facebook
menu
Regulamin Poradnik dla nowych Magia Umiejętności Wizerunki Władza Spis przedmiotów Misje Wzór Karty Postaci Wymiana
mapa
HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
menu
Frederica
Heisher
Finny
Corinne
Diangen
Karuna
Gumiś
Pheam
AIDS
Ejji
Ezra
Abri
Torashiro
Pyza
Noya
Kiara
Reschehedera
Kei
King Asthor
Staruch
Samael
Niya
Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury - Page 3

IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Sob Mar 14 2015, 21:40

First topic message reminder :

Astrifero (Rozgwieżdżone Niebo)
  • Jest czymś pomiędzy Magią Kosmosu, a Magią Ciał Niebieskich. Opiera się na właściwościach obu jak i na zjawiskach oraz obiektach występujących w kosmosie. Mag może użyć jej na własnym lub cudzym organizmie, obiekcie nieożywionym, w przestrzeni; może działać obszarowo, ofensywnie i defensywnie, jak również opierać się na wspomaganiu bądź na przywołaniu - wachlarz możliwości owej magii jest bardzo szeroki.


PWM  
  • Astrolabium - Yugata zna aktualne położenie wszystkich gwiazd, planet i innych ciał niebieskich w galaktyce. Dzięki temu widząc niebo może bezbłędnie określić swoją lokalizację. Czas jak i skupienie potrzebne do rzucenia zaklęcia zależne od MG.
  • Parvuli Solis - umiejętność polegająca na wyczarowaniu małego słońca wielkości pięści. Dziewczyna ma możliwość ustalania natężenia jego światła oraz ciepła - nikogo nie oślepi, ani nie oparzy; oświetla maksymalnie obszar o promieniu pięciu metrów. Jednak nie można nim rzucić - można wysunąć je maksymalnie metr od siebie, kieruje się nim dłonią.
  • Stellae Tabula - użytkownik może wyczarować miniaturę jakiegokolwiek ciała niebieskiego, konstelacji, albo całej galaktyki. Służy w celach rozrywkowych, informacyjnych bądź poglądowych. Miniatura nie przekroczy wielkości użytkownika, do wyczarowania jej potrzebna jest odpowiednia ilość skupienia i czasu.
  • Lucens Cutis - pod wpływem tej pwmki skóra dziewczyny zaczyna pokrywać się srebrnymi konstelacjami, zaczyna lśnić niczym usiana gwiazdami. Drugim wariantem tej umiejętności jest zmiana skóry użytkownika na kolor czarny; ściślej mówiąc skóra zaczyna pochłaniać całe światło, na wzór czarnej dziury. W tym wariancie dziewczyna również może wytworzyć na powierzchni swojej skóry gwiazdy. Wymaga ponadprzeciętnego skupienia.
  • Noctis Visionibus - fazy księżyca oraz inne ciała niebieskie mają wpływ na to, jak nam się śpi. Użytkownik odczytuje owe informacje i na ich podstawie może wywołać w kimś senność lub rozbudzenie; zmiany samopoczucia nie są jednak drastycznie różnie od stanu podmiotu. Jednak jeśli wykazuje on pozytywny stosunek do czaru i wolę, aby się mu poddać, skutek może być ogromny. Warunkiem rzucenia zaklęcia jest umieszczenie dwóch palców na każdej ze skroni osoby, która ma być pod wpływem uroku. W pełni zależne od MG, jeśli używane jest na evencie, misji lub podczas walki.
  • Lunaris Choro - umiejętność ta pozwala jej na wprawienie drobnych przedmiotów (nie przekraczające masą i wielkością pustego kubka) w krótką lewitację poprzez zmianę ciążenia; przedmioty podatne na zaklęcie znajdują się w promieniu 10 m od użytkownika, nie mogą unieść się na wyżej niż metr. Yugata nie ma problemów z poruszaniem się w zerowej grawitacji (może się w niej swobodnie przemieszczać, nawet bez odpychania), dobrze znosi ruch wirowy i przeciążenia.
  • Respirandum - wiadomo nie od dziś, że w kosmosie nie ma czym oddychać. Układ oddechowy Yugaty jest więc do tego przystosowany, a także wspomagany jej magią w ekstremalnych sytuacjach. Może z łatwością oddychać rozrzedzonym tlenem, powietrzem z domieszkami szkodliwych pierwiastków (jak na przykład amoniak, który występuje w dużym stężeniu w atmosferze Wenus) oraz wytrzymuje dłużej bez oddychania niż inni ludzie (wszystko oczywiście w granicach siły pwmki). W pełni zależne od MG.
  • Aether - ponieważ w kosmosie występują znacznie wyższe i znacznie niższe temperatury niż na Ziemi, Yugata jest również na takie ekstrema znacznie bardziej odporna niż inni ludzie. W pełni zależne od MG.
  • Stellulae - w dłoni Yugaty pojawia się garść gwiezdnego pyłu. W konsystencji przypomina piasek, jest jasny i lśniący, jak sproszkowane perły. Łatwo unosi się na wietrze. Nie zasłoni widoku, ani nie podrażni oczu, w odczuciu przypomina ochlapanie wodą, jeśli zostanie sypnięty na oczy lub skórę.

  • Obżarstwo pozwala raz na post przyzwać coś do jedzenia lub picia. 

  • Boost - Zaklęcia ofensywne są wzmocnione polem grawitacyjnym, które wzmacnia ich działanie o pół rangi użytego zaklęcia. Zaklęcie nie jest o rangę silniejsze, ale wybija się poza swoją rangę. [C z Kumulacją Energii na 1 osiąga C+, z Kumulacją na 2 wykracza poza C+ ale to wciąż nie B, z Kumulacją na 3 przekracza B ale to wciąż nie B+. Zaklęcia A, S i SS są odpowiednio potężnejsze, ale nie osiągają rangi wyżej]



ZAKLĘCIA
  • Quaerere |D| - jest to zaklęcie namierzające. Yugata może obiektowi przypisać stworzoną przez siebie miniaturę gwiazdy, która ciągle jest nad nim. Dzięki niej dziewczyna może namierzyć osobę bądź miejsce. Warunkiem przypisania gwiazdy jest posiadanie obiektu w zasięgu wzroku podczas przypisywania. Dodatkowo, jeśli obiekt się poruszał, mag rzucający zaklęcie może odtworzyć ścieżkę owego podmiotu - objawia się ona wtedy jako lśniący ślad widoczny tylko dla czarującego. Gwiazda unosi się na wysokości 2m od obiektu. Jest bardzo niewielka, więc ciężko ją zauważyć, niemniej jest to możliwe. Odporna na ataki niemagiczne; znika po użyciu na niej zaklęcia rangi D. Do stworzenia jej i określenia gdzie się znajduje, Yugi korzysta z PWMek. Zaklęcie jednak pozwala jej zwizualizować gdzie jest cel, bądź jaką ścieżkę przebył - a wizualizacja ta jest już widoczna tylko dla niej. Działanie zaklęcia wygasa po zakończonej misji lub w momencie kiedy oznaczony obiekt znajdzie się dalej niż 600 m od Yugaty.

  • Siderea Pulvis |C| - zaklęcie pozwalające wypełnić sferę o promieniu 10 m wokół użytkownika gwiezdnym pyłem. Pył ten utrudnia nieznacznie oddychanie, co przekłada się np. na szybsze męczenie się i tworzy zasłonę ograniczającą widoczność (przeciwnik oczywiście widzi zarysy sylwetek pogrążonych w gwiezdnym pyle przedmiotów). Yugata nie ma problemów ze swoim oddechem znajdując się wewnątrz owego obszaru, a także nie ma specjalnych trudności ze zlokalizowaniem przeciwnika - pył jest swego rodzaju sensorem i wspomaga zmysły użytkowniczki. Obszar wypełniony pyłem porusza się wraz z magiem i trwa dwa posty.

  • Nocte Cometae |C| - przed uderzeniem wybrana część ciała Yugaty (wyprowadzająca cios) pokrywa się lodem oraz gazową otoczką, komą a także tworzą się wychodzące od niej dwa warkocze - gazowy i pyłowy; niczym u komety. Dzięki temu zaklęciu ataki fizyczne wyprowadzane przez użytkownika są nieznacznie szybsze i silniejsze, zwiększają wytrzymałość pięści oraz zadają większe obrażenia - kończyna jest utwardzona i ma wyższą temperaturę. Ciosy zadają lekkie poparzenia; przy dłuższym działaniu mogą to być nawet poparzenia rangi D. Działa jeden post.

  • Regina Gravitatem |B| - zaklęcie to pozwala Yugacie na manipulację grawitacją w promieniu 1,5 m. Jednak może się skupić tylko na jednym ciele na raz - na przeciwniku, sojuszniku albo na sobie. Efekt zmiany grawitacji w owym obszarze będzie znacznie mniejszy niż na obiekcie, na jakim dziewczyna skupia swój czar. Może jej to służyć do przyspieszenia siebie i swoich ciosów, lewitacji, czy wprawienia przeciwnika w stan nieważkości, bądź też przygwożdżenia go do ziemi. Zaklęciem można zmieniać siłę ciążenia i jego kierunek. Trwa trzy posty.

  • Nigrum Foramen |A| - na razie najsilniejsze z zaklęć dziewczyny. Opiera się na czarnych dziurach. Są dwie możliwości użycia tego zaklęcia - w przestrzeni lub na jakimś ciele. Użycie go w przestrzeni skutkuje pojawieniem się czarnej dziury o promieniu 1 m. Dziura jest absolutnie niegroźna, ściąga jednak w swoim kierunku wszystkie wrogie czary aktualnie będące w użytku (fajerbole, summony itd.) i pochłania je. W zetknięciu z czarem o tej samej randze czarna dziura imploduje (znika), czemu towarzyszy potężna fala uderzeniowa ścinająca z nóg nie tylko oponentów maga. Dziura działa 1 post, promień działania to 10m, ściągane zaklęcia poruszają się z prędkością 1m/s po utracie prędkości własnej, której tempo jest tym mniejsze im szybszy był ów czar, ostatecznie zależne od MG. Jeśli czar znajduje się w promieniu 3m od dziury w momencie jej wytworzenia zostaje pochłonięty natychmiast. Fala uderzeniowa ma promień 5m, odrzuca wszystko w co uderzy na ~1-5m w zależności od odległości celu od epicentrum implozji. Yugata może stworzyć czarną dziurę tylko w przestrzeni zdolnej ją pomieścić, oraz nie dalej niż 3m od siebie. Druga możliwość rzucenia czaru charakteryzuje się tym, że nad dłonią maga powstaje kulista czarna dziura o promieniu 10 cm. Yugata ma jeden post, aby ową kulą rzucić lub uderzyć. Kula porusza się z prędkością rzucanej piłki. W zetknięciu z ciałem pochłania całą materię znajdującą się w jej zasięgu.



ZAAKCEPTOWANE NIEWYKUPIONE
  • Murum Permaximum |C| - mag tworzy miniaturę ściany zbudowanej z włókien. Ściana przypomina sieć o wymiarach 2x2 m zbudowaną z gwiazd. Owa sieć może zostać wytworzona maksymalnie 5 metrów od użytkownika. Jest rozpięta w przestrzeni i blokuje zaklęcia do C+ włącznie. Silniejsze powodują jej natychmiastowy rozpad. Normalnie można przez nią przebiec, tak samo przelatują przez nią wszelkie obiekty niemagiczne, typu strzały i gwiazdki nindża. Sieć przypomina sieć rybacką, kieruje się nią ruchami dłoni. W położeniu początkowym (po wyczarowaniu) jest płaska i pojawia się pod takim kątem, jaki zażyczy sobie mag.

  • Apricis Ventus |C| - mag tworzy wiatr słoneczny. To rozchodząca się we wszystkich kierunkach gorąca fala o długości 3m zdolna odepchnąć znajdujących się w obszarze działania z siłą porównywalną do fizycznego pchnięcia oraz roztopić niektóre lodowe twory magiczne (C osłabia, D roztapia).

  • Pulsar |C| - tworzy maksymalnie 5m metrów od użytkownika pulsar zakrzywiający pole elektromagnetyczne tak, że wszystkie czary polegające na tymże polu są wciągane do środka. Po okresie 2 postów bądź też pochłonięciu czaru o sile zaklęcia B pulsar znika implodując. Implozja odrzuca wszystkie obiekty w promieniu 3 metrów z siłą zaklęcia o randze D/C.

  • Flumine |C| - mag tworzy dżet, czyli zwyczajnie uwalnia pocisk z rozgrzanej plazmy. Dżet jest jasną kulą o promieniu 10 cm i wystrzelony ciągnie za sobą gazowy, fioletowy ogon. Porusza się z prędkością wystrzelonej strzały. Po uderzeniu w cel może go nieco odepchnąć, jednak jego głównym zadaniem jest rozpryśnięcie na danym obiekcie wrzącej plazmy zadającej obrażenia od poparzeń.

  • Sidus Atra |C| - zaklęcie obszarowe polegające na wypełnieniu sfery o promieniu 2m wokół użytkownika plazmą wyładowania pierścieniowego i wzrostu natężenia prądu w danym obszarze (manipulacja polem elektromagnetycznym - drugą podstawową siłą po grawitacji występującą w kosmosie). Efektem jest powstanie łuku elektrycznego i porażenie prądem obiektów znajdujących się w pobliżu (wygląda to mniej więcej jak kula plazmowa) z siłą zaklęcia o randze D+.

  • Quasar |C| - zaklęcie polega na wytworzeniu miniaturowego kwazaru do 5 metrów od użytkownika, który wygląda jak jasna, świecąca srebrzystym blaskiem kula. Kula sama w sobie jest niezwykle gorąca i dotknięta powoduje oparzenia rangi D. Na znak maga kwazar nagle zapada się w sobie i implodując wytwarza rozbłysk zdolny oślepić wszystkich zwróconych w jej kierunku w promieniu 2 metrów. Implozji towarzyszy fala ciepła osłabiająca lodowe twory C i roztapiająca słabsze. Nie powoduje żadnych obrażeń.

  • Cuniculum Brevi |C| - użytkownik tworzy tunel czasoprzestrzenny zbudowany z materii egzotycznej (składnika ciemnej energii). Polega to na zakrzywieniu czasoprzestrzeni tak, by połączyć jej jeden punkt z jakimś innym, bardziej odległym i tym samym umożliwić teleportację między nimi. Połączenie modelu czarnej dziury z tz. modelem białej dziury prowadzi do powstania rodzaju skrótu w czasoprzestrzeni.
    Teleportacja o max 5 metrów. Wizualnie - obraz użytkownika zaczyna drżeć, a po chwili zapada się w sobie, by pojawić się w innym miejscu, które tuż przed wyłonieniem się podmiotu z tunelu czasoprzestrzennego również zaczyna drżeć; pojawienie się natomiast przypomina znikanie odtworzone od tyłu. Zniknięcie zajmuje sekundę, pojawienie się również.

  • Pulvia Stellarum |C| - mag wywołuje grad płonących odłamków skalnych, to jest miniaturowy deszcz meteorów. Zasięg tego zaklęcia to stożek eliptyczny o wysokości 7m i podstawie o wymiarach 30cm x 50cm (pole powierzchni podstawy to około 1177 cm^2). Wierzchołek stożka zaczepiony jest w otwartej dłoni użytkownika. Każdy z odłamków jest w przybliżeniu kulą o promieniu 1cm i jest ich 20 (gęstość 1 odłamek na 7cm^2). Każdy jeden powoduje obrażenia od poparzeń rangi D+.

  • Nebula Tenebris |B| - na okres dwóch postów ciało użytkownika złożone jest tylko i wyłącznie z obłoków gazu i pyłu międzygwiazdowego (staje się mgławicą o podwójnej objętości użytkownika w formie cielesnej). Wszelkie fizyczne ataki powodują tylko chwilowe rozproszenie się pyłu. W tej formie mag również nie może wyprowadzać żadnych fizycznych ataków, bo się zwyczajnie rozsypie. Nie musi zachowywać ludzkiego kształtu - może się przemieszczać jako chmura, jednak z taką samą prędkością, jak w swoim normalnym ciele (prędkość chodu). Jeśli chodzi o magię - użytkownik jest w stanie korzystać ze wszystkich swoich zaklęć. Jest również odporny na wszelkie zaklęcia z fizyczną formą (typu magia metalu, ziemi, podmiany, czy też polegająca na przywoływaniu fizycznych obiektów np. łańcuchów, ale tylko do rangi B włącznie). Wciąż zaś działają na nią zaklęcia bez fizycznej formy (energetyczne, elektryczne, polegające na aurach i klątwach, ogniste - gdyż one są w stanie zniszczyć pojedyncze cząsteczki pyłu) i są silniejsze o około 50%, zaś zaklęcia bazujące na wietrze mogą co najwyżej ów pył rozwiać i rozproszyć, co na okres jednego postu "składania się" uniemożliwia rzucanie zaklęć. Pył ten drażni oczy, a gdy dostanie się do dróg oddechowych utrudnia oddychanie

  • Sidereum Form |B| - skóra użytkownika pokrywa się miniaturowymi planetoidami, to jest zmienia swoją powierzchnię na skalno - lodową. Jest to swoista skorupa chroniąca przez trzy posty przed wszelkimi atakami fizycznymi oraz czarami do B włącznie. Zaklęcie B (lub też trzy zaklęcia C) niszczą powłokę w miejscu, w które trafiły, choć to również zależy od natury zaklęcia. Silniejsze zaklęcia mogą powodować natychmiastowe skruszenie całej skorupy, bądź też znacznie ją uszkadzają (zależne od MG). Ataki sieczne i kłute osłabione o 60%, obuchowe łatwiej mogą skruszyć powłokę. Skorupa ogranicza nieco zwinność użytkownika.

  • Siderea Pulvis |B| - lvl up Siderei. znacząco utrudnia oddychanie i widoczność. Wzbogacona jest o różnego rodzaju szkodliwe pierwiastki działające niekorzystnie na organizmy żywe (przede wszystkim amoniak występujący choćby w atmosferze Wenus). Nie musi być tworzona wokół użytkownika, ale wtedy obszar wypełniony pyłem nie porusza się. Szkodliwość na organizm - po poście pojawiają się zmęczenie spowodowane trudnością z oddychaniem i łzawienie z oczu; po kolejnym dochodzą do tego mdłości, zaburzenia koncentracji i równowagi, mroczki przed oczami. Efekty nasilają się wraz z przebywaniem obiektu wśród pyłu. Sama użytkowniczka unika negatywnych efektów dzięki swoim pwmkom. Również ma ograniczoną widoczność, jednak jak w Siderei na poziomie C, gwiezdny pył (przypominający sproszkowane perły/piasek i ogólnie działający jak burza piaskowa) jest sensorem, dzięki czemu wyczuwa wszelkie obiekty w nim się znajdujące. Trwa trzy posty, promień 15m, jeśli nie jest tworzona wokół użytkownika, to max. 7m od niego.

  • Chaos Magnum |A| - mag tworzy miniaturę Wielkiej Pustki o wymiarach 4mx4mx4m, maksymalnie 5m od siebie. Pustki to obszary zawierającą tylko niewielką ilość materii (zarówno ciemnej jak i świecącej) i otoczone są ścianami z włókien. Materia międzygwiezdna wypełniająca pustkę jest na tyle rozrzedzona, że jest niemal doskonałą próżnią. Pustka w tym zaklęciu jednak nie polega na usunięciu z niej wszelkiej materii, a tylko tej, przez którą przenosi się magia. Powoduje to, że w danym obszarze wszystkie zaklęcia będące w użytku gasną/przestają działać/znikają, a żaden obiekt nie jest w stanie emitować energii magicznej (łącznie z samym użytkownikiem). Powoduje to, że wszelkie artefakty wracają do swojej pierwotnej formy, a korzystać można tylko z przedmiotów niemagicznych i własnej siły fizycznej. Sama wielka pustka wygląda jak ogromna sfera otoczona lśniącą siateczką malutkich gwiazd i trwa 3 posty. Wchłonie zaklęcie A, następne przerywa jej działanie (zależnie od MG może to również zrobić np. szereg zaklęć B). Może zostać przerwana poprzez ingerencję z zewnątrz zaklęciem co najmniej A+.

