HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Magic Items




 

Share
 

 Magic Items

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Magic Items Empty
PisanieTemat: Magic Items   Magic Items EmptyPią Sie 23 2013, 22:50

Jak wiadomo kupno magicznych przedmiotów rzeczą prostą nie jest. Ale nawet Abdul, ma listę kilku przedmiotów, których cena zawsze jest taka sama. Są to przedmioty w pewien sposób unikatowe, narzucające swoją formę graczowi. A to jest ich lista, oczywiście, nie wszystkie z tych przedmiotów, Abdul posiada...

1. 10 świętych mieczy:

1 i 2. Izanagi i Izanami
Wygląd -  Wykonany jest zapewne w odróżnieniu od katan ze stali damasceńskiej. Ostrze jest cienkie jak u typowej katany, jednak znacznie szersze, gdzieś 8cm. Miecz jest jednosieczny, płaz ma 65cm u samej góry jest zakrzywiony ku górze, tworząc swoisty kolec. Ostrze jest białe jak śnieg, w odróżnieniu od czarnej, prostej rękojeści(U Izanami kolory na odwrót). Długa na jakieś 16cm, owinięta czarnym oplotem. Miecz nie posiada gardy.
Magiczne właściwości - ???

10. Amaterasu
Wygląd - ???
Magiczne właściwości - Plotki głoszą że osoba dzierżąca Amaterasu obdarzona zostaje nieśmiertelnością. Czy to prawda? Kto wie...

2. Sacred Relict:

Magiczny przedmiot będący uzupełnieniem posiadacza. Przedmiot ten przedstawia srebrną kulkę, która w kontakcie z ciałem łączy się, aktywując Sacred Relict(Po jednym użyciu zmienia się w jakiś przedmiot). SR każdej postaci jest inny, jego zadaniem jest uzupełniać słabe punkty lub potęgować mocne, użytkownika. SR posiada 5 poziomów opanowania, w momencie kupna zawsze ustawiony jest na poziom 1. Odblokowanie kolejnych poziomów u każdego użytkownika wygląda inaczej. Sam SR a także sposób zdobycia jego wyższych poziomów będzie omawiany między kupującym a sprzedawcą(Don) przez PV/GG. Czas działania SR wynosi 1 turą. Przedłużenie tego o każdą kolejną wynosi: 10PD za pierwszy razem, każdy kolejny to koszt 3PD więcej. Koszt Sacred Relict to 150.000 klejnotów i 30PD. Moc samego przedmiotu jest dość wysoka a przedmiot użyteczny. Moce kolejnych poziomów to PWM/D, C, B, A, S/S+

3. Magiczna Kuźnia:

Miejsce w którym każdy gracz może stworzyć nowy magiczny przedmiot. Zasady jego tworzenia, a raczej koszty, są jednak dość duże. Na dodatek można stworzyć magiczny przedmiot, tylko z posiadanego już normalnego przedmiotu, który zostawiamy w kuźni na x dni w celu jego przetworzenia.

(Cena przedmiotu + cena umagicznienia) * 150% + Rodzaj zasilania  = cena przedmiotu umagicznionego

Do przedmiotu można wmontować zaklęcie lub/i zaklęcie, oraz zasilanie. Koszty są następujące:

PWM - 5x cena przedmiotu + 1.000-5.000
D - 10x Cena przedmiotu + 5.000-10.000
C - 15x Cena przedmiotu + 10.000-25.000
B - 20x Cena przedmiotu + 25.000-50.000
A - 30x Cena przedmiotu + 50.000-100.000

Um. Lvl 1 - 10x Cena przedmiotu + 30.000
Um. Lvl 2 - 20x Cena przedmiotu + 60.000
Um. Lvl 3 - 30x Cena przedmiotu + 90.000

Moc od maga - 5.000 + 5x Cena przedmiotu
z przedmiotu - 15.000 + 10x Cena przedmiotu
z otoczenia - 30.000 + 20x Cena przedmiotu

Czas tworzenia wynosi:
PWM - 5 Dni
D - 10 Dni
C - 20 Dni
B - 30 Dni
A - 45 Dni
1 lvl - 10 Dni
2 lvl - 25 Dni
3 lvl - 45 Dni

Maksymalnie można jednocześnie dodać broni tylko jedną moc. Potem jednak można broń przekuwać jeszcze x razy dodając jej coraz więcej i więcej efektów. To jednak, kosztuje zdecydowanie więcej:

cena "umagicznienia" + (poprzedni koszt * 40%) = cena

Przedmiot w którym umieszczona jest umiejka, może np. obdarować nas ową umiejętnością. Nie mniej jeśli w mieczu posiadamy umiejętność jokera lvl 1 i nasza postać także posiada jokera lvl 1, to łącznie nadal mamy jokera lvl 1, a nie 2, ponieważ umiejka się nie kumuluje.

Broń tą kupimy w dziale "Magiczna kuźnia" która jest podforum w forum "Kartoteka".
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
 
Magic Items
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Ancient Book of Magic Art
» Inicjatywa Weapon and Magic of Choice (WaMoC)

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.