HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Wiosenna Księga Zaklęć




 

Share
 

 Wiosenna Księga Zaklęć

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Mr. Spring


Mr. Spring


Liczba postów : 32
Dołączył/a : 16/03/2014

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptySro Lip 09 2014, 16:22

Posiadane Magie:
Wyzwolenie romantyzmu

Opis Magii:
Iluzje upiększające wygląd użytkownika, jego wypowiedzi lub przestrzeń w jego pobliżu. Celem magii jest wywieranie pozytywnego, a na wyższych poziomach zaklęć wręcz oszałamiającego, zapierającego dech w piersiach wrażenia.

Możliwe jest też tworzenie chmur zapachowych (feromonów), które powodują złudzenie zmian w organizmie, dzięki czemu można zwiększać sympatie, respekt, powodzenie itp. Nie jest to magia uczuć, jednak pośrednio (i nieco losowo) może wywoływać podobne efekty.

Posiadane PWM:

Rycerz w złotej zbroi - Pokrywa ciało nieistniejącą zbroją ze złota. PWM nie daje żadnych bonusów defensywnych, przez zbroje przenikają bronie w takim samym stopniu, w jakim przeniknęłyby przez odzienie, które postać posiada bez używania iluzji. Duże zmęczenie fizyczne/magiczne może doprowadzić do efektu migotania, tak jakby żarówka nie posiadała wystarczająco prądu, bądź dezaktywować się całkowicie. Wymaga też, mało, lecz jednak wymaga, koncentracji, co w niewielkim stopniu obniża wydajność umysłową postaci.

Broń z diamentu - Broń Springa pokryta jest białymi diamentami i złotem, oczywiście tylko podczas iluzji. Duże zmęczenie fizyczne/magiczne może doprowadzić do efektu migotania, tak jakby żarówka nie posiadała wystarczająco prądu, bądź dezaktywować się całkowicie. Wymaga też, mało, lecz jednak wymaga, koncentracji, co w niewielkim stopniu obniża wydajność umysłową postaci.

Rój róż - ILUZJA ta sprawia, że w okół postaci lata rój drobnych płatków róż, lub innych kwiatów. Wpływa jedynie na doznania estetyczne u oglądającego. Działa na zmysł wzroku, nie przeszkadza w obserwacji czegokolwiek. Róże są lekko przeźroczyste i latają obok postaci, jak na avatarze.

Różany bukiet - Iluzja przywołująca jedną różę bądź bukiet z róż. Działa na zmysł wzroku i dotyku. Działa 3 posty, bukiet widzi 1 zaklęty target znajdujący się blisko użytkownika oraz osoby znajdujące się obok targetu podczas momentu AKTYWACJI iluzji. Duże zmęczenie fizyczne/magiczne może doprowadzić do efektu migotania, tak jakby żarówka nie posiadała wystarczająco prądu, bądź dezaktywować się całkowicie. Wymaga też, mało, lecz jednak wymaga, koncentracji, co w niewielkim stopniu obniża wydajność umysłową postaci.

Różany ogród - Iluzja przywołująca ogród z róż o wielkości max 5m kwadratowych. Działa na zmysł wzroku i dotyku. Działa 2 posty, ogród widzą zaklęte targety znajdujące się blisko maga podczas AKTYWACJI iluzji. Do użytku tylko w trybie non-battle.

Feromony - Iluzja zapachowa, nieznacznie zwiększająca sympatie u NPC z siłą dobrej wody kolońskiej :)

Przeglądanie umysłu - Pozwala otrzymać od GM 2 wskazówki dotyczące wartości i/lub motywacji którymi kieruje się cel. Aby użyć PWM trzeba rozmawiać z celem przynajmniej przez 4 posty. Można użyć tylko raz na tym samym targecie.

Przegląd przeżyć emocjonalnych - Użytkownik zaczyna czytać w myślach, lecz robi to szybko i pobieżnie. Poszukuje wspomnień związanych z miłością lub ochroną kogoś, aby sprawdzić, jak bardzo (lub nie bardzo) reaguje podczas sytuacji tego typu. Spring nie dostaje żadnych info dotyczące tego, co widział w umyśle (obrazy przelatują zbyt szybko, by się w tym połapał), jednak uzyskuje ogólny osąd, dzięki temu jest w stanie przewidzieć, jak duży skutek odniesie manipulacja iluzjami dotyczącymi m.in miłości lub żalu. Gracz otrzymuje od GM informacje w skali bardzo podatny, przeciętnie podatny, neutralny, przeciętnie odporny, bardzo odporny. PWM zajmuje krótką chwilę i wymaga koncentracji.

