HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Wszystko to co czyni nas wyjątkowym




 

Share
 

 Wszystko to co czyni nas wyjątkowym

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Lindow


Lindow


Liczba postów : 415
Dołączył/a : 21/08/2013
Skąd : Z wyspy solą oraz żelazem płynącej

Wszystko to co czyni nas wyjątkowym Empty
PisanieTemat: Wszystko to co czyni nas wyjątkowym   Wszystko to co czyni nas wyjątkowym EmptyWto Lis 05 2019, 09:22

Aspekt: Ogień
Specjalny aspekt: Adaptacja i Ciało
Talent: Spętana Dusza
Ilość many: 200

Zaklęcia/Moce/etc.:

Ewolucja
Ciało Lindowa przeszło drastyczną przemianę przez pobyt na Ran Vagra. Moc która wtedy się w nim przebudziła pozwoliła mu zmieniać i adaptować swoje ciało by sprostać wszelkim wyzwaniom oraz przeciwnością jakie mógł napotkać. Każda zmiana i przemiana w jego ciele wiąże się z olbrzymim bólem który odczuwa jako proces, i który kumuluje się w jego ciele do granic możliwości po którym nie jest już w stanie zatrzymać swojej prawdziwej postaci. Maksymalny próg bólu wynosi tyle samo co maksymalna ilość many Lindowa, a każda przemiana przynosi ból w ilości dwukrotnej kosztu many danej transformacji. Odnoszenie ran oraz odczuwanie fizycznego bólu z innych przyczyn także podnosi stopień bólu(mg ustala ile jej otrzymuje). Stopień bólu zaczyna maleć jeśli przez okres 3 tur nic mu się nie dzieje. Moc sama w sobie dzieli się na wymienione elementy i można używać ich w dowolnej kombinacji i konfiguracji. Jednak nie licząc ustalonych przemian Amamiya może modyfikować parametry swoje ciała w zależności na to co potrzebuje. Może zwiększyć swoją masę i ilość tkanek mięśniowych by podnieść coś bardzo ciężkiego, może zmniejszyć swoją masę i zwiększyć sprężystość mięśni i ścięgien by zwiększyć swoją szybkość, może zwiększyć gibkość i rozciągliwość całego ciała oraz narządów zwiększając swoją zręczność i akrobatykę. Wszystkie jednak tego typu przemiany wywołują w nim ból w zależności jak bardzo są drastyczne i wciąż są uznawane za spontaniczne "zaklęcia".(MG ustala ilość bólu i koszt many do wykonania przemiany).

Pozory - ponieważ zmiany i magiczne piętno na jego ciele są wyjątkowo drastyczne nawet jak na warunki tego świata, przybiera on formę czysto ludzką wizualnie by móc normalnie funkcjonować w społeczeństwie. Ta forma nie zabiera od pobiera od niego żadnej ilości many, a jeśli nawet jest ona wręcz niedostrzegalna. Jego ubrania, włosy, skóra, oczy to wszystko część jego własnego ciała. "Pozory" utrzymują się dopóki nie zostanie osiągnięty pełen stopień bólu.
Spoiler:


Prawda - kiedy zostanie osiągnięty próg bólu ujawnia się prawdziwa postać Lindowa. Następuje natychmiastowa adaptacja do otaczających go warunków. Jeśli jest w bliskim kontakcie z ogniem lub wysoką temperaturą, tworzy on na skórze powłokę ochronną. Jeśli znajduje się pod wodą lub w miejscu bez dostępu do powietrza wytwarza on odpowiednie narządy lub elementy by móc z powrotem oddychać. Jeśli jest atakowany przez kogoś władającym mieczem i zdołał go zranić, utwardza on swoją skórę i ciało kreując wytrzymały pancerz przed chroniący przed wszelkimi ranami ciętymi. By móc adaptować ciało musi choć raz wejść kontakt z jakiegoś rodzaju niebezpieczeństwem. Prócz tego podczas bycia w "Prawdzie" ciało Lindowa jest niezwykle modularne i rozciągliwe przez co wszelkie przemiany mogą stać się ekstremalnie silniejsze oraz bardziej rozwinięte. Podczas trwania "Prawdy" przemiany nie zwiększają progu bólu, a zmniejszają go odejmując go w takiej samej ilości w jakiej by go zwiększały. Kiedy próg bólu spadnie do zera wówczas można z powrotem przemienić się w formę ludzką jaką są "Pozory".
Próg bólu: 200
Podgląd:


Banshee(30 Many/60 Bólu) - z palców na dłoni Lindowa wyrastają 4 gigantyczne szpony długie na 1,4 metra i ostre niczym żyletki. Mimo swojej niezwykłej ostrości nie należą do najbardziej wytrzymałych. Gdy zostaną jednak zniszczone szybko wyrastają nowe. Można dowolnie zwiększać długość szponów jednak im są dłuższe tym ciężej z nich zazwyczaj skorzystać, a wydłużanie ich do długości większej niż 10 metrów jest wysoce niepraktyczne, a proces rośnięcia znacznie maleje po tej długości. Można użyć zarówno na jednej dłoni jak na obu.
Podgląd:


Executioner(50 Many/100 Bólu) - jedna z kończyn Lindowa(najczęściej ręka) modyfikuje się przeistaczając się w ostrze o sporej powierzchni i nie małych rozmiarach. Mimo że stworzona w ten sposób broń nie należy do najbardziej poręcznych i wciąż bardziej zadaje obrażenia rąbane niż sieczne, to obrażenia nią zadane są bardzo niebezpieczne. Przy jej podstawie znajduje się kulista przestrzeń, która wypełniona jest żywiołem zgodnym z posiadanym aspektem. Gdy "miecz" zderzy się z jakąś przeszkodą następuje eksplozja danego żywiołu, której wielkość jest zależna od siły uderzenia. Ostrze jest też na tyle wytrzymałe i szerokie, że możliwe jest zasłanianie się nim przed atakami lub niebezpieczeństwami stanowiąc dobrą obronę.
Podgląd:


Bulwark(50 Many/100 Bólu) - ręka Lindowa deformuje się i zwiększa swój rozmiar formując podłużną tarczę rozmiarami przypominający pawęż. Tarcza ta należy do bardzo wytrzymałych zarówno na obrażenia fizyczne jak i magiczne. Im większe obrażenia zarówno w ilości jak i intensywności są zadawane tarczy, ta adekwatnie rozrasta się adaptując się przeciw dotychczas zadanym obrażeniom.
Podgląd:


Grappler(20 Many/40 Bólu) - kończyna Lamijczyka zaczyna znacznie wydłużać się. Dłoń zanika zastąpiona dwoma kolcami oddzielonymi od siebie na końcu. Przemieniona ręka jest w stanie rozciągać się na ponad 30 metrów długości i wystrzeliwać niczym z kuszy w dowolnym kierunku równie szybko skracając swoją długość do normalnej długości ręki. Bo wbiciu się w jakąś powierzchnię można zarówno przyciągnąć do siebie trafiony obiekt lub przyciągnąć się samemu do danego miejsca.
Podgląd:


Stalker(60 Many/120 Bólu) - z pleców Lindowa wyrasta parą czerwonych skrzydeł, które zdają się zarówno być opierzone jak i pokryte membraną. Prawda jest taka, że "pióra" to niezwykle cienkie warstwy skórne uformowane w ten sposób, a membrana skrzydeł wypełniona jest krwią i nasączona magią żywiołową. W zależności od żywiołu zgodnym z aspektem skrzydła te mogą wyglądać i zachowywać się inaczej. Głównym zastosowaniem owych skrzydeł jest jak się można domyśleć zdolność do latania.
Podgląd:


Ostatnio zmieniony przez Lindow dnia Pon Lut 17 2020, 18:20, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4699-rzeczy#97852 https://ftpm.forumpolish.com/t4664-lindow-amamiya
Lindow


Lindow


Liczba postów : 415
Dołączył/a : 21/08/2013
Skąd : Z wyspy solą oraz żelazem płynącej

Wszystko to co czyni nas wyjątkowym Empty
PisanieTemat: Re: Wszystko to co czyni nas wyjątkowym   Wszystko to co czyni nas wyjątkowym EmptyPon Sty 06 2020, 15:15

Wykupuje za 60 PD Stalkera
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4699-rzeczy#97852 https://ftpm.forumpolish.com/t4664-lindow-amamiya
Lindow


Lindow


Liczba postów : 415
Dołączył/a : 21/08/2013
Skąd : Z wyspy solą oraz żelazem płynącej

Wszystko to co czyni nas wyjątkowym Empty
PisanieTemat: Re: Wszystko to co czyni nas wyjątkowym   Wszystko to co czyni nas wyjątkowym EmptyPon Kwi 06 2020, 10:49

Nowe zaklęcia/moce do Ewolucji:


Grip - Ramiona Lindowa oraz jego nogi ulegają deformacji wizualnie zmieniając swój kolor na czarny i zwiększając swoją masę. Przemiana ta znacznie zwiększa siłę, zarówno pod względem krzepy jak i siły zadawania ciosów oraz wytrzymałość kończyn. Owe właściwości utrzymują się na innych przemianach jakie zajdą na kończynach Lindowa po aktywowaniu Grip.
Podgląd:

Boost - Nogi lub ręce Lindowa zostają jednorazowo wzmocnione żywiołem posiadanego aspektu nadając następujące właściwości:

Ogień - Uwalnia eksplozje o małym zasięgu jednak o dużej mocy pozwalającej gwałtownie wystrzelić się w wybranym kierunku i zadając przy okazji zwiększone obrażenia.

Wiatr - Wytwarza wokół kończyn powietrzną powłokę, która przy zderzeniu generuje strumień sprężonego powietrza. Jest on dobry zarówno do wystrzelenia się w wybranym kierunku jak i do odpychania przeciwnika na znaczną odległość.

Woda - Uderzenia powodują zamarzanie danego obiektu. Im silniejsze uderzenie tym większy obszar zamrożenia.

Ziemia - Znacznie zwiększa wytrzymałość wybranych kończyn oraz wywołuje uderzeniami dodatkowe wstrząsy, mogące znacznie łatwiej ogłuszyć przeciwnika lub doprowadzać do pęknięcia twardych powierzchni(np: kamienne ściany)

Energia - Przez ciało przepływają wyładowania elektryczne, które znacznie przyśpieszają poruszanie się wzmocnionych części ciała.

Światło - Uderzenia wywołują spory rozbłysk światła, które zadają podwójne obrażenia przeciwnikom z aspektem ciemności oraz mają szansę go oślepić.

Ciemność - Kończyny zostają pokryte ciemną powłoką, która przy uderzeniu zadaje podwójne obrażenia przeciwnikom z aspektem światła oraz zwiększa odczuwany ból trafionego.

Jeśli wcześniej został aktywowany Grip, koszt many Boost zostaje zmniejszony o połowę.



Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4699-rzeczy#97852 https://ftpm.forumpolish.com/t4664-lindow-amamiya
Sponsored content





Wszystko to co czyni nas wyjątkowym Empty
PisanieTemat: Re: Wszystko to co czyni nas wyjątkowym   Wszystko to co czyni nas wyjątkowym Empty

Powrót do góry Go down
 
Wszystko to co czyni nas wyjątkowym
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Wszystko ukradzione
» Wszystko, co pod słońcem i gwiazdami

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka :: Zdolności-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.