HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Trochę magicznego złomu




 

Share
 

 Trochę magicznego złomu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Veqlimoun


Veqlimoun


Liczba postów : 20
Dołączył/a : 14/03/2015

Trochę magicznego złomu Empty
PisanieTemat: Trochę magicznego złomu   Trochę magicznego złomu EmptyWto Maj 12 2015, 17:28

Magia metalu
Ofensywno defensywny rodzaj magii, polegający na tworzeniu różnego rodzaju metali. Służy do tworzenia metalu oraz do łączenia się z nim. Veq jest w stanie utworzyć kilka rodzajów metali, a niektóre potrafi wzmocnić jeszcze bardziej swoją magiczną mocą, aby nadać im dodatkowych właściwości.

PWM:
1 Harden - każdy kolejny trafiony cios w Veqa, sprawia, że staje się on coraz twardszy, co zwiększa jego wytrzymałość o 2% za każde przyjęte uderzenie. Wytrzymałość nie może zostać zwiększona bardziej niż 10%. Zwiększenie wytrzymałości znika na końcu tury.
2 Scyzoryk – Veq jest w stanie utworzyć na swoim ciele, zazwyczaj na palcu, niewielkie metalowe narzędzie, jak śrubokręt, otwieracz do piwa, nożyczki. Wszelkie niebojowe przedmioty, które nagle mogą się przydać. Nie większe niż 5x5x5cm.
3 Określenie stanu – Veq patrząc na dany metal jest w stanie mniej więcej  określić jego jakość i wytrzymałość.
4 Odtwarzanie – Veq jest w stanie utworzyć niewielką ilość (2x2x2cm), dowolnego metalu, z którym kiedykolwiek miał styczność.
5 Veve – metalowe stworzonko przypominające pająka. Ma rozmiar chomika. Posiada parę dużych oczek. Veve nie robi nic oprócz tego, że siedzi cały czas na ramieniu Veqa i brzęczy od czasu do czasu. W razie zagrożenia Veve zwija się w małą kulkę i ucieka do kieszeni Veqa.

Zaklęcia:
Ściana C – Veq uderza dłońmi w ziemię, tworząc metalową ścianę 2x2m, o grubości 3 cm, w promieniu 1 metra od siebie. Ściana ma wytrzymałość stali.  Służy za osłonę. Znika po 1 poście. Ściana nie jest zespojona z każdym tworzywem i może, przy silniejszym ataku się przewrócić.

Get over here! C – Z ręki Veqa zostaje wystrzelony długi, piętnastometrowy, stalowy łańcuch, który owija się wokół danego obiektu, a następnie zwijając się, natychmiast przyciąga go do Veqa. Nie zadaje żadnych obrażeń, służy tylko i wyłącznie do natychmiastowego skrócenia dystansu. Jeżeli dany obiekt będzie zbyt ciężki, lub będzie przytwierdzony do ziemi, lub w przypadku osoby fizycznej będzie silniejszy, wtedy Veq zostanie do niego przyciągnięty, nie czyniąc przy tym sobie żadnej szkody, chyba że trafi na coś po drodze.

Stalowe ciało B – Skóra Veqa staje się srebrzysta i twarda jak stal. Jest to wynik połączenia jego skóry z metalem, dzięki czemu jest w stanie normalnie się poruszać, a jego zwinność zostaje nieznacznie zmniejszona. Znacznie zwiększa wytrzymałość, która kumuluje się z umiejętnościami i nieznacznie zwiększa obrażenia od ciosów, związanych z twardością skóry. Po czterech turach ciało wraca do normalnego stanu.

Veqantium A – Ręka lub noga, w ostateczności głowa Veqa pokrywa się Veqantium, lśniąco złotym, magicznym metalem, który posiada specjalną właściwość znacznego zwiększenia siły ciosu. Pokryte tym metalem ciało jest w stanie bez problemu kruszyć skały, burzyć ściany, przebijać się przez twarde obiekty. Efekt zaklęcia jest taki, że pierwsze trafione, bezpośrednie uderzenie zada o 150%-200% więcej obrażeń, następnie Veqantium staje się całkowicie bezużyteczne, ulegając rozpadowi. Uderzenie w ziemię wywoła potężny wstrząs działający na osoby w zasięgu 15m, o efekcie decyduje MG. Veqantium nie zniknie z ciała, dopóki Veq nie odda celnego ciosu, czyli cios może być zadany w tej samej turze co zostanie stworzony metal, lub nawet dziesięć tur później. Ponowne użycie po trzech turach.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2733-veqlimoun#47629
 
Trochę magicznego złomu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» MG do turnieju magicznego
» Piwnica sklepu magicznego
» Chętni do turnieju magicznego
» Materiał który napisałem, trochę związany z moją kp

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.