Zaklęcia D:
Zaklęcia C:
Zaklęcia B:
Zaklęcia A:

Różany ogród
Sprawia, że max 10 zaklętych osób nie widzi terenu bitwy, lecz ogród czerwonych róż o zasięgu 25m2 rosnący na nierealistycznie równej powierzchni pod bezchmurnym, błękitnym niebem. Jest to 25m2 strefy inner word, nie widać w niej prawdziwego świata lecz coś co nie jest prawdą. Można tam np. potknąć się o nierówności, wejść w niewidzialną ścianę albo przywalić ręką w drzewo którego się nie widzi. ILUZJA przykrywa wszystko prócz ludzi, ich noszonego/używanego/wystrzelonego ekwipunku, ich zwierzaków/sumonów, istot typu potwory/niebezpieczne rośliny/zwierzaki wraz z ich ekwipunkiem, oraz wszystkiego co jest związane z magią. Ogród jest jeden, znajduje się w tym samym miejscu dla wszystkich celów (Spring wybiera, gdzie, lecz nie dalej niż 5m od siebie), nie przemieszcza się wraz z postaciami itp. Dodatkowo umiejętności terenowe typu zmysł walki, taktyk itp, do 2 lvl, przestają działać (wróg nie dostaje w końcu prawdziwych informacji dotyczących wyglądu terenu). Iluzja trwa 3 posty i po zakończeniu 2 posty czekania. Zasięg czaru w chwili rzucania debufa to 20m, osoba która wejdzie na obszar iluzji i nie była wcześniej zdebufowana, widzi wszystko normalnie.

Rój róż
Sprawia, że max 5 zaklętych osób nie widzi Mr. Springa, lecz płatki latających róż to tu, to tam, latające sobie na magicznym wietrze w odległości od 0 do 5m od miejsca gdzie znajduje się ciało użytkownika. Dodatkowo umiejętności oparte na zmysłach, umożliwiające czytanie siły lub zamiarów postaci przestają działać wobec oceny Springa - bo go nie widać. Zasięg czaru w chwili rzucania debufa to 25m. Po rzuceniu, nawet jeśli zdebufowani oddalą się, to i tak nie dostrzegą wiosny. Iluzja trwa 4 posty i po zakończeniu 2 posty przerwy

Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:


Ostatnio zmieniony przez Mr. Spring dnia Nie Lip 20 2014, 16:20, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2297-palac-ze-zlota#39630 https://ftpm.forumpolish.com/t2073-wiosna-wiosna-wiosna-ah-to-ty https://ftpm.forumpolish.com/t2342-wiosenne-porzadki#40289
Mr. Spring


Mr. Spring


Liczba postów : 32
Dołączył/a : 16/03/2014

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptySro Lip 09 2014, 16:48

A - Złamanie serca - Zamiast pieczętowania, Wiosen włamuje się do umysłu celu, po czym rozpoczyna szybkie, lecz mimo wszystko czasochłonne (pół postu to minimum, jakie trzeba sobie założyć), przeszukiwanie umysłu targetu w celu odnalezienia wspomnienia związanego z poczuciem głębokiego żalu. Zazwyczaj są to wspomnienia związane z rozczarowaniem ważną dla siebie miłością lub niemożliwością ochronienia kogoś/czegoś bliskiego. Jest to wspomnienie bolesne i często nawet sadystyczne dla psychiki. Każda istota myśląca, nawet Demon z księgi Zerefa, posiada takie wspomnienie.

Po znalezieniu wspomnienia, Wiosen zaczyna zasypywać cel obrazami i głosami z przeszłości, przypominając celowi, jak był on bezwartościowy w oczach innych lub zbyt słaby, by ochronić bliską sobie osobę/rzecz/obiekt. Podczas iluzji cel widzi również avatar Mr. Springa, który niczym duch z opowieści wigilijnej, bawi się podczas iluzji w narratora i krytyka, co dodatkowo potęguje nieprzyjemne doznania psychiczne. Wiosen podczas iluzji uświadamia celowi, jak beznadziejny jest zaklęty lub jak beznadziejne posiadał on życie. Porównuje go również z sobą, ukazując się w dużo lepszym świetle, jako kogoś wspaniałego, silnego i pożądanego, o zupełnie innej przeszłości. Ukazanie kontrastu również doprowadza do ran psychicznych. Jeśli wydarzenie nie jest zbyt długie i skomplikowane, pojawia się również iluzja ukazujące alternatywną rzeczywistość jaką podobno przeżył Wiosen.

Iluzja trwa 1 pełny post. Podczas tego okresu, cel otrzymuje obrażenia psychiczne, które ostatecznie składają się na ranę A po zakończeniu iluzji.

Iluzja zostanie przerwana, jeśli podczas niej Mr. Spring straci koncentracje, a na utrzymanie tak potężnej iluzji potrzebuje dużo sił. Podczas trwania zaklęcia użytkownik nie może rzucać zaklęć związanych z żadną magią, zaś umiejętności fizyczne takie jak walka wręcz jak i przemieszczanie się zostają ograniczone jedynie do ruchów podstawowych. Kontakt z rzeczywistością, zarówno u Springa jak i celu, spada niemal do zera - oboje widzą, słyszą i czują jedynie to, co dzieje się w iluzji.

Po powrocie z iluzji, jeśli odbyła się ona w całości, cel pozostaje w stanie roztrzęsienia psychicznego, co może w różny sposób (w zależności od interpretacji GM) debufować działania celu, a nawet wykluczyć go z walki dzięki zadanym obrażeniom psychicznym o sile A. Rany psychiczne kumulują się.

