Zaklęcia i pwm:
Pasywne Właściwości Magii
Piorunochron- wszelkie zaklęcia elektryczne, jak i sama elektryczność ma na niego nieznacznie mniejszy wpływ niż na innych.
Zaklęcia:
[C]:
Elektro ball- Polega to na wytworzeniu między dłońmi kuli wielkości piłki do ręcznej, którą można rzucić w przeciwnika. Kiedy kula dosięgnie celu wybucha rażąc ofiarę prądem. Jednakże maksymalna odległość na którą może polecieć to dwa metry, po czym sama wybuchnie. Podczas wytwarzania kuli należy skupić się na tym inaczej może po prostu zniknąć. Jak na razie potrafi wytworzyć maksymalnie dwie kule.
Elektro spear- Zaklęcie to polega na wytworzeniu w dłoni włóczni złożonej z elektryczności. Jej długość to jakieś dwa metry. Służy ona głównie do ciskania nią w przeciwnika, lecz na wylot nie zdoła go przebić, oraz nie pozostawi po sobie rany. Kiedy wbije się w przeciwnika, cała elektryczność rozchodzi się po jego ciele, robiąc bałagan w jego układzie nerwowym, oraz rażąc go lekkim ładunkiem elektrycznym. Lecz gdy zostanie zbyt długo trzymana w dłoni, może ona wybuchnąć i porazić maga który ją stworzył. Maksymalnie jedna włócznia.
Elektro shot- Dzięki temu zaklęciu możemy wytworzyć elektryczną amunicję do broni. Należy naładować broń energią elektryczną, po czym można wystrzelić ją w postaci pocisku, który po trafieniu razi ofiarę lekkim ładunkiem elektrycznym oraz może zrobić mała dziurkę. Jak na razie może maksymalnie wytworzyć pięć pocisków. By wytworzyć dodatkowy należy jeszcze raz użyć zaklęcia.
[B]:
Kings Word- Wbrew pozorom niewiele ma to wspólnego z słowami. Głównym zadaniem tego zaklęcia, jest wysłanie impulsów elektrycznych do mózgu ofiary, by namieszać w jej układzie nerwowym. Jednakże jest to na tyle zaawansowane, iż można w takim impulsie wysłać rozkaz taki jak "uklęknij przede mną". Niestety nie można wysłać rozkazu, którego ktoś nigdy by nie wykonał. W tym momencie może tego użyć tylko i wyłącznie na jednej osobie. Jednakże dodanie słów zaraz po wysłaniu impulsu zazwyczaj miesza komuś w głowie jeszcze bardziej. Maksymalnie działa do dwóch tur. By działało dłużej należy użyć go ponownie. By zaklęcie zadziałało należy dotknąć głowy ofiary.