facebook
menu
Regulamin Poradnik dla nowych Magia Umiejętności Wizerunki Władza Spis przedmiotów Misje Wzór Karty Postaci Wymiana
mapa
HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
menu
  1. Ejji
    - Potomek Pudziana
  2. AIDS
    - Najdziwniejsza Magia
  3. King Asthor (Puszek)
    - Najciekawsza Magia
  4. Torashiro
    - Najbardziej Omnipotencjalna Magia
  5. Narisa
    - Najlepszy support
  6. Vit Ferlicz
    - Najlepszy tank
  7. Torashiro
    - Najlepszy caster
  8. Ejji i Will; Cassandra i Kei; Never i Grey
    - Najciekawsza relacja
  9. Kannibal (Melody); Internet Explorer (Sora)
    - Najciekawsze Sacred Relict
  10. Torashiro
    - Najlepszy MG
  11. Ryukehoshi
    - Mister Forum
  12. Mor
    - Miss Forum
  13. King Asthor (Puszek)
    - Powieściopisarz
  14. Strzała, Atatai, Weronika, Eustachy Motyka, Deme, Rin, Friederica
    - Najfajniejszy NPC
  15. Arata Tsuchimikado
    - Znienawidzony NPC
  16. Ejji
    - Najfajniejsza Postać Męska
  17. Cassandra, Corinne, Mor
    - Najfajniejsza Postać Żeńska
  18. Pyza
    - Wilk w Owczej Skórze
  19. Mor
    - Najbardziej wpływowa postać
  20. Finny
    - Najbardziej odpowiedzialna postać
  21. Ryukehoshi
    - Forumowy Wygryw
  22. King Asthor (Puszek), Ezra al Sorna
    - Forumowy Przegryw
  23. Ejji
    - Niszczyciel Czerepów
  24. Pyza
    - Najoryginalniejsza Postać
  25. Jo
    - Najlepszy Summoner
  26. Frederica, Samael, Mor
    - Posiadacz najsilniejszych przyjaciół
Velithil - Gotowa KP




 

Share | 
 

 Velithil - Gotowa KP

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Mag klasy 0



Staż w gildii : brak
Liczba postów : 2
Dołączył/a : 05/06/2018

PisanieTemat: Velithil - Gotowa KP   Wto Cze 05 2018, 23:21

Imię: Velithil
Pseudonim: brak
Nazwisko: brak
Płeć: mężczyzna
Waga: 64 kg
Wzrost: 172 cm
Wiek: 49, wygląda na ok. 25
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: prawa pierś
Klasa Maga: 0

Wygląd: Velithil jest średniej wielkości mężczyzną słusznej postury o nienagannej fryzurze pełnej bujnych białych włosów, która kontrastuje z jego niemalże lazurowymi oczami. Ubrany jest najczęściej w czarny płaszcz podróżny, w którego wielu kieszeniach ma poukrywane małe, idealnie wyważone sztylety. Pod wierzchnim nakryciem nosi najczęściej lekki, nie krępujący ruchów strój bitewny, przy którego opasaniu znajduje się pochwa na jego krótki miecz, którego specyfika budowy pozwala rozłożyć go na dwa równomierne ostrza. Większość czasu Velithil spędza jednak całkowicie zakryty płaszczem dodatkowo nosząc ciemnoszarą chustę odsłaniającą jedynie jego oczy. Przyzwyczajony jest już do tego, że jego wygląd tak podobny do zbira odstrasza mieszkańców miast gdy przechodzi obok.

Charakter: O charakterze Velithila tak naprawdę niewiele wiadomo. Jest bardzo cichą postacią, a raczej takie wrażenie sprawia. Nigdy sam nie zaczyna rozmowy przez co większość ma go za samotnika. Zaczepiony jest jednak zdolny do długiej i ciekawej rozmowy. Gorzej jednak z jego zdrowiem psychicznym, które jest odbiciem ciężkiej i niepewnej przeszłości. Zdarza mu się rozmawiać samemu ze sobą, co sprawia, że w gildii uchodzi raczej za dziwaka. Charakter Vela jest zatem niezaprzeczalnie związany z jego psychiką, która jest bardzo zmienna. Aczkolwiek od dłuższego czasu za pomocą częstych medytacji nie ma większych problemów z zachowaniem się jak na pospolitego maga przystało.

Historia: Gdy Vel sięga głęboko myślami w przeszłość gdy miał najwyżej cztery lata widzi jedynie niewielką górską wioskę, następnie ciemną ścieżkę w lesie, która miała prowadzić do domu. Ostatnie co pamięta z tego okresu to blask księżyca rzucany na samotnie stojące drzewo w lesie poznaczone dziwnymi rysunkami. Tutaj pamięć się kończy...

... a zaczyna w momencie gdy jako osiemnastoletni mężczyzna walczy o życie w morskich głębinach. Cudem udaje mu się dopłynąć do brzegu, gdzie po kilku dniach wracania do życia stara się pozbierać wspomnienia oraz odnaleźć się w swoim, ale jakby nowym ciele dorosłego człowieka. Odnajduje także niezwykłe umiejętności magiczne związane z mgłą, dającą wrażenie pochodzenia z księżyca. Używanie tych zdolności wiązało się jednak ze słyszeniem cichego szeptu z tyłu głowy, co sprawiło, że korzystanie z nich Velithil ograniczył do minimum. Starając się odnaleźć w nowym świecie dostał się w ręce mrocznej gildii Poisoned Daggers, gdzie wypełniał tak jak inni brudną robotę kradzieży i skrytobójstwa. Był to okres kiedy jego zamglony umysł wciąż poszukiwał odpowiedzi na pytanie: "Co się działo przez te kilkanaście lat?". Wiedział, że odpowiedź uzyska od głosu w głowie, który pojawiał się podczas używania zaklęć. Kilkukrotnie próbował z nim rozmawiać jednakże głębszy "dialog" sprawiał, że Vel zatracał zmysły. Szybko zrezygnował z tych prób, bowiem każda kończyła się kilkudniową luką w pamięci. Któregoś razu znajdując się w budynku gildii wyszedł na podwórzec i usiadł wpatrując się w księżyc. Zew płynący z nieba był zbyt silny i wtedy właśnie po raz ostatni dokonał próby dialogu z "głosem".

- Kim jesteś? - rozpoczął nieśmiało, ale usłyszał jedynie szum. Wyciągnął więc dłonie przed siebie i rozpoczął formowanie delikatnej mgły. Wtedy właśnie usłyszał odbijające się z tyłu głowy jak echo pytanie.
"Kim jesteś?" - zrezygnowany chciał już zakończyć medytacje, w tym jednak właśnie momencie poczuł ból skroniowy oraz chłód ogarniający jego ciało, usłyszał jeszcze jedynie: "Niedługo powrócę"... nim stracił kontakt z rzeczywistością...

... obudził się nad ranem skąpany we krwi, we krwi członków gildii przebywających właśnie w budynku gildii. Velithil natychmiast uciekł, zanim ktokolwiek mógł wrócić i posądzić go o ten czyn.

Velithil postanowił skończyć z dotychczasową naturą. Nie był dumny ze swoich czynów, a do tego miał wrażenie jakby one karmiły jego drugą osobowość. Dzięki medytacjom w południowym słońcu udało mu się zapanować po części nad znajdującym się w "głosem". Znalazł sobie także miejsce w gildii Fairy Tail, gdzie zapragnął rozpocząć nowe życie.

Umiejętności fabularne:
- Walka dwoma ostrzami
- Przetrwanie w dziczy

Umiejętności:
- Skrytobójstwo [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
- Bezszelestny [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
- Mistrz trucizn [You must be registered and logged in to see this link.]
- Szermierz [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]

Ekwipunek:
3 x bomby wytwarzające biały dym na obszarze 6x6 metrów
Sztylety: 6 x kunai
Miecz: Shuangjian
Trucizny (liczone w fiolkach, jedna fiolka jedno użycie):
- 1x Zabójcza trucizna (Trucizna, która dzięki mgle wchłaniana jest przez pory skórne wroga. W ciągu 2 minut sprawia problemy z oddychaniem, w ciągu 4 minut osłabia używanie magii, w ciągu 6 minut jeżeli nie otrzyma się antidotum zatrzymuje pracę serca. Im większy wróg tym dłużej działają poszczególne etapy zatrucia. Jej działanie jest osłabione także im większy jest obszar mgły, w której rozprowadzona jest trucizna. Wszelkie niuanse pozostawiam MG.)
- 1x Spowalniająca trucizna (Ta trucizna sprawia, że mgła staje się w konsystencji smołą co zmniejsza prędkość wroga)
- 3x Pieprzna trucizna (Ta trucizna w kontakcie z oczami sprawia, że te łzawią utrudniając patrzenie)


Rodzaj Magii: Księżycowa Mgła - zależna jest od światła księżyca.

Pasywne Właściwości Magii
Mag potrafi tworzyć mgłę, którą może formować w najbliższej przestrzeni. Jest ona silniejsza nocą oraz tym bardziej przy pełni księżyca.

(To jedyne ZNANE zdolności tej magii, albowiem postać ma być nieoczywista, często nie znając swoich ograniczeń oraz prawdziwych umiejętności. W swojej historii jest na etapie poznawania siebie oraz aspektów posiadanej magii. Stąd oddanie tyle wolności w kreacji postaci prowadzącego MG. Osobiście mam kilka pomysłów co do rozwoju historii, magii oraz tego co działo się przez te kilkadziesiąt lat, ale chciałbym żeby to MG miał zabawę, a z trudności, które mogą z tego wyniknąć właśnie chcę czerpać fabularną zabawę. Dodatkowo zaklęć jest mało, a ich działanie można rozróżnić na: tworzenie mgły i interakcję z nią. Poszukiwanie nowych rozwiązań oraz użyć ma być częścią zabawy.)

Zaklęcia:
Nazwa: We mgle
Klasa: B
Działanie: Mag potrafi dowolnie zamienić swoje ciało w mgłę. Tyczy się to także ubrania i posiadanego ekwipunku. W momencie gdy obszar jest już pokryty mgłą może dowolnie materializować się w jej przestrzeni. Słabościami tej techniki są momenty, w których mag wykonuje gwałtowne ruchy używając ekwipunku lub wyprowadzając atak. Trwa dopóki obszar jest pokryty mgłą. Będąc we mgle jest niematerialny do momentu kiedy wejdzie w interakcję z materialną postacią.
Znajdując się także we mgle jest narażony na podszepty z tyłu głowy.

Nazwa: Mgiełka
Klasa: D
Działanie: Zaklęcie to pozwala tworzyć magiczną mgłę, która pokrywa obszar. Im większy jest obszar oraz gęstość mgły tym zaklęcie kosztuje więcej magicznej mocy.

Nazwa: Morowe powietrze
Klasa: D
Działanie: W celu wykonania tego zaklęcia mag łączy swoją mgłę ze spreparowanymi truciznami. Tworząc mgłę jedną ręką, drugą dodaje do jej struktury truciznę. Jedna fiolka trucizny w optymalnym stopniu zatruwa 5x5 metrów, ze słabnącym wraz z czasem działaniem.






Ostatnio zmieniony przez Velithil dnia Sob Lip 07 2018, 15:16, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Amney G.
Wiek : 15 lat
Wzrost/waga : 164.2 cm 56.6 kg
Rodzaj magii : -
Staż w gildii : -
Liczba postów : 496
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

PisanieTemat: Re: Velithil - Gotowa KP   Sob Cze 09 2018, 15:39

WIP

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]  |  [You must be registered and logged in to see this link.]
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3461-amneyowe-cos http://ftpm.forumpolish.com/t3457-amney-do-oceny http://ftpm.forumpolish.com/t4116-amney

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Amney G.
Wiek : 15 lat
Wzrost/waga : 164.2 cm 56.6 kg
Rodzaj magii : -
Staż w gildii : -
Liczba postów : 496
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

PisanieTemat: Re: Velithil - Gotowa KP   Sob Cze 09 2018, 20:11

1. Sprecyzuj wiek, ale to na ile wygląda możesz sobie zostawić.
2. Jesteś pewien tej luki w historii? Gm'owie będą mogli to wykorzystać, podobnie jak ty.
3. Podaj dokładną ilość sztyletów, ewentualny ich wygląd. Wtedy oszacuję Ci ile będą kosztować.
4. Yyy, no ten, tego... 4.200 klejnotów powinno być git gut za shuangjian.
5. Wszystkie te trucizny musisz opisać jakie masz. Wtedy zostaną wycenione.