  • Imperatix Universi |A| - zaklęcie pozwalające użytkownikowi na sięgnięcia do innego miejsca wszechświata i zaczerpnięciu energii z białej dziury. Dzięki tej energii mag może wejść w swego rodzaju tryb bojowy - jego zaklęcia są silniejsze (o pół rangi), nie działa na niego grawitacja (to nie znaczy, że jej wcale nie ma, tylko że naturalnie przystosowuje się do potrzeb i ruchów maga, przekłada się to na zwiększenie jego możliwości fizycznych), dzięki czemu jest znacznie szybszy, wytrzymalszy i mniej się męczy. Dodatkowo wzmacnia umiejętności wytrzymałość, skrytobójca i sportowiec o rangę (jeśli na poziomie 3, to tylko o 1/2) oraz jedną dodatkową, inną od wymienionych, również o poziom i zwiększa zasięg zaklęć o 5 metrów. Na okres dwóch postów działania zaklęcia dzięki pobranej energii mniejsze i średnie rany leczą się całkowicie, a poważne częściowo i nie przeszkadzają w walce. Po tym czasie niezaleczone rany zaczynają być odczuwalne.
    Niestety z użyciem zaklęcia wiąże się wysokie obciążenie organizmu. Jeśli mag po wejściu w ten tryb miał jakieś poważne uszkodzenia, kiedy z niego wyjdzie jego stan pogarsza się znacząco, ale nie może być to powodem jego śmierci. W takiej sytuacji mag najczęściej traci przytomność, co jest naturalną reakcją organizmu mającą zapobiec śmierci i pozwolić ciału się zregenerować. Dodatkowo może w tym trybie przekazać nieco energii przez dotyk, co nieraz może uratować życie (tylko w przypadku, kiedy obiekt, któremu ma być przekazana energia jest w stanie krytycznym). Czas trwania - 3 posty.
    Uwaga! Zaklęcie to może również zostać aktywowane samoczynnie w bardzo kryzysowej sytuacji, kiedy użytkownik jest bliski śmierci, nawet jeśli nie ma wystarczająco mocy magicznej. Zależne od MG
    Wizualnie - mag zaczyna lśnić mlecznobiałym światłem, a po chwili ów blask przenika go na wskroś i użytkownik zdaje się być 'zrobionym' ze światła. Nie oślepi, ale w ciemnościach działa jak żywa pochodnia.

  • Regina Gravitatem |A| - lvl up Reginy. Jest to wzmocnienie tego samego zaklęcia o niższej randze. Teraz również można objąć owym czarem dwa obiekty, a promień jej działania wynosi 3m.


Ostatnio zmieniony przez Yugata dnia Pią Paź 30 2015, 17:34, w całości zmieniany 19 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

AutorWiadomość

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Mor, była też znana jako Nanaya zanim odrzuciła to imię
Wiek : 19/24
Wzrost/waga : 165/55
Rodzaj magii : Słońca
Gildia : Mistrz Grimoire Heart
Staż w gildii : Ponad 4 lata
Liczba postów : 2760
Dołączył/a : 20/08/2012

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Czw Sie 13 2015, 18:01

W zasadzie tak, byłaby możliwość. Tylko jak to określić, by faktycznie tak to działało, a nie ingerowało w całą magię.

Proponuję coś takiego:
Ofensywne zaklęcia wzmocnione są słabym polem grawitacyjnym, które zwiększa ich siłę i nieznacznie ich zasięg.

_________________


My... | End of the story | The Light | Sacrifice | Beutiful Day

Każdy członek Grimoire Heart dostrzega nad jej głową aureolę i boski nimb, jakby była świętą z obrazka. Podświadomie wiedzą, że dziewczyna została wybrana przez Aratę na swoją zastępczynię.

PD: 29
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas http://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku http://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Czw Sie 13 2015, 18:38

Brzmi nieźle. Rozumiem, że dotyczyłoby to aktualnie trzech ostatnich zaklęć z mojej księgi?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Mor, była też znana jako Nanaya zanim odrzuciła to imię
Wiek : 19/24
Wzrost/waga : 165/55
Rodzaj magii : Słońca
Gildia : Mistrz Grimoire Heart
Staż w gildii : Ponad 4 lata
Liczba postów : 2760
Dołączył/a : 20/08/2012

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Czw Sie 13 2015, 23:23

Albo nieco inaczej:
Zaklęcia ofensywne są wzmocnione polem grawitacyjnym, które wzmacnia ich działanie o pół rangi użytego zaklęcia. Zaklęcie nie jest o rangę silniejsze, ale wybija się poza swoją rangę.

_________________


My... | End of the story | The Light | Sacrifice | Beutiful Day

Każdy członek Grimoire Heart dostrzega nad jej głową aureolę i boski nimb, jakby była świętą z obrazka. Podświadomie wiedzą, że dziewczyna została wybrana przez Aratę na swoją zastępczynię.

PD: 29
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas http://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku http://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Pią Sie 14 2015, 00:09

Okej. 
A w jaki sposób kumulowałoby się to z moją umiejką Kumulacja Energii?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Pią Sie 14 2015, 00:20

na przykładzie spella C: z kumulacją na 1 osiąga C+, z kumulacją na 2 wykracza poza C+ ale to wciąż nie B, z kumulacją na 3 przekracza B ale to wciąż nie B+
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Pią Sie 14 2015, 00:29

No to chyba okej, sensownie.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Pią Sie 14 2015, 12:56

Wrzuć to w formie nowego PWM czy coś i daj znać
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Pią Sie 14 2015, 13:47

To działa na wszystkie zaklęcia oprócz A? W sensie, byłoby miło, jakby te A też były nieco silniejsze niż inne A, ale rozumiem, że rangi S nie osiągną nigdy, tak jak ewentualne S nie dorównają SSom, nawet jakbym była magiem rangi S lub S+.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Pią Sie 14 2015, 13:58

Napisz po prostu że A, S i SS są lekko zbuffowane, tak do +
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Sob Sie 15 2015, 03:35

Daję znać~
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Sob Sie 15 2015, 12:15

Akcept
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Czw Wrz 10 2015, 15:59

JEST SUPER, BO UDAŁO MI SIĘ WYMYŚLIĆ JAKIEŚ ZAKLĘCIA. Jeszcze nie wiem, czy są sensowne albo przydatne, ale i tak nie mam za co je kupić. Tak czy siak, zapraszam do sprawdzania :D


