HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Belly




 

Share
 

 Belly

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Belly


Belly


Liczba postów : 23
Dołączył/a : 04/12/2017

Belly Empty
PisanieTemat: Belly   Belly EmptyWto Gru 05 2017, 18:59


Imię: Belly
Nazwisko: Air
Płeć: kobieta
Wzrost: 169 cm
Waga: 54 kg
Wiek: 19 lat
Gildia: Mermaid Crest
Miejsce umieszczenia znaku gildii: lewa pierś
Klasa Maga: 0


Wygląd:
Szczupła dziewczyna o lekkim wcięciu w tali na kształt talii osy. Nie jest ono aczkolwiek rzucające się w oczy. Nie posiada zbytnio rozwiniętych kobiecych walorów. No, może długie nogi są wyjątkiem od tej zasady. Ładne, zgrabne z białymi rajstopami zakończonymi koronką. Jest blondynką o długich jasnych, a mimo to mocnej barwie, włosach zazwyczaj splecionych w dwa kucyki sięgające aż poniżej pasa. Przy głowie są związane czarną kokardą o białej koronce na końcach, a do tego dochodzi jeszcze grzywka zasłaniająca większość czoła i policzki. Twarz ma przeciętną, niczym się wyróżniającą. Proste rysy, brak piegów bądź pieprzyków i zielone puste oczy...
Cały jej ubiór jest zbliżony do pokojówek, toteż króluje w nim czerń, koronka i białe dodatki. Mimo tego wiele na siebie nie zakłada. Tylko jednoczęściowa spódniczka na ramiączkach, czarna oczywiście, zwieńczona białą koronką na dole, wcześniej wspomniane rajstopy i buty na jedną klamrę, które wypolerowane aż błyszczą swoją czernią.

Charakter:
Belly nigdy nie lubiła jak wszystko kręci się wokół niej. Zawsze preferowała ciche miejsca, z dala od tłoku ale nie całkowicie opustoszałe. Lubi być pomiędzy ludźmi i patrzeć razem z nimi niczym stado. Wtedy też ktoś z reguły podejmuje za nią też decyzje, bo sama nie wie czy aby dobrze postąpiła jakby coś zrobiła. Nawet nie chce się przeciwstawiać w wielu sytuacjach jeżeli ma jasno wskazany cel. Jest cichą osóbką, wręcz uroczą z tego powodu, ale drzemie w niej demon. A dokładniej pół. A jeszcze dokładniej pół sukkuba. Nie zmieniło to jej charakteru a tylko go urozmaiciło. Znacznie bardziej pociągają ją młodzi chłopcy, ci spokojni jak i pełni wigoru. Jak kogoś sobie upatrzy staje się jego cichą wielbicielką, potrafiąc śledzić go jak jakiś psychopata. A to tylko niewinna dziewczyna... wcale nie ma złych zamiarów... Poza tym lubi igraszki na podłożu miłosnym jak i docinki tego typu i to głównie wokół tego krążą jej wypowiedzi. Często zapada w różnego rodzaju transy jeżeli skupi się na czymś zbyt mocno oraz miewa "wyłączanie" w niektórych momentach, nie pamiętając co się działo chwilę wcześniej albo o czym jest mowa. Tak jakby przysypiała ale tego nie widać.

Historia:
Ano jakaś historia życia dziewczyny super nie jest. Wręcz przeciętna do pewnego momentu. Nim jednak do tego dojdziemy, warto wspomnieć o wcześniejszych wydarzeniach.
A więc! Urodziła się w Akane, żyła tam i dorastała obserwując jak wszystko powoli przemija. Była wychowywana przez dziadków, bo jej rodzice kiedyś wypłynęli w morze i nie wrócili od tamtej pory. Niemal wszyscy uważają, że ich niewielki statek został zatopiony podczas sztormu wraz z kilkoma innymi marynarzami. Oczywiście przeżywała to bardzo, że minęło tyle dni a oni nie wrócili. W końcu była wtedy dzieckiem i taka reakcja była oczywista. Aby w końcu przestała się tym przejmować i nie popadła w większą depresję, babcia nauczyła ją szyć. Wpierw proste rzeczy, następnie coraz bardziej złożonych aż w końcu sama zaczęła robić sobie lalki i ubrania dla nich. Czasem tylko brakowało materiału... To, że posiadała talent magiczny było raczej oczywiste. W końcu każdy w jej rodzinie coś tam z magii umiał, więc czemu ona miałaby nie umieć? Nie mogła jednak zdecydować się jaką magią powinna władać i czy na pewno chciałaby. I tak oto w wieku 17 lat dowiedziała się o voodoo. Przestudiowała samodzielne kilka książek na ten temat, poeksperymentowała nieco na laleczkach i uczniach z klasy nim przystąpiła do ostatecznego kroku - przyzwania duchów swoich rodziców. Jeżeli rytuał udałby się, oznaczałoby to, że są oni martwi. A jak nie - to pewnie coś ona źle zrobiła albo faktycznie oni żyją.
I tutaj wracamy do tego niezwykłego wydarzenia. Rytuał przyzwania ducha się udał ale rezultat był inny niż ona chciała. Zamiast duchów martwych rodziców, o ile faktycznie zginęli dziesięć lat temu, przyzwała ducha sukkuba! Chcąc odprawić rytuał jeszcze raz musiała wpierw ją odesłać. Coś jednak się nie udało podczas wypędzenia, poprzez część jej wiedzy zniknęła a na jej miejscu pojawiła nowa, całkowicie nieznana. Obrazy które mimo, że widziała pierwszy raz, zaczęły wydawać się dziwnie znajome. Między innymi zniknęły jej wspomnienia z dzieciństwa w których pamiętam rodziców. Tym samym nie wiedziała już czemu, chciała nawiązać kontakt z duchami, więc posprzątała po sobie jakby nigdy nic i wróciła do dziadków. Czas leciał dalej a on wraz ze sobą zabrał obydwoje staruszków. Nikt nie żyje wiecznie - memento mori. Wraz z tym jak zmarł jej dziadek ponad pół roku temu, tak też zaproponowano jej dołączenie do lokalnej gildii magicznej bo w tak młodym wieku nie znajdzie odpowiedniej pracy która pozwoliłaby jej utrzymać niewielkie mieszkanie. A jak jej zaproponowano tak też zrobiła.


Umiejętności fabularne:
krawiectwo - od zawsze lubiła to i owo poprawić w swoim ubiorze, więc potrafi posługiwać się igłą, nitką i belą materiału. Choć jej umiejętności skupiają się wokół szycia lalek i im podobnych pluszaków, wykonanie sukienki lub garnituru na zamówienie też nie jest jej obce! Co więcej,  potrafi ocenić jakościowo materiały.
demo-wiedza - po nieudanym rytuale jej umysł został wymieszany z sukkubem, sprawiając, że straciła blisko połowę informacji o świecie w którym żyje, zyskując natomiast taką samą ilość o wymiarze demonów. Gm ustala co wie, a co nie na temat obydwu światów.
gdzieś to już słyszałam... - posiadając część wiedzy demonicy zyskała tym samym niepełną znajomość języków z całego świata i nie tylko. Gorzej jest tylko z tym, że nie wszystko zrozumie i nie wszystko da radę poprawnie wypowiedzieć bowiem jest to bardzo powierzchowna wiedza. W pełni zależne od Gm.

Umiejętności:
startowe:
  Zapasy magiczne I, Bezszelestny I, Support I,
Paczka:
  Support II, Kreator I, Alchemik I, Technik I, Medyk I, Spokojny umysł I, (140/10=14 czyli 10%, 14*3=42 czyli 30% zniżki)

Ekwipunek:
- pluszowy miś-torebka. W środku zmieszczą się laleczki voodoo i jeszcze coś zbliżone do nich rozmiarem,
- dwie małe laleczki voodoo domowej roboty. Rozmiarem są nieco większe od dłoni dziewczyny i jedna jest uśmiechnięta, a druga nie,
- kilka igieł poukrywanych w kokardach.



