Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia
| Temat: Księga wsparcia Pon Paź 24 2016, 17:51 | |
| First topic message reminder :
Wzmacniająca(Wspierająca) polega ona głównie na rzucaniu zaklęć na siebie czy też na sojusznika. Rodzaje czarów jest przeogromna i można je używać na wiele rodzai. Mogą być to czary wzmacniające: ciało, ręce, nogi, siłę, wytrzymałość czy szybkość. Choć to tylko kilka przykładów jakie można użyć. Te czary również można rzucać na przeciwnika jednak zamiast go wzmacniać, osłabimy go. Może rzucać również buffy na rzeczy nieożywione typu poduszka, kamień, lub zwierzęta. Robi to na zasadzie np. poduszka staję się twardsza, sztywniejsza, lub odwrotnie, bardzo lekka. Dodatkowo potrafi leczyć swoich sojuszników, jednak nie głębokie rany.
Pasywne Właściwości Magii:
-Przyjaciół moc - Buffy rzucane na przyjaciół/znajomych są nieco silniejsze. Debuffy są zaś słabsze. -Wrogi przyjaciel - Buffy rzucone na taką osobę są nieco osłabione. Debuffy i czary ofensywne są silniejsze. Są to osoby, których Ari nie lubi/nie przepada/czuje pogardę etc. -Siła - Nieznacznie zwiększona -Wytrzymałość - Nieznacznie zwiększona -Szybkość - Nieznacznie zwiększona -Broń - Szybkość rzucania bronią nieznacznie zwiększona - Wyczuwa buffy/debuffy w okolicy. Im silniejszy spell, tym łatwiej go wyczuje. D/C tylko bardzo blisko (rzucający lub podmiot kilka metrów obok). B/A już łatwiej (w zasięgu wzroku). S/SS wyczuje w zależności od woli MG. Nie wie, jaki to buff/debuff, wie tylko, że jest.(kupne)
Zaklęcia rangi D
(To są buffy) Siła - Zwiększa siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. Przed wykonaniem ataku, Arisu wypowiada zaklęcie: "Niech moc będzie z Tobą!" Przed inkantacją wystarczy unieść prawą rękę do nieba i wypowiedzieć słowa. Buff wygląda trochę jak ogień, który otacza dany obszar ciała sojusznika. Wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% siły na 2 posty.
Szybkość - Zwiększa szybkość tego, na którego zostaje rzucone. Uwzględnia także rzucającego. Czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Arisu wypowiada zaklęcie: "Niech szybkość doda Ci skrzydeł" Wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% szybkości na 2 posty
-Wytrzymałość - Zwiększa siłę obrony wybranego celu, w tym samego rzucającego, przez określony okres czasu. By aktywować zaklęcie wypowiada słowa: "Wzmocnij!" Wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% wytrzymałości na 2 posty
(A to nie) Spowolnienie - Zmniejsza szybkość tego, na kogo zostaje rzucone. Czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Arisu wypowiada zaklęcie: "Podetnij skrzydła!" Osłabi osobę w zasięgu 5 metrów o 20% szybkości na 1 post
-Wyczerpanie - Zmniejsza siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. By aktywować zaklęcia wypowiada słowa: "Osłabiaj!" Osłabi osobę w zasięgu 5 metrów 20% siły na 2 posty
Zaklęcia rangi C
Siła - Zwiększa siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. Przed wykonaniem ataku, Arisu wypowiada zaklęcie: "Niech moc będzie z Toba!" Przed inkantacją wystarczy unieść prawą rękę do nieba i wypowiedzieć słowa. Buff wygląda trochę jak ogień, który otacza dany obszar ciała sojusznika. Wzmocnienie 40% siły na 2 posty na osobę w promieniu 8 metrów
-Wytrzymałość - Zwiększa siłę obrony wybranego celu, w tym samego rzucającego, przez określony okres czasu. Przed rzuceniem zaklęcia Arisu mówi: "Wzmocnij!" Wzmocnienie 40% wytrzymałości na 2 posty na osobę w promieniu 8 metrów
Szybkość - Zwiększa szybkość tego, na którego zostaje rzucone. Uwzględnia także rzucającego. czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Wendy wypowiada zaklęcie: "Niech szybkość doda Ci/Wam skrzydeł" w zależności czy rzucone jest na jedną czy dwie osoby Wzmocnienie 40% szybkości na 2 posty na 1 osobę w promieniu 8 metrów/ 20% wzmocnienia, jak jednocześnie wzmacnia się dwie osoby
Zaklęcia rangi B
Grupowe uzdrowienie - wszyscy sojusznicy na obszarze 10-15 metrów zostają uzdrowieni z wszelakich lekkich i średnich ran (dotyczy to również Arisu, ponieważ jest w samym środku zaklęcia), natychmiast się one goją. Jeżeli na obszarze zaklęcia znajdują się wrogowie to zada im on nieuchronne obrażenia. Leczy sojuszników o randze D 1 post C 2 posty, wrogom zada obrażenia o randze D.
Pomocna dłoń: Sojusznik - Dotknięcie sojusznika leczy go z wszelakich ran (nawet tych głębokich) i natychmiast się one goją. Zaklęcie może zostać użyte tylko na jednej osobie na raz. Leczy rany sojusznika maks do rangi A. Te rangi C leczą się 1 post, rangi B 2 posty, rangi A 4 posty. Wróg - Analogicznie użyte na przeciwniku i zada mu obszarowe obrażenia na całym ciele. Obrażenia wyglądają jak cięta rana o głębokości 2-3 centymetrów na CAŁYM ciele. Użyte na wrogu zadaje obrażenia rangi B.
Siła - Zwiększa siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. Przed wykonaniem ataku, Arisu wypowiada zaklęcie: "Niech moc będzie z Toba!" Przed inkantacją wystarczy unieść prawą rękę do nieba i wypowiedzieć słowa. Buff wygląda trochę jak ogień, który otacza dany obszar ciała sojusznika. Wzmocnienie 60% siły na 2 posty i 2 osoby (w tym rzucającego) w promieniu 8 metrów.
-Wytrzymałość - Zwiększa siłę obrony wybranego celu przez określony czasu. Przed rzuceniem zaklęcia Arisu mówi: "Wzmocnij!" Wzmocnienie 60% wytrzymałości na 2 posty i 2 osoby w tym rzucającego w promieniu 8 metrów
Szybkość - Zwiększa szybkość tego, na którego zostaje rzucone. Uwzględnia także rzucającego. czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Wendy wypowiada zaklęcie: "Niech szybkość doda Ci/Wam skrzydeł" w zależności czy rzucone jest na jedną czy dwie osoby Wzmocnienie 60% szybkości na 2 posty i 2 osoby w tym rzucającego w promieniu 8 metrów
Zaklęcia rangi A
-Siła x Obrona x Szybkość - To zaklęcie jest podobne do Siła i Szybkości, czyli zwiększa atak i prędkości na określony czas. Różnica jest taka że osoba rzucająca to zaklęcie na siebie, bądź kogoś innego zwiększa także obronę. Przed użyciem zaklęcia Arisu wypowiada słowa: "Całkowite wzmocnienie!"
Na 2 posty wzmacnia 3 cechy o 80% (2 posty trwania , 2 przerwy)
Umiejętności: Czaromiot - Lvl 1 - Czas ponownego użycia wszystkich zaklęć zmniejszony o 0,5 posta, a te ograniczone do jednego użycia na post mogą zostać użyte dwukrotnie. Support - Lvl 2 - Siła buffów i debuffów jest już znacząco większa Kontrola przepływu magii - Lvl 1 - Nieznacznie zwiększona prędkość rzucana zaklęć. Zapasy magiczne - Lvl 1 - Daje 30 MM (kupne) Medytacja - Lvl 1 - Regeneruje 3 MM na turę, gdy postać nie używa magii (kupne) Regeneracja - 1 lvl – Regeneracja nieco przyspieszona. Siniaki i otarcia zanikają w czasie misji, ból doskwiera znacznie mniej (kupne)
Zaakceptowane, ale nie wykupione:
Wróg numer 1 - czyli osoby które Ari nienawidzi, nie toleruje i pragnie ich śmierci. Debuff mocniejszy o +0,5 rangi, od PWM do B. Dotyczy tylko jednej osoby w danej czasie i musi mieć podłoże fabularne.
Niewrażliwość (A) - zaklęcie rzucone na sojusznika powoduje, że dostaje on barierę, która powoduje iż staje się on na krótki okres nie wrażliwy na ataki magiczne, nie magiczne, nieuchronne, a także atak nekromantów (chodzi mi tutaj o ich zombiaki ). Działa 1 post. Przebić się mogą jedynie zaklęcia rangi A i ciosy fizyczne 3 lvl.
Czarów niemoc(B) - Debuff. Rzucona na przeciwnika, nie aktywuje się dopóki mag nie rzuci zaklęcia. Osłabia on efekty czarów przeciwnika. W skrócie rzucone czary przeciwnika są słabsze. Rangi D - A słabsze o 25%
Ostatnio zmieniony przez Arisu dnia Sro Cze 14 2017, 10:44, w całości zmieniany 18 razy |
|