Chaos Magnum |A| - mag tworzy miniaturę Wielkiej Pustki o wymiarach .... Pustki to obszary zawierającą tylko niewielką ilość materii (za równo ciemnej jak i świecącej) i otoczone są ścianami z włókien. Materia międzygwiezdna wypełniająca pustkę jest na tyle rozrzedzona, że jest niemal doskonałą próżnią. Pustka w tym zaklęciu jednak nie polega na usunięciu z niej wszelkiej materii, a tylko tej, przez którą przenosi się magia. Powoduje to, że w danym obszarze wszystkie zaklęcia będące w użytku gasną/przestają działać/znikają, a żaden obiekt nie jest w stanie emitować energii magicznej (łącznie z samym użytkownikiem). Powoduje to, że wszelkie artefakty wracają do swojej pierwotnej formy, a korzystać można tylko z przedmiotów niemagicznych i własnej siły fizycznej. Sama wielka pustka wygląda jak ogromna sfera otoczona lśniącą siateczką malutkich gwiazd i trwa x postów. Może zostać przerwana poprzez ingerencję z zewnątrz zaklęciem co najmniej A+.

Cuniculum Brevi |C| - użytkownik tworzy tunel czasoprzestrzenny zbudowany z materii egzotycznej. Polega to na zakrzywieniu czasoprzestrzeni tak, by połączyć jej jeden punkt z jakimś innym, bardziej odległym i tym samym umożliwić teleportację między nimi. Teleportacja o max x metrów. Wizualnie - obraz użytkownika zaczyna drżeć, a po chwili zapada się w sobie, by pojawić się w innym miejscu, które tuż przed wyłonieniem się podmiotu z tunelu czasoprzestrzennego również zaczyna drżeć; pojawienie się natomiast przypomina znikanie odtworzone od tyłu. 

Regina Gravitatem |A| - lvl up Reginy. Większy obszar, większa siła, dwa obiekty na raz (?). Proszę wybaczyć brak opisu, ale najpierw chcę usłyszeć, jak by mogło wyglądać to zaklęcie na tej randze. 

Apricis Ventus |C| - mag tworzy wiatr słoneczny. To rozchodząca się we wszystkich kierunkach gorąca fala zdolna odepchnąć znajdujących się w obszarze działania o... oraz roztopić niektóre lodowe twory magiczne. Oddziałuje na pole elektromagnetyczne w taki sposób, że wszystkie zaklęcia na nim bazujące stają się nieco słabsze, a ich miejsce uderzenia jest losowe. Efekt utrzymuje się przez x postów od uwolnienia wiatru, a tym słabiej działa na elektryczne zaklęcia, im są one silniejsze. 

Flumine |D| - mag tworzy dżet, czyli zwyczajnie uwalnia pocisk z rozgrzanej plazmy. Dżet jest jasną kulą o promieniu 10 cm i wystrzelony ciągnie za sobą gazowy, fioletowy ogon. Porusza się z prędkością wystrzelonej strzały. Po uderzeniu w cel może go nieco odepchnąć, jednak jego głównym zadaniem jest rozpryśnięcie na danym obiekcie wrzącej plazmy zadającej obrażenia od poparzeń. 

Pulsar |C| - tworzy x metrów od użytkownika pulsar zakrzywiający pole elektromagnetyczne tak, że wszystkie czary polegające na tymże polu są wciągane do środka. Po okresie x postów bądź też pochłonięciu czaru o sile zaklęcia B pulsar znika implodując. Implozja odrzuca wszystkie obiekty w promieniu x metrów o y metrów.

Siderea Pulvis |B| - lvl up Siderei. znacząco utrudnia oddychanie i widoczność. Wzbogacona jest o różnego rodzaju szkodliwe pierwiastki działające niekorzystnie na organizmy żywe (przede wszystkim amoniak występujący choćby w atmosferze Wenus). Nie musi być tworzona wokół użytkownika, ale wtedy obszar wypełniony pyłem nie porusza się. Szkodliwość na organizm - po x postach pojawiają się zmęczenie spowodowane trudnością z oddychaniem i łzawienie z oczu; po x kolejnych postach dochodzą do tego mdłości, zaburzenia koncentracji i równowagi, mroczki przed oczami. Efekty nasilają się wraz z przebywaniem obiektu wśród pyłu. Sama użytkowniczka unika negatywnych efektów dzięki swoim pwmkom. Również ma ograniczoną widoczność, jednak jak w Siderei na poziomie C, gwiezdny pył (przypominający sproszkowane perły/piasek i ogólnie działający jak burza piaskowa) jest sensorem, dzięki czemu wyczuwa wszelkie obiekty w nim się znajdujące.

Sidus Atra |C| - zaklęcie obszarowe polegające na wypełnieniu sfery o promieniu x wokół użytkownika plazmą wyładowania pierścieniowego i wzrostu natężenia prądu w danym obszarze (manipulacja polem elektromagnetycznym - drugą podstawową siłą po grawitacji występującą w kosmosie). Efektem jest powstanie łuku elektrycznego i porażenie prądem obiektów znajdujących się w pobliżu (wygląda to mniej więcej jak kula plazmowa)

Nebula Tenebris |B| - na okres x postów ciało użytkownika złożone jest tylko i wyłącznie z obłoków gazu i pyłu międzygwiazdowego (staje się mgławicą). Wszelkie fizyczne ataki powodują tylko chwilowe rozproszenie się pyłu. W tej formie mag również nie może wyprowadzać żadnych fizycznych ataków, bo się zwyczajnie rozsypie. Nie musi zachowywać ludzkiego kształtu - może się przemieszczać jako chmura, jednak z taką samą prędkością, jak w swoim normalnym ciele. Jeśli chodzi o magię - użytkownik jest w stanie korzystać ze wszystkich swoich zaklęć. Jest również odporny na wszelkie zaklęcia z fizyczną formą (typu magia metalu, ziemi, podmiany, czy też polegająca na przywoływaniu fizycznych obiektów np. łańcuchów, ale tylko do rangi B włącznie). Wciąż zaś działają na nią zaklęcia bez fizycznej formy (energetyczne, elektryczne, polegające na aurach i klątwach, ogniste - gdyż one są w stanie zniszczyć pojedyncze cząsteczki pyłu), zaś zaklęcia bazujące na wietrze mogą co najwyżej ów pył rozwiać i rozproszyć, co nie wpływa na użytkownika. Pył ten drażni oczy, a gdy dostanie się do dróg oddechowych utrudnia oddychanie. (mgławica jest chmurą o wymiarach ...)

Quasar |C| - zaklęcie polega na wytworzeniu miniaturowego kwazaru do x metrów od użytkownika, który wygląda jak jasna, świecąca srebrzystym blaskiem kula. Kula sama w sobie jest niezwykle gorąca i dotknięta powoduje oparzenia rangi D. Na znak maga kwazar nagle zapada się w sobie i implodując wytwarza rozbłysk zdolny oślepić wszystkich w promieniu x metrów. Implozji towarzyszy fala ciepła osłabiająca lodowe twory C i roztapiająca słabsze. Nie powoduje żadnych obrażeń.

Murum Permaximum |C| - mag tworzy miniaturę ściany zbudowanej z włókien. Ściana przypomina sieć o wymiarach ... zbudowaną z gwiazd. Nie służy do niczego innego jak pochwycenia przeciwnika. Owa sieć może zostać wytworzona maksymalnie x metrów od użytkownika. Sieć jest niewrażliwa na ataki fizyczne (tj. nie da się jej rozciąć niemagicznym mieczem) i blokuje zaklęcia do C+ włącznie. Silniejsze powodują jej natychmiastowy rozpad. Oprócz tego działa jak najzwyklejsza sieć. Kiedy jest rozpięta w przestrzeni (tj. mag używa jej jako tarczy, a nie do spętania przeciwnika) tylko blokuje zaklęcia do C+ włącznie. Normalnie można przez nią przebiec, tak samo przelatują przez nią wszelkie obiekty niemagiczne, typu strzały i gwiazdki nindża.

Sidereum Form |B| - skóra użytkownika pokrywa się miniaturowymi planetoidami, to jest zmienia swoją powierzchnię na skalno - lodową. Jest to swoista skorupa chroniąca przez x postów przed wszelkimi atakami fizycznymi oraz czarami do B włącznie. Po użyciu zaklęcia B w miejscu, gdzie ono trafiło, skorupa zaczyna pękać lub też odpadać. Silniejsze zaklęcia mogą powodować natychmiastowe skruszenie całej skorupy, bądź też znacznie ją uszkadzają (zależne od MG).

Pulvia Stellarum |C| - mag wywołuje grad płonących odłamków skalnych, to jest miniaturowy deszcz meteorów. Zasięg tego zaklęcia to stożek eliptyczny o wysokości x i podstawie o wymiarach .... Wierzchołek stożka zaczepiony jest w otwartej dłoni użytkownika. Każdy z odłamków jest w przybliżeniu kulą o promieniu x i jest ich od ... do ....


Imperatix Universi |A| - zaklęcie pozwalające użytkownikowi na sięgnięcia do innego miejsca wszechświata i zaczerpnięciu energii z białej dziury. Dzięki tej energii mag może wejść w swego rodzaju tryb bojowy - jego zaklęcia są silniejsze, nie działa na niego grawitacja (to nie znaczy, że jej wcale nie ma, tylko że naturalnie przystosowuje się do potrzeb i ruchów maga), dzięki czemu jest znacznie szybszy, wytrzymalszy i mniej się męczy. Dodatkowo wzmacnia trzy najsilniejsze umiejętności (w przypadku kilku na tym samym poziomie, podczas rzucenia zaklęcia mag wybiera umiejętności mające być wzmocnione) i zwiększa zasięg zaklęć o x metrów. Na okres x postów działania zaklęcia dzięki pobranej energii mniejsze rany leczą się całkowicie, a poważne nie przeszkadzają w walce. Niestety z użyciem zaklęcia wiąże się wysokie obciążenie organizmu. Jeśli mag po wejściu w ten tryb miał jakieś poważne uszkodzenia, kiedy z niego wyjdzie jego stan pogarsza się znacząco, ale nie może być to powodem jego śmierci. W takiej sytuacji mag najczęściej traci przytomność, co jest naturalną reakcją organizmu mającą zapobiec śmierci i pozwolić ciału się zregenerować. Dodatkowo może w tym trybie przekazać nieco energii lub mocy magicznej przez dotyk, co nieraz może uratować życie.
Uwaga! Zaklęcie to może również zostać aktywowane samoczynnie w bardzo kryzysowej sytuacji, kiedy użytkownik jest bliski śmierci, nawet jeśli nie ma wystarczająco mocy magicznej. Zależne od MG
Wizualnie - mag zaczyna lśnić mlecznobiałym światłem, a po chwili ów blask przenika go na wskroś i użytkownik zdaje się być 'zrobionym' ze światła. Nie oślepi, ale w ciemnościach działa jak żywa pochodnia.


Ostatnio zmieniony przez Yugata dnia Sob Wrz 12 2015, 12:22, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Kirino Ayame
Wiek : 18
Wzrost/waga : 165 (zyskała 10)cm/48 kg
Rodzaj magii : Magia kwiatów
Gildia : Brak
Staż w gildii : W FT od października x800 ale potem nie pykło i już nie jest
Liczba postów : 2858
Dołączył/a : 14/11/2012

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Czw Wrz 10 2015, 17:30

Sprawdzę~

_________________


Her voice
♫ I remove withered flowers~ ♪
~past is not important anymore~
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino http://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame http://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Czw Wrz 10 2015, 17:37

O MATKO D:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Kirino Ayame
Wiek : 18
Wzrost/waga : 165 (zyskała 10)cm/48 kg
Rodzaj magii : Magia kwiatów
Gildia : Brak
Staż w gildii : W FT od października x800 ale potem nie pykło i już nie jest
Liczba postów : 2858
Dołączył/a : 14/11/2012

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Nie Wrz 13 2015, 19:02

Też się cieszę na Twój widok :>.

1. Maksymalnie w odległości 5 metrów od siebie. 4mx4mx4m. Działa 3 posty. Oczywiście Ty również nie jesteś w stanie używać wewnątrz zaklęć i tak dalej. Wchłonie zaklęcie A, a następne zaklęcie (choćby i D) już rozproszy działanie sfery. W przypadku używania innych zaklęć to MG zdecyduje ewentualnie czy szereg zaklęć rangi B może rozproszyć sferę (bo to już zależne od innych zaklęć).
2. Opisz mi jak dokładnie wiąże się to z Twoją magią. Nie mówię, że nie, ale chcę widzieć konkretne powiązanie.
3. Biedna Regina, zaczyna tyć. 3m i dwa obiekty naraz jest okej. Osobiście widzę to po prostu jako wzmocnienie tego, co już było wcześniej.
4. Roztopi twory rangi D, C jedynie lekko naruszy. Odepchnięcie przeciwników porównywalne z fizycznym odepchnięciem kogoś w bok. Fala rozejdzie się na 3 metry.
5. Prędkość porównywalna z taką, jakbyś pociskiem rzucała. Poparzenia adekwatne do rangi czyli nieznaczne, raczej trochę bolą niż wyrządzą konkretną krzywdę.
6. Czy przypadkiem implozja nie powinna "wciągać" do środka, a nie odrzucać? Odległość tworzenia do 5 metrów od użytkownika. 2 posty trwania. Implozja o sile zaklęcia D/C, zasięg 3 metrów (im dalej, tym siła jest niższa).
7. Promień 15 metrów, jeśli nie tworzona wokół użytkownika to musi zostać stworzona w maksymalnej odległości do 7 metrów od maga. Po poście przebywania zmęczenie, po dwóch postach mdłości itd., trwa 3 posty.
8. Promień 2 metry od użytkowniczki. Obrażenia rangi D+.
9. Przemieszczanie się z prędkością chodu. Zaklęcia bez fizycznej formy wyrządzą rany o 50% bardziej znaczące niż normalnie. W przypadku rozwiania pyłu przez wiatr mag nie może używać zaklęć przez post (uzasadnienie - w tym czasie cząsteczki ponownie zbierają się w jedną grupę). Trwa dwa posty. Mgławica ma wszelkie wymiary (szerokość, wysokość, 3 wymiary, etc.) takie jak Yugata x2.
10. Oczywiście oślepienie jest zależne od kierunku w jakim patrzyły osoby znajdujące się w pobliżu i tak dalej. Tworzenie w odległości do 5 metrów od maga, oślepienie w promieniu 2m.
11. Opisz lepiej zaklęcie, wytłumacz jak sieć pęta przeciwnika i tak dalej. Bo chyba nie jak pajęcza sieć, prawda?
12. Ataki sieczne i kłute osłabione o 60%, ataki obuchowe mogą łatwiej skruszyć tę powłokę. Zaklęcie rangi B zniszczy już powłokę w miejscu, w które uderzyło (choć to też zależy od natury samego zaklęcia) podobnie jak 3 zaklęcia rangi C. Działa 3 posty, przez ten czas Yugata jest mniej zwinna, bo powłoka ogranicza nieco ruchy.
13. Rozumiem, że odłamki lecą od ręki w kierunku podstawy, w istocie swej będąc po prostu pociskami? Bo wiesz, na C "grad" to to raczej nie będzie, chyba że odłamki będą stosunkowo niewielkie. Od razu daję znać.
14. "Nie działa na niego grawitacja" i postępujący po tym nawias - musisz to lepiej wytłumaczyć, bo w tym momencie już sama ta wzmianka jest czyni to zaklęcie bardzo potężnym. Przy czym ewentualne przekazanie MM odpada na bank.



Ocenianie Twoich zaklęć przypomina wypełnianie zadań w szkole. "Wpisz odpowiedź w wykropkowane miejsce".

_________________


Her voice
♫ I remove withered flowers~ ♪
~past is not important anymore~
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino http://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame http://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Sponsored content





PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    

Powrót do góry Go down
 
Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 3 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni-




BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows