HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Ezra Al Sorna




 

Share
 

 Ezra Al Sorna

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Ezra Al Sorna


Ezra Al Sorna


Liczba postów : 662
Dołączył/a : 22/11/2015

Ezra Al Sorna Empty
PisanieTemat: Ezra Al Sorna   Ezra Al Sorna EmptyWto Paź 29 2019, 21:22




Ezra Al Sorna Kimetsu-ingen-yaiba-demon-kokushibo-med-sverdet-bakgrunns-3554x1999-42588-53
Ezra Al Sorna

Demon|~630 lat|Światło/Energia|Avatar

Imię: Ezra
Nazwisko: Al Sorna
Wiek: Około 630 lat. Przynajmniej tyle upłynęło dla niego.
Wzrost/Waga: 170/63 kg.


Wygląd:

X???, Avalon

- Obudził się?
- Jeszcze nie. Ale powinien lada moment.

Demon z mieczem przy boku oderwał wzrok od swojego rozmówcy, spoglądając na gigantyczny zbiornik demonicznej miazmy, w którym znajdował się młody mężczyzna. Mógł mieć nie więcej niż 25-26 lat. Atletyczna budowa ciała, z wyraźnie zaznaczonymi mięśniami, nie był też zbyt wysoki. Długie, sięgające pasa włosy, falowały lekko dookoła jego twarzy. Całość miała raczej ciemny, czarny wręcz odcień. Jedynie końcówki jego włosów zabarwione były na czerwono - efekt eksperymentowania z demoniczną energią.
- Hm. Wygląda na to , że się udało. - rzucił na głos szermierz. - Chociaż spodziewałem się większych zmian w jego wyglądzie. W końcu mało który śmiertelnik zostaje prawdziwym demonem.
- Daj mu jeszcze czas, musi rozbudzić swoje nowe moce. Nie spodziewałeś się chyba, że będzie wyglądał jak pomniejsze zdeformowane demony? W końcu to sługa Księcia Mefista.

Mimo tych słów, dało się jednak zauważyć pewne dziwne elementy, zdradzające że ma się do czynienia z kimś, kto nie jest dłużej człowiekiem. Przykładowo skóra była wręcz nienaturalnie blada, zaś gdzieniegdzie spod niej wyglądały drobne, czarne żyłki.

“Nowy” demon otworzył oczy. Miał bladozielone tęczówki, których odcień wpadał lekko w tony szarości. Jego twarz "zdobiła" teraz blizna o dziwnych kształtach - a może to raczej znamię, albo tatuaż? - zakrywającą kawałek czoła nad i skroni nad lewym okiem oraz pół prawego policzka i część obojczyka. Nagle kolor jego oczu się zmienił. Tęczówki przybrały bursztynową barwę, a białka oczu nabiegły krwią, barwiąc się szkarłatem. Na jego policzkach i czole pojawiły się cztery podłużne szczeliny, które rozwarły się gwałtownie, ukazując dodatkowe dwie pary oczu.
- Witaj, Ezro. - Azeroth uśmiechnął się lekko, skłaniając lekko przed Heroldem. - Gratuluję ci dołączenia w poczet naszej rasy. Nie mamy jednak czasu na świętowanie. Wygląda na to, że Książęta i twój świat mają pewien...problem.

Magiczne Piętno: -

Charakter:

Pomimo tego, że Ezra odrzucił swoje człowieczeństwo oraz długiego pobytu w więziennym świecie demonów, jego charakter nie uległ szczególnie drastycznym zmianom. Stwierdzenie, że nie zmienił się w ogóle, byłoby jednak kłamstwem. W dalszym ciągu posługuje się swoistym kodeksem moralnym: walcząc ze znacznie słabszymi od siebie, najpierw postara się dać im szansę do wycofania się. Jeśli jednak przeciwnik nie skorzysta z okazji, Al Sorna nie zawaha się przed zaatakowaniem go z pełną siłą. Nie lubi niepotrzebnego okrucieństwa i przemocy, o ile nie mają posłużyć jakimś wyższym celom. Pomimo swojej siły, wieku i doświadczenia bitewnego, wydaje się być skromny, wręcz pokorny względem słabszych istot. Jest w stanie przyznać się do błędów oraz przyznać wprost, że ktoś inny miał rację. Al Sorna nadal czuje się odpowiedzialny za losy członków swojej gildii oraz dręczy go podświadome poczcie winy, że zostali oni bez przywódcy po tym, jak magia zmieniła oblicze świata. Wszelkie obrazy skierowane w stronę jego dawnych podwładnych spotkają się z jego gwałtowną reakcją.

Pomimo swojego zewnętrznego opanowania i spokoju, w jego wnętrzu cały czas szaleje istne inferno nieopanowanej furii. Wciąż odczuwa gniew i nienawiść względem Pergrande, chociaż samo państwo już dawno przestało istnieć. To samo można powiedzieć o Minstrelczykach, odpowiedzialnych za śmierć jego demonicznej partnerki, Depore.

W codziennych relacjach jest raczej wycofany i rzadko okazuje jakiekolwiek emocje. Wydaje się być czasami wręcz oschły, nawet dla bliskich mu osób. Jest do bólu szczery, jego słowa mogą być szorstkie, zwłaszcza kiedy upomina i gani kogoś na kim mu zależy. Jeśli już komuś grozi, to jest przy tym poważny i jest w stanie spełnić swoje obietnice. Podczas walki często przejmuje inicjatywę i żąda bezwzględnego posłuszeństwa. Lubi walczyć, jednak zdaje sobie sprawę, że niezależnie od tego kto jest jego przeciwnikiem, zawsze istnieje szansa na to, iż może zginąć w pojedynku. Dlatego też nie lekceważy nawet słabszych od siebie.

Ezra posiada jednak też łagodniejsze oblicze. Pomimo swojego szorstkiego obycia, posiada garstkę osób na których mu zależy i bez wahania stanie w ich obronie. Do ich grona należy zaliczyć z pewnością jego dawną miłość, Nanayę, ale też wszystkich podległych mu członków GH. Szermierz bardzo poważnie traktuje też swoje obietnice i jeśli już coś powie, to dotrzyma danego słowa. Jak zostało już wcześniej wspomniane, nie lubi niepotrzebnej przemocy, chociaż zdaje sobie sprawę z tego, że jest ona pożytecznym narzędziem. Jego przeszłość odcisnęła na nim wyraźne piętno. Wielokrotnie tracił bliskie mu osoby: najpierw przybranych rodziców, potem narzeczoną, następnie swoją demoniczną partnerkę, a potem Nanayę, z którą rozstał się po dość długiej i burzliwej relacji. Tym większą wagę przykłada do relacji na których mu zależy, pomimo tego, że ciężko się do niego zbliżyć.

Aktualnie osobą na której mu najbardziej zależy jest Hyouka, jego towarzyszka, która jest w stanie przybrać formę miecza. Można powiedzieć, że jest w stosunku do niej chorobliwie wręcz zazdrosny i protekcjonalny. Dziewczyna z kolei jest bezwzględnie lojalna względem Al Sorny, z którą łączy ją więź silniejsza niż przyjaźń czy miłość. Podziela też jego zapał do walki. Wspólnie spędzone wieki sprawiły, że para rozumie się właściwie bez słów. Jeśli ktoś spróbuje skrzywdzić Hyoukę, Ezra zetrze go z powierzchni ziemi, nie licząc się z konsekwencjami, niezależnie od tego, czy będzie to prosty chłop, król czy też sam Książę Demonów.

Historia:

Ezra zsunął kaptur podróżnego płaszcza, zaciągając się głęboko zimnym, górskim powietrzem. Spojrzał w dół, w kierunku wioski, która znajdowała się poniżej przełęczy, którą podróżował. Drobne igiełki chłodu podrażniły jego płuca, ale nie przejmował się tym.


Umiejętności Fabularne:

  • Znajomość języka Demonów w mowie i piśmie.
  • Znajomość wszelkiego rodzaju mieczy oraz jakości metalu z jakiego została wykonana dana broń.
  • Czytanie i pisanie, a jakże!
  • Szeroko pojęta taktyka i strategia wojskowa.
  • Swego czasu dość namiętnie oddawał się szkicowaniu, przez co udało mu się nauczyć całkiem dobrze rysować.
  • Liczenie - kto by się tego spodziewał?
  • Survival. Szałasy, ogniska, te sprawy.
  • Szermierka. Piekielnie dobra szermierka.
  • W sumie przez wzgląd na swój wiek i czas jaki miał na naukę, dogada się też z większością istot demonicznych, humanoidalnych bądź też nie. Rozpoznaje też kiedy ma do czynienia z jedną z takich istot.


Ekwipunek:

Nazwa:
Maska Hevnoraaka
Opis: Maska szaleństwa, jedna z trzynastu masek demonicznych książąt. Aktualnie stała się częścią samego Ezry, "wtapiając się" w jego twarz i przybierając kształt charakterystycznej blizny/tatuażu.
Moc: W zależności od ilości energii magicznej, maska generuje następujące efekty:

0 Many/tura - osoba (jedna na post), w którą wpatruje się właściciel maski odczuwa niepokój.
10 Many/tura - osoba (jedna na post), w którą wpatruje się właściciel maski odczuwa lęk.
20 Many/tura - osoba (jedna na post), w którą wpatruje się właściciel maski odczuwa lęk, a osoby w promieniu pięciu metrów od właściciela zaczynają odczuwać niepokój.
30 Many/tura -  jedna osoba odczuwa strach a osoby w promieniu lęk. Efekt strachu jest na tyle silny, że nawet postacie z dawną rangą S zawahają się przed zaatakowaniem Ezry pomimo korzystnej dla nich sytuacji.

Nazwa: Shinsei meiyo no senshi (Prawdziwa Droga Wojownika; a.k.a. Hyouka).
Opis: Przekuta w miecz córka Isamu, Hyouka. Pomimo burzliwej przeszłości i oddzielenia od Ezry podczas wydarzeń na Marnad, postanowiła już na zawsze pozostać przy jego boku oraz go wspierać swoją mocą.

Z wyglądu jest to 60 cm jednoręczny miecz o białym ostrzu. Broń jest najwyższej jakości, bardzo wytrzymała jednak nadal może zostać uszkodzona. Jedyną osobą która może z niej korzystać jest Al Sorna. Gdy jakaś obca osoba będzie próbowała go zabrać, zostanie objęta Klątwą. Pozostaje świadoma nawet w formie miecza. Kiedy jest trzymana w dłoni, można usłyszeć telepatycznie jej głos. Jest w pełni oddana i wierna wobec Ezry. Łączy ich szczególna więź.

Moc:

Klątwa - osoba nią objęta czuje ogromny dyskomfort oraz podświadomie ma wrażenie, że jest obserwowana. Każdy, kto spojrzy się na przeklętą osobę przestaje nad sobą panować i pragnie zabić tą osobę. (można się opanować, jeśli patrzący posiada znaczną siłę lub jest w jakiś sposób związany silnymi pozytywnymi uczuciami z osobą trzymającą broń, ale nawet wtedy jest to bardzo trudne). Ci którzy stracili nad sobą kontrolę przestają czuć strach na czas trwania tego efektu. Jeśli klątwa zniknie, znika także szał osób postronnych.

Shinsei posiada 4 unikalne formy, które może osiągnąć po spełnieniu odpowiednich warunków:

Rzeź:
Aktywacja: Skąpanie Shinsei we krwi zabitego przeciwnika / wysmarowanie całego ostrza miecza krwią.

Ostrze zmienia swój kolor na czerwony, staje się znacznie szersze i dwukrotnie zwiększa swoją długość. Ostra powierzchnia miecza staje się ząbkowana i przestaje być zdatna do zadawania pchnięć dodatkowo w tej formie miecz staje się nieco mniej poręczny do funkcjonowania w jednej ręce.

Zadawanie ran za pomocą Shinsei powoduje znacznie większe krwawienie niż normalnie oraz utrudnia efekty leczące o 20%. Broń zdaje się z dużą łatwością rąbać i rwać wszelkie nie-magiczne zbroje, praktycznie je ignorując. Zabicie kogoś zwiększa też zadawane obrażenia o 10% na czas trwania tej formy i się kumuluje. Nie zabicie nikogo w ciągu 6 tur powoduje powrót do pierwotnej formy.

Honor:
Aktywacja: Wyzwanie Ezry na pojedynek / Ezra wyzywa na pojedynek przeciwnika.

Ostrze zmienia swój kolor na złoty, a rękojeść rozszerza się lepiej osłaniając dłoń. Użytkownika zaczyna otaczać złota, ledwo widoczna aura.

Zarówno Ezra, jak i jego przeciwnik zostają przeniesieni na “arenę”, znajdującą się w innym wymiarze. Jest to kawałek płaskiego, pozbawionego flory i fauny terenu. Każda ze stron może zabrać ze sobą "Świadków" pojedynku, którzy nie mogą jednak dołączyć w żaden sposób do walki. “Sędzią” jest w tym przypadku sama Hyouka, która materializuje się na arenie, nadzorując pojedynek i karząc wszelkie oszustwa. Każda przysięga i obietnica złożona na arenie obciążona jest kontraktem, którego złamanie oznacza śmierć wiarołomnej strony. Złożenie przysięgi jest jednak dobrowolne i nie można w żaden sposób zmusić do tego drugiej strony.

Pojedynek kończy się gdy któraś ze stron się podda, umrze, straci w pełni świadomość, ucieknie lub Ezra przerwie pojedynek. Istnieje szansa “roztrzaskania” wymiaru od środka, wymaga to jednak użycia znacznej siły. Skończony pojedynek oznacza powrót do podstawowej formy.

Odkupienie:
Aktywacja: Zranienie przeciwnika.

Ostrze spowija się łagodną, zielonkawą aurą.

Poświęcając 5 MM Ezra jest w stanie wyleczyć dowolną ranę zadaną swoim mieczem. Nie jest jednak w stanie wskrzeszać w ten sposób martwych, ani przywracać odciętych kończyn.  

Człowieczeństwo:
Aktywacja: Dowolny moment.

Hyouka powraca do swojej ludzkiej formy. Nie musi jednak jeść ani spać, męczy się też w znacznie wolniejszym tempie niż zwykli ludzie. W tej formie może pozostać na dowolny okres czasu, sprawia to jednak, że Ezra nie może skorzystać z żadnej wcześniejszej formy.

Dziewczyna podczas trwania przemiany uzbrojona jest w ten sam miecz, którym włada Ezra w jego podstawowej formie i nie może aktywować pozostałych form. Jej umiejętności zostają też znacząco zredukowane, pomimo tego, że wcześniej posiadała siłę godną córki samego Isamu. Aktualnie jej możliwości w walce nie przekraczają tych, którymi może dysponować wybitnie wyszkolony szermierz. Także jej sprawność fizyczna nie przekracza tej, którą dysponują zwykli śmiertelnicy.

Tylko jedna forma może być aktywna w tym samym czasie.

Aspekt: Światło / Energia.
Specjalny aspekt: Ostrza.
Talent: Avatar.
Ilość many: 100.

Zaklęcia/Moce/etc.:

Demon:
Poprzez konsumpcję krwi Mefista, siła, szybkość i wytrzymałość Ezry - w porównaniu  do wytrenowanego wojownika - wzrosła o 50%.  Dodatkowo posiada przyspieszone zdolności regeneracyjne (1 dzień krócej w szpitalu).

Wszystkie efekty dotyczące demonów dotyczą też Ezry.

Herold:
Prawdziwy tytuł, a wraz z nim moc. Tak jak reszta Książąt nadając tę godność, tak i Ezra wraz z nią zyskał swoisty immunitet wśród demonów. Ponadto jest w stanie w ograniczonym stopniu używać zdolności swojego suwerena. W tym przypadku pokazanie nowego, "Prawdziwego" oblicza dzierżonej przez maga broni.

Oznacza to, że może on raz na misję/walkę/event na okres 3 postów wzmocnić swoje ostrze jednym z żywiołów, a wraz nadaniem danego żywiołu - także i ich efektów. Żywioły można zmieniać raz na post. Dostępne żywioły:

Ogień - broń lub pociski z niej wystrzelone zaczynają osiągać wysoką temperaturę, przez co zadane przy ich pomocy obrażenia są dodatkowo wzmacnianie obrażeniami od ognia. Dłuższy kontakt może powodować poważniejsze oparzenia, a nawet podpalenia.

Powietrze
- broń (lub pociski) są zwyczajnie ostrzejsze, bardziej przebijające. Nie potrzeba aż tyle siły by ostrze (pocisk wystrzelony z broni) wszedł głębiej w ciało, uszkodził pancerz lub cudzą broń.

Elektryczność - broń lub pociski zostają dodatkowo naładowane energią elektryczną. Powoduje to, że choć sam prąd nie zadaje obrażeń, tak pojawiają się odrętwienia trafionej części ciała. Dłuższy kontakt może spowodować niedowład bądź nawet paraliż.

Lód - broń lub pociski z niej wystrzelone zaczynają osiągać niską temperaturę, przez co zadane przy ich pomocy obrażenia są dodatkowo wzmacniane obrażeniami od lodu. Dłuższy kontakt może powodować poważniejsze odmrożenia, a nawet zamarznięcie części ciała lub trafionego obiektu.


Ostatnio zmieniony przez Ezra Al Sorna dnia Pon Kwi 06 2020, 23:08, w całości zmieniany 23 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3310-konto-ezry https://ftpm.forumpolish.com/t3264-ezra-al-sorna
Ezra Al Sorna


Ezra Al Sorna


Liczba postów : 662
Dołączył/a : 22/11/2015

Ezra Al Sorna Empty
PisanieTemat: Re: Ezra Al Sorna   Ezra Al Sorna EmptyWto Paź 29 2019, 21:32

Rzut na Talent:
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3310-konto-ezry https://ftpm.forumpolish.com/t3264-ezra-al-sorna
Kot od Kostek


Kot od Kostek


Liczba postów : 1148
Dołączył/a : 10/08/2012

Ezra Al Sorna Empty
PisanieTemat: Re: Ezra Al Sorna   Ezra Al Sorna EmptyWto Paź 29 2019, 21:32

The member 'Ezra Al Sorna' has done the following action : Rzut kością


'Talenty' : 3
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Ezra Al Sorna Empty
PisanieTemat: Re: Ezra Al Sorna   Ezra Al Sorna Empty

Powrót do góry Go down
 
Ezra Al Sorna
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Ezra Al Sorna
» Egzamin na maga s - Ezra Al Sorna.
» Ash Ezra - budowa.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.