HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Rei




 

Share
 

 Rei

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Rej Mikołaj


Rej Mikołaj


Liczba postów : 49
Dołączył/a : 04/05/2013

Rei Empty
PisanieTemat: Rei   Rei EmptySro Maj 15 2013, 15:38

Imię: Rei
Nazwisko: Ashikaga
Płeć: Mężczyzna
Waga: 64 kg
Wzrost: 183 cm
Wiek: 20 lat
Gildia: Violet Pegasus
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Lewy bok
Staż w gildii: Trzy lata
Klasa Maga: 0

Wygląd: Rei ma półdługie, proste blond włosy. Nie są one strasznie długie, nie sięgają mu nawet do ramion, ale krótkimi też ciężko je nazwać. Kosmyki włosów opadają na czoło i nieco przysłaniają brązowo-złote, duże oczy młodego mężczyzny. Wyglądają one niezwykle przyjaźnie i nadają jego twarzy miły wygląd. Nie mówiąc już o momentach, w których się uśmiecha (podobno kiedyś przez przypadek sprawił, że kobieta zemdlała). Ma delikatne rysy twarzy, ale nie są one kobiece. Ashikage nie jest przesadnie wysoki, ale do niskich też nie należy, do tego jest szczupły, jednak nie wychudzony. Co prawda ma niewielką niedowagę, ale jest to bardziej wynik szybkiego metabolizmu niż niejedzenia. Najczęściej można go zobaczyć ubranego w białą koszulę z długim rękawem i brązowe spodnie, ale jego wygląd w głównej mierze zależy od jego nastroju oraz roli, w którą się obecnie wciela. No, i mody.
Charakter: Rei był wychowywany w dość specyficzny sposób, co obecnie objawia się niezwykłą uległością i spolegliwością mężczyzny. Jest też zawsze, bez wyjątku miły, grzeczny i uprzejmy, nawet jeżeli wewnętrznie się z czymś nie zgadza. Przeświadczony jest o tym, że dla każdego, bez wyjątku, należy się szacunek, tym bardziej, jeśli jest to ktoś wyżej postawiony. Stąd też może pojawić się wrażenie, że jest niezwykłym lizusem, co nie jest prawdą. Sam Rei nienawidzi łapówek oraz wciskania się w czyjeś sprawy, jednakże nauczył się, że czasami lepiej wepchnąć swoje dumę głęboko i pójść na układ niż dać się zabić lub zgnębić dostatecznie. Rzadko zdarza mu się pokazywać swoje prawdziwe uczucia i najczęściej dzieje się to w spokojnym, domowym zaciszu gdzie nikt go nie widzi i może w spokoju pozbyć się całego pokładu powstrzymywanych emocji.
Rei stara się również rozwiązywać wszystkie spory za pomocą rozmowy i dyplomacji, a swojej magii używa tylko w ostateczności, kiedy nie widzi innego wyjścia, wręcz brzydzi się przemocą. Do tego ma szybkie nogi... Tak, woli uciec od sporu niż się w niego uwikłać i stracić życie. Wielu może nazywać go przez to tchórzem, ale woli to niż śmierć. Są jednak momenty, gdy staje do walki: gdy chodzi o honor damy, własne życie (innej opcji nie ma) lub też ktoś go o to poprosi. Sam chłopak zdaje się być przepełniony optymizmem i bardzo często się uśmiecha, jednakże nie dajcie się zwieść pozorom.

Historia: Historia Reia niezaprzeczalnie wiąże się z historią całej rodziny Ashikaga. Rodzina ta od wieków słynęła z dwóch rzeczy: jej członkowie zawsze dołączali do gildii, w których panował podział na płeć (odpowiednio dla dziewcząt, jak i dla chłopców) oraz wszyscy osiągali jakieś sukcesy na arenie show-biznesu. Stąd też przez wiele, wiele lat rodzina cieszyła się niegasnącą sławą i kwitła w dobrobycie. Problem pojawił się w momencie, gdy pojawiało się coraz mniej dzieci w rodzinie, przez co ród Ashikaga powoli tracił znaczenie na arenie biznesowej, a prawdziwe kłopoty zaczęły się, gdy młodzi ludzie postanowili sprzeciwić się tradycjom rodziny i zrezygnować z przyszłości, którą od urodzenia kreślili ich rodzice jak i cała rodzina. To samo spotkało pokolenie młodego Ashikagi.
Rei urodził się jako najmłodszy chłopak, a jako trzeci pod względem wieku wśród rodzeństwa. Miał już starszą siostrę i brata - Suzuko i Daichiru. Rok po nim urodziła się najmłodsza z czwórki rodzeństwa, Ayumi. Cała czwórka miała już z góry zaplanowaną przyszłość przez swoich rodziców oraz dziadków. Suzuko miała być modelką, Daichiru miał zostać sławnym pianistą, Rei aktorem a Ayumi tancerką baletową. Od najmłodszych lat cała czwórka uczona była manier, etykiety, historii, retoryki, tańca, aktorstwa, śpiewu oraz gry na instrumencie. Stąd też Rei potrafi grać na gitarze, a sam uważa to za najprzyjemniejsze doświadczenie. Magia od zawsze uważana była za nic nie znaczący dodatek, stąd tez nie był to talent rozwijany podczas wielu żmudnych godzin z prywatnymi nauczycielami. Jednak wraz z czasem najstarsze rodzeństwo zaczęło buntować się na taki stan rzeczy, rujnując wszystko, co do tej porty osiągnęli i stali się częścią gildii magów innej niż Merimad Creas czy Violet Pegasus, tym samym manifestując swoją niezależność od rodziny i chęć rozwijania magii. Ciężar utrzymania tradycji rodu spadł na barki Reia i Ayumi. Wszystkie lekcje stały się bardziej intensywne i od dwójki wymagano więcej, niż poprzednio, by stali się przyszłością rodziny i byli w stanie ją odbudować. Wyrzuty sumienia Diachiru doprowadził do tego, że zaproponował Reiowi ucieczkę z domu i zamieszkanie w jednej z gildii, co jednak młodziutki chłopak odrzucił, nie chcąc, by Ayumi została zasypana szeregiem piekielnie ciężkich zadań i zobowiązań. W zamian starszy brat pokazał mu, jak korzystać z magi, jednak zaznaczył, że jest to moc potężna i powinien jej używając nie po to, by ranić, a po to by ratować innych. Rei wziął to sobie do serca. W wieku siedemnastu lat dołączył do Violet Pegasus, jak nakazywała tradycja, jednak zamierzał rozwijać nie tylko swoje show-biznesowe umiejętności, ale i magię.


Umiejętności:
  • Retoryka
  • Sprinter
  • Kumulacja energii

Ekwipunek:

Rodzaj Magii: Magia ognia~! Tak tak, moi mili, Rei posługuje się ogniem w najczystszej jego postaci. I nie ma tu nic do śmiechu czy oskarżania go o brak oryginalności! Chłopak potrafi w magiczny sposób tworzyć ogień i kontrolować go w dowolny sposób oraz w niewielkim stopniu wpływać na temperaturę. W końcu kto powiedział, że ogień musi być widoczny?
Pasywne Właściwości Magii
  • Manipulacja ogniem - dość zrozumiała umiejętność. Ciężko bez tego robić niezwykłe sztuczki. Pozwala na manipulację ogniem stworzonym przez magię Reia. Jest to trudna sztuka, dlatego jak na razie działa na niewielką ilość ognia, wielkości garści.
  • Manipulacja temperaturą - zawsze wzwyż, nigdy w dół, o kilka stopni, w zależności od objętości "tego czegoś". Przedmioty oraz powietrze o 5 stopni, woda o 20.
  • Płomyczek - Rei potrafi stworzyć płomyczek wielkości płomienia od świecy.
  • Iskry - ogień zamknięty w jednej sekundzie istnienia, bardziej pięknie wygląda niż może zdobić krzywdę.
  • Ugaszenie - Rei jest w stanie gasić zapalony ogień pogodzenia naturalnego, ogranicza się to jedynie do ognia wielkości niedużego ogniska.
  • Rozpalenie - jeżeli Rei przytrzyma dłoń dłużej na papierze lub drewnie może doprowadzić do jego zwęglenia, a następnie jego zapalenia.
  • Szybsze gojenie oparzeń. - Zdolność typowo fabularna.
  • Mniejsza wrażliwość na ból spowodowany przez ogień i ciepło.
  • Płomienna istota - w oświetleniu płomieni Ashikaga wygląda znacznie ładniej, zwiększa to jego urok osobisty.
  • Ślad - Rei potrafi określić na podstawie temperatury, kiedy zgasło ognisko lub osoba opuściła łóżko. O ile ślad jest jeszcze ciepły.
  • Garść popiołu - Rei potrafi stworzyć w garści popiołu, który nie ma żadnej temperatury. Ot, jest szarawym pyłem, bardzo nieprzyjemnym w smaku i potrafiącym ograniczyć widzenie lub oddychanie w niewielkim stopniu, jeżeli przeciwnik nie zasłoni ust... O ile pył do tego czasu nie opadnie.
  • Wiedza o ogniu: płomieniach, charakterystycznych temperaturach, kolorach płomieni, sposobach gaszenia czy utrzymywania ognia, kolorze i zapachu dymu powstającego w wyniku spalania różnych materiałów, charakterystyce popiołu po spaleniu materiałów.

Zaklęcia:
  • D: Ogień ofiarny - Zaklęcie to znosi wszelkie efekty pozytywne i negatywne, wpływające na Reia lub sojusznika, w przedziale zaklęć od D do PWM. Może zostać użyte tylko raz na osobie podczas walki lub misji.
  • D: Ogień piekielny - Zaklęcie buffujące, podnoszące w niewielkim stopniu siłę fizyczną i siłę zaklęć, jednakże jego efektem jest zmiana charakteru. Trwa trzy tury, efekt może się nakładać, co skutkuje mocnym "pogorszeniem się" charakteru Reia. Jedno użycie zwiększa siłę i siłę zaklęcia o 5%. Użycie tego trzykrotnie spowoduje zmianę charakteru na "zły" a pięciokrotnie "Chaotyczny zły". Czas działania się nie kumuluje, ale użycie czaru drugi raz w 3 turze sprawi ze i pierwszy czar ulegnie przedłużeniu.(Liczy się ostatni czas użycia).
  • D: Wrzątek - Podnosi temperaturę w miejscu dotknięcia o 30 stopni Celsiusza. Idealne do podgrzewania herbatki. Dotyczy jedynie przedmiotów nieożywionych.
  • D: Zapłon - Zapala pyły lub drobne obiekty unoszące się w powietrzu przed chłopakiem. Jest to bardziej zasłona dymna, ale skutecznie odstrasza komary. Działa na objętości do dwóch metrów przed nim. Jest to krótkotrwałe działanie.
  • C: Ogniste ciernie - W wybranym miejscu (oddalonym maksymalnie o 10m od chłopaka) zaklęcie tworzy ogniste wstęgi podobne do cierni, które oplatają się wokół nóg przeciwnika lub stanowią ognistą barierę, która zadaje obrażenia przy próbie ich sforsowania. Zaklęcie działa dwie tury.
  • C: Płatki ognia - Zaklęcie tworzy mnóstwo wirujących ogników, które swoim kształtem przypominają płatki kwiatów i podobnie do nich zachowują się na wietrze. Wszystkie stworzone płatki mieszczą się w objętości piłki do gry w koszykówkę. Nie gasną one nawet przy mocnym wietrze i pozostają zależne od woli Reia, który może użyć ich do ataku lub obrony oraz nadać im kształt, jednakże kontrolowane są albo w całości, albo maksymalnie w trzech mniejszych skupiskach. Płatki utrzymują się dwie tury. Zasięg zaklęcia to 10m.
  • C: Ogniste dłonie - Dłonie Reia w momencie trwania zaklęcia pokryte zostają płonącą warstewką, którą można dowolnie formować w obrębie dłoni. Ogień może stać się niewielkim ptaszkiem albo motylem, lub też krótkim sztyletem. Może też po prostu pozostać zwykłym płomieniem otaczającym jego dłonie. W każdym razie ten ogień go nie rani, a wszystkie zmiany kształtu płomieni musza pozostawać w kontakcie z jego dłonią. Zadaje obrażenia odpowiednie do rangi. Trwa dwie tury.
  • C: Obraz z ognia - Rei maluje w powietrzu ogniem, który pozostaje w powietrzu i jest zależny od jego woli. Obrazy są zwykle dwuwymiarowe, ale wystarcza to, by móc stworzyć w szybki sposób (względnie) broń lub ładnego kwiatka dla ładnej pani. Obrażenia od ognia. Czar znika, gdy uderzy w przeciwnika lub Rei go przerwie. Obraz nie może przekraczać 1 metra kwadratowego.


Ostatnio zmieniony przez Rei dnia Sob Maj 25 2013, 01:21, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t981-rei
Rej Mikołaj


Rej Mikołaj


Liczba postów : 49
Dołączył/a : 04/05/2013

Rei Empty
PisanieTemat: Re: Rei   Rei EmptyPią Maj 24 2013, 01:00

KP skończone. Mogły się wkraść literówki...
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t981-rei
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Rei Empty
PisanieTemat: Re: Rei   Rei EmptyPią Maj 24 2013, 13:01

PWM:
1. Znacząco ograniczona, sprawia ci to spore problemy i co najwyżej objętość garści
2. Jedynie przedmioty i powietrze o góra 5 stopni; wodę o 20
3. Jeden płomyczek
4. Ok
5. Odpada
6. Odpada
7. Ok
8. Co najwyżej papier lub drewno
9. Odpada
10. Hmm ok. Ale jest to nieznaczne przyspieszenie, bardziej fabularne niż do walki/misji
11. Odpada
12. Nieznacznie mniejszy ból, ale ok.
13. Ok
14. Ok
15. Ok
16. Ok
17. Odpada

Zaklęcia:
1. Może zostać użyte tylko raz na danej osobie w czasie misji/walki
2. Jedno użycie zwiększa siłę i siłę zaklęcia o 5%. Użycie tego trzykrotnie spowoduje zmianę charakteru na "zły" a pięciokrotnie "Chaotyczny zły". Czas działania się nie kumuluje, ale użycie czaru drugi raz w 3 turze sprawi ze i pierwszy czar ulegnie przedłużeniu.(Liczy się ostatni czas użycia)
3. Dotyczy jedynie rzeczy nieożywionych
4. Chwilowy i krótkotrwały zapłon
5. Nie wyobrażam sobie jak ogień może kłuć lub się w coś wbijać... to ogień, ma tylko kształt cierni.
6. Za mocne jak na tą rangę
7. Ok
8. Ok. Obraz wielkości nie przekraczającej 1m^2
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Rej Mikołaj


Rej Mikołaj


Liczba postów : 49
Dołączył/a : 04/05/2013

Rei Empty
PisanieTemat: Re: Rei   Rei EmptySob Maj 25 2013, 01:21

Poprawione.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t981-rei
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Rei Empty
PisanieTemat: Re: Rei   Rei EmptySob Maj 25 2013, 07:51

Cytat :
pojawił się w momencie, gdy pojawiało
Powtórzenie.


Ogólnie błędów niewiele. Najważniejsze, że przyjemnie mi się czytało - co nie jest łatwe o tej porze, więc plus tym większy za część opisową! Tak więc oczywiście AKCEPT części opisowej~
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Rei Empty
PisanieTemat: Re: Rei   Rei EmptyPon Maj 27 2013, 15:16

Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





Rei Empty
PisanieTemat: Re: Rei   Rei Empty

Powrót do góry Go down
 
Rei
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.