Rodzaj Magii: voodoo
Każdy voodoo kojarzy z laleczkami posiadającymi włos albo trochę krwi jakiejś osoby, a następnie są wbijane w nie igły w celu zadania bólu bądź jakiejś klątwy. I wcale inaczej nie jest, tyle, że to dopiero szczyt góry lodowej. W skład magii voodoo wchodzi jeszcze między innymi przyzywanie duchów zmarłych oraz demonów w spirystycznej postaci, niezagrażającej bezpośrednio ludziom. Można również z nimi porozmawiać albo zawrzeć jakiś kontrakt. Niektórzy magowie voodoo wykorzystują również swoją magię przy tworzeniu magicznych przedmiotów o niewielkiej mocy.
Pasywne Właściwości Magii:

1. Za pomocą laleczek voodoo z materiałem genowym danej osoby (ślina, krew, włosy, skóra itd. mogą być nawet przepocone ubrania), może uzyskać pewną ilość danych. Można zdobyć między innymi imię postaci, nazwisko, wygląd, powierzchowny opis charakteru bądź jakiś fakt z historii postaci. Jeżeli zostanie użyta krew jako materiał genowy, dodatkowo można poznać specjalizację takowej osoby, czyli czy jest wojownikiem, magiem, medykiem, stolarzem itd. Wzmocnienie tego pwm za pomocą zaklęć, umiejętności, przedmiotów, pozwala dodatkowo wydobyć jeszcze słabe/mocne strony ofiary. Zdobyte informacje przekazuje gm oraz od niego zależy jakie są to informacje.
2. Laleczki po połączeniu z materiałem genowym danej osoby zmieniają swój wygląd, upodobniając się do danej postaci. Wyrastają im włosy, ubrania, kurczą lub rosną kończyny itd. Jak bardzo zostanie zmieniona laleczka zależy od jakości materiału, a w tym przypadku najlepiej sprawdzają się wszelkie płyny (w tym krew).
3. Jej osoba została spaczona demoniczną wiedzą, poprzez co podczas korzystania z magii, jej prawa źrenica zmienia barwę na fioletową. Nic nowego to nie wnosi i tylko ciekawie wygląda. W zależności jak silnie zaklęcie będzie, tym mocniejszy odcień przybierze.
4. Demony wcale silnie i tak niebezpieczne nie są. Znacznie potężniejsze są istoty martwe i to z nimi mag voodoo powinien uważać. Wszelkie przyzwania demonów, zawierane z nimi pakty i rozmowy przebiegają znacznie łatwiej, ale moc jaką mag uzyska z zawiązania takiego paktu nigdy nie będzie silniejsza od tej zawartej z umarłymi tej samej rangi. Natomiast trudniejsze jest przyzwanie duchów martwych istot, tak samo zawarcie z nimi paktu lub nawiązanie jakiegokolwiek kontaktu.
5. Im więcej posiada informacji o danym bycie, tym łatwiejsze jest jego przywołanie podczas rytuału. Chyba, że ten ktoś jest jeszcze żywy (nie dotyczy demonów).
6. Rytuał przyzwania ducha zmarłej istoty/demona jest darmowy, czyt. nie działa jak zaklęcie i nie jest wymagane jego wykupienie. Trzeba mieć jednak niezbędne do tego rzeczy jak: symbol maga voodoo (w przypadku Belly jest to enneagram), inkantację (a trzeba w niej zawrzeć przynajmniej strzępek informacji na temat przyzywanego demona/ducha w celu sprecyzowania rytuału), średnią ilość pokładów MM (w zależności jak silny duch ma zostać przyzwany. Począwszy od minimum 30mm dla rangi PWM/D, 50mm dla C, 80mm dla B, 140mm dla A i 200mm dla S. Aby przyzwać rangę S trzeba wcześniej zostać magiem rangi S. Oczywiście mimo wyłożonej ilości mm nigdy nie ma 100% pewności, że przyzwany zostanie cosiek danej rangi) oraz ofiarę (zależy od ducha, bowiem nie wszystkie preferują ludzką albo ogólnie żywą). Jeden rytuał jest w stanie przyzwać tylko jednego ducha i jest on widoczny tylko dla Belly oraz osób które mają zdolność widzenia duchów.
7. Duchy umarłych, i tylko nich to dotyczy, będące słabsze od maga bądź złapanego przez niego (czyt. zapieczętowane), mogą zostać zjedzone w celu przywrócenia niewielkiej ilości mocy magicznej oraz zwiększenia jej maksymalnego limitu o 1.
9. Lalka może zostać oczyszczona z materiału genowego danej osoby poprzez duchowy ogień, stając się ponownie neutralną. Koszt takie zabiegu to 1MM i jest on natychmiastowy.
10. Po skupieniu się, może jednym okiem oglądać duchy wokół niej. Zbyt wiele nie dostrzeże bo ma tą możliwość tylko do mrugnięcia. Może to zrobić tylko raz na post.
11. Jeżeli w okolicy są jakieś duchy bądź demony, poczuje to. Będzie tylko wiedziała, że są w okolicy i tyle. Zależy do GM czy coś zostanie wyczute, a istoty ukrywające swoją obecność magicznie nie zostaną wykryte.
12. Belly i jej zaklęcia, twory oraz summony są nieco bardziej odporne na wszystko co ma coś wspólnego z demonami i umarłymi. Z kolei święte elementy działają nieco lepiej.
13. Mając lalkę jakiejś osoby i jeżeli ją Belly dotyka, maca, głaszcze itd. to taka osoba będzie to czuła jak lekki dotyk. Taka osoba i lalka mogą być od siebie oddalone maksymalnie o 20 metrów, a na większy dystans to PWM nie działa.
14. Duchy umarłych, i tylko nich to dotyczy, mogą zostać pochwycone, zapieczętowane w lalce i pełnić różną rolę. Mogą zostać dodatkowo zaopatrzone w dowolną ilość MM odjętą od maksymalnej puli many Belly, co ma je wzmocnić fizycznie. Ponadto dla różnych potężniejszych duchów oraz tych potrafiących rzucać zaklęcia, powstają wtedy specjalne zaklęcia odpowiedniej rangi odpowiadające im siłą (coś jak Tibbers rangi A).

