HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Necronomicon Masayoshi'ego - częśc 2




 

Share
 

 Necronomicon Masayoshi'ego - częśc 2

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Necronomicon Masayoshi'ego - częśc 2 Empty
PisanieTemat: Necronomicon Masayoshi'ego - częśc 2   Necronomicon Masayoshi'ego - częśc 2 EmptySob Lis 05 2016, 12:56

CiekawostkiUmiejętności aktualnie posiadane

  • Lubi koty i to bardzo; kiedyś nawet miał jednego, ale gdzieś mu zaginął.
  • Często drzemie, gdy ktoś mu w drzemce przeszkodzi, to potrafi być okrutny.
  • Mimo spędzenia dużej ilości czasu w podróży, nigdy nie opanował żadnego zagranicznego języka w stopniu zadowalającym; planuje jednak zająć się tym w przyszłości.
  • Uważa, że wiedza magiczna cenniejsza jest zwykle od mocy magicznej.
  • Beznadziejny w kontaktach z innymi ludźmi.
  • Pragnie wskrzesić Zakon Przewoźników w formie podobnej do Gildii Magów; nadal myśli nad odpowiednią nazwą.


  • Arcymag - poziom 2
  • Zapasy magiczne - poziom 1
  • Geniusz magiczny - poziom 1
  • Medytacja - poziom 1
  • Maksymalna ilość MM obniżona o 10 (Leinder)

Szkatułka Umarłych

Leinder:
Rytuał Wskrzeszenia Nekromanty
Rytuał Wskrzeszenia Nekromanty, znany tez jako Rytuał Fugent-Erte to jeden z ważniejszych sekretów Przewoźników. Opracowany został przez Shiyume, po otrzymaniu przez niego nieśmiertelności z rąk śmierci. Odprawienie go nie wymaga żadnych umiejętności magicznych.

Pierwszym jego etapem jest odnalezienie fragmentu ciała lub wyposażenia Nekromanty. W przypadku braku możliwości odnalezienia takowego, odnaleźć należy przedmiot, z jakim był on w pewnym sensie mocno związany (albo osobę). Posłuży on jako tunel, łączący nowotworzone ciało z duszą Nekromanty. Wykonanie bez niego tego rytuału umożliwi wskrzeszenie Nekromanty tylko na krótki okres czasu, jako że w sztucznie stworzonym ciele nie będzie nic, coby je wiązało z duszą. Tunel nie zostaje "zużyty" podczas rytuału.

Aby rozpocząć rytuał, wyrysować należy na ziemi krąg o promieniu 7 metrów. krąg ów od wewnątrz winien być wsparty na drugim kręgu, wykonanym z magicznych symboli - Śmierć, Ciało, Dusza, Powinność, powtarzanych łącznie 49-krotnie, w takiej właśnie kolejności. Od zewnątrz zaś krąg podstawowy okalać ma krąg utworzony z symboli Koniec, Początek, Obowiązek, Umowa, powtórzonych również tyle razy. Na środku okręgów umieścić trzeba obiekt będący tunelem, jak również Zapłatę. Zapłatą może być cokolwiek, jednakże im cenniejsza ona jest, tym szybciej i sprawniej zostanie wykonany rytuał, jak również tym mniej czasu zajmie Nekromancie powrót do pełni sprawności. W przypadku mało cennej Zapłaty powrót do pełnej sprawności może zająć nawet tydzień. Optymalną opcją jest użycie ludzkiej ofiary, wtedy nie trzeba czekać na powrót do pełnej sprawności dłużej, niżli kilka minut. Zapłata i Tunel otoczone winny być siedmioma świecami, każdą skroploną odrobiną krwi innej osoby - można pominąć ten element, jednak jego zawarcie skraca czas powrotu do sprawności o połowę.