Po zakończeniu zaklęcia, 5 postów przerwy. Można użyć takiego samego zaklęcia słabszego rangą (B, C, D), aby przedłużyć czas trwania iluzji o kolejny post i spowodować zwiększenie obrażeń (rany psychiczne kumulują się). W przypadku przedłużenia zaklęcia, nie powstaje nowa iluzja, lecz obecna zostaje kontynuowana. Co za tym idzie, pominięty zostaje również proces przeszukiwania umysłu.

C - Złamanie serca - Zamiast pieczętowania, Wiosen włamuje się do umysłu celu, po czym rozpoczyna szybkie, lecz mimo wszystko czasochłonne (od 1/4 do 1/2 postu), przeszukiwanie umysłu targetu w celu odnalezienia wspomnienia związanego z poczuciem niespełnionych oczekiwań, które odbyło się w niedalekiej przeszłości.

Po znalezieniu wspomnienia, Wiosen zaczyna zasypywać cel obrazami i głosami z przeszłości, przypominając celowi, że doświadczył on czegoś, co nie spełnia jego oczekiwań i poczucia własnej wartości. Podczas iluzji cel widzi również avatar Mr. Springa, który niczym duch z opowieści wigilijnej, bawi się podczas iluzji w narratora i krytyka. Wiosen podczas iluzji uświadamia celowi, jak beznadziejny jest zaklęty lub jak beznadziejne posiadał on życie. Porównuje go również z sobą, ukazując się w dużo lepszym świetle, jako kogoś wspaniałego, silnego i pożądanego, o zupełnie innym życiu.

Iluzja trwa 1 pełny post. Podczas tego okresu, cel otrzymuje obrażenia psychiczne, które ostatecznie składają się na ranę C po zakończeniu iluzji. Tak okaleczona psychika nieznacznie zmniejsza skuteczność celu wedle interpretacji GM (osłabienie zależy od rodzaju przywołanego wspomnienia). Rany psychiczne kumulują się.

Iluzja zostanie przerwana, jeśli podczas niej Mr. Spring straci koncentracje, a na utrzymanie tak potężnej iluzji potrzebuje dużo sił. Podczas trwania zaklęcia użytkownik nie może rzucać zaklęć związanych z żadną magią, zaś umiejętności fizyczne takie jak walka wręcz jak i przemieszczanie się zostają ograniczone jedynie do ruchów podstawowych. Kontakt z rzeczywistością, zarówno u Springa jak i celu, spada niemal do zera - oboje widzą, słyszą i czują jedynie to, co dzieje się w iluzji.

Po zakończeniu zaklęcia, 3 posty przerwy. Można użyć takiego samego zaklęcia słabszego rangą (D), aby przedłużyć czas trwania iluzji o kolejny post i spowodować zwiększenie obrażeń (rany psychiczne kumulują się). W przypadku przedłużenia zaklęcia, nie powstaje nowa iluzja, lecz obecna zostaje kontynuowana. Co za tym idzie, pominięty zostaje również proces przeszukiwania umysłu.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2297-palac-ze-zlota#39630 https://ftpm.forumpolish.com/t2073-wiosna-wiosna-wiosna-ah-to-ty https://ftpm.forumpolish.com/t2342-wiosenne-porzadki#40289
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptyPią Lip 11 2014, 13:06

1. Nie. Znaczy, nie do końca zgadzam się z "Rany psychiczne rangi A". To iluzja, na dodatek działająca przez charakter ofiary, czyli od charakteru ofiary zależy to w jaki sposób zrani go czar Springa. A dokładniej, to MG na podstawie charakteru postaci stwierdza w jakim stanie jest postać po zobaczeniu iluzji.

2. Pół postu minimum. Rany psychiczne zależne od MG, jak wyżej, tylko adekwatnie słabsze. Dodatkowo w przypadku tego zaklęcia, zranienie osoby znajdującej się pod wpływem tego zaklęcia wywołuje u Springa ból identyczny z bólem drugiej osoby(i automatyczne przerwanie zaklęcia), natomiast zabicie takiej osoby uszkadza umysł Springa. To co się dzieje ze Springiem zależy od MG, może postradać zmysły albo coś.

Na dodatek w obu zaklęciach odpowiednie lvl umiejki Bariera umysłowa wydłużają czas na włamanie się do umysłu + zmniejszają skutek czaru.

+ Podczas włamywania do umysłu nie możesz jednocześnie walczyć. Skupiać musisz się na tej jednej czynności.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Mr. Spring


Mr. Spring


Liczba postów : 32
Dołączył/a : 16/03/2014

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptySob Lip 12 2014, 11:51

1. Ja też się nie do końca zgadzam.
Admin napisał:
Mentaliści: Posługują się magiami, których jedynym celem jest namieszać w psychice przeciwnika.
To atak umysłem na inny umysł. To obrażenia rangi A lub debuf rangi A - określ to jak chcesz, wg. mnie słowo obrażenia psychiczne lepiej opisuje co się dzieje.

Moc A ma siłę A, nie losową. Nie zgodzę się na losowy efekt aby patrzeć, jak tworze kolejną nic nie robiącą postać. Ktoś inny trzepnie swoim Fireball A i prawie wykluczy wroga z walki. Ja chcę trzepnąć swoim A i mieć prawo do takiego samego traktowania mojej magii.

Admin napisał:
A - zaklęcia potężniejsze niż te z kategorii "B". Zadają o wiele większe rany, a nawet potrafią urwać kończyny. Potrzebują one jednak jeszcze więcej many, dlatego też są one głównie używane w ostateczności, a też nie każdy jest w ich posiadaniu.
Ten debuff powinien dawać negatywny efekt podobny do urwania kończyny. Nie o losowej sile, tylko o poważnej sile.

A dlaczego obrażenia? Bo uważam, że ataki tego typu kumulują się, podobnie jak kumulują się rany na ciele. Tak więc słowo obrażenia lepiej opisuje istotę rzeczy, niż debufowanie.

Jeśli gdzieś jest z jakiegoś powodu jakiś niedostrzegalny overpower, to mogę od razu kupić ten spell na +1 albo +2, wydając kolejno 80 lub 120 doświadczenia na niego. Jednakże uważam, że mój mentalny fireball powinien mieć taką samą siłę, jak postać która rani normalną kulą. Nie dyskwalifikujmy debuferów, A powinno mieć siłę A.

To nie jest miecz stworzony iluzją, który rzeczywiście nie powinien ranić. To atak mocą umysłu na inny umysł. Niszczenie struktur w mózgu dzięki mocy własnej psychiki. Rany psychiczne. Lub debufy, ale nie losowe, tylko o sile adekwatnej do rangi zaklęcia.

Nie róbmy sobie jaj że przepuści się kolejną postać, którą za pół roku - rok trzeba będzie usunąć, bo nic nie robi. A wywołuje efekty A, a nie losowe, typu raz C a raz nic.

Edit: Ja z kolei nie widzę żadnego związku tego zaklęcia z charakterem. To wpływanie poprzez romantyczne wspomnienia (niechciane/nieudane) na stan psychiczny przeciwnika.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2297-palac-ze-zlota#39630 https://ftpm.forumpolish.com/t2073-wiosna-wiosna-wiosna-ah-to-ty https://ftpm.forumpolish.com/t2342-wiosenne-porzadki#40289
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptyNie Lip 13 2014, 15:30

Oh Deszczowy, też mam magię iluzji i świetnie wiem na czym ona polega. Wziąłeś sobie nie bojową magię to teraz cierp. Magia iluzji jest strasznie użyteczna ale nie polega na zadawaniu ran. Psychicznych owszem - ale rany psychiczne mają to do siebie że zależą od psychiki postaci, proste. Na dodatek twoje zaklęcie nie rani psychicznie. Oczywiście napisałeś że to robi, ale w samym działaniu zaklęcia nie widzę nic co musi zranić. Oczywiście znajdą się osoby którego owego uszczerbku mogą dostać ale będzie on zależny od ich charakteru. Na to nie wpłyniesz. To tak jakbyś stwierdził że ktoś zobaczył smutną scenkę ze swojego życia i teraz musi cierpieć katusze... a są ludzie którzy widząc taką scenkę zareagowali by zupełnie inaczej - na przykład gniewem.

Porównywanie Fireballa do iluzji nie ma sensu. Iluzje polegają na oszukiwaniu, nie zadawaniu obrażeń. Tworząc taką postać należało wziąć pod uwagę to, że działanie zaklęć będzie w dużej mierze zależne od charakteru przeciwnika i samego MG. Zawsze możesz zmienić zaklęcie na takie, którego opis jasno wskazuje na zadawanie ran psychicznych. Wtedy faktycznie ktoś dozna ran rangi A, aczkolwiek i tak zdarzą się wyjątki(odporność na ból, masochizm) na które zaklęcie może zadziałać nieco inaczej niż tego oczekujesz. Tak to jest z psychiką~

Jaki to ma związek z charakterem? Wpływasz na JEGO wspomnienia, więc od JEGO charakteru zależy jak dotkliwie zareaguje na projekcje.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Mr. Spring


Mr. Spring


Liczba postów : 32
Dołączył/a : 16/03/2014

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptyNie Lip 13 2014, 16:19

PWM - Przegląd przeżyć emocjonalnych - użytkownik dokonuje szybkiego skanu umysłu, sprawdzając ilość doświadczeń emocjonalnych oraz ich stosunek do celu, dzięki czemu może określić, jak bardzo jest on podatny na manipulację przeżyciami emocjonalnymi z przeszłości. Gracz otrzymuje od GM informacje w skali bardzo podatny, przeciętnie podatny, neutralny, przeciętnie odporny, bardzo odporny. PWM zajmuje krótką chwilę i wymaga koncentracji.

A - Złamanie serca - Zamiast pieczętowania, Wiosen włamuje się do umysłu celu, po czym rozpoczyna szybkie, lecz mimo wszystko czasochłonne (pół postu to minimum, jakie trzeba sobie założyć), przeszukiwanie umysłu targetu w celu odnalezienia wspomnienia związanego z poczuciem głębokiego żalu. Zazwyczaj są to wspomnienia związane z rozczarowaniem ważną dla siebie miłością lub niemożliwością ochronienia kogoś/czegoś bliskiego. Jest to wspomnienie bolesne i często nawet sadystyczne dla psychiki. Każda istota myśląca, nawet Demon z księgi Zerefa, posiada takie wspomnienie.

Po znalezieniu wspomnienia, Wiosen zaczyna zasypywać cel obrazami i głosami z przeszłości, przypominając celowi, jak był on bezwartościowy w oczach innych lub zbyt słaby, by ochronić bliską sobie osobę/rzecz/obiekt. Podczas iluzji cel widzi również avatar Mr. Springa, który niczym duch z opowieści wigilijnej, bawi się podczas iluzji w narratora i krytyka. Wiosen podczas iluzji uświadamia celowi, jak beznadziejny jest zaklęty lub jak beznadziejne posiadał on życie. Porównuje go również z sobą, ukazując się w dużo lepszym świetle. Jeśli wydarzenie nie jest zbyt długie i skomplikowane, pojawia się również iluzja ukazujące alternatywną rzeczywistość jaką podobno przeżył Wiosen.

Iluzja trwa 1 pełny post lub mniej jeśli podczas niej Mr. Spring straci koncentracje, a na utrzymanie tak potężnej iluzji potrzebuje dużo sił. Podczas trwania zaklęcia użytkownik nie może rzucać zaklęć związanych z żadną magią, zaś umiejętności fizyczne takie jak walka wręcz jak i przemieszczanie się zostają ograniczone jedynie do ruchów podstawowych. Kontakt z rzeczywistością, zarówno u Springa jak i celu, spada niemal do zera - oboje widzą, słyszą i czują jedynie to, co dzieje się w iluzji.

Po powrocie z iluzji cel pozostaje w stanie debufa powodujący roztelepanie psychiczne, jednakże wiele zależy od jego odporności psychicznej + rodzaju doświadczeń z przeszłości + długości iluzji. Osoby o dużej odporności psychicznej lub wychłodzeniu emocjonalnym tak szybko dochodzą do siebie, że prawie nie widać efektów zaklęcia. Jednakże osoby bardzo podatne mogą zostać wykluczone z walki jednym takim zaklęciem. Zazwyczaj pojawia się stan mniej lub bardziej bliski przeciętności, w której wróg dostaje debuf zgodny z interpretacją zaklęcia przez GM. Większa odporność = debuf słabszej rangi.

Po zakończeniu zaklęcia, 3 posty przerwy.

B - Zbroja z miłości - Na okres 3 postów sprawia, że każdy wróg patrzący na Mr. Springa widzi zamiast niego (wroga) osobę, którą najbardziej w życiu kochał/pożądał. Zaklęcie zazwyczaj sprawia, że atakujący doznają trudności związanych z umiejętnościami ofensywnymi wobec Wiosny, lub po prostu wybierają inny cel. Dużo tutaj zależy od podatności psychicznej na doznania romantyczne, niektórzy mogą okazać się zupełnie niewrażliwi na zaklęcie, inni mogą zatracić całkowicie swe umiejętności ofensywne wobec Wiosny. Zazwyczaj następuje stan pośredni objawiający się silniejszym lub słabszym debufem zgodnym z interpretacją GM.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2297-palac-ze-zlota#39630 https://ftpm.forumpolish.com/t2073-wiosna-wiosna-wiosna-ah-to-ty https://ftpm.forumpolish.com/t2342-wiosenne-porzadki#40289
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptySro Lip 16 2014, 11:53

Wszystko akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Mr. Spring


Mr. Spring


Liczba postów : 32
Dołączył/a : 16/03/2014

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptySob Lip 19 2014, 14:52

Wiosna jako wszechpotężny noob zdobył 45 expa, co daje 3 umki na start i 105 exp do wyboru

=======

Umki:
Paladyn 1, Joker 1, Szermierz 1

Posiadane Magie:
Wyzwolenie romantyzmu

Opis Magii:
Iluzje upiększające wygląd użytkownika, jego wypowiedzi lub przestrzeń w jego pobliżu. Celem magii jest wywieranie pozytywnego, a na wyższych poziomach zaklęć wręcz oszałamiającego, zapierającego dech w piersiach wrażenia.

Możliwe jest też tworzenie chmur zapachowych (feromonów), które powodują złudzenie zmian w organizmie, dzięki czemu można zwiększać sympatie, respekt, powodzenie itp. Nie jest to magia uczuć, jednak pośrednio (i nieco losowo) może wywoływać podobne efekty.

Posiadane PWM:
Rycerz w złotej zbroi - Pokrywa ciało nieistniejącą zbroją ze złota. PWM nie daje żadnych bonusów defensywnych, przez zbroje przenikają bronie w takim samym stopniu, w jakim przeniknęłyby przez odzienie, które postać posiada bez używania iluzji.
Broń z diamentu - Broń Springa pokryta jest białymi diamentami i złotem, oczywiście tylko podczas iluzji.
Rój róż - Iluzja ta sprawia, że w okół postaci lata rój drobnych płatków róż, lub innych kwiatów. Wpływa jedynie na doznania estetyczne u oglądającego. Działa na zmysł wzroku, nie przeszkadza w obserwacji czegokolwiek. Róże są lekko przeźroczyste i latają obok postaci, jak na avatarze.
Różany bukiet - Iluzja przywołująca jedną różę bądź bukiet z róż. Działa na zmysł wzroku i dotyku. Działa 3 posty, bukiet widzi 1 zaklęty target znajdujący się blisko użytkownika oraz osoby znajdujące się obok targetu podczas momentu AKTYWACJI iluzji.
Różany ogród - Iluzja przywołująca ogród z róż o wielkości max 5m kwadratowych. Działa na zmysł wzroku i dotyku. Działa 2 posty, ogród widzą zaklęte targety znajdujące się blisko maga podczas AKTYWACJI iluzji.
Feromony - Iluzja zapachowa, nieznacznie zwiększająca sympatie u kobiet.
Przeglądanie umysłu - Pozwala otrzymać od GM 2 wskazówki dotyczące wartości i/lub motywacji którymi kieruje się cel. Aby użyć PWM trzeba rozmawiać z celem przynajmniej przez 4 posty. Można użyć tylko raz na tym samym targecie.
Przegląd przeżyć emocjonalnych - użytkownik dokonuje szybkiego skanu umysłu, sprawdzając ilość doświadczeń emocjonalnych oraz ich stosunek do celu, dzięki czemu może określić, jak bardzo jest on podatny na manipulację przeżyciami emocjonalnymi z przeszłości. Gracz otrzymuje od GM informacje w skali bardzo podatny, przeciętnie podatny, neutralny, przeciętnie odporny, bardzo odporny. PWM zajmuje krótką chwilę i wymaga koncentracji.

Magia:
A - Różany ogród
Sprawia, że max 10 zaklętych osób nie widzi terenu bitwy, lecz ogród czerwonych róż o zasięgu 50m rosnący na nierealistycznie równej powierzchni pod bezchmurnym, błękitnym niebem. Ogród jest jeden, znajduje się w tym samym miejscu dla wszystkich celów (Spring wybiera, gdzie), nie przemieszcza się wraz z postaciami itp. Dodatkowo umiejętności terenowe typu zmysł walki, taktyk, przestają działać (wróg nie dostaje w końcu prawdziwych informacji dotyczących wyglądu terenu). Iluzja trwa 5 postów. Zasięg czaru w chwili rzucania debufa to 25m.

A - Rój róż
Sprawia, że max 10 zaklętych osób nie widzi Mr. Springa, lecz płatki latających róż to tu, to tam, latające sobie na magicznym wietrze w odległości od 0 do 5m od miejsca gdzie znajduje się ciało użytkownika. Dodatkowo umiejętności oparte na zmysłach, umożliwiające czytanie siły lub zamiarów postaci przestają działać wobec oceny Springa - bo go nie widać. Zasięg czaru w chwili rzucania debufa to 25m. Po rzuceniu, nawet jeśli zdebufowani oddalą się, to i tak nie dostrzegą wiosny. Iluzja trwa 5 postów.

Zostaje 45 expa
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2297-palac-ze-zlota#39630 https://ftpm.forumpolish.com/t2073-wiosna-wiosna-wiosna-ah-to-ty https://ftpm.forumpolish.com/t2342-wiosenne-porzadki#40289
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptySob Lip 19 2014, 23:00

PWM:
1. W porządku, ale tylko jedno "ale". W przypadku, w którym postać będzie bardzo zmęczona i będzie posiadać niewiele MM na stanie, PWM to może przestać działać albo "zamigotać". Należy pamiętać, że używanie PWM też niesie za sobą pewne skupienie co nieznacznie może wpłynąć na poczynania postaci.
2. Jak wyżej.
3. Jak wyżej.
4. Do użycia tylko fabularnego, nie podczas walki.
5. 2m kwadratowe. Nie zamaskuje nierówności terenu, a jedynie stworzy na nim róże, które w żaden sposób nie utrudnią innym osobom poruszania się. Dodatkowo będą one "prześwitujące", więc ludzie będą mogli zobaczyć co się za nimi lub wśród nich kryje.
6. Nieznacznie. Bardzo nieznacznie. Tak jakby normalny mężczyzna miał na sobie dobrą wodę kolońską.
7. W zasadzie ok, ponieważ wszystko zależy od MG. Może on też zadecydować o tym, że PWM nie wypaliło i nie otrzymasz żadnych wskazówek.
8. Powiem szczerze, że nie do końca rozumiem to PWM, mógłbym prosić o przeformułowanie opisu?

Zaklęcia:
1. Zamaskuje nierówności terenu, co sprawi, że ktoś będzie mógł się potknąć na leżącym na ziemi kamieniu lub nie zauważy nieznacznego wzniesienia/ściany. Rozumiem, że iluzja przykrywa istniejące przedmioty znajdujące się na tym terenie? Ogród ma 25m2 (Spring wybiera gdzie, ale środek ogrodu oddalony może być maksymalnie o 5 metrów od niego), zadziała na maks. 10 postaci o ile wszystkie one znajdowały się w momencie castowania maksymalnie oddalone o 20 metrów od postaci. Wspomniane przez ciebie umiejki faktycznie przestają działać do poziomu 2 włącznie. Ograniczenie jest jedno - mag nie może przykryć iluzją przepaści/dużej rozpadliny. Pomniejsze uskoki terenowe są okej. Iluzja trwa 3 posty. Do następnego użycia trzeba odczekać 2 posty.

2. Iluzja trwa 3 posty. Do następnego użycia trzeba odczekać 2 posty.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Mr. Spring


Mr. Spring


Liczba postów : 32
Dołączył/a : 16/03/2014

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptyNie Lip 20 2014, 08:44

Przegląd przeżyć emocjonalnych - Użytkownik zaczyna czytać w myślach, lecz robi to szybko i pobieżnie. Poszukuje wspomnień związanych z miłością lub ochroną kogoś, aby sprawdzić, jak bardzo (lub nie bardzo) reaguje podczas sytuacji tego typu. Dzięki temu jest w stanie przewidzieć, jak duży skutek odniesie manipulacja iluzjami dotyczącymi m.in miłości lub żalu.

1) Chodzi o to, że np. w lesie nie widać drzew, więc ciężko jest się przemieszczać, ogólnie w takiej sytuacji ciężko walczyć. Więc iluzja zamyka częściowo w wewnętrznym świecie. Może spadek do 5ciu zaklętych osób?

2) Tutaj też, pięć osób i dłuższy czas trwania?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2297-palac-ze-zlota#39630 https://ftpm.forumpolish.com/t2073-wiosna-wiosna-wiosna-ah-to-ty https://ftpm.forumpolish.com/t2342-wiosenne-porzadki#40289
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptyNie Lip 20 2014, 13:22

Ale rozumiem, że MG podaje Ci tylko informacje pokroju właśnie tych "odporny/podatny", tak? I oprócz tego nic więcej, nie podpowiada Ci jakie to są wspomnienia, ale jedynie to? Jeśli tak to okej.

1. i 2. Po 5 osób i 4 posty trwania?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Mr. Spring


Mr. Spring


Liczba postów : 32
Dołączył/a : 16/03/2014

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptyNie Lip 20 2014, 14:40

PWM, tak, tylko małe info
Zaklęcia: Terenowe zostawię 10/3 a obronne zmienię na 5/4
Róże powinny działać na rozpadlinę. To w końcu A a takie użycie byłoby mądrym zastosowaniem tego czaru. Można się połapać np dotykiem, lub pamięcią terenu, że coś jest nie tak, ale wzrok szwankuje, na tym polega cała pułapka. Same drzewka to lekko przeszkadzają tylko, bez poważnych powikłań/zagrożeń dla zaklętego, a to jak debuf C.

=======

Umki:
Paladyn 1, Joker 1, Szermierz 1

Posiadane Magie:
Wyzwolenie romantyzmu

Opis Magii:
Iluzje upiększające wygląd użytkownika, jego wypowiedzi lub przestrzeń w jego pobliżu. Celem magii jest wywieranie pozytywnego, a na wyższych poziomach zaklęć wręcz oszałamiającego, zapierającego dech w piersiach wrażenia.

Możliwe jest też tworzenie chmur zapachowych (feromonów), które powodują złudzenie zmian w organizmie, dzięki czemu można zwiększać sympatie, respekt, powodzenie itp. Nie jest to magia uczuć, jednak pośrednio (i nieco losowo) może wywoływać podobne efekty.

Posiadane PWM:
Rycerz w złotej zbroi - Pokrywa ciało nieistniejącą zbroją ze złota. PWM nie daje żadnych bonusów defensywnych, przez zbroje przenikają bronie w takim samym stopniu, w jakim przeniknęłyby przez odzienie, które postać posiada bez używania iluzji. Duże zmęczenie fizyczne/magiczne może doprowadzić do efektu migotania, tak jakby żarówka nie posiadała wystarczająco prądu, bądź dezaktywować się całkowicie. Wymaga też, mało, lecz jednak wymaga, koncentracji, co w niewielkim stopniu obniża wydajność umysłową postaci.
Broń z diamentu - Broń Springa pokryta jest białymi diamentami i złotem, oczywiście tylko podczas iluzji. Duże zmęczenie fizyczne/magiczne może doprowadzić do efektu migotania, tak jakby żarówka nie posiadała wystarczająco prądu, bądź dezaktywować się całkowicie. Wymaga też, mało, lecz jednak wymaga, koncentracji, co w niewielkim stopniu obniża wydajność umysłową postaci.
Rój róż - ILUZJA ta sprawia, że w okół postaci lata rój drobnych płatków róż, lub innych kwiatów. Wpływa jedynie na doznania estetyczne u oglądającego. Działa na zmysł wzroku, nie przeszkadza w obserwacji czegokolwiek. Róże są lekko przeźroczyste i latają obok postaci, jak na avatarze.
Różany bukiet - Iluzja przywołująca jedną różę bądź bukiet z róż. Działa na zmysł wzroku i dotyku. Działa 3 posty, bukiet widzi 1 zaklęty target znajdujący się blisko użytkownika oraz osoby znajdujące się obok targetu podczas momentu AKTYWACJI iluzji. Duże zmęczenie fizyczne/magiczne może doprowadzić do efektu migotania, tak jakby żarówka nie posiadała wystarczająco prądu, bądź dezaktywować się całkowicie. Wymaga też, mało, lecz jednak wymaga, koncentracji, co w niewielkim stopniu obniża wydajność umysłową postaci.
Różany ogród - Iluzja przywołująca ogród z róż o wielkości max 5m kwadratowych. Działa na zmysł wzroku i dotyku. Działa 2 posty, ogród widzą zaklęte targety znajdujące się blisko maga podczas AKTYWACJI iluzji. Do użytku tylko w trybie non-battle.
Feromony - Iluzja zapachowa, nieznacznie zwiększająca sympatie u NPC z siłą dobrej wody kolońskiej :)
Przeglądanie umysłu - Pozwala otrzymać od GM 2 wskazówki dotyczące wartości i/lub motywacji którymi kieruje się cel. Aby użyć PWM trzeba rozmawiać z celem przynajmniej przez 4 posty. Można użyć tylko raz na tym samym targecie.
Przegląd przeżyć emocjonalnych - Użytkownik zaczyna czytać w myślach, lecz robi to szybko i pobieżnie. Poszukuje wspomnień związanych z miłością lub ochroną kogoś, aby sprawdzić, jak bardzo (lub nie bardzo) reaguje podczas sytuacji tego typu. Spring nie dostaje żadnych info dotyczące tego, co widział w umyśle (obrazy przelatują zbyt szybko, by się w tym połapał), jednak uzyskuje ogólny osąd, dzięki temu jest w stanie przewidzieć, jak duży skutek odniesie manipulacja iluzjami dotyczącymi m.in miłości lub żalu. Gracz otrzymuje od GM informacje w skali bardzo podatny, przeciętnie podatny, neutralny, przeciętnie odporny, bardzo odporny. PWM zajmuje krótką chwilę i wymaga koncentracji.

Magia:
A - Różany ogród
Sprawia, że max 10 zaklętych osób nie widzi terenu bitwy, lecz ogród czerwonych róż o zasięgu 25m2 rosnący na nierealistycznie równej powierzchni pod bezchmurnym, błękitnym niebem. Jest to 25m2 strefy inner word, nie widać w niej prawdziwego świata lecz coś co nie jest prawdą. Można tam np. potknąć się o nierówności, wejść w niewidzialną ścianę albo przywalić ręką w drzewo którego się nie widzi. Iluzja przykrywa wszystko prócz ludzi, ich noszonego/używanego/wystrzelonego ekwipunku, ich zwierzaków/sumonów, istot typu potwory/niebezpieczne rośliny/zwierzaki wraz z ich ekwipunkiem, oraz wszystkiego co jest związane z magią. Ogród jest jeden, znajduje się w tym samym miejscu dla wszystkich celów (Spring wybiera, gdzie, lecz nie dalej niż 5m od siebie), nie przemieszcza się wraz z postaciami itp. Dodatkowo umiejętności terenowe typu zmysł walki, taktyk itp, do 2 lvl, przestają działać (wróg nie dostaje w końcu prawdziwych informacji dotyczących wyglądu terenu). Iluzja trwa 3 posty i po zakończeniu 2 posty czekania. Zasięg czaru w chwili rzucania debufa to 20m, osoba która wejdzie na obszar iluzji i nie była wcześniej zdebufowana, widzi wszystko normalnie.

A - Rój róż
Sprawia, że max 5 zaklętych osób nie widzi Mr. Springa, lecz płatki latających róż to tu, to tam, latające sobie na magicznym wietrze w odległości od 0 do 5m od miejsca gdzie znajduje się ciało użytkownika. Dodatkowo umiejętności oparte na zmysłach, umożliwiające czytanie siły lub zamiarów postaci przestają działać wobec oceny Springa - bo go nie widać. Zasięg czaru w chwili rzucania debufa to 25m. Po rzuceniu, nawet jeśli zdebufowani oddalą się, to i tak nie dostrzegą wiosny. Iluzja trwa 4 posty i po zakończeniu 2 posty przerwy.

Zostaje 45 expa
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2297-palac-ze-zlota#39630 https://ftpm.forumpolish.com/t2073-wiosna-wiosna-wiosna-ah-to-ty https://ftpm.forumpolish.com/t2342-wiosenne-porzadki#40289
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptyNie Lip 20 2014, 16:01

W zasadzie co do tej rozpadliny masz rację i niech tak będzie. Jeśli ktoś podczas walki z Tobą będzie nieuważny to jego sprawa, więc okej. Widzę, że wszystkie poprawki już tutaj naniosłeś więc jest okej, przerzuć tylko to samo w pierwszy post i będzie akcept.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Mr. Spring


Mr. Spring


Liczba postów : 32
Dołączył/a : 16/03/2014

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptyNie Lip 20 2014, 16:21

Dokonano restartu pod upgreat nowej mechaniki
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t2297-palac-ze-zlota#39630 https://ftpm.forumpolish.com/t2073-wiosna-wiosna-wiosna-ah-to-ty https://ftpm.forumpolish.com/t2342-wiosenne-porzadki#40289
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć EmptyNie Lip 20 2014, 16:29

Upgrade*

Akcept ;).
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Sponsored content





Wiosenna Księga Zaklęć Empty
PisanieTemat: Re: Wiosenna Księga Zaklęć   Wiosenna Księga Zaklęć Empty

Powrót do góry Go down
 
Wiosenna Księga Zaklęć
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Księga Zaklęć
» Księga zaklęć
» Księga zaklęć Kinnojego
» mrucząca księga zaklęć
» Surisiowa księga zaklęć

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.