Zaklęcia:
 Life drain (B)
Za pomocą laleczki voodoo danej osoby może przekazać niewielką ilość swoich ran na daną osobę i na odwrót. Zasięg 15 metrów, a użycie zaklęcia trwa mniej niż 10 sec. Jak cel zaklęcia wyjdzie poza jego zasięg zaklęcie przestaje działać a koszta MM nie zostają zwrócone. Siła przekazanych/przejętych obrażeń jest równa randze C.
 Mana drain (B)
Za pomocą laleczki voodoo danej osoby może zostać wyssane z niej 10MM (i przejąć z tego 5MM) lub przekazać komuś 20MM. Zasięg 5 metrów, a użycie zaklęcia trwa mniej niż 10 sec. Jak cel zaklęcia wyjdzie poza jego zasięg zaklęcie przestaje działać a koszta MM nie zostają zwrócone. Odnawia się 1 post.
 Doll dance (A)
Może zostać użyte tylko na jednej osobie jednocześnie. Pozwala zyskać kontrolę nad jedną postacią, a przynajmniej ograniczenie jej ruchów do pewnego stopnia, na okres trzech postów. Pierwszy poziom Kontroli uniemożliwia kontrolowanie postaci za pomocą tego zaklęcia a jedynie pozwala ją unieruchomić. Drugi oraz trzeci poziom Kontroli całkowicie uodparnia na to zaklęcie. Trzeci poziom dowolnej umiejętności fizycznej działa jak drugi poziom Kontroli, a drugi jak pierwszym poziom Kontroli. Ofiara może jednak oprzeć się zaklęciu, musi jednak dobrze to uargumentować. Czy sprzeciw przeciw działaniu zaklęcia powiedzie się zależy od oceny Gm. Przeciwko tworom i summonom działa lepiej, wyjątkiem są tylko GD. 2 posty przerwy.
 Backstab (C)
Polega na wbiciu szpilki w jakieś miejsce na lalce i zadaniu ogromnego, impulsowego bólu. Dodatkowo losowa cecha fizyczna, na pierwszym lub wyższym poziomie, spada o 1 poziom ale nigdy nie spadnie poniżej 0 poziomu (na tej randze rzecz jasna). Można używać w nieskończoność, ale jedno ukłucie jest równe jednemu użyciu zaklęcia. Nie posiada czasu odnowienia ale w jednym poście może być wymierzone tylko w jedną osobę.
 Spy (B)
To zaklęcie rozwiązuje lalce usta, które zawsze ma zaszyte, i pozwala jej mówić. Działa to trochę jak serum prawdy sprawiając, że lalka nie może się oprzeć zadanemu pytaniu i musi na nie odpowiedzieć. Działa 5 postów lub do wyczerpania puli pytań (5 pytań). Oczywiście lalka nie potrafi skłamać...
 control (D)
Pozwala sprawdzić stan zdrowia postaci której lalka jest kopią. Informacje po rzuceniu zaklęcia są dostępne tylko dla maga który skorzystał z tego zaklęcia, a lalka nie zmienia się.
 ghost summon (D)
Posiadając lalkę z materiałem genowym zmarłej osoby, podczas rytuały przyzwania jest niemal 100% pewność, że pojawi się duch tej osoby. Co więcej może on zostać zapieczętowany, tudzież jak kto wolu - uwieziony, w lalce niezależnie od mocy ducha, jak i lalka może pełnić rolę ofiary. Duch wepchnięty do takie lalki jest niemal nieszkodliwy. Może tylko mówić jak zostaną rozwiązane mu usta lub chodzić. Jednak jak zbytnio oddali się od Belly słabnie i coraz trudniej przychodzi mu poruszanie się.
 Tibbers! (A)
Jej pluszowy miś-torebka również jest laką voodoo. I do tego specjalną. Jest do niej przywiązany duch pewnego magicznej bestii zwanej ognistym niedźwiedziem. Może zostać on przyzwany szybką inkantacją "Tibbersie, ognisty niedźwiedziu, przybądź na me wezwanie!". Wtedy pluszowy niedźwiedź rośnie do rozmiarów niemal trzech metrów a jego wszelkie szwy napinają się, no i oczywiście płonie. Jest on w środku pusty, chyba, że Belly czegoś z niego nie wyciągnęła, więc wszelkie ataki kłute przeciwko niemu nie przynoszą skutku. Dodatkowo wewnątrz płonie niczym piec i jest chodzącą kulą ognią o opóźnionym zapłonie. Wszelkie zaklęcia ognia do rangi B włącznie  i ataki ogniem tylko wzmacniają go aż do pewnego momentu w którym nie wybuchnie. Może wybuchnąć na życzenie Belly po uzbieraniu 33MM z zaklęć ognia lub gdy oberwie ognistym zaklęciem rangi A (wchłania z niego mimo to 10MM). Z każdego zaklęcia wyciąga jego 50% kosztów (np. z zaklęcia rangi B wyssie 10MM). Siła wybuchu kuli ognia zależy od tego ile mocy magicznej zgromadził i waha się pomiędzy C - A+. Trwa 3 posty jednak za ponowną aktywacją tego zaklęcia można przedłużyć jego istnienie o kolejne 3 post. Po zniszczeniu powraca do formy zwykłego pluszowego misia-torebki i nie można go przyzwać przez kolejne 6 postów. Wyjątkiem jest samodzielna detonacja.
  Silence! (A)
Lalka danej osoby otrzymuje wzmocnione zaszycie ust po ich dotknięciu co uniemożliwia danej postaci rzucanie zaklęć przez krótki okres jak i odbiera mowę. Trwa 3 posty i ma taki sam czas odnowienia po przestaniu działania wyciszenia (łącznie 6 postów odnowienia). Może być użyte jednocześnie tylko na jednej osobie.
 Needle pain (C)
Tworzy magiczną igłę którą może kłuć zarówno lalki, żywe istoty jak i duchy. Igła swoją długością jest nieco większa od palca wskazującego. Nie zadaje obrażeń, ale ukłucie nią kogoś, bezpośrednio lub za pomocą lalki, wywołuje u