HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Miejsce




 

Share
 

 Miejsce

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Welt


Welt


Liczba postów : 791
Dołączył/a : 03/01/2013

Miejsce Empty
PisanieTemat: Miejsce   Miejsce EmptyWto Kwi 09 2013, 16:51

P O D S T A W O W E
Drastyczne zmiany niosą za sobą zwykle spore skutki. Z tego też powodu, kotowaty nie posiada praktycznie żadnych wspomnień sprzed stania się wampirzym bytem. Wydaje się kompletnie białą kartką, którą to trzeba dopiero zapisać. Posiada swoje zdolności, ale poznanie kogoś z dawnej egzystencji może być problematyczne. Do tego - to właśnie jego czerwona obróżka robi za przedmiot opisany w jego podstawach, czy też gwarantujący kontrakt.

Jego ciało też wydaje się nietypowe, chociaż w niczym mu to nie przeszkadza. Posiada problemy z wymową, przez co przy trudniejszych wyrażeniach plącze mu się język. Do tego nie posiada on śledziony, która zaginęła w pradawnych czasach jako ofiara dla bogów. Ponadto ma dwie, dość charakterystyczne blizny w okolicy serca oraz szyi. Najwyraźniej kiedyś musiał coś sobie zrobić i wyleciało mu to z głowy razem z całym sensem egzystencji.


U M I E J Ę T N O Ś C I

Analityk - poziom pierwszy - znajdujesz więcej logicznych faktów, a także możesz określić charakter twojego przeciwnika.

Bariera Umysłowa - poziom pierwszy - nieznaczne ograniczenie działania iluzji i zaklęć umysłowych.

Drapieżca - poziom trzeci - łatwiej przychodzi ci wykrycie kogoś kto się boi oraz wywoływanie strachu swoimi zachowaniami. Potrafisz skoncentrować się na swojej żądzy zabijania na tyle, że staje się ona wyczuwalna dla normalnych ludzi, a dla tych ze Zmysłem Walki wydajesz się potężniejszy niż jesteś w rzeczywistości. Znacznie łatwiej przychodzi ci przerażanie ludzi, zmuszanie ich do posłuszeństwa strachem i prowokowanie u nich błędów. Stajesz się niczym bestia i zabijanie przestaje być akcją wymagającą myślenia. Dzięki temu twoje reakcje w ofensywie są szybsze o ułamki sekundy.

Skrytobójca - poziom pierwszy - zwinność nieznacznie większa niż u przeciętniaka.

Sokolooki - poziom pierwszy - mag potrafi dostrzec mało rzucające się w oczy elementy które są tuż obok.

Szermierz - poziom pierwszy - to już nie są przypadkowe wymachy, wiesz co robisz, a to już plus.

Walka Wręcz - poziom pierwszy - walka wręcz nieco lepsza niż u przeciętniaka.

W Czepku Urodzony - poziom pierwszy - od czasu do czasu masz szczęście i zdarzy się coś co ci pomoże.

Ograniczenia - postać nie może posiadać umiejętności Spokojny Umysł.


S A C R E D | R E L I C T
DARK | SOULS

W formie nieaktywnej zmienia barwę krwi Welta na złotą. Aktywne sprawia, że spowija go ciemna, czarna aura/poświata.
CZAS DZIAŁANIA: 1 post

Poziom 1 – Nieznacznie wyostrza zmysły Welta.
Wymagania: Brak

Poziom 2 – Znacząco wyostrza zmysły Welta.
Wymagania: Umiejętność zmysłów Lvl 1 OBECNIE POSIADANY

Poziom 3 – Znacząco wyostrza zmysły Welta. Na dodatek pozwala widzieć niewidzialne, niewidoczne, czy ukryte osoby. Po prostu żywe stworzenie nie ukryje się przed jego wzrokiem.
Wymagania: Umiejętność zmysłów Lvl 3

Poziom 4 – Znacząco wyostrza zmysły Welta. Na dodatek pozwala widzieć niewidzialne, niewidoczne, czy ukryte osoby. Po prostu żywe stworzenie nie ukryje się przed jego wzrokiem. Ponadto potrafi on 'obudzić' zło w tych, w których chce. Wybrane przez Welta osoby w promieniu 5 metrów mają znacząco zwiększoną szansę na podjęcie decyzji moralnie według nich nieodpowiedniej.
Wymagania: Retoryka Lvl 2, Drapieżca Lvl 2

Poziom 5 - Znacząco wyostrza zmysły Welta. Na dodatek pozwala widzieć niewidzialne, niewidoczne, czy ukryte osoby. Po prostu żywe stworzenie nie ukryje się przed jego wzrokiem. Ponadto potrafi on 'obudzić' zło w tych, w których chce. Wybrane przez Welta osoby w promieniu 5 metrów mają znacząco zwiększoną szansę na podjęcie decyzji moralnie według nich nieodpowiedniej. Co więcej, osoby przebywające w promieniu 5 metrów od niego posiadają znacząco zmniejszone morale, zaś z każdym postem przebywania w tym obszarze wzmagają się u nich strach i zwątpienie.
Wymagania: Retoryka Lvl 4 lub Drapieżca Lvl 4


A K T U A L N Y | E K W I P U N E K

Niedziela - złota bransoleta z rubinem po środku. Dostosowuje się do nadgarstka posiadacza. Zniszczona odnawia się przez 3 posty. Posiada 4 tryby strzału [Ogień, Woda, Powietrze, Ziemia] + dodatkowe tryby zależne od magii posiadacza. Tryb można zmienić raz na post. [ Ogień ] - 3 pociski na turę. Kule ognia wielkości pięści zadają nieznaczne poparzenia i podpalają to w co wpadną. Szybkostrzelność jest bardzo duża, prędkość pocisków też. Zasięg 10 m. Koszt: 1 MM za pocisk; [ Woda ] - Nieustannie zalewa przeciwnika słupem wody. Woda pod dużym ciśnieniem, pełen post polewania może złamać rękę. Objętościowo woda napiera na około 30 cm^2 ciała. Bardzo mocno odpycha. Zasięg 7 m. Koszt: 15 MM za post. [ Ziemia ] - Tworzy przed dłonią użytkownika skałę wielkości piłki do tenisa, która następnie zostaje wystrzelona z ogromną prędkością. Może urwać kończyny lub zrobić dziurę w brzuchu. Obrażenia rangi A. Zasięg: 20 m. 1 pocisk na turę. Koszt: 30 MM. [ Powietrze ] - Wystrzeliwuje niewidzialny pocisk sprężonego powietrza który w locie wydaje przeraźliwy gwizd. Prędkość pocisku jest całkiem spora. Zasięg 15 m. 1 pocisk na post. Odrzuca na 5 m i zadaje obrażenia rangi B. Koszt: 15 MM. [ Kot ] - Ogień ciągły. Przez cały post rozpyla na odległość 3 m, zapach kociego moczu. Obniża psi węch o 1 poziom oraz jeśli dostanie się do oczu, obniża sokolookiego o 1 poziom. Oba na czas 2 postów. Koszt: 3 MM za post. [ Wampir ] - Welt tworzy niewidzialną kulę w dłoni/pyszczku a następnie posyła ją na odległość maksymalnie 8 metrów. Kulka porusza się bardzo wolno, z prędkością porównywalną do bańki mydlanej, lecz jest niewidzialna. Kiedy uderzy w cel, powoduje halucynacje rangi B. Jeden pocisk na post. Koszt: 15 MM.

Przypadkowy Zegarek - zwykły, stary kieszonkowy zegarek na łańcuszku zakończonym prostym mechanizmem zapinającym. Kiedyś na wewnętrznej stronie klapki znajdowało się imię: Haru - teraz jednak nie ma tam nic. Zegarek zwyczajnie pokazuje godzinę. Wystarczy kropla krwi, aby uruchomić zegarek. Sekundnik działa wtedy jak kompas prowadzący do celu, na którym skupia się właściciel krwi w momencie jej zetknięcia się z tarczą. Czas działania zegarka - 1 tura. Ponowne użycie zegarka możliwe jest po 4 turach. W obecnym stanie przedmiot nie nadaje się do walki, choć czuć od niego magię. Być może bycie kompasem nie jest jego jedyną właściwością...
Może być przekazywany z rąk do rąk

Broszka - w ludzkiej postaci. Magiczna broszka w czarnym kolorze z czerwonymi wykończeniami. Taki kolor przyjmuje broń, w którą ów przedmiot zostaje przekształcony. Oczywiście może ona przeistoczyć się w każdą broń sieczną od scyzoryka aż po miecz dwuręczny.

Płaszcz - w ludzkiej postaci. Czarny płaszcz, który idealnie dopasowuje się do rozmiarów blondyna. Ten potrafi doskonale przekryć jego głowę kapturem oraz jest wytrzymalszy względem zwykłych materiałów.

Sztylet - w ludzkiej postaci. Czarny. Długość ostrza to 30 centymetrów, a w najszerszym miejscu ma ono 3 centymetry.

Sacred Relict - Dark Souls.

Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3239-paradoks-paradoksu#60083 https://ftpm.forumpolish.com/t506-kuro https://ftpm.forumpolish.com/t857-miejsce#12283
 
Miejsce
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Opisy Dodatkowe :: Samotnicy
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.