Liczba postów : 9
Dołączył/a : 06/10/2012
| Temat: Matsu Ikaruga Nie Paź 07 2012, 17:51 | |
| Imię: Matsu Pseudonim: Kaze Nazwisko: Ikaruga Płeć: Mężczyzna Waga: 80 kg Wzrost: 190 cm Wiek: 18 lat Gildia: Fairy Tail Miejsce umieszczenia znaku gildii: na plecach Klasa Maga: 0 Wygląd: Matsu jest nad wyraz wysokim i szczupłym młodzieńcem, który poprzez liczne treningi w domu zyskał atletyczną sylwetkę, która zachowywała wszelkie proporcje. Chłopak mógł się poszczycić śnieżnobiałymi zębami, które nadają jego uśmiechowi pewnego rodzaju błysk. Następną zauważalną rzeczą są jego krótkie, czarne, stojące włosy, które są o tyle ciekawe, gdyż jego grzywka w przeciwieństwie do reszty fryzury swobodnie opada na jego czoło. Jego jasno biała cera doskonale komponuję się z czarna oprawą oczu, które zawsze są pełne skupienia oraz powagi, a ich barwa jest jasno fioletowa. Jego nos jest prosty i proporcjonalny. Usta młodzieńca są szerokie i często lekko rozciągane w lewą stronę, co czyni zawsze, gdy nad czymś się zastanawia. Kiedy jednak się uśmiecha, bądź śmieje na jego policzkach pojawiają się dołki, które nadają mu wówczas bardzo przyjazny i łagodny wygląd. Na co dzień nosi długie czarne spodnie, białą koszulę z postawionym kołnierzykiem, na którą zarzuca czarną marynarkę. Charakter: Na pierwszy rzut oka Matsu może się wydawać aroganckim chłopakiem, który innych ludzi traktuje jak przedmioty, których może się pozbyć, gdy będą mu nie potrzebne. Jednak we wnętrzu chłopaka istnieją jeszcze takie idee jak samopoświęcenie, obrona bliskich dla siebie osób i słabość do płci pięknej. Tak, więc nie jest on beznamiętnym szlachcicem, jakim miał się stać według wychowania rodziców. Uczuć nauczyła go Kaori, która każdego dnia zmieniała w nim wpojone od dzieciństwa hasła i w ten sposób resocjalizowała go. Dzięki czemu potrafi się dobrze zachować przy innych osobach, które nie pochodzą z jego płaszczyzny społecznej, ale raz na jakiś czas zdarza mu się zachować w sposób karygodny, jednak takie sytuacje zdarzają się coraz rzadziej. Dzieje się tak, gdyż młodzieniec chce stać się tak dobry jak jego mentorka i każdego dnia stara się samodoskonalić swoje zachowanie i charakter.
Historia: Chłopak narodził się w bogatej i zamożnej rodzinie Ikaruga, która słynęła ze swoich włości ziemskich, na których wydobywano węgiel, rudę żelaza, sól, a także metale szlachetne. Życie w takich luksusach mogłoby się wydawać miłe i przyjemne, a nawet spełnieniem wszelkich snów. Jednak Matsu nie zaznał z tego przepychu żadnej radości, gdyż jego rodzice byli cały czas zajęci pomnażaniem swojego majątku, a jego zostawiali ze służbą. Dzieciak starał się zaprzyjaźnić z kimś w swoim wieku, ale uniemożliwiał mu w tym zakaz opuszczania rezydencji, która stała się dla niego luksusowym więzieniem. Całe dnie spędzał z pokojówkami i lokajami, którzy cały czas odnosili się do niego jak do swego pana, co zaczęło wyrabiać pomału jego charakter. Kiedy ukończył osiem lat jego rodzice postanowili zatrudnić kilku magów, którzy mieli uczyć go tajników magii, która w przyszłości miała mu zapewnić bezpieczeństwo, jako jedynemu ich spadkobiercy. Chłopakowi bardzo przypadła ta odmiana i z wielką przyjemnością poznawał coraz to nowe tajniki magii, która zaczęła być dla niego miłą odmianą monotonnego życia w zamknięciu. Po roku nauki okazało się, że Matsu radzi sobie całkiem nieźle z magią wiatru, której uczyła go mistrzyni Kaori, która jako pierwsza zaczynała z nim lekcje. Młodzieniec bardzo z nią się zżył i traktował ją za drugą matkę, która w przeciwieństwie do pierwszej interesowała się nim i poświęcała mu swój czas. Kiedy skończył szesnaście lat jego mentorka stwierdziła, że nauczyła go wystarczającej liczby zaklęć i umiejętności jakie mógł opanować na swoim poziomie. Wówczas opowiedziała mu o czterech wielkich gildiach, które szkolą wielkich magików i z jej słów chłopak wywnioskował, że najbardziej chciałby się dostać do Fairy Tail, która jego zdaniem idealnie do niego pasowała. Jednak rozmowę tą podsłuchała matka i zwolniła Kaori z posady nauczycielki i od tamtej chwili Matsu nie spotkał się z nią ani razu. Gdy chłopak skończył osiemnaście lat postanowił postąpić tak jak mu radziła mistrzyni i po spakowaniu wszystkich potrzebnych rzeczy i zabraniu jego zdaniem wystarczającej części pieniędzy wyruszył w podróż do miasta Magnolii, aby zajrzeć do upatrzonej dwa lata temu gildii i spróbować się do niej dostać.
Umiejętności: Zapasy magiczne, Skrytobójca, Mistrz broni białej Ekwipunek: nic
Rodzaj Magii: Magia Wiatru Pasywne Właściwości Magii Kaze no ugoki(ruchy wiatru) - Dzięki kontroli nad jednym z żywiołów jakie istnieją w naturze użytkownik może wywoływać lekkie ruchy powietrza, które pozwalają mu na wykonanie szybszego uniku i nieco skrócić tworzenie ataków wiatrem, gdyż nie musimy go wytwarzać od zera, lecz wykorzystać te nie duże przemieszczenia. Zaklęcia: Ranga D Toppū(Podmuch wiatru) - Zaklęcie to polega na posłaniu w stronę przeciwnika podmuchu wiatru, który nie zrobi zbytniej krzywdy przeciwnikowi, gdyż najwyżej otrzyma on kilka zadrapań, ale za to może go odrzucić do tyłu o 1 metr oraz ma szansę go przewrócić, ale to zależy od zwinności naszego oponenta.
Ranga C Harikēn(huragan) - Zaklęcie polega na skupieniu za sobą powietrza, które następnie mag posyła w siebie co go przyspiesza i sprawia wrażenie, że się teleportował. Dzięki temu może zmylić przeciwnika co do magii jaką włada, a także w szybkim czasie móc przenieść się na dość duże odległości.
Ranga C Chinmoku(cisza) - Zaklęcie polega na zebraniu wokół siebie powietrza, które następnie sprężamy i poprzez wykonanie kilku cięć mieczem możemy posłać na przeciwnika sprężone powietrze i zadać mu nim kilka ran ciętych, które mogą mu sprawiać kłopot w dalszej walce.
Ranga C Nomikomu(jaskółka) - Zaklęcie to polega na skupieniu pod sobą wiatru, który unosi nas w powietrze i pozwala nam na latanie na wysokości około kilku metrów. Jest ono typowo defensywne, ale pozwala nam na zaskoczenie swojego przeciwnika, a także dostanie się na jakiś wysoki punkt. Oczywiście może ono nam także popisać się niestandardowym sposobem podróżowania, które jest o wiele szybsze niż sprint, a także mniej męczące.
Ranga B Furyokuhatsuden burēdo(ostrze wiatru) - Zaklęcie to polega na obtoczeniu swojego ciała lub broni wirującymi strumieniami wiatru, które nabierają dużej prędkości i pozwalają magowi w ten sposób zadać poważniejsze, precyzyjniejsze i bardziej szarpane rany niż prostym cięciem miecza lub uderzeniem. W przypadku uderzenia pięścią lub kopnięciu krążące strumienie wiatru wwiercają się w ciało przeciwnika, można je wtedy porównać do wiertła wgryzającego się w mięso. Natomiast wszelaka broń zyskuje precyzję skalpela lekarskiego i duże zwiększenie ostrości stali, a także poszerzanie zadawanych ran.
Ostatnio zmieniony przez Matsu dnia Pon Paź 08 2012, 17:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Matsu Ikaruga Pon Paź 08 2012, 13:43 | |
| Hariken - Przyspieszy cię ok, ale tylko tyle. Gdybyś osiągnął efekt podobny do teleportacji (dajmy na to shounenowego speeda) to z twoją magią która nijak wpływa na twoje ciało po prostu rozerwałoby ci ciałko.
Chinmoku - Wybierz tylko jeden z efektów. Albo posyłasz tnące fale w liczbie 4, albo tworzysz kopułę chroniącą cię przez jeden post przed fizycznymi atakami (kopuła nie przemieszcza się wraz z tobą i ma 2m promień)
Nomikomu - Działa przez 2 posty maksymalna wysokość 10m
Furyokuhatsuden burēdo - Działa 3 posty |
|
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań
| Temat: Re: Matsu Ikaruga Pon Paź 08 2012, 17:13 | |
| A więc Chinmoku 4 cięcia. Akcept |
|