HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Bakugou




 

Share
 

 Bakugou

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Bakugou


Bakugou


Liczba postów : 32
Dołączył/a : 29/04/2017

Bakugou Empty
PisanieTemat: Bakugou   Bakugou EmptyNie Maj 28 2017, 19:11

Posiadane Magie: Eksplozji
Opis Magii: jak sama nazwa wskazuje magia polega na wysadzaniu zarówno przeciwników jak i napotkanych przeszkód w powietrze. Poprzez zamianę swojej mocy magicznej w ładunek wybuchowy, za pomocą zaklęć detonuje ją.
Posiadane PWM:
Mini eksplozje - użytkownik jest w stanie detonować swoją moc magiczną na własnym ciele, dzięki czemu może powodować nie groźne dla niego i swojego przeciwnika mini wybuchy w odrębię całego swojego ciała. Głównie używane do dodania efektu swoim wypowiedzią bądź też zastraszenia przeciwnika.

Zaklęcia D:
Explosion Seal-  poprzez kontakt fizyczny z jakimś obiektem(czyt. ciałem bądź rzeczą) użytkownik przesyła cześć swojej mocy magicznej do danego obiektu, naznacząjac go przy tym. Coś w rodzaju magicznego znaku/stygmatu. Następnie poprzez zaklęcie Explosion C? jest w stanie w miejscu, w ktorym pozostawił znak/sygmat spowodować wybuch. Wymagany jest pełen post kontaktu.

Zaklęcia C:
Explosion C1 - proste zaklęcie powodujące eksplozje na ciele użytkownika magii eksplozji, wybuch nie jest aż tak silny i efekt przyniesie tylko wtedy gdy jest się w bezpośrednim kontakcie z przeciwnikiem, po prostu zamiast mocno uderzyć przeciwnika wystarczy go dotknąć i użyć zaklęcia a efekt będzie ten sam jak w przypadku silnego ciosu. Skończy się na dolegliwościach rangi C. Samo zaklęcie nie jest w stanie zadać obrażeń osobie, która je rzuciła.
Recoil C1 - proste zaklęcie wykorzystywane w ofensywie jak i w defensywie, polegające na wytworzeniu eksplozji na swoim ciele, której celem nie jest zadanie obrażeń, a przyśpieszenie ruchu ciała poprzez siłę odrzutu towarzyszącej eksplozji. Gdy wiemy iż nie jesteśmy w stanie samodzielnie zdążyć uniknąć ucięcia ręki przez zbliżające się ostrze, powodujemy wybuch na ciele, którego odrzut przyśpiesza ruch ręki. Podobnie sytuacja ma się gdy chcemy uderzyć przeciwnika a jesteśmy pewni, że ten zdąży zrobić unik powodujemy eksplozje na swoim ciele w odpowiednim miejscu i przyspieszamy nasz cios. Pojedyńcza akcja jest szybsza o 100%. Sama eksplozja nie wyrządza żadnej krzywdy osobie, która rzuciła czar.
Blast C1 - zaklęcie typowo defensywne, polegające na spowodowaniu małej eksplozji na swoim ciele i wykorzystaniu podmuchu powietrza wytworzonego w wyniku wybuchu do spowolnienia ataku przeciwnika. Zaklęcie skuteczne tylko na bliskim dystansie nie większym niż 2 metry. Nie powoduje żadnych obrażeń. Ataki o sile rangi C i niżej zostaną zatrzymane. Ataki o sile rangi B spowolnione o 30%.

Zaklęcia B:
Explosion C2 - proste zaklęcie powodujące eksplozje na ciele użytkownika magii eksplozji, w tym wypadku wybuch jest o wiele większy niż w przypadku C1, co niesie ze sobą o wiele większe zadawane obrażenia. By jednak cokolwiek zrobić przeciwnikowi potrzebny jest kontakt fizyczny, bez niego nie jesteśmy w stanie zranić przeciwnika. Obrażenia rangi B. Osobie rzucającej zaklęcie eksplozja nic nie robi.
Recoil C2 - zaklęcie będące rozwinięciem C1, w tym przypadku zmienia się się trochę w samym zaklęciu, mimo iż efekt zostaje taki sam. W przypadku działań defensywnych jak i ofensywnych nie dochodzi do jednego wybuchu, ale kilkunastu mniejszych eksplozji. Dzięki tym że eksplozjom, ruch ciała jest już dużo szybciej wykonywany niż w przypadku C1.
Blast C2 - zaklęcie defensywne będące rozwinięciem odpowiednika C1. Tym razem wybuch na ciele użytkownika jest wiele silniejszy, dzięki czemu jest w stanie zatrzymać dużo silniejszy atak fizyczny niż w przypadku C1. Również zasięg zaklęcia zwiększa się nieznacznie, bo do aż 3m. Jednak im bliżej ciała i miejsca eksplozji tym lepszy efekt zaklęcia. Nie powoduje żadnych obrażeń. Ataki o sile rangi B i niżej zostaną zatrzymane. Ataki o sile rangi C spowolnione o 30%.
Explosion Flight - proste zaklęcie pozwalające na krótki lot użytkownikowi magii eksplozji. Dzięki tworzeniu serii wybuchów głównie na dłoniach i stopach i wykorzystaniu siły odrzutu zaklęcia pozwala na wzbicie się w powietrze, co przypomina parodią magii latania. Czas trwania zaklęcia 3 tury maks.
Explosion Jump - kolejne proste zaklęcie z dziedziny magii eksplozji. Polega na skumulowaniu energii głównie w stopach, a następnie w momencie wybicia się z ziemi detonowaniu jej. Efektem czego będzie wzmocnienie siły wybicia oraz znaczne skrócenie czasu samego skoku. Zasięg skoku to 20m.
Zaklęcia A:
Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3995-bakugou https://ftpm.forumpolish.com/t3967-bakugou
 
Bakugou
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Bakugou
» Bakugou

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.