HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Akka




 

Share
 

 Akka

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Eya


Eya


Liczba postów : 2
Dołączył/a : 01/02/2013

Akka Empty
PisanieTemat: Akka   Akka EmptyPią Maj 31 2013, 02:46

Imię:
Akkàlie
Nazwisko:
de Escarrà
Pseudonim:
Akka
Płeć:
Kobieta
Waga:
49 kg
Wzrost:
166 cm
Wiek:
Nie do końca wiadome jest, ileż lat, bądź dekad liczy sobie ów panienka, w końcu kobiet o wiek nie przystoi się pytać. Wygląda, jakby skończyła ledwo 17 wiosen, jednakoż ile w tym prawdy? - nikt nie wie.
Gildia:
Samotniczka
Miejsce umieszczenia znaku gildii:
--
Klasa Maga:
0

Wygląd:
Nie wygląda na przeciętną dziewczynę z miasta, o nie. Pierwsze, co przykuwa niesamowitą uwagę do niej, to oczy, koloru wschodniego topazu, ozdobione gęstym wachlarzem rzęs. Rysy twarzy są niezwykle delikatne, pełne usta zazwyczaj wygięte w delikatnym, grymaśnym uśmiechu. To wszystko przyozdabia grzywka, czasem opadając na jej zwierciadła potępionej duszy. Włosy są koloru czarnego, chociaż niekiedy czerwony poświt może przynieść zwątpienie dotyczące tego faktu. Na pierwszy rzut oka wydaje się być skrytą, tajemniczą i bardzo delikatną dziewczyną. Akka jest drobnej budowy, bardziej wygląda jak nastoletnia dziewczyna, niżeli dojrzała kobieta. Mimo wszystko nigdy jej to nie przeszkadzało, co poskutkowało tym, iż nie miała na tym punkcie kompleksów.
Charakter:
Jej osobowość jest jedną, wielką tajemnicą. Kontrowersja postawy, jaką sobą reprezentuje stanowi zagadkę dla wielu. Śmiało można stwierdzić, że nie jest zła, chociaż do dobrych także nie należy. Nie da się jej wpisać w żaden ze znanych nam szablonów zachowań. Ucieleśnienie paradoksu, chodząca sprzeczność. Przez ten trudny charakter, nie posiada zbyt wielu sprzymierzeńców - każde ugrupowanie przez to odchylenie traktuje ją jak swojego wroga, błąd ewolucji, który należy zniszczyć. Nienawidzi zła. Nie ważne, w jakie szaty zostanie odziane - czy to pod płachtą krwawej ambicji, czy zgubnej krucjaty. Uważa, że każdy powinien decydować o swoim losie. Liberalistka. Uważa, że po części ludzie zapomnieli tak naprawdę o prawdziwym sensie i zostali pogrążeni w odmętach wiru walk, wojen i krwi. Nawiedzeni chcą Cię zbawić. Oczywiście, nie mogłoby się obejść bez tego, gdybym nie wspomniała o tym, iż Akka jest bardzo wybuchową osobą niczym wulkan Fuji. Często nie potrafi panować nad swoimi emocjami, jednakże zawsze stara się, by było dobrze. Uczucia odgrywają w jej życiu bardzo ważną rolę, czasem nawet aż zbyt ważną.
Historia:

Umiejętności:
→ Szermierz [1]
→ Wytrzymałość [1]
→ Sportowiec [1]

Ekwipunek:
Pieniążki?
No, i jakiś prowiant. cat


Rodzaj Magii:
Magia Podmiany: Rycerz
Magia, dzięki której zmienia się zbroje lub bronie w alternatywnej przestrzeni, dzięki czemu Akka może podmieniać swój ekwipunek w trakcie walki, co zapewnia jej dosyć sporą elastyczność, oczywiście, gdzie każdy z przedmiotów nada użytkowniczce inne umiejętności.

Pasywne Właściwości Magii:
Alternatywna przestrzeń
Jak się idzie domyślić, jest to wymiar w którym bohaterka owej karty postaci trzyma swoje bojowe wyposażenie, zaczynając od zbroi i broni, a kończąc na rzeczach, które całkowicie nie przydają się na polu walki.

Przyzwanie oręża
Tutaj również łatwo się domyślić, wystarczy przeczytać nazwę i od razu można użyć swojej zacnej wyobraźni. Dla jasności jednak wytłumaczę. Postać ta potrafi w dowolnym momencie swojego życia przyzwać broń, która akurat znajduje się w jej alternatywnej przestrzeni. Uwzględnię tutaj fakt, że przedmiot ten może być dowolnym bojowym rynsztunkiem mając oczywiście świadomość, iż mowa tutaj o broni białej, zaczynając od zwykłego scyzoryka, a kończąc na zabójczych katanach i mieczach, które z przyjemnością i łatwością wypatroszyłyby niejednego człowieka. Dodam także informację, iż jeśli w trakcie walki takowa broń wypadnie Akki z ręki, to ta może w ułamku sekundy odesłać ją, by ponownie przyzwać - znajdzie się wtedy z powrotem w jej ręce. Wniosek? Nawet jeśli dziewczyna ta utraci załóżmy katanę, to mimo wszystko nie potrzebuje bezpośredniego kontaktu, by dalej kontrolować jej byt i to, czy znajduje się w tej przestrzeni, czy w tej alternatywnej, natomiast po ponownym przyzwaniu, broń znajdzie się ponownie pod jej kontrolą.

Przyzwanie odzienia
Tak, także w tym przypadku nazwa mówi sama za siebie. Jednak dla sprostowania całej sytuacji, jest to odzież, którą Akka nosi codziennie. Oczywistym jest natomiast to, iż odzienie to nie jest jakoś skomplikowane pod względem tworzyw z którego zostało wykonane, ani nie ma specjalnych, super uber umiejętności, które mają na celu odpieranie siarczystych, trujących, czy ognistych ataków. Po prostu, zwykła szmatka w której można ją zobaczyć na ulicy, o ile takowej nie demoluje, bądź z nikim nie walczy(no chyba, że ten ktoś jest tak słaby, że nawet nie trzeba pomyśleć o tym, że chce się takową osobę pokonać, a ona już leży nieprzytomna pozbawiona resztek magii).


Szybkość podmiany
Tutaj też niewiele chyba muszę tłumaczyć, jak mniemam. Mniej więcej chodzi o to, iż Akka jest w czasie walki zmienić zbroję, bądź broń w niewiarygodnej szybkości, dzięki czemu zapewnia jej to ogromną swobodę i elastyczność. W swoim fechtunku szkoli się od dzieciństwa, więc takie manewry nie są dla niej niczym specjalnym - chociaż dla oczu innych wręcz przeciwnie.

Keisei
Biegłość w swojej sztuce ma opanowaną na dość odpowiednim poziomie, by wiedzieć, jakiego rodzaju jest zbroja, czy broń przeciwnika. Co za tym idzie? Dobrze zna wady i zalety owego dzieła, dzięki czemu ma świadomość, gdzie uderzyć, by skruszyć pancerz, bądź oręż swojego wroga. Ta umiejętność pozwala ustalić mocne i słabe strony danego obiektu, a także umiejętności i potencjał, które kryją się za przedmiotami służącymi do walki.

Zaklęcia:
Zbroja wróżki przeznaczenia [B]
Niewątpliwy na pewno jest fakt, że jeżeli Akka zdecyduje się przyzwać owy artefakt, to świadczy to tylko i wyłącznie o tym, że cała zabawa, a także po części i walka dobiegła już końca. Ostatecznie nie wiadomo z jakiego magicznego tworzywa został wykonany pancerz, ale jasne jest chyba, że tych materiałów z pewnością nie można znaleźć na przydrożnych bazarach. Jak każdy szanujący się mag, jej odzienie ma magiczne właściwości, które niejednokrotnie pomagają jej w walce.
Specjalne zdolności:
- Na pierwszy rzut oka może się to nie wydawać zbyt oczywistym, jednakoż zbroja ta jest bardzo lekka i nie sprawia jej jakichkolwiek trudności w poruszaniu się, dzięki czemu zmęczenie nie jest głównym powodem do zmartwienia.
- Bardzo wytrzymały pancerz, który chroni ją przed atakami niemagicznymi (nie wiem na ile mogę sobie pozwolić, a nie chcę przesadzać, gdyż nie chodzi w tym wszystkim o to, by być uber-pro-super-kox, więc po prostu wolę, by Admin napisał do którego poziomu ataku zbroja po prostu będzie mogła iść na złom).

Hitokiri Battousai [B]
Historia tego miecza okryta jest sławą, tajemnicą i z pewnością legendą. Po dziś dzień nikt nie dowiedział się skąd Akka przygruchała sobie krwawą klingę. Wiadome jest jednak to, że jak sama nazwa mówi, broń ta na pewno sprawdzi się lepiej na polu bitwy w krojeniu ludzi, niż w kuchni na krojeniu warzyw.
Specjalne zdolności:
- Jej siła ataku drastycznie się zwiększa, a do tego potrafi także odpierać ataki magiczne. Dzieje się to w skutek tego, iż miecz ten nie przewodzi i nie akceptuje innej magii niż jego użytkowniczki, dlatego też każdą inną odbija od swojej powierzchni.

Chokkaku [C]
Jeżeli nie masz siły, by pokonać niedźwiedzia, użyj jego siły.
Ta ideologia dała nowy początek zaklęciu, które powiązane jest ściśle z krwawą klingą. Otóż, myślą przewodnią było zaabsorbowanie mocy zaklęcia swojego przeciwnika i wykorzystanie jej przeciwko niemu samemu, dodając także coś od siebie. W efekcie, Hitokiri Battousai absorbuje moc zarówno wroga jak i Akki, po czym uwalnia bardzo skondensowaną energię na czubku ostrza, która powiększa się i leci do przodu w formie półksiężyca, bądź fali.
~ potrafi zaabsorbować do zaklęcia C, oddając z podobną (ale nie taką samą, znacznie mniejszą siłą) + moc Akki.
Powrót do góry Go down
 
Akka
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Niezaakceptowane
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.