Liczba postów : 16
Dołączył/a : 08/04/2014
Skąd : Pergrande Kingdom
| Temat: Ostra pakiernia! Pią Lip 18 2014, 09:15 | |
| Posiadane Magie:Opis Magii: Prostota w działaniu: użytkownik przy pomocy many wzmacnia dowolny część, bądź narząd w swoim ciele. Większa wytrzymałość skóry? Albo lepszy słuch? Albo potrzeba destruktywnej mocy do zniszczenia skały? Ta magia to właśnie daje - wzmacnia swojego użytkownika i pozwala mu szaleć podczas walki. Posiadane PWM:
- Iero (z jap. Stalowa Skóra) - użytkownik ma nieco mniejszą podatność na ciosy fizyczne. Sumuje się z umiejką 'Wytrzymałość' oraz czarem 'Iero'.
- Tsuyo-sa - Marcus jest pakierem, bo ma mięśnie. I może podnosić i ciskać rzeczami cięższymi niż zwykły Kowalski po siłce. Sumuje się z umiejką 'Siłacz' oraz czarem 'Tsuyo-sa' [kiedyś będzie].
- Hakai no Ken (z jap. Pięść Destrukcji) - moc kopnięć, czy też uderzeń z piąchy jest większa. Sumuje się z umiejką 'Łamacz kości' [kiedyś będzie] oraz czarem Hakai no Ken.
- Haru no Ashi (z jap. Sprężynowe Nogi) - nogi maga są o wiele skoczniejsze i mocniejsze. Może oddawać 5 metrowe skoki i lądować w miarę zgrabnie, bez uszczerbku na zdrowiu odnóży.
- Chlor - w zdrowym ciele, zdrowy duch! A skoro nasz bohater to kawał umięśnionego chłopa, to nie ma problemów z piciem. Bo upicie go graniczy z cudem, jednak jest to możliwe. Mimo to, film mu się nie urwie.
- Percepcja - nieco polepszony wzrok pozwala na dostrzeganie rzeczy, które umknęły zwykłemu Kowalskiemu, bądź też może widzieć na parę metrów dalej niż inni.
- Sowi słuch - jak wyżej. Usłyszy nieco więcej niż zwykli ludzie. Kroki? Szepty?
Zaklęcia D:Zaklęcia C:
- Iero - (z jap. Stalowa Skóra) - przy pomocy tego spella, Marek może zwiększyć wytrzymałość swojej skóry, przez co ma zdecydowanie większą odporność na ataki fizyczne. Złapanie ostrza gołą dłonią? Proszę bardzo. Mały ślizg twarzą po papierze ściernym? Żaden problem. Działa 3 posty.
- Hakai no Ken - C - (z jap. Pięść Destrukcji) - ulepszona wersja PWM. Moc uderzeń ryncoma, jak i nogami zwiększa się 3-krotnie na czas 3 tur.
Zaklęcia B:Zaklęcia A:
- Hachimon Tonkō no Jin: Hachimon Keimon - (z jap. Formacja Uwolnienia Ośmiu Bram: Brama Widoku) - Niczym otwarcie komory losującej w totolotku następuje przepchnięcie many i pozwolenie na znacznie silniejszy jej przepływ w całym organizmie. Keimon towarzyszy swoisty efekt wybuchu energii, która tworzy falę uderzeniową, odrzucającą wszystko w promieniu dwóch metrów (nie rani). Marcusa zaczyna otaczać jasna poświata, jednak nie jest nią energia, lecz pot użytkownika.
Hachimon Tonkō no Jin: Hachimon Keimon to czar drastycznie zwiększający siłę, wytrzymałość i szybkość Marcusa pięciokrotnie!* Zmieniając się tym samym w istną, niszczycielską bestię. Info: buff działa przez 3 tury; Użycie tego więcej niż raz na misję/walkę obciążą mięśnie i kości, może prowadzić do ciężkich uszkodzeń własnych. Łączenie tego z innymi zaklęciami zwiększającymi osiągi ciała, także może (ale nie musi) prowadzić do przeciążenia ciała. *Marcus jest zdolny do łamania kości i psucia ścian uderzeniem, przetrzyma uderzenie młotem bojowym (nie mniej za da to dużo bólu i jest nawet szansa że złamie kość). Porusza się około 100km/h, czyli już z prędkością samochodu. Co do prędkości jeszcze, jest to prędkość normalna, oczywiście może wyciągnąć znacznie więcej z ciała, kosztem szybszego męczenia się. I zmiana kierunku w czasie biegu przebiega płynnie i nie sprawia problemów. Wytrzymałość zaś ma wpływ raczej jedynie na obuchowe uszkodzenia.
Zaklęcia S:Zaklęcia SS:Zaakceptowane lecz nie wykupione: |
|