Gdy rytuał się rozpocznie, wykonujący powinni ustawić się w kole, wokół wszystkich kręgów. Jeśli uczestnik rytuału jest jednocześnie Tunelem, staje wewnątrz kręgów. Klasyczną liczbą jest tutaj siódemka, wtedy też rytuał zajmuje około 5 minut. Zmniejszenie tej liczby przedłuży rytuał, natomiast zwiększenie go przyspieszy. Jednej osobie zajmuje on nawet pół godziny, zależnie od jej umiejętności magicznych. Wykonujący dołączają kolejno do rytuału, w kolejności odwrotnej do ruchu wskazówek zegara. Pierwsza osoba wypowiada pierwsze słowo rytuału. Wtedy druga wraz z pierwszą wypowiadają drugie słowo - i tak dalej, aż rytualna pieśń dobiegnie końca, wówczas powtarzać ją należy do skutku, tym razem już od razu przez wszystkich wykonujących. Nekromanta przywrócony zostaje do życia stosunkowo szybko, jednak przez jakiś czas musi oszczędzać swoje nowe ciało, jest bowiem znacznie osłabiony.
Enque. Caelum. Cadunt. Terra. Se'en. Vitae. Initium.Siedem Początków Śmierci
Yushan. Lux. Amare. Mater. Niv. Genus. Toddler.Siedem Westchnień Poranka
Somer. Matutinus. Gaudium. Curiositas. Am'Et. Lacrimas. ClamorSiedem Udręk i Radości
Sensum. Pacem. Officium. Gormonhoi. Motus. Tumultu. Impatienta.Siedem Znaków Dojrzałości
Khafd. Bidaia. Sastanak. Unang Gugma. Fùjiàn. Ukwati. Pag-Aasawa.Siedem Etapów Podróży
Rakkaus. Freonskip. Riqueza. Ojakhis. Śakti. Yaro. Hmoov Zoo.Siedem Fragmentów Szczęścia
Ga-ebi Ndụ. Dúil Sonas. Kematangan. Fullorðinsár. Zahartasuna. Toyt. MegharịaSiedem Nakazów Życia

Duchy i inne anomalie
W ostatnich czasach upowszechniła się ludzka ignorancja w kwestiach wszelkich anomaliach procesu umierania, przechodzonego w pewnym momencie przez każdego śmiertelnika. Choć pewne rzeczy rozumiane są instynktownie, niekiedy religia zniekształca postrzeganie rzeczywistości, co prowadzi do błędnej interpretacji niektórych zjawisk.

Duchy a Dusze
Sprawa, można by rzec, podstawowa. Za "duszę" rozumie się spirytystyczną energię istoty, zawierającą jej osobowość, wspomnienia i, ogólnie rzecz biorąc, byt, nie będąca jednak w stanie funkcjonować samodzielnie. Duch natomiast to dusza, którą wyróżnia własna świadomość, zdolność do działania. W większości przypadków duchy przyjmują postać, jaką posiadały za życia, choć pozostają dla większości niewidoczne.

Istota = ciało + dusza + świadomość (zdolność do działania)
Duch = dusza + świadomość (zdolność do działania)

Mroczne i czyste dusze
Stan duszy zależy od poczynań osoby do której należała. Bogowie często nadają swoim wyznawcom różne reguły, które Śmierć zwykle postanawia uszanować przy wstępnym osądzaniu danej osoby. Większość reguł ma jednak znaczenie dopiero przy Sądzie, następującym zazwyczaj w Krainie Umarłych. Dusze zwykłych grzeszników, jak i ludzi bez grzechu, są duszami czystymi. Oznacza to, że energia będąca ich duszą po śmierci ciała ulatnia się, wędrując do Zaświatów. Tam dopiero następuje Sąd, który decyduje, jak będzie wyglądać przyszłość danej duszy, obdarzanej wówczas już świadomością. Istnieją jednak również dusze niezdolne do podróży do Krainy Umarłych - nazywane one są mrocznymi duszami. Są to pozostałości po istotach, które w jakiś sposób pogwałciły Kodeks Śmierci, lub ewentualnie które Śmierć lub jej pomocnicy postanowili uznać za niegodnych z innego powodu. Mroczne dusze przywiązane są do miejsca swojej śmierci, nie posiadają jednak zdolności działania, jedynie cierpią pomiędzy światami (często stają się częścią składową duchów). Celem Przewoźników jest oczyszczenie tych dusz, pozwalając im na udanie się do Zaświatów.
Kodeks Śmierci
Kodeks Śmierci jest zbiorem praw, za których nieprzestrzeganie karą jest brak możliwości udania się do Krainy Umarłych.

1. Nie zabijaj, nie pożądaj zabijania.
2. Nie czyń Nekromancji ani żadnej podobnej sztuki.
3. Nie opieraj się Prawom, pozostając w Krainie Żywych po śmierci, w postaci ducha lub innej.
4. Nie odrzucaj Praw, przyjmując nieśmiertelność bez zgody Śmierci.
5. Nie łam Praw, wymykając się Śmierci.
6. Nie sprzeciwiaj się woli Śmierci lub jej pomocników i sług, nawet jeśli jest ona sprzeczna z Prawami lub samym Kodeksem.
7. Nie przyczyniaj się do łamania Kodeksu przez innych.

Nie jest ważne, czy dana osoba pogwałciła Kodeks Śmierci świadomie czy nieświadomie, dobrowolnie czy przymusem. Każdą sytuację może jednak ocenić wezwany na miejsce Przewoźnik. Według własnego uznania może on uniewinnić daną osobę, jeśli na przykład była nieświadoma bądź zmuszona. W momencie uniewinnienia mroczna dusza przekształcona zostaje w czystą, zdolną do podróży w Zaświaty.

Pakt
Jedyną sytuacją, w jakiej Kodeks może zostać bez konsekwencji zignorowany, jest bycie jednym z Przewoźników. Działają oni według własnego sumienia i nie są narażeni na żadne kary, niezależnie od ich przewinień. Dotyczy to również osób łamiących Kodeks na życzenie Przewoźników.
Relacje
Torashiro Byakuton

Brat,  choć nie zdaje sobie z tego sprawy. Shi jeszcze go nie spotkał, więc nie wie, co o nim sądzić.
Emily Lancaster
Emily... to była kobieta... Jedyna, która zdołała zawrócić Shi w głowie. Porzucił dla niej wszystko, przejmując jej nazwisko i imię Regulus. Nie wywodziła się z bogatej rodziny szlacheckiej, była jednak piękna i miła. Kochała życie całym swym sercem. Niestety Śmierć wymagała od swojego sługi pracy. Gdy ten chciał się ustatkować, Pani Zaświatów pozbawiła go tego, co cenił najbardziej - samej Emily. Shi w obawie przed stratą swoich dzieci postanowił ograniczyć z nimi spotkania do minimum. Tylko tak mógł obłaskawić Śmierć.
Jakchesz (Ejji)
Jest w tym chłopaku coś interesującego. Drzemie w nim potencjał. Shiyume poznał go jako najemnika na wojnie pomiędzy Midi a Minstrelem, podczas której zginął z jego ręki. Od tej pory postanowił uczepić się go, by nawrócić go na dobrą drogę.

Na przyszłość:

Dead Acolyte: Magus
Spoiler:

Rodzaj Magii: Enchanting (Zaklinanie)
Magia ta jest w zasadzie tym samym, co magia wspierająca. Zamiast jednak skupiać się na wzmacnianiu możliwości ludzi, Enchanting pozwala nadawać obiektom nieożywionym nowe właściwości i modyfikować nieco już posiadane. Zaklęcia a te mechanicznie dalej traktowane są jako buffy lub debuffy.

Pasywne Właściwości Magii:

Duritam Unum
Spoiler:

Pondus Unum
Spoiler:

Aestus Unum
Spoiler:

Cumulus
Spoiler:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
 
Necronomicon Masayoshi'ego - częśc 2
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Necronomicon Masayoshi'ego
» Gra w Króla, część 1
» Część 3 Egzaminu na maga S
» Południowa część lasu
» Opuszczona część Slumsów

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Opisy Dodatkowe :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.