, inaczej wróci do normalnego stanu. Utrzymuje się tylko w mroku.
Dark blade Ranga: D Rodzaj zaklęcia: Wspomagające - ofensywne Zasięg: Kontakt fizyczny Koszt: Standardowy dla rangi D Czas Trwania: Dwie tury Opis: Użytkownik momentalnie otacza swoją broń powłoką z mrocznej energii dzięki czemu broń jest nieco oporniejsza na uszkodzenia mechaniczne oraz trochę lepiej radzi sobie w ofensywie.
Zaklęcia C:
Rage Ranga: C Rodzaj zaklęcia: Wspomagające - Ofensywne Zasięg: Kontakt fizyczny Koszt: Standardowy dla rangi C Czas Trwania: 1-3 tury. MG ocenia. Opis: Kolejne zaklęcie wspomagające w arsenale młodego maga mroku. Tym razem mrok nie oddziałuje na przestrzeń fizyczną, a psychiczną. Zadaniem tego zaklęcia jest wywołanie jak sama nazwa wskazuje wściekłości u użytkownika bądź sojusznika. By wszystko poszło zgodnie z planem "ofiara" techniki musi wyrazić zgodę na owy zabieg. Jeśli technika się uda, cel wpada we wściekłość, a na dodatek poprawiają się jego aspekty fizyczne. Do całego efektu dochodzi zdjęcie z siebie takich limitów jak litość, dzięki czemu oponentowi wydaje się, że aspekty fizyczne poprawiły się w nieco większym stopniu niż to naprawdę jest.
Zaklęcia B:
Dark Sphere Ranga: B Rodzaj zaklęcia: Wspomagające Koszt: Standardowy dla rangi B Czas Trwania: 5 tur w pomieszczeniu, 3 tury na świeżym powietrzu Opis: Użytkownik magii mroku czerpie większość swoich mocy z ciemności. Dzięki niej jest "silniejszy" oraz trudniej go wyczuć. Dzięki niej może bez problemów przejąć inicjatywę. Problem pojawia się za dnia, w momencie gdy nie ma żadnego mocniejszego źródła ciemności. Ta technika została stworzona stworzona by ten problem eliminować. Polega ona na stworzeniu sfery mroku (wymiary 5x5x3 standardowo). By tego dokonać mag musi skupić mroczną magię w dłoniach, a następnie złączyć swoje pięści. W tym momencie mroczny "dym" zaczyna rozchodzić się wokół użytkownika.
Wave of Black and Darkness Ranga: B Rodzaj zaklęcia: Ofensywne Zasięg: 10m Koszt: Standardowy dla rangi B Opis: Obecnie jedyna dalekosiężna technika w arsenale Hayato. Jest to nic więcej jak pocisk mrocznej mocy magicznej. Przygotowanie techniki nie jest zbytnio skomplikowane. Wystarczy skumulować odpowiednia ilość mroku w dłoniach, skierować je w stronę celu łącząc palce wskazujące oraz kciuki w tzw. "piramidę", a następnie "wyrzucić" cały mrok na przeciwnika. W trakcie wykonywania techniki jak i celowania ręce użytkownika są pokryte dużą ilością ciemniej energii. Skutkiem bezpośredniego trafienia techniką mogą być liczne złamania.
Zaklęcia A: Zaklęcia S: Zaklęcia SS: Zaakceptowane lecz nie wykupione: |
|