HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Desmond Emerson




 

Share
 

 Desmond Emerson

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Desmond Emerson


Desmond Emerson


Liczba postów : 10
Dołączył/a : 13/06/2017
Skąd : się biorą dzieci?

Desmond Emerson Empty
PisanieTemat: Desmond Emerson   Desmond Emerson EmptyPon Cze 26 2017, 16:39


Aktualnie dostępna Magia/Zaklęcia

Rodzaj Magii:
    Magia Zabójcy Bogów Ognia
    (炎の滅神魔法)
    Jedna z zapomnianych magii, która przez nadanie użytkownikowi cech "bogów" konkretnego elementu, pozwala na ich skuteczną eksterminację. W przypadku Desmonda mowa o żywiole ognia. Płomienie tworzone przez bohatera, podobnie jak u innych Zabójców Bogów, odznaczają się nietypowym, czarnym kolorem. Ich efektywność znacznie odbiega od pozostałych typów magii ognia, w tym Smoczych Zabójców. Powiada się, że boskie płomienie nie palą, a doszczętnie niszczą wszystko, co stanie im na drodze.

Pasywne Właściwości Magii:
    Gluttony - Jak każdy szanujący się Zabójca Bogów, Desmond może żywić się wytworami ze swojego żywiołu: magicznymi, wywołanymi sztucznie bądź naturalnie. Taki posiłek odnawia siły i zapasy magiczne bohatera - od 2 do 30 MM - wprost proporcjonalnie do ilości skonsumowanego ognia. Nie może jednak tak schrupać boskich płomieni, w tym swoich własnych.

    Pride - Charakterystyczna "boskość" bohatera sprawia, że jest on dosłownie ognioodporny. Nie ważne, czy gawiedź paliłaby go na stosie, zazdrośni magowie rzucaliby w niego ognistymi kulami, czy przerośnięte, skrzydlate jaszczury z bajek biczowałyby go językami płomieni. W każdym wypadku prędzej podziękuje za przekąskę, niż jakoś ucierpi. Co więcej, sam swoimi płomieniami też krzywdy sobie nie zrobi i nie podpali własnych ubrań.

    Wrath - Co zostało napomknięte ciut wyżej, płomienie Desmonda przewyższają te innych magów, w tym Smoczych Zabójców. Ci ostatni, choć wykazują się immunitetem wobec swojego żywiołu, nie są też odporni na boski ogień i nie mogą - przynajmniej nie bezboleśnie - go konsumować.

    Sloth - Desmond to, dosłownie, gorący towar. Tak gorący, że nie tylko upały mu niestraszne, ale również w zimniejsze dni nie musi za bardzo zmieniać swego ubioru, by walczyć z mrozem. Nie uodpornia go to jednak przed naprawdę srogim zimnem, chociażby wywoływanym czarami.

Zaklęcia:
    Jetblack Burst - Desmond wystrzeliwuje krótki, acz silny ładunek swoich czarnych płomieni z jednej lub obu dłoni (mogą być zaciśnięte w pięść). Celem tej akcji jest wyrzucenie bohatera w kierunku przeciwnym do kierunku wystrzału, co pozwala mu się błyskawicznie przemieścić na krótki dystans, nawet w powietrzu. Mankamentem zaklęcia jest fakt, że przemieszczenie odbywa się tylko w linii prostej.
    Ranga: C
    Czas trwania/Czas odnowienia: Nie dotyczy / Brak.
    Zasięg: 10 m - maksymalny dystans, jaki można przebyć.

    Heat Beat - Emerson pokrywa swoje dłonie, stopy lub bronie czarnymi płomieniami. Ataki po tym uprzednim przygotowaniu, poza normalnymi uszkodzeniami obuchowymi, podpalają miejsce trafienia. Czarne płomienie nie tylko dokuczliwie parzą, ale również zmniejszają efektywność wszelakich efektów leczących tam, gdzie się jarzą. Trwa to post po ich nałożeniu.
    Ranga: C
    Czas trwania/Czas odnowienia: 2 posty (efekt podpalenia Desmonda), 1 post (efekt podpalenia miejsca trafienia) / 1 Post.
    Zasięg: Nie dotyczy.

    Enjin no Berenusu - Zaklęcie pozwala Desmondowi użyć swojego ognia jak ubrania. Czarne płomienie przybierają postać długiego płaszcza z kapturem, którego poła nieustannie - nawet przy bezwietrznych warunkach - falują, od czasu do czasu wydając charakterystyczne syczenie. Nietrudno się domyślić, że to nietypowe odzienie ma wspomagać bohatera w defensywie. Ognisty materiał nie tylko potrafi groźnie poparzyć (obrażenia rangi D), ale potrafi też palić wszelakie magiczne pociski/twory skierowane na jestestwo Emersona (do rangi C włącznie). Te najsłabsze zostaną całkowicie zneutralizowane, a silniejsze zostaną tylko osłabione. Najważniejszy jest jednak gorąc, jaki emanuje z postaci Desmonda ubranego w Berenusu. Osoby znajdujące się w jego pobliżu nadmiernie się pocą, słabną, odczuwają silne pragnienie. Mogą też doświadczać zawrotów i bólu głowy, w najgorszym wypadku dochodzą nudności, wymioty, skurcze mięśni, utrata przytomności. Wpływ gorąca na cel zależny jest jednak od jego kondycji, wytrzymałości, innych zmiennych (np.: odporności na wysokie temperatury czy czasu przebywania w tym upale).
    Ranga: B
    Czas trwania/Czas odnowienia: 2 posty / 4 posty
    Zasięg: 15 m średnicy - zasięg efektu gorąca.

    Enjin no Harau - Zaklęcie sprawia, że Desmond pokrywa się swoimi czarnymi płomieniami. Jest to bardziej efekt wizualny, choć bliski kontakt z bohaterem może zakończyć się bolesnym oparzeniem. Nie jest to jednak czar ofensywny, mający na celu zrobienie komuś krzywdy (poza tym oparzeniem), tylko defensywny. Czarne płomienie, w tym wypadku, palą obcą moc magiczną, która bezczelnie wtargnęła do jestestwa czarnowłosego. Dotyczy to nie tylko czarów, które wpływają na jego osobę niekorzystnie (debuffy, iluzje, zaklęcia wpływające na umysł), ale również wszelakie wspomagacze czy dłużej trwające efekty leczące rzucone przez sprzymierzeńców. Skutkiem jest całkowita neutralizacja wspomnianych efektów (rangi B lub mniejszej), lub ich osłabienie (gdy są wyższej rangi). Logicznym jest, że bohater musi być świadom ingerencji w swoją osobę, by zaklęcie okazało się skuteczne.
    Ranga: B
    Czas trwania/Czas odnowienia: Chwila / 2 posty.
    Zasięg: Nie dotyczy.

    Hoperender - Desmond zbiera w dłoniach czarne płomienie, kondensuje je, a następnie formuje z nich kosę o dość pokaźnej wielkości ostrzu. Broń ta, ze względu na swój budulec, praktycznie nic nie waży, co pozwala Desmondowi na wykonywanie szybkich cięć. Z tego samego powodu oferuje też nikłe zdolności defensywne. Materiały i tkanki w kontakcie z ostrzem dosłownie wyparowują, co imituje zadawanie obrażeń ciętych (pomijając efekty przypalenia). A jeżeli cel znajduje się poza zasięgiem ostrza, to też jest na to sposób - użytkownik może posłać łuk czarnych płomieni, długości jakichś pięciu metrów, który spopiela wszystko na swej drodze (obrażenia rangi C). Niestety z takiego udogodnienia można skorzystać tylko 3 razy, po których kosa znika. Pewną rolę odgrywa też aspekt psychologiczny - broń z czarnych płomieni raczej nie kojarzy się z narzędziem rolniczym i właśnie od tego wzięła się nazwa zaklęcia. Świetnie też współgra z Enjin no Berenusu, dla stworzenia wizualnego efektu Ponurego Żniwiarza.
    Ranga: B
    Czas trwania/Czas odnowienia: 2 posty lub 3 strzały / 1 post.
    Zasięg: 15 m (w przypadku ataków na dystans).

    Metsujin Ougi: Ame no Ohabari - Jedno z zaawansowanych zaklęć Magii Zabójcy Bogów Ognia. Użytkownik formuje dwa, skrzyżowane - na znak litery "X" - języki czarnych płomieni. Jest to swoisty łuk, który Zabójca Bogów dzierży w jednej z dłoni, trzymając za miejsce przecinania się płomieni. W drugiej ręce masa ognia zostaje skondensowana i uformowana na kształt przypominający zweihander, by posłużyć jako strzała. Użytkownik wykonuje ruch imitujący naciągnięcie cięciwy przez łucznika, by po chwili wystrzelić Ame no Ohabari. Pocisk czarnych płomieni nie tylko porusza się ze znaczną prędkością, ale może dokonywać zmiany kierunku (maksymalnie o 90 stopi) podczas lotu przez wyrzucenie z siebie części energii, z której się składa, co powoduje efekt podobny do Jetblack Burst (skutkuje to jednak osłabieniem obrażeń strzały o pół rangi każdorazowo przy pierwszych dwóch zmianach kierunku, oraz o rangę przy kolejnej). Ame no Ohabari w takiej formie wykazuje się silnymi właściwościami penetracyjnymi będącymi efektem jego piekielnie wysokiej temperatury, przez którą po prostu przepala napotkane przeszkody. Bezpośrednie trafienie zadaje obrażenia rangi A. Jak użytkownik sobie zażyczy - co zwykle ma miejsce w momencie trafienia celu - może uwolnić pozostałą w strzale energię, co kończy się wybuchem czarnych płomieni na średnim obszarze, które dosłownie wyparowują wszystko w zasięgu (obrażenia rangi B w miejscu trafienia oraz C+ w promieniu 3 m).
    Ranga: A
    Czas trwania/Czas odnowienia: Nie dotyczy / Brak.
    Zasięg: 35 m.

Niewykupione Zaklęcia


Work in progress...
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4087-desmond-emerson#81547 https://ftpm.forumpolish.com/t4058-you-cant-spell-funeral-without-fun
 
Desmond Emerson
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Desmond Emerson

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.