Aspekt: Ogień
Specjalny aspekt: Adaptacja i Ciało
Talent: Spętana Dusza
Ilość many: 200
Zaklęcia/Moce/etc.:Ewolucja
Ciało Lindowa przeszło drastyczną przemianę przez pobyt na Ran Vagra. Moc która wtedy się w nim przebudziła pozwoliła mu zmieniać i adaptować swoje ciało by sprostać wszelkim wyzwaniom oraz przeciwnością jakie mógł napotkać. Każda zmiana i przemiana w jego ciele wiąże się z olbrzymim bólem który odczuwa jako proces, i który kumuluje się w jego ciele do granic możliwości po którym nie jest już w stanie zatrzymać swojej prawdziwej postaci. Maksymalny próg bólu wynosi tyle samo co maksymalna ilość many Lindowa, a każda przemiana przynosi ból w ilości dwukrotnej kosztu many danej transformacji. Odnoszenie ran oraz odczuwanie fizycznego bólu z innych przyczyn także podnosi stopień bólu(mg ustala ile jej otrzymuje). Stopień bólu zaczyna maleć jeśli przez okres 3 tur nic mu się nie dzieje. Moc sama w sobie dzieli się na wymienione elementy i można używać ich w dowolnej kombinacji i konfiguracji. Jednak nie licząc ustalonych przemian Amamiya może modyfikować parametry swoje ciała w zależności na to co potrzebuje. Może zwiększyć swoją masę i ilość tkanek mięśniowych by podnieść coś bardzo ciężkiego, może zmniejszyć swoją masę i zwiększyć sprężystość mięśni i ścięgien by zwiększyć swoją szybkość, może zwiększyć gibkość i rozciągliwość całego ciała oraz narządów zwiększając swoją zręczność i akrobatykę. Wszystkie jednak tego typu przemiany wywołują w nim ból w zależności jak bardzo są drastyczne i wciąż są uznawane za spontaniczne "zaklęcia".(MG ustala ilość bólu i koszt many do wykonania przemiany).
Pozory - ponieważ zmiany i magiczne piętno na jego ciele są wyjątkowo drastyczne nawet jak na warunki tego świata, przybiera on formę czysto ludzką wizualnie by móc normalnie funkcjonować w społeczeństwie. Ta forma nie zabiera od pobiera od niego żadnej ilości many, a jeśli nawet jest ona wręcz niedostrzegalna. Jego ubrania, włosy, skóra, oczy to wszystko część jego własnego ciała. "Pozory" utrzymują się dopóki nie zostanie osiągnięty pełen stopień bólu.
- Spoiler:
Patrz avatar lub opis wyglądu
Prawda - kiedy zostanie osiągnięty próg bólu ujawnia się prawdziwa postać Lindowa. Następuje natychmiastowa adaptacja do otaczających go warunków. Jeśli jest w bliskim kontakcie z ogniem lub wysoką temperaturą, tworzy on na skórze powłokę ochronną. Jeśli znajduje się pod wodą lub w miejscu bez dostępu do powietrza wytwarza on odpowiednie narządy lub elementy by móc z powrotem oddychać. Jeśli jest atakowany przez kogoś władającym mieczem i zdołał go zranić, utwardza on swoją skórę i ciało kreując wytrzymały pancerz przed chroniący przed wszelkimi ranami ciętymi. By móc adaptować ciało musi choć raz wejść kontakt z jakiegoś rodzaju niebezpieczeństwem. Prócz tego podczas bycia w "Prawdzie" ciało Lindowa jest niezwykle modularne i rozciągliwe przez co wszelkie przemiany mogą stać się ekstremalnie silniejsze oraz bardziej rozwinięte. Podczas trwania "Prawdy" przemiany nie zwiększają progu bólu, a zmniejszają go odejmując go w takiej samej ilości w jakiej by go zwiększały. Kiedy próg bólu spadnie do zera wówczas można z powrotem przemienić się w formę ludzką jaką są "Pozory".
Próg bólu: 200- Podgląd:
Banshee(30 Many/60 Bólu) - z palców na dłoni Lindowa wyrastają 4 gigantyczne szpony długie na 1,4 metra i ostre niczym żyletki. Mimo swojej niezwykłej ostrości nie należą do najbardziej wytrzymałych. Gdy zostaną jednak zniszczone szybko wyrastają nowe. Można dowolnie zwiększać długość szponów jednak im są dłuższe tym ciężej z nich zazwyczaj skorzystać, a wydłużanie ich do długości większej niż 10 metrów jest wysoce niepraktyczne, a proces rośnięcia znacznie maleje po tej długości. Można użyć zarówno na jednej dłoni jak na obu.
- Podgląd:
Executioner(50 Many/100 Bólu) - jedna z kończyn Lindowa(najczęściej ręka) modyfikuje się przeistaczając się w ostrze o sporej powierzchni i nie małych rozmiarach. Mimo że stworzona w ten sposób broń nie należy do najbardziej poręcznych i wciąż bardziej zadaje obrażenia rąbane niż sieczne, to obrażenia nią zadane są bardzo niebezpieczne. Przy jej podstawie znajduje się kulista przestrzeń, która wypełniona jest żywiołem zgodnym z posiadanym aspektem. Gdy "miecz" zderzy się z jakąś przeszkodą następuje eksplozja danego żywiołu, której wielkość jest zależna od siły uderzenia. Ostrze jest też na tyle wytrzymałe i szerokie, że możliwe jest zasłanianie się nim przed atakami lub niebezpieczeństwami stanowiąc dobrą obronę.
- Podgląd:
Bulwark(50 Many/100 Bólu) - ręka Lindowa deformuje się i zwiększa swój rozmiar formując podłużną tarczę rozmiarami przypominający pawęż. Tarcza ta należy do bardzo wytrzymałych zarówno na obrażenia fizyczne jak i magiczne. Im większe obrażenia zarówno w ilości jak i intensywności są zadawane tarczy, ta adekwatnie rozrasta się adaptując się przeciw dotychczas zadanym obrażeniom.
- Podgląd:
Grappler(20 Many/40 Bólu) - kończyna Lamijczyka zaczyna znacznie wydłużać się. Dłoń zanika zastąpiona dwoma kolcami oddzielonymi od siebie na końcu. Przemieniona ręka jest w stanie rozciągać się na ponad 30 metrów długości i wystrzeliwać niczym z kuszy w dowolnym kierunku równie szybko skracając swoją długość do normalnej długości ręki. Bo wbiciu się w jakąś powierzchnię można zarówno przyciągnąć do siebie trafiony obiekt lub przyciągnąć się samemu do danego miejsca.
- Podgląd:
Stalker(60 Many/120 Bólu) - z pleców Lindowa wyrasta parą czerwonych skrzydeł, które zdają się zarówno być opierzone jak i pokryte membraną. Prawda jest taka, że "pióra" to niezwykle cienkie warstwy skórne uformowane w ten sposób, a membrana skrzydeł wypełniona jest krwią i nasączona magią żywiołową. W zależności od żywiołu zgodnym z aspektem skrzydła te mogą wyglądać i zachowywać się inaczej. Głównym zastosowaniem owych skrzydeł jest jak się można domyśleć zdolność do latania.
- Podgląd: