HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Hei




 

Share
 

 Hei

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Hei




Liczba postów : 2
Dołączył/a : 26/12/2013

Hei Empty
PisanieTemat: Hei   Hei EmptyCzw Gru 26 2013, 14:05

Imię: ???
Pseudonim: Hei
Nazwisko: ???
Płeć: Mężczyzna
Waga: 72kg
Wzrost: 182 cm
Wiek: ?? (jak musi być niech będzie 20)
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Na czole, bardziej na lewo, blisko skroni.
Klasa Maga: 0

Wygląd: Nikt z Fairy Tail, a prawdopodobnie nawet w całej Magnolii nie wie, jak wygląda twarz Hei'a. Za to nosi się dość dziwacznie. Czarny płaszcz, czarne wojskowe buty. Płaszcz zwykle rozpięty a pod płaszczem koszulka, łatwo się domyślić jakiego koloru. Sam ma również kruczo czarne włosy. Na twarzy nosi maskę, która jest lekko pęknięta, jak ktoś pyta zawsze odpowiada, że tak musi być, choć to nie prawda i wstyd mu przyznać, że dostał kiedyś kopa w twarz od nieznanego innym maga Chucka Norrisa. Twierdzi, że jego prawe oko jest naturalnie czerwone, ale ludzie mówią, że to szkło kontaktowe i mają przy tym rację. Wracając do maski, pęknięcie ma przy prawym oku a w miejscu ust na krój na wzór uśmiechu, coś jak Joker z Batmana.
Charakter: Cóż, trzeba przyznać, że gość ma całkiem wybujałą wyobraźnię. Lubi chwalić się wszem i wobec o swoich wielkich osiągnięciach, które często są w 100% zmyślone, choć zdarza się, że czasem powie prawdę, oczywiście po serii kłamstw i odpowiednim podkoloryzowaniu zajścia. Hei jest także człowiekiem lojalnym, materialistą i hipokrytą. Jeżeli chodzi o walkę ponad wszystko ceni sobie swoje życie, nawet gdyby miał poświęcić życie swoich towarzyszy. Właśnie dlatego postanowił dołączyć do Fairy Tail. Gildia znana z traktowania o przyjaźni i towarzyszach o ich wadze dla każdego człowieka będzie przecież znakomitym miejscem aby się zmienić, tak przynajmniej mówił tajemniczy nauczyciel Hei'a Chuck Norris. Nie wiele wiadomo o tym, jak zachowuje się w relacjach międzyludzkich, bowiem w życiu znał trzy osoby, rodziców i Chucka, dlatego sam jeszcze odkrywa swój charakter.
Historia: później

Umiejętności:
1. Łamacz kości - Nie w cale nie chodzi o to że jadłeś za dużo danonków, to raczej twoi przeciwnicy jedli ich za mało. Ciosem jesteś w stanie połamać im kosteczki, brutalu!

2. Szał - Kiedy cię biją to czujesz jak gniew w tobie pulsuje, chcesz ich zgnieść jak robaki, ale w normalnej walce nie dasz sobie z nimi rady i zaczynasz się denerwować do takiego stopnia, że twoje ataki są silniejsze kosztem twego zdrowia. W tym stanie nie czujesz też bólu.

3.Walka wręcz - Sztuki walki? To nic dla ciebie! Walcząc wręcz jesteś niczym Brucee Lee. Dźwignie, skomplikowane wykopy czy inne manewry to dla ciebie nic specjalnego.

Ekwipunek: Brak

Rodzaj Magii: Magia wzmocnienia błyskawicą - Polega na nadawaniu swojemu ciału właściwości błyskawicy, oczywiście w pewnym stopniu. Można też za jej pomocą kontrolować błyskawicę, jednak w niewielkim stopniu. Magia ta skupia się głównie na wzmacnianiu ataku fizycznego i obronie. Nie trzeba być zbyt inteligentnym żeby się nią posługiwać, ot dobre dla ludzi lubiących walkę wręcz.
Pasywne Właściwości Magii
1. Elektryczna skóra. - Przez naszą skórę przepływa słaby prąd. Dzięki zaklęciom z tej dziedziny magii można go zwiększać a w późniejszym czasie manipulować nim według własnej woli.
Zaklęcia:

1. Eburo - Zaklęcie wyjściowe w tej dziedzinie magii. Pozwala na zwiększenie natężenia prądu przechodzącego przez skórę. Po co ? A no jak ktoś dostanie sierpowego w twarz, ręką z prądu to zaboli mocniej, jak ktoś uderzy takiego naelektryzowanego maga, to też zapewne to odczuje. Oczywiście zmiany są niewielkie, stąd niska ranga.
Ranga: D

2. Rai no Ball - Zaklęcie do którego potrzebne jest Eburo. Mag dzięki niemu przenosi cały prąd ze swojego ciała do dłoni. W dłoni powstaje kula którą można rzucić. Jest bardzo szybka, ale niestety trudno nią wycelować. Nie zadaje zbyt dużych obrażeń, jedynie paraliżuje na kilka sekund.
ranga: D

3. Dai Eburo - Rozwinięcie zaklęcia Eburo. Kiedy robi się naprawdę źle mag może przyzwać większe ilości prądu do swojego ciała. Dzięki czemu uderza jeszcze lepiej. Niestety niesie to za sobą konsekwencje, a mianowicie po kilku krotnym użyciu zaklęcia (powiedzmy 3) prąd całkowicie opuszcza ciało maga na kilka dni.
ranga: C

4. Rai no Speed - Zaklęcie które polega na skoncentrowaniu elektryczności w nogach, dzięki temu rzucający biega dużo szybciej. Co więcej koncentruje tylko 75% prądu w nogach, pozostałe 25% można przerzucić do rąk, albo gdziekolwiek gdzie pozwala inne zaklęcie.
ranga: C

5. Raiken - Zaklęcie które pozwala przenieść energię elektryczną do rąk. Odpowiednio ułożona do uderzenie dłoń, wykonana z ty zaklęciem pozwala nawet przebić przeciwnika. Po uderzeniu otwartą dłonią następuje paraliż na czas określony przez MG. Uderzenie można wykonać raz, później znów trzeba się posiłkować którymś z Eburo.
ranga: C

6. Eburo Rai no Yoroi - Nic innego jak zbroja z prądu. Ot tak, teraz każdy atak błyskawicą lub czymkolwiek co raczej prądu nie ominie ma małe szanse powodzenia. Chroni przed zaklęciami do rangi B używających błyskawicy, do rangi C większość innych. Trzeba też dodać, że atak zbyt słabym prądem wzmacnia zbroję.
ranga: B


Ostatnio zmieniony przez Hei dnia Czw Gru 26 2013, 19:13, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Hei Empty
PisanieTemat: Re: Hei   Hei EmptyCzw Gru 26 2013, 16:58

Ekwipunek: Za sztylet odejmij sobie 160 klejnotów.

Magia: Opisz swoją magię dokładniej, sama nazwa nie wystarczy.

PWM:

1. Okej o ile mgła nie jest magicznym tworem. W przypadku gdy jest efektem działania zaklęcia innej osoby mag może jedynie widzieć nieco lepiej niż inne osoby (dokładnie określi to MG w czasie faktycznej sytuacji). No i mgła to mgła, a nie np. dym.

Zaklęcia:

1. 30 metrów kwadratowych. Działa przez 1 post na otwartym terenie, przez 2 posty w pomieszczeniu.
2. Wiesz, że cały czas piszesz o mgle, prawda? Nie o dymie, gazach i tak dalej. Jeśli o to Ci właśnie chodzi o to ok - 2 posty działania.
3. Odpada.
4. Wytłumacz jak to ma się do mgły, bo póki co odpada.
5. Ame no Make nie przejdzie na tej magii, więc i to zaklęcie nieco przestaje mieć sens biorąc pod uwagę, że Ame no Make było tu potrzebne. Przeformułuj jakoś to zaklęcie to pogadamy.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Hei




Liczba postów : 2
Dołączył/a : 26/12/2013

Hei Empty
PisanieTemat: Re: Hei   Hei EmptyCzw Gru 26 2013, 18:29

Wieczorem zmienię całą magię, mgła to był zły pomysł, jak wszystko opracuję to wkleję ^^ Fakt ciche chodzenie nijak ma się do mgły, ale głównym założeniem było skrytobójstwo, dlatego zrobię od nowa wszystko co związane z magią, być może nawet nie będę korzystał z mgły // Przepraszam, jestem laikiem jeżeli chodzi o pbf typu FT
Powrót do góry Go down
Kirino


Kirino


Liczba postów : 3064
Dołączył/a : 14/11/2012

Hei Empty
PisanieTemat: Re: Hei   Hei EmptyPią Gru 27 2013, 02:01

Nie ma problemu, zmieniaj ile chcesz ;).

Magia: W porządku, choć oczywiście przy tak skonstruowanej magii i takim opisie zaklęcia stricte dotyczące elektryczności generowanej poza obszarem własnego ciała będą słabsze niż zaklęcia podobne, tyle że stosowane przez maga elektryczności.

PWM:
1. Prąd ten nie porazi nikogo w stopniu, w którym można by mówić o zadaniu faktycznych ran. Najwyżej możesz kogoś delikatnie prztyknąć prądem i to tylko dosłownie przez chwilkę. Oczywiście na poziomie PWM nigdy nie będziesz mógł generować niesamowitych pokładów energii elektrycznej.

Zaklęcia:
1. Potrwa 1 post, natężenie zwiększy się nieznacznie w całym ciele, zadanie ciosu w takim stanie spowoduje raczej tylko dodatkowy ból, minimalnie wzmocni siłę ciosu/kolejnych zaklęć.
2. Powstaje kula, którą może mag rzucić - normalny rzut, porusza się tak prędko, jak mocno rzucisz. To samo z celowaniem, zależne od rzutu. Jeśli bezpośrednio trafi przeciwnika - powoduje lekki ból i paraliżuje go na 1 post. W innym przypadku pech, nic się nie dzieje.
3. Potrwa 2 posty, natężenie zwiększy się w stopniu umiarkowanym, zadanie ciosu (lub użycie zaklęć) w takim stanie spowoduje nie tylko dodatkowy ból, ale także może wpłynąć na doznane obrażenia (choć nieznacznie). Po trzykrotnym użyciu zaklęcia cała energia elektryczna opuszcza maga na czas trwania misji (chyba że misja trwa kilka dni, wtedy zależnie od MG) lub wspomniane fabularne kilka dni.
4. Umiarkowanie przyśpiesza szybkość biegu rzucającego na okres 2 postów. Bez bawienia się z tymi procentami - mag może po prostu w tym czasie rzucać inne zaklęcia.
5. Bez przebijania przeciwnika. Nieznacznie zwiększa obrażenia, jakie gołymi pięściami jest w stanie zadać mag. Paraliż zależny od MG i miejsca gdzie uderza się piąstkami.
6. Atak słabym prądem nie wzmacnia zbroi. Zbroja z prądu to zbroja z prądu, nie zatrzyma więc na przykład rzuconego sztyletu i tak dalej. Ochroni przed 2 zaklęciami rangi C (oczywiście w granicach rozsądku, jeśli zaklęcie polega na wyrwaniu kawałku ziemi i rzuceniu nim w ciebie, to zbroja może jedynie osłabić nieco siłę ataku), a w przypadku zaklęć elektrycznych (i tylko ich) przed 1 zaklęciem rangi B. Ogólnie zbroja utrzyma się przez 3 posty i w czasie jej działania będzie nieznacznie utrudniać ruchy i spowalniać maga.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino https://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame https://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri
Sponsored content





Hei Empty
PisanieTemat: Re: Hei   Hei Empty

Powrót do góry Go down
 
Hei
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Niezaakceptowane
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.