Magia:
1. Opis do poprawy. Za mało szczegółów
2. Do PWM musisz dodać więcej szczegółów, poza tym na poziomie pwm tej mgły niewiele wygenerujesz. Przypominam również, że możesz mieć znacznie więcej pasywek. Może warto byłoby tutaj wspomnieć coś o tym księżycu?
3. Zaklęcia:
- we mgle - czyli tylko twoje ciało/jego część staje się niematerialne (zmienia się we mgłę) a eq, ubrania itd. już nie? Jeżeli tak, to ok. Nie rozumiem za to za bardzo drugiej części opisu zaklęcia - wynika z niego jakbyś był we mgle a nie ze mgły w trakcie jego trwania. Jak mam to rozumieć? Proszę mi wytłumaczyć albo poprawić opis zaklęcia. Tak samo dopisz jak długo powinno według ciebie trwać, wtedy zobaczymy czy jest zbalansowane.
- mgiełka - mgła mgle nierówna, a twoja jest jeszcze do tego magiczna... dopisz jaki obszar jesteś w nią stanie pokryć, ile razy możesz użyć na post.
- znikąd - wiadomo, nie jest to teleportacji jeżeli z mgły A chciałbyś przenieść się do mgły B. Chyba, że jest pomiędzy nimi jakieś połączenie, to wtedy tak. Ustal jeszcze zasięg tego zaklęcia, potem pomyślimy nad cd.
- morowe powietrze - hmm... na pewno będzie wymagane jakieś minimum tej trucizny abyś nie zatruwał pół miasta z jednej kropelki -> podaj swoją propozycję. Ładowanie zaklęcia zajmowałoby by post za jedną jednostkę minimalnej ilości trucizny (wiadomo, im więcej użyjesz tym bardziej trująca będzie mgłą albo będzie mogła objąć większy zasięg). Co do drugiej części zaklęcia wpierw trzeba określić jaki obszar będzie pokrywał a potem bd można pomyśleć o zwiększaniu jego zasięgu ;)

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]  |  [You must be registered and logged in to see this link.]
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3461-amneyowe-cos http://ftpm.forumpolish.com/t3457-amney-do-oceny http://ftpm.forumpolish.com/t4116-amney

Mag klasy 0



Staż w gildii : brak
Liczba postów : 2
Dołączył/a : 05/06/2018

PisanieTemat: Re: Velithil - Gotowa KP   Nie Lip 08 2018, 00:36

Poprawione
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Amney G.
Wiek : 15 lat
Wzrost/waga : 164.2 cm 56.6 kg
Rodzaj magii : -
Staż w gildii : -
Liczba postów : 496
Dołączył/a : 24/08/2016
Skąd : Spod harnasiowego tronu

PisanieTemat: Re: Velithil - Gotowa KP   Wto Lip 10 2018, 21:11

1. Ekwipunek:
- bomby dymne - 3k od sztuki
- kunaie - cena jest w spisie przedmiotów, ale i tak napiszę. 400 od sztuki,
- zabójcza trucizna - oj drogo, drogo. Może zabić nawet w trakcie jednego posta. Pan z magicznego sklepu wycenia ją na 80 tysięcy klejnotów , minimum,
- spowalniająca - na truciznę to nie wygląda, raczej jakiś specyfik. W zależności od obszaru jaki pokryje, jest mniej lub bardziej skuteczny. 6k powinno być ok,
- pieprzna trutka - po 1k od sztuki.

2. Magia:
Opis magii - okej, skoro tak chcesz, to czemu nie. Zawsze będzie ciekawiej w przyszłości ;)
Pwm - pamiętaj również, że to pasywna właściwość magii, także nie będzie jakiegoś porywu.

Zaklęcia:
We mgle - propozycja co do czasu trwania: jest w teorii nieokreślony i pozwoliłbym Ci tak trwać ALE kosztem tego, że potem masz taki sam czas odnowienia zaklęcia. Druga propozycja to tak ze dwa posty przy poście odnowy, albo 3 posty przy 2 odnowy.
Co natomiast do dematerializacji, ciało ok, ubrania ok, lecz rzeczy pokroju toporków i większych to nie. Maksymalnie coś rozmiarów typowej książki/szklanej kuli. No i jeszcze jedna rzecz - powrót do stałej formy zajmuje moment.

mgiełka - ale nadal nie podałeś wymiarów obszarowych, tak samo ile może utrzymywać się.

morowe powietrze - ok

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]  |  [You must be registered and logged in to see this link.]
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3461-amneyowe-cos http://ftpm.forumpolish.com/t3457-amney-do-oceny http://ftpm.forumpolish.com/t4116-amney
Sponsored content





PisanieTemat: Re: Velithil - Gotowa KP   

Powrót do góry Go down
 
Velithil - Gotowa KP
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Prolog
 :: Kartoteka
-




Wymiana!
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Start
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.