C - Magia oczu
Shao przesyła magiczną moc do swych oczu, w efekcie czego białko i żrenica zmieniają swój kolor na świetlisto-żółty, zaś włosy na brwiach elektryzują się, strzelając nieraniącymi kilkunastocentymetrowymi błyskawicami (siła PWM). Jest to tylko efekt wizualny aktywacji mocy. Shao mimo zmian wizualnych w swoim wyglądzie, nie widzi w żaden sposób lepiej lub gorzej.
Magiczne oczy wzmacniają zdolności telekinetyczne, sprawiając, że możliwym staje się wpływanie telekinezą na przedmioty i twory stworzone z magii przez okres 1 postu. Dzięki buffowi Shao potrafi wzrokiem zatrzymać na 1 post zbliżający się magiczny obiekt, tracąc tyle samo many, ile kosztowało przywołanie zaklęcia. Następnie może użyć zaklęcia typu zzał, aby rzucić zatrzymanym tworem. Zawrócone zaklęcie traci całą swoją moc magiczną i uderza jedynie z mocą praw fizyki/biologii/chemii. Przykładowo, mały zawrócony fireball wielkości piłki od kosza, nawet jeśli wcześniej miał siłę A, zawrócony zada tyle obrażeń, ile zadałoby podpalenie podobną wartością niemagicznego ognia. Ze względu na prawa przyrody, największe efekty uzyskuje się, zawracając gigantyczne twory, takie jak fale tsunami, burze piaskowe, trujące chmury. Wyjątkiem jest tutaj jedynie magia światła: nawet mały laser zada duże obrażenia, pod warunkiem, że trafi - wymaga on jednak posłania z prędkością sprinter 3. Zaklęcie szał B rzuca obiektem/żywiołem z siłą sprinter 2, szał A rzuca kontrolowaną materią sprinter 3. Nie można zatrzymać magii wiatru ani innych zaklęć nie posiadających materialnej powłoki, np iluzji, emocji. Nie można zatrzymać zaklęcia/obiektu którego z jakiegoś powodu się nie widzi (np walczący wręcz szermierz zasłonił pół zasięgu wzroku). Można zatrzymać max 1 zaklęcie do siły A gdy Shao jest magiem 0, do S gdy jest magiem S, do S+ gdy jest magiem S+. Zatrzymanie trwa 1 post lub krócej, jeśli kontakt wzrokowy zostanie przerwany.
Przykład: Koszt zawrócenia zaklęcia sile A.
Aktywacja buffa + koszt zaklęcia + ewentualnie szał
10 + 22 = 32 ( w przypadku użycia defensywnego = zatrzymanie zaklęcia na 1 post)
10 + 22 + 16/22 = 48 (siła sprinter 2) lub 54 (siła sprinter 3) w przypadku obrony z kontratakiem