Liczba postów : 539
Dołączył/a : 19/11/2016
| Temat: OD Zimy Sob Lis 02 2019, 15:23 | |
| Podstawowe informacje
- na jednej z misji stracił połowę swojej prawej ręki. Od łokcia w dół. Z czasem została jednak ona zastąpiona przez metalową rękę, która załatwił dla siebie chłopak (Metal Arm)
- należał do gildii FT, nim cały świat się zmienił. Jest ona dla niego jak rodzina, której tak naprawdę zbyt dobrze nie zna. Dawniej był dość nieaktywnym magiem, ale rzeczy się zmieniły i zaczął starać się stać silniejszy by móc bronić swoją rodzinę. Teraz jednak, po przebudzeniu w nowym świecie, musi ich odnaleźć nim to nastąpi.
- był w stanie depresyjnym po utraceniu bliskiej mu osoby, jednak z pomocą paru nowo poznanych osób powoli wraca do starego siebie (czyt. happy go lucky, friendly itp)
- brał udział w niewielkiej bitwie pod FT, gdzie porwana została Corinne
- ma tendencje do tracenia przytomności z bólu na misjach
- od pewnego czasu często można go zauważyć w masce, która kryła jego twarz. Kiedy ją nosi, oznacza to zazwyczaj że nie ma ochoty na rozmowę
- jego magicznym piętnem są wilcze, białe uszy i ogon
Ekwipunek
- 118.250
- dobrej jakości czarne skrzypce razem z pokrowcem
- Sacred Relict - Cross of the Chosen One
- Spoiler:
Forma nieaktywna - nieaktywne, SR przyjmuje postać srebrnego krzyża (trochę krzywego, ale szczegóły) ze znaczkiem dawnej gildii Fairy Tail. Jest bardzo ciężko go zniszczyć.
- Cursed Mask:
- Spoiler:
Złota maska teatralna przedstawiająca smutną twarz, przyłożona do twarzy z własnej woli, przylega do niej ciasno i nie odpadnie, póki użytkownik z własnej woli jej nie zdejmie. Osoba która ją nosi staj się niematerialna. Jednak, maska pożera losowe ilości many na turę, od 1 po całe jakie posiada postać. Na dodatek osoba która ma na sobie maskę zostaje obdarzona ekstremalnym pechem, na którego nie można w żaden sposób wpłynąć.
- Banhammer:
- Spoiler:
Nazwa: Banhammer Opis: Młot Moc: He, who destroys the space - prawdziwą potęgą Banhammera jest jego zdolność do rozbijania przestrzeni, co skutkuje wyłomami w niej, zadawaniem potężniejszych obrażeń, a czasami nawet otwarcie przejścia do innego wymiaru. Niestety, wszystko to zależy zarówno od zdolności posiadanych przez użytkownika młotu, jak i jego ogólnego poziomu. I tak, standardowo istnieje 5% szans na wywołanie wyrwy przy trafieniu. Wraz z wzrostem ilości posiadanej many, rośnie szansa wytworzenia wyrwy (300 many wzrasta szansę do 15%, 400 many do 25%). Dodatkowo korzystanie z Banhammer'a zwiększa szansę na wytworzenie wyrwy. Pod koniec wątku MG decyduje o ile ta szansa się zwiększyła (w granicach od 0% do 3%). Każda wyrwa powoduje automatycznie wyrwanie części przestrzeni i obiektów, które się tam znajdują (np. ciało/zbroja), wysyłając je do alternatywnego świata, co może poskutkować znacznie większymi obrażeniami, ale także efektywnie rozbijać lub osłabiać wszelakie czary/obiekty istniejące w przestrzeni. By wytworzyć przejście do innego wymiaru (jaki to wymiar decyduje MG), należy mieć minimum 40% szans na wykonanie wyłomu, a jeśli wyłom się pojawi, istnieje szansa, że zmieni się ona w przejście. Szansa ta wynosi 1/4 szans na wytworzenie wyrwy (jeśli więc jest 40% szans na stworzenie wyrwy, po jej stworzeniu jest już tylko 10% szans na stworzenie przejścia). Ile się utrzymują przejścia oraz wyrwy decyduje MG.
- Metal Arm:
- Spoiler:
Metal Arm - Winter dość szybko zauważył, że jego brak połowy ręki jest wielkim utrapieniem. Tak jak pozostałą posługiwał się wystarczająco dobrze, tak kiedy nie będzie w stanie nią władać, będzie miał dość spory problem w walce. Z tego też powodu, postanowił sobie załatwić jaką prostą i zastępczą, na jakiś czas. Później zdobyłby lepszą.
Metalowa ręka, która nie jest tak naprawdę niczym specjalnym. Dzięki mocy magicznej w niej płynącej, Winter po podłączeniu jej do swojego ciała jest w stanie kontrolować ją. Nie jest jakaś specjalna, poza tym. Ma wytrzymałość zwykłej stali i nie ma żadnych super bonusów, czyniących ją mega potężną. Kolorek tej kończyny to czarny.
- Gamara:
- Spoiler:
Sztylet wykonany z twardej, organicznej substancji, przypominającej kość. Ostrze ma długość 16cm i jest lekko zakrzywione jak w scimitarze. tuż nad rękojeścią, w miejscu gardy, znajduje się czerwone oko, z czarną źrenicą. Sztylet ten posiada własną osobowość i bardzo chce przejąć kontrolę nad ciałem użytkownika, a także, utrzymać je przy życiu. Im bardziej użytkownik jest zmęczony i w im cięższej znajduje się sytuacji, tym bardziej sztylet się rozrasta, pokrywając użytkownika tą samą tkanką z której jest zrobiony. Wpierw obejmując nią dłoń, potem rękę i tak dalej... im więcej ciała przejmie, tym ataki stają się szybsze i mocniejsze. Przejęcie dłoni nieznacznie zwiększy szybkość i siłę ataków (takie 30%), przejęcie całej ręki znacząco (60%), a im dalej w las, tym więcej siły uzyskuje użytkownik - większym kosztem. Im więcej ciała przejmie sztylet, w tym większy tryb Berserka wpada użytkownik, robiąc rzeczy których nie zamierzał i których normalnie by nie zrobił. Na dodatek im więcej ciała sztylet przejmie, tym więcej możliwości do ewolucji zyskuje. Jeśli uzna że większe szanse Winter ma z mieczem - zmieni się w miecz, jeśli że z korbaczem - zmieni się w korbacz. Nie zmieni się tylko w bronie dystansowe. Kiedy po walce użytkownik będzie leczony, a także odpocznie a jego umysł się uspokoi, tkanka sztyletu się cofnie, oddając zainfekowane ciało użytkownikowi. No chyba, że przejmie kontrolę nad całym ciałem.
- Pióro Raijina:
- Spoiler:
Złote pióro, wielkości człowieka. Samo w sobie wytwarza niewielkie ładunki elektryczne które, przy dłuższym kontakcie z ciałem człowieka powodują narastające odrętwienie, aż w końcu może doprowadzi kogoś do paraliżu. Jednakże! Pióro to jest najwyższej jakości składnikiem do przedmiotów magicznych. Osoby o odpowiednich umiejętnościach mogą wykorzystać pióro do stworzenia przedmiotu magicznego najwyższej jakości.
|
|