HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Walka




 

Share
 

 Walka

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
Astaroth


Astaroth


Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013

Walka Empty
PisanieTemat: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 18:23

Walka 270px-Thunder_gun_by_stanley_lau_-_resized
~Silencio!



A więc witam, na prośbę nie jakiego Dona, zaprezentuje mój pomysł odnośnie systemu walki.



Walka turowa na zasadzie atak obrona, nie ma większego sensu, ponieważ jak wszyscy wiemy najlepszą obroną jest atak. Stąd też moja propozycja, aby usunąć takie stwierdzenia jak tura ataku bądź tura obrony. Co miało by ją zastąpić? A no pewna mała reguła oraz intuicja MG. Walke rozpoczyna osoba która odpisze pierwsza, po prostu. Kto pierwszy ten lepszy. Następnie kolejność była by w normalny sposób zamieniana, dzięki czemu pierwszy miałby skłonność do ataku, zaś drugi do obrony. Obydwie postacie nie były by jednak tylko do tego ograniczone, co skłania nas wszystkich do rozważniejszego przemyślenia swoich działań. Oczywiście istniały by też wyjątki. Kiedy ewidentwnie to jedna ze stron atakuje i powinna zyskać przewagę "Czasu i akcji" nad drugą" wtedy MG powinien ustanowić kolejność, z korzyścią < bądź nie, zalezy jak kto interpretuje> dla atakującego. Przykład:


Gracz 1 przygniata gracza Drugiego i celuje mu nożem w gardło. Ostatnio pisał pierwszy, jednak w następnej turze również napisze pierwszy, ponieważ osoba przygnieciona jest w tym wypadku osobą bierną i może odpowiedzieć na atak, jednak to własnie napastnik ma pierwszeństwo ze względu na ów sytuację.




Wszelkie UR nie UR, czyli tak zwane ukryte ruchy. Dowolność nad dowolnościami, dzięki czemu każdy może kombinować, zaś łotrzyki i zabójcy mogą swobodnie walczyć w ukryciu, nie zmuszając się do jednego ataku na post.

Co ze spamieniem czarami? A no proste im ich więcej tym mamy mniej magicznej energii. Jeżeli ktoś jednak chce, można albo zabronić uzywac tych samych czarów w 2 postach pod rząd, albo sklasyfikować je na Pomocnicze, Ofensywne oraz Defensywne, a dopiero później zrobić podziałke. Fragment tego pomysłu jest jednak pomysłem luźnym i to już wasza decyzja.


Oczywiście nie wszystko w turze może się udać, bądź zawsze mogą wystąpić jakieś nieprzewidziane okoliczności. Wtedy MG ma prawo zatrzymać akcje w dowolnym momencie, każąc graczom zmienić swój ruch, co mogą jednak nie muszą robić. W końcu mogą kontynuować wcześniej zaklepaną strategię, zakładająć iż MG nie wygadał jej szczegółów.



Póki co to tylko tyle, pomysł jak widzicie opiera się na RP czyli Role Play. Dzięki czemu możemy walczyć zupełnie jakbyśmy robili to naprawdę, wykorzystująć każdą zaistniałą sytuację.


Ostatnio zmieniony przez Astaroth dnia Wto Kwi 30 2013, 19:46, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t903-madara#13348 https://ftpm.forumpolish.com/t936-madara-tenebris#13698
Anemone


Anemone


Liczba postów : 42
Dołączył/a : 17/03/2013
Skąd : Piąty Wymiar

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 19:41

Bosko ! Nie będę pisała, dlaczego tak bardzo podoba mi się ten pomysł. Po prostu ta zmiana, moim zdaniem jest lepsza... Od pewnego czasu czytając walki innych, nie przypadło mi do gustu fakt, że czasami musi się bronić. Np typowy Support, albo osoba która tylko leczy. W tym pomyśle, każdy może się wykazać. Nawet typowa magia medycyny, coś zdziała.
Innymi słowami. Jestem jak najbardziej za <3
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t743-anemone
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 19:52

A ja jestem na NIE. Forum ma już ponad pół roku i od początku jest taki system. Ten system chyba też był na poprzedniej odsłonie. Podkreślam CHYBA...Sprawdza się i jest dobrze. Niby są jakieś problemy czasem, ale w każdym systemie będą czy się tego chce czy nie.
Tak czy siak jestem kategorycznie przeciw tak dużym zmianom.
Poza tym jeśli jednak wejdzie to NC powinno do końca być prowadzone starym systemem - tak jak się zaczęło.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Astaroth


Astaroth


Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 20:13

Przewidziałem tego typu odpowiedź.


Dlaczego nie chcesz zmian? Ponieważ nie ma dla ciebie takiej potrzeby, jesteś już tutaj jakiś czas przejrzałaś go na wylot, nie masz postaci ktora pod to nie pasuje. Mój system daje równe szanse każdej klasie a dodatkowo czyni gre realniejszą, przez co i bardziej urozmaiconą.


Gdyby stare zawsze było dobre, dalej mielibyśmy Monarchie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t903-madara#13348 https://ftpm.forumpolish.com/t936-madara-tenebris#13698
Senka


Senka


Liczba postów : 168
Dołączył/a : 24/09/2012

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 20:26

Niby miodzio lodzio jak to mawiały pingwiny, ale… NIE. Ale ja się podniosę na kilka innych argumentów, a nie tylko „bo nie”.
Już pomijając to, że źle się czyta przez natłok obrazków… bez nich byłoby 3 razy mniej ==

[quo te]Walka turowa na zasadzie atak obrona, nie ma większego sensu, ponieważ jak wszyscy wiemy najlepszą obroną jest atak.[/quote]
Ech tu się nie zgodzę, bo nie zawsze da się uniknąć zranienia poprzez wyskakiwanie z mieczem na przeciwnika =3= Ale to tylko wstęp.

Właściwie powinnam zacząć od tego, że sam pomysł ze zmianą nie jest zły, ale twój mi się nie podoba (tak tak, jestem wredną babą). Największą luką, jaką tu dostrzegam, jest fakt, iż w przypadku:
X atakuje Y
Y pisze część obronną i próbuje przejść do ataku
MG i nagle się okazuje, że Y się nie powiodło, przez co atak został zniwelowany.
Nie wiem jak to „fachowo” rozpisać. Obecny system turowy wydaje się całkiem sprawnie działać, choć od ciebie zaczerpnęłabym ten fragment:
Cytat :
Kiedy ewidentwnie to jedna ze stron atakuje i powinna zyskać przewagę "Czasu i akcji" nad drugą" wtedy MG powinien ustanowić kolejność, z korzyścią < bądź nie, zalezy jak kto interpretuje> dla atakującego.
Chodzi mi o to, że MG ustala, kto w danej turze atakuje, a kto się broni. Jeżeli takich komplikacji i lepszego położenia jeden ze stron nie ma, walka odbywa się normalnie.

Cytat :
Od pewnego czasu czytając walki innych, nie przypadło mi do gustu fakt, że czasami musi się bronić. Np typowy Support, albo osoba która tylko leczy. W tym pomyśle, każdy może się wykazać. Nawet typowa magia medycyny, coś zdziała.
Tu się chyba nie zgodzę ._. Granie typowym suportem nigdy nie wejdzie w „pole walki”. Support ma leczyć, wspomagać i samemu się nie narażać. Chyba że się potrafi coś więcej niż tylko zwiewać…

I jeszcze słówko ode mnie:
Cytat :
-Leczenie magią dozwolone jest jedynie w turze ataku
-Wszelkie przyzywania kreatur mają odbyć się w turze ataku nawet jeśli kreatura po przyzwaniu stoi i wącha kffiatki
-W jednej turze jeden mag może rzucić tylko jednego buffa, jedno przyzwanie i tylko raz użyć zaklęcia leczącego
Pomijając trzeci myślnik… Grając postaciami typowego summonera i teraz jeszcze supporta muszę stwierdzić, że punkty te przyprawiają mnie o ból pośladków. Czemu? Bo zwykły mag z każdą magią oprócz tych dwóch w turze obrony możesz użyć swoich zaklęć. Czemu summoner nie może przyzwać swoich misiaczków, jeżeli ma do tego okazję? (pisząc ma do tego okazję, myślę o sytuacji, gdy nie ma zagrożenia życia a warunki ku temu sprzyjają) Tak samo zresztą z leczeniem .__. Może to moje osobiste bóle, ale jednak chciałabym je poruszyć.

[miała być monarchia, ale przyszli komuniści =3=]
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t308-konto-senki https://ftpm.forumpolish.com/t292-regina-regit-colorem https://ftpm.forumpolish.com/t527-reszta-pionkow
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 20:42

Jestem na... W sumie za niczym nie jestem. No, może poza tym, ze Astaroth właśnie próbuje przecisnąć swoja rację komuś, kto ma swoje zdanie i również będzie się go trzymał, choć ciągle mówi, że to my próbujemy przecisnąć nasze racje jemu. Ale mniejsza, nie o tym temat.
Moim skromnym zdaniem tak, system proponowany przez Astharotha ma pewne zalety, ale ma również i wady. W gruncie rzeczy jest powtórzeniem dokładnie tego samego, co znajduje się w obecnym systemie rozgrywki z drobną zmianą, która jest rozmyciem rozgraniczenia miedzy obroną a atakiem. Co z tego wynika? To, co napisał Astaroth - większa realność walk. Kosztem chaosu, który powstanie w postach graczy. Dlaczego chaosu?
Z mojego doświadczenia jako Mistrz Gry i sędziowania, jakiekolwiek by ono nie było wiem, że gracz wykorzysta każdy sposób, żeby zaatakować przeciwnika w obronie. Bo jest to taktyka, tylko trzeba wiedzieć i umieć z niej skorzystać. Do tego dochodzą niuanse otoczenia i tak dalej. W momencie, kiedy zrobimy wolną amerykankę dotyczącą sposoby obrony czy ataku to widzę to tak: "Mistrzu Gry, napisaliśmy dwa posty, w których walczymy ze sobą, więc teraz powiedz, kto jak i ile oberwał". Mistrz gry patrzy, czyta i łapie się za głowę. Bo w postach jest kompletny chaos. Postać A atakuje postać B, ale ten obronił się i ponownie atakuje, bo przecież tamten drugi nie wykonał obrony (jak się bronić przed czymś niewiadomym, patrząc z perspektywy gracza A?), jednakże jest jeszcze UR wiec mimo obrony jakieś obrażenie dostaje. I tak obie strony otrzymują obrażenia, ale to jeszcze nie koniec! Gracz B wiedząc, ze gracz A nie ma specjalnie jak się bronić w swojej turze przeprowadza grad ciosów i co? I mamy siekankę. Oczywiście wyolbrzymiam i koloryzuję, ale widzę, jak gracze zaczynają pisać ściany z każdym możliwym atakiem czy obroną, byle w jednym poście obejść wszystko, zranić wroga I JEDNOCZEŚNIE się obronić. No, chyba że będziemy mieli koksów medyków, którzy wyłączą sobie wrażliwość na ból i niczym terminator rozwalą wszystkich dookoła (znowu koloryzuję). Takie ściany naaaaprawdę źle się czyta. Zwłaszcza w walkach, gdzie jest pełno technicznych szczegółów do sprawdzenia.
No wiec wprowadźmy ograniczenie akcji! Dobry pomysł? Nie wydaje mi się. Post złożony z jednej obrony i jednego ataku sprowadza się do większego prymitywizmu w systemie niż funkcjonujący obecnie. Dlatego nie dementuję całego pomysłu, jednak uważam, że wymaga dopracowania bo w swoim zamyśle zły nie jest. Aczkolwiek nie widzę też powodu, dla którego obecnie funkcjonujący system jest zły. Od RP jest fabuła, nie składające się na nią walki PvP, które nieformalnie są wyciągnięte poza nawias RP (chyba, że mówimy o NPC, wtedy sprawa wygląda inaczej).
A teraz pozwolę sobie nie zgodzić się z pomysłem podziału czarów. Wsparcie, Ofensywa i Defensywa? Żeby dokładnie zaklasyfikować wiele zaklęć potrzebowalibyśmy przynajmniej sto różnych klas, a i tak zaklęcia wchodziły na ramy innych klas, niż były oryginalnie przyporządkowane. Chociażby przypadek Takary, której zaklęcie defensywne jest używane w defensywie czy też mój własny "debuff", który służy jednocześnie za ofensywę i defensywę. Moim zdaniem pomysł kompletnie poroniony i nieprzydatny.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Astaroth


Astaroth


Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 20:46

Komuniści jak z dupy trąba xD



Obecnie system walki wygląda tak, że jest tura ataku = Doskok, atak, odskok uciekasz... Nie musisz się niczego bać ponieważ przeciwnik się broni a nie atakuje, co prowadzi do faktu że można w bardzo sprytny sposób stworzyć postać która będzie nie dopokonania na takim trybie rozgrywki. Nie dziwi mnie jednak twoja reakcja, jak już wspominałem byłem gotowy na takie opinie od osób które są już zaklimatyzowane.


Co do tego Y, tak masz racje. Jeżeli X uda się atak to Y nie wykonuje swojego ataku i musi się bronić, przez co znowu X pisze pierwszy. Jest to dobra metoda i no cóż... Realna.


Nanayame jeżeli masz zamiar znowu się przypruwać do mnie, zamilcz i wyjdź. < mowa o pierwszej częsci zdania >


Co do twojej odpowiedzi, w bardzo prosty sposób. Uwierz mi, walczyłem nie jednokrotnie na podobnym systemie i da rade na spokojnie przewidzieć po pierwsze możliwośći ataku przeciwnika jako gracz X, a po drugie jak już wspominałem MG ma prawo przerwać akcje, jeżeli uzna że czas jednej z ruchów postaci jest znacząco dłuższy niż czas reakcji postaci z nią walczącej.



Co do czarów OF, DEF SUPP, również nie jestem na to przekonany. Jak napisałem to dla osób które chciały by coś takiego i by im to pasowało, chociaż jest to luźna, nawet przeze mnie nie do końca poparta sugestia. Jak widzisz, ja opisuje co mogło by być nie co jest mi na rękę.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t903-madara#13348 https://ftpm.forumpolish.com/t936-madara-tenebris#13698
Kot od Kostek


Kot od Kostek


Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 20:48

Demokracja została wynaleziona przez starożytnych Greków, a starożytnosć była... dawno temu. Prawda, monarchia wcześniej, ale jeżeli nowe byłoby lepsze, to faktycznie byłby komunizm. To taki tam wstęp.

Powiem tak - w każdym systemie można znaleźć luki. Luki ma i system Dona i system Asta. Co nie oznacza, że trzeba od razu wszystko gruntowanie zmieniać. System stary i się sprawdza, a ze ma łatki, to nimi trza się zająć.

Fakt, CZASAMI najlepszą obroną jest atak. Co nie oznacza, że nie atakując można się wybronić. Byłoby super jakby wszystko było easy, a pbf'y uczą myślenia, szczególnie przy walkach. To nie zawsze muszą być fajty gdzie głównie chodzi o to, by kogoś obić. Potrzebna jest taktyka i pomysł, a nie "on chce mnie uderzyć to ja mu przywalę pierwszy/pierwsza"

Cytat :
Support ma leczyć, wspomagać i samemu się nie narażać. Chyba że się potrafi coś więcej niż tylko zwiewać…
Tu sie zgodzę. Support... to support, nie czołg.

Cytat :
-Leczenie magią dozwolone jest jedynie w turze ataku
-Wszelkie przyzywania kreatur mają odbyć się w turze ataku nawet jeśli kreatura po przyzwaniu stoi i wącha kffiatki
-W jednej turze jeden mag może rzucić tylko jednego buffa, jedno przyzwanie i tylko raz użyć zaklęcia leczącego
Ja osobiście to bym wywaliła. I już jedna łatka załatana~

Mogłabym sie jeszcze dowalić do UR, bo jedna rzecz mi sie w nich nie podoba ale to temat ogólnie na temat systemu walki, nie UR więc z tym dam se siana...
Powrót do góry Go down
Astaroth


Astaroth


Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 20:52

A pro po supporta, jest bardzo dobry przykład.


Mag znający się na leczeniu ciała i jego anatomii, może równie dobrze wynaleźć czar który zatrzymuje Ci akcje serca... Jest to czar medyczny no i? Support jest supportem ale ma prawo walczyć, więc nie rozumiem tych dośc bezsensownych komentarzy w jego kierunku < supporta>
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t903-madara#13348 https://ftpm.forumpolish.com/t936-madara-tenebris#13698
Kot od Kostek


Kot od Kostek


Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 20:55

Cytat :
Mag znający się na leczeniu ciała i jego anatomii, może równie dobrze wynaleźć czar który zatrzymuje Ci akcje serca... Jest to czar medyczny no i? Support jest supportem ale ma prawo walczyć, więc nie rozumiem tych dośc bezsensownych komentarzy w jego kierunku < supporta>

Ast, wtedy to nie jest support - wtedy to jest maszyna do zabijania i spell czysto ofensywny mający tylko i wyłącznie zabić, a support to jest LECZENIE i WSPOMAGANIE.
Powrót do góry Go down
Astaroth


Astaroth


Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 20:57

Ale kto pozwala Tobie bądź Komukolwiek innemu zakładać kto jest supportem a kto nie. To nie gra mechaniczna a fabularna, więc równie dobrze ograniczenia na supporta są bez sensu, bo każdy powie że nim nie jest i już.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t903-madara#13348 https://ftpm.forumpolish.com/t936-madara-tenebris#13698
Aff-chan


Aff-chan


Liczba postów : 634
Dołączył/a : 12/08/2012

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 21:01

Osobiście jestem na nie. Choć, nie powiem... pomysł ciekawy i sprawił by, że walki stały by się o wiele bardziej dynamicznie?(Z punkty widzenia fabularnego, nie systemu[Że mniej postów/ścian]).

"Dlaczego "nie" Aff?" - Z prostego powodu, wydaje mi się, że twój pomysł sprawił, by, że walka, sama w sobie stała by się dość... nierówna? A i sam mg miałby mym zdaniem ciężej. Oczywiście, że obecny system nie jest bez wad, ale daje wszystkim mniej więcej równe szanse.

Of corse, teraz jakiś Support by się z mną nie zgodził, ale...

po pierwsze: Nikt nikogo do takiej a nie innej magi nie zmusza. By jej wymyślaniu musimy sobie zdawać sprawę, że przez taki a nie inny koncept. Sam mam postać, która niezbyt nadaje się do walk solo(Yoko) ale tworząc ją wiedziałem, że tak będzie i nie ma co płakać.
Skoro czyjaś magia nie pozwala mu na efektywna walkę solo, to niech trzyma z kimś sztamę i walczy w duecie czy coś.
----

Mniejsza. Jak mówiłem, jestem na nie choć sam pomysł ciekawy, niestety mym zdaniem wprowadził by zbyt wiele chaosu, a znając pewne osoby, pewnie zaczęły by powstawać ściany na 5 stron a4.


ps. Up. Wydaje mi się, że źle to zrozumiałeś... albo w każdym razie inaczej niż ja.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4733-wiedzmakowy-painpal#98364 https://ftpm.forumpolish.com/t4672-true-passion-never-dies
Astaroth


Astaroth


Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 21:03

Aff, jeżeli troche chaosu to jedyny minus, no to to nie jest żaden minus. Po to jest MG aby ogarniać takie rzeczy prawda? W takich kwestiach powinno się patrzeć na graczy nie na MG tak naprawdee w 99%. Po za tym jak już mówiłem, słowo MG święte, a jeszcze świętsze ADMINA, więc nawet w przypadku skargi, każdy zrobi swoje i tyle.


A co do ścian... Boże, MG moze napisać że chce nie za długie posty np maks 1 a4 proste xD
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t903-madara#13348 https://ftpm.forumpolish.com/t936-madara-tenebris#13698
Kot od Kostek


Kot od Kostek


Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 21:05

Cytat :
Ale kto pozwala Tobie bądź Komukolwiek innemu zakładać kto jest supportem a kto nie. To nie gra mechaniczna a fabularna, więc równie dobrze ograniczenia na supporta są bez sensu, bo każdy powie że nim nie jest i już.

Raczej fabularna z elementami technicznymi i nie wmówisz mi, że zatrzymanie akcji serca to support. Medyk leczy i wspomaga i tutaj jest supportem, ale jeżeli ma w zanadrzu spelle z dziedziny medycyny, które ranią to nie jest TYLKO supportem bo jest też magiem bitewnym, a mag bitewny ze spellami leczącymi/buffami nie jest tylko supportem

Cytat :
Mniejsza. Jak mówiłem, jestem na nie choć sam pomysł ciekawy, niestety mym zdaniem wprowadził by zbyt wiele chaosu, a znając pewne osoby, pewnie zaczęły by powstawać ściany na 5 stron a4.
5 A4 spokojnie można teraz napisac, jakby to weszło w życie, owszem, pojawiłyby się nowe opcje w walce, ale również nie posty, nie ściany, nie wodospady ale epopeje...

Cytat :
Po to jest MG aby ogarniać takie rzeczy prawda?
Ogarnąć ogarnianiem, ale MG to NIE SĄ ROBOTY. Czasami trudno takie posty ogarnąć, a co dopiero, jak są posty jak mur chiński. Byłoby to strasznym utrudnieniem

Cytat :
A co do ścian... Boże, MG moze napisać że chce nie za długie posty np maks 1 a4 proste
1 A4, a ile treści.. To nie jest tak kolorowo, jak się mówi
Powrót do góry Go down
Astaroth


Astaroth


Liczba postów : 79
Dołączył/a : 23/04/2013

Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka EmptyWto Kwi 30 2013, 21:11

Takara po prostu dużo tutaj ludzi wali miliard tekstu opisówy, aby bylo że napisał więcej, lepiej to i akcja mu się uda. No okej rozumiem, ale tak jak mówie. MG walnie limit i tyle, liczy się też inteligencja w walce prawda? A coś takiego jest mniej znaczące przy tym systemie co obecnie jest.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t903-madara#13348 https://ftpm.forumpolish.com/t936-madara-tenebris#13698
Sponsored content





Walka Empty
PisanieTemat: Re: Walka   Walka Empty

Powrót do góry Go down
 
Walka
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 4Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Pandzia walka
» Walka w sześcianie
» Walka Dojo
» Walka w psychiatryku
» Walka w karczmie

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Ogłoszenia Duszpasterskie :: Pomysły oraz Sugestie :: Omówione propozycje
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.