HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
The Butler




 

Share
 

 The Butler

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Valkenhayn R. Hellsing


Valkenhayn R. Hellsing


Liczba postów : 5
Dołączył/a : 14/06/2015

The Butler Empty
PisanieTemat: The Butler   The Butler EmptyNie Cze 28 2015, 11:57

Imię: Valkenhayn
Pseudonim: -
Nazwisko: R. Hellsing
Płeć: Mężczyzna
Waga:73kg
Wzrost: 192cm
Wiek: 24 lata
Gildia: -
Miejsce umieszczenia znaku gildii: nie dotyczy
Klasa Maga: 0

Wygląd: Postać jest wysoka i jednocześnie niezwykle szczupła. Jego postura ciała nie nadaje się do siłowej walki, przeznaczona jest bardziej do wykonywana szybkich, zręcznych uników oraz wyprowadzania błyskawicznych ataków. Valkenhayn posiada kanciastą, pociągła twarz pozbawioną blizn oraz znaków szczególnych. Posiada stosunkowo długie, kruczoczarne włosy, które odpowiednio spina, aby nie zmniejszały jego widoczności w walce. Zwykle posiada okulary są to jednak zerówki, które po zniszczeniu nie pogarszają mu wzroku. Ubrany jest zawsze w strój lokaja: Czarne spodnie i kamizelkę oraz grafitową koszulę z białymi paskami. Nosi czarne rękawiczki z odsłoniętymi palcami. W swoim ubiorze posiada kilka srebrnych dodatków . Zawsze chodzi dumnie, wyprostowany, nie potyka się, a jego kroki są niezwykle ciche.

Charakter: Postać posiada kilka charakterystycznych cech, które tak naprawdę nie warto rozpisywać, ponieważ są dość oczywiste. Jest to osoba małomówna, która niewiele odzywa się w towarzystwie. Preferuje postawę służebną, w której spełnia polecania innych starając się im odpowiednio dogodzić, o ile uzna daną osobę za godną swojego zainteresowania. Mimo, że zwykle nie przemęcza języka potrafi jednak prowadzić inteligentne dyskusje na większość powszechnych tematów.  Jest również wyjątkowo spokojny i inteligentny. W każdej sytuacji zachowuje zimną krew i zawsze stara się wszystko odpowiednio przekalkulować zanim podejmie działania. Czy jest dobry, a może zły? Ciężko ocenić, po prostu podejmuje się interesujących jego zdaniem zleceń nie patrząc na pobudki moralne.

Historia: ] Valkenhayn R. Hellsing urodził się w szlacheckiej rodzinie jako pierworodny syn, w której dzięki majątkowi zdobył najlepsze możliwe wykształcenie w Fiore w prywatnych szkołach. Był dosyć pojętnym uczniem w czasie swojej edukacji. Wiódł normalne życie bez żadnych szczególnych wydarzeń, które mogłyby wpłynąć na jego charakter. Magię nici odziedziczył po swoim ojcu, głowie rodziny Hellsing, który w wolnych od szkoły chwilach przekazywał swoją wiedzę swojemu synowi. W młodości nie miał zbyt wielu przyjemności, a jego życie opierało się na edukacji oraz treningu zdolności magicznych i fizycznych. Jego zamiłowanie do odgrywania roli lokaja wzięło się po prostu z jego kaprysu, nie konieczności. Posiadał olbrzymią ilość pieniędzy i tak naprawdę nie musiałby pracować do końca życia korzystając z bezdennego konta bankowego swojej rodziny. Dla własnej przyjemności i samozadowolenia ubiera się w stroje służby oraz stara spełniać jej role. Jest w tym dobrze wytrenowany, ponieważ od dziecka miał z nią do czynienia. Obecnie dorósł i postanowił sprawdzić swoje umiejętności jako jeden z wielu magów Fiore.


Umiejętności:
Skrytobójca lv1
Zapasy magiczne lv1
Geniusz magiczny lv1

Ekwipunek:
- Srebrny sygnet, który po przelaniu 1% MM przywołuje zestaw do parzenia i picia herbaty oraz dowolną wybraną przez użytkownika herbatę. Zestaw do parzenia herbaty pojawia się na dowolnej płaskiej powierzchni w promieniu 1 metra od użytkownika. W skład zestawu wchodzi czajnik do parzenia herbaty, palnik magiczny do podgrzewania wody, osiem porcelanowych filiżanek herbaty razem z podstawkami, osiem łyżeczek, niewielka porcelanowa czarka do testowania smaku herbaty, sitko do odcedzania fusów, termometr kuchenny, cukierniczka z cukrem, dowolna herbata oraz mleko lub cytryna oraz butelka zdatnej do spożycia wody.
- 30 metrowe szpulki: elastycznej gumy, ostrej żyłki, wytrzymałego sznurka, łatwopalnego sznurka, przewodzący elektryczność sznurek.
- Posrebrzana zapalniczka, nóż myśliwski z ostrzem długości 22cm, złoty zegarek kieszonkowy, strój lokaja, pasek, do którego można przypiąć po 3 szpulki nici z każdej strony.


Rodzaj Magii: Magia Sznurków – magia dotyczy możliwości tworzenia i kontrolowania sznurków, nici, lin, żyłek i innych podobnych przedmiotów oraz nadawanie im różnych właściwości fizykochemicznych takich jak ostrość, łatwopalność czy wytrzymałość.

Pasywne Właściwości Magii
P1. Niczym akrobata użytkownik tej magii potrafi poruszać się (biegać, skakać, schylać się, itp) po wszelkich niciach, sznurkach, linach i podobnych tworzywach. . Oczywiście jak w przypadku akrobaty czasami może coś nie wyjść.
P2. Potrafi szyć oraz łatać ubrania
P3. Potrafi rozpoznać wszystkie rodzaje sznurków, nici, lin, itp. zarówno zwyczajnych izolatorów czy elastycznych (sztywność, palność, reakcje chemiczne, skład chemiczny, sposób prania) oraz sam fakt posiadania magicznych właściwości (bez sprecyzowanego działania) przez przedmioty posiadające w swojej strukturze powyżej 50% materiału sznurkopodobnego.

Zaklęcia:
D1. Użytkownik magii potrafi dwukrotnie z dowolnej kończyny (nie koniecznie tej samej)(może być osłonięta rękawiczką) wystrzelić  z dużą prędkością wyjątkowo ostrą, cienką, wytrzymałą i nierozciągliwą nić o długości maksymalnie 5 metrów. Jeden koniec nici pozostaje  w miejscu, z którego została wystrzelona, drugi natomiast opada bezładnie po przebyciu maksymalnej odległości. Użytkownik zaklęcia może w każdej chwili przerwać nić w dowolnej długości lub przyłączyć ją do dotkniętego przez siebie miejsca. W takim przypadku nić opada na ziemię. Ze względu na ostrość nie można jej podnieść gołą ręką, nadepnięcie bosą stopą również może zakończyć się raną. Jeśli lina ma jakiś pd będzie to lekkie skaleczenie jednak w przypadku dłuższego kontaktu lub ponawiania ataku rany pogłębiają się/
D2. Użytkownik magii potrafi dwukrotnie z dowolnej kończyny (nie koniecznie tej samej)(może być osłonięta rękawiczką) wystrzelić  z dużą prędkością. Wyjątkowo elastyczną cienką  i wytrzymałą nić o długości maksymalnie 20 metrów w momencie największego rozciągnięcia oraz 1 metra w stanie spoczynku dynamicznego . Jeden koniec nici pozostaje  w miejscu, z którego została wystrzelona, drugi natomiast przyczepia się do pierwszej napotkanej przeszkody lub opada na ziemię przyczepiając się do niej po przebyciu odległości 10 metrów. Użytkownik zaklęcia może w każdej chwili przerwać nić w dowolnej długości lub przyłączyć ją do dotkniętego przez siebie miejsca. Użycie tego zaklęcia pozwala użytkownikowi na przyciąganie się w stronę miejsca zaczepiania nici w celu uniknięcia potencjalnych ataków przeciwnika przez skrócenie długości elastycznej nici. Po uniku możliwe jest ponowne rozciągnięcie nici i powtórzenie manewru, ale odpychanie się w celu uniknięcia ataku ze względów fizycznych jest niemożliwe.
D3. Użytkownik magii tworzy wytrzymałą, cienką,  nieelastyczną nić o długości maksymalnie 10 metrów w promieniu 15 metrów od siebie, przy czym im dalej jest to trudniejsze. Jej początek pojawia się we wskazanym przez maga dowolnym palcem miejscu a koniec wędruje we wskazanym przez niego kierunku przyczepiając się do pierwszego napotkanego elementu. Użytkownik zaklęcia może w każdej chwili przerwać nić w dowolnej długości. Można ją już zerwać wykorzystując odpowiednie atrybuty fizyczne jednak należy się wówczas liczyć z ranami, które jednak nie będą większe od rangi C.
B1. Użytkownik magii wystrzeliwuje wytrzymałą linkę, która po trafieniu przejmuje kontrolę nad dowolnym, niemagicznym tworem lub osobą. Zasięg zaklęcia wynosi 15 metrów, a czas trwania zaklęcia wynosi 3\trzy na zwierzęta i elementy nieożywione i dwa posty na ludzi. Celem zaklęcia mogą być zwyczajni ludzie, zwierzęta, przedmioty, które zaczynają unosić się w powietrzu lub stworzone wcześniej kukły. Celem zaklęcia nie mogą być magowie, a także twory ich magii oraz magiczne stworzenia i przedmioty. Im osoba ma silniejszą wolę tym trudniej takową sterować.
A1. Użytkownik magii tworzy na czas 3 postów  sferę o promieniu 10 metrów, w której przejmuje kontrolę nad wszystkimi nićmi, linkami, żyłkami, sznurkami, itp. Przedmioty te unoszą się w sferze i wykonują wszystkie polecenia maga. Mogą służyć zarówno do obrony jak również do ataku. Ich ruchy są zgodne z wolą użytkownika z prędkością z jaką sam byłby w stanie nimi sterować. Sfera jest ruchoma i porusza się za rzucającym zaklęcie. Zaklęcie nie obejmuje oczywiście ubrań przeciwnika.


Ostatnio zmieniony przez Valkenhayn R. Hellsing dnia Wto Cze 30 2015, 11:06, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2893-the-butler
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

The Butler Empty
PisanieTemat: Re: The Butler   The Butler EmptyNie Cze 28 2015, 21:57

EQ: Na sygnet cię nie stać, kosztowałby około 8k, na start masz 5. Oczywiście część PD możesz wymienić na kasę, w postaci 1 PD = 1k, przy czym wymienić w ten sposób możesz jedynie 40PD, Co do dalszej części twojego EQ odejmij sobie 2500 klejnotów. Co do Linki przewodzącej elektryczność, to normalna metalowa linka, linka łatwopalna to normalny lniany sznurek nasączony łatwopalną substancją, śmierdzi. Pozatym żyłka jest nylonowa a normalny sznurek lniany.

PWM:
1. Potrafisz, ale jak w przypadku akrobaty - może ci nie wyjść.
2. Ok
3. Rozpisz dokładniej tę pasywke. Co masz na myśli przez rozpoznawanie? Odróżnienie sznurka z Poliestru od sznurka z wełny? A dalsza część? Patrząc na szatę ocenisz czy jest z Bawełny czy może z lnu? A może coś innego rozumiesz przez rozpoznawanie magicznych przedmiotów?

Zaklęcia:
1. Zostaje w miejscu z którego została wystrzelona = kończyna. Zdajesz sobie sprawę że w takim wypadku opadająca nić, zetknie się z twoim ciałem a biorąc pod uwagę ostrość którą chcesz uzyskać, zacznie cię ranić? Konkretniej na dodatek przy każdym ruchu kończynom. Poza tym wystrzelona nić leci w linii prostej, co za tym idzie w zasadzie nie zrobi nikomu praktycznie nic, bo mimo że jest ostra, wciąż jest cienką nicią, sama końcówka jest naprawdę niewielka i mimo swojej ostrości i prędkości w zetknięciu z ciałem, zrobi zaledwie małe nakłócie i zegnie się, bo ciało jest twardsze od reszty liny. Ogólnie strasznie dziwne zaklęcie i dziwnie opisane.
2. Zdajesz sobie sprawę że w momencie rozciągnięcia nici, by utrzymać ją w stanie naprężonym będzie to wymagało od ciebie wysiłku fizycznego? Zważywszy na to jak dużą elastyczność chcesz tej liny, utrzymanie jej w ryzach będzie bardzo ciężkie, bo lina musi być na tyle elastyczna by udźwginąć ciężar twojego ciała i się nie rozerwać, ba musi mieć siłę by pociągnąć cię w tył, co za tym idzie utrzymanie takiej naprężonej gumy, będzie wymagało siły większej, niż utrzymanie 73kg.
3. Zasięg nici - 10m. Możesz tego użyć w promieniu 15m od siebie, przy czym im dalej, tym co logiczne trudniej o precyzje działań. Nić da się bez problemu przeciąć, osoby z łamaczem kości lub siłaczem też bezproblemu ją zniszczom. Wszelkie buffy do siły czy zaklęcia, też się z nią uporają. Jeśli ciało będzie poruszać się z dużą prędkością, zniszczy linę, chociaż niewątpliwie ta zada rany obuchowo szarpane, chociaż na rany wyższe od rangi C bym nie liczył.
4. 2 posty w przypadku żywych stworzeń. Im silniejsza wola, tym ciężej taką osobą sterować, tak więc efekt koniec końców mocno zależny od charakteru. Co za tym idzie kontrolowanie zwierząt jest bezproblemowe.
5. Poruszają się dowolnie, z prędkością z jaką sam byś nimi poruszał. Działa 3 posty, wywal zdanie o prawach fizyki, nie złamiesz ich.

Zostaje ci 25PD
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Valkenhayn R. Hellsing


Valkenhayn R. Hellsing


Liczba postów : 5
Dołączył/a : 14/06/2015

The Butler Empty
PisanieTemat: Re: The Butler   The Butler EmptyPon Cze 29 2015, 09:44

- W takim razie z pozostawionych 25PD chciałbym poświęcić 6PD dla 6000 klejnotów co łącznie dałoby mi na start 11.000 klejnotów, z których zostałoby mi po wypisanych przedmiotach 500 klejnotów i 19PD.

PWM: poprawione.

Zaklęcia
1. Może coś jest źle opisane, ale wystrzeliwując coś do przodu z końca palca lewej ręki (przykładowo) poleci to do przodu, a nie cofnie się do mnie raniąc moje ciało. Wiadomo około 1m opadnie na dół pod moje stopy po minięciu naprężenia, ale nadal mnie samego to nie zrani. Co do ranienia w zaklęciu nie bez powodu został pominięty fragment o czasie działania tej nici ponieważ ona nie znika i następnie może być użyta jako bicz, który przecina napotkane elementy na swojej drodze. Jako dobry przykład tego, że nie trzeba koniecznie się przy używaniu takiego zaklęcia ranić jest taniec poi, gdzie kręcimy piłeczkami na łańcuchach i jednak nie uderzamy o własne ciało.
2. Zdaję sobie z tego sprawę. Zaklęcie raczej ma nie służyć do samego utrzymywania nici, a raczej do unikania ataków. Poza tym wziąłem jeszcze pod uwagę stan równowagi dynamicznej przez wystrzelenie kilku nici w kilku kierunkach. Co zaś do samej prędkości i siły. Zakładając wzór F=am i spodziewaną wartość przyśpieszenia 5 m/s i masę około 73kg oraz uwzględniając siłę tarcia na moich nogach, kiedy stoję i wynosi w przybliżeniu 0,2 można upraszczając przyjąć, że potrzebna siła jest porównywalna z przytrzymaniem w powietrzu około 29kg. Oczywiście bez obciążenia kręgosłupa jak w przypadku w/w ćwiczenia gdyż siła działa w bok, a nie na dół.
3. zmienione
4. A 3 posty przejdą?
5. Samo latanie nici łamie prawa fizyki, ale okej. Nie do końca zrozumiałem fragment z dowolnym poruszaniem się. Tutaj nie chodzi o losowość ruchów, która mogłaby ranić samego maga?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2893-the-butler
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

The Butler Empty
PisanieTemat: Re: The Butler   The Butler EmptyPon Cze 29 2015, 15:52

EQ: Zgadza się, możesz tak zrobić. Więc teraz co do sygnetu: Co dokładnie chcesz przyzwać? Znaczy nie znam się na parzeniu herbaty i wolałbym wiedzieć czego dokładnie oczkeujesz. Imbryk i filiżanka? dodatkowo czy przyzywasz od razu z wodą czy bez? Jak z wodą to ciepłą czy zimną? No i herbata w formie nie gotowej tj. do zalania? No i jak to widzisz w kwestii pojawiania się itemów - w dłoni? Na płaskiej powierzchni na której przytrzymasz dłoń?

PWM:
3. Nie rozpoznasz właściwości magicznych. Rozpoznasz jednak które rzeczy są naturalne, które wytworzone magicznie a które zaklęte. Oczywiście tak długo jak będą w ponad 50% składać się z rzeczy które wchodzą w skład twojej magii.

Zaklęcia:
1. Źle to sformuowałem, to nie tak że na 100% się zranisz, ale wystrzeliwując linę np. z kolana, sprawisz że lina opadając, opadnie ci na piszczel i stope, ranią je przy każdym kroku. Ogólnie po prostu - nie jesteś odporny na działanie własnego zaklęcia, co by nie było że nie mówiłem. Zasięg nici 5m, rana przy krótkim kontakcie to lekkie skaleczenie, jeśli lina posiada jakiś pęd będzie to lekkie nacięcie, oczywiście im dłużej trwa kontakt, lub im częściej jest ponawiany tym bardziej rana się pogłębia.
2. Bez uwzględnienia Tarcia wyszło mi 38, wiadomo, tarcie zależne od podłoża, zresztą nie ważne. Nie jest to rzecz lekka, no i mi wystarczy że to wiesz, więc w sumie akcept.
4. 3 posty na zwierzęta, na ludzi wciąż 2
5. Nie, chodzi o to że możesz dowolnie kontrolować ich ruch.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Valkenhayn R. Hellsing


Valkenhayn R. Hellsing


Liczba postów : 5
Dołączył/a : 14/06/2015

The Butler Empty
PisanieTemat: Re: The Butler   The Butler EmptyWto Cze 30 2015, 11:07

Mam nadzieję, że wszystko już poprawiłem zgodnie z zaleceniami.

PS. W zaklęciu dotyczącym kontroli nie wspomniałeś o przedmiotach nieożywionych jak kukły. Założyłem 3 posty nie wiem czy słusznie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2893-the-butler
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

The Butler Empty
PisanieTemat: Re: The Butler   The Butler EmptyWto Cze 30 2015, 12:28

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





The Butler Empty
PisanieTemat: Re: The Butler   The Butler Empty

Powrót do góry Go down
 
The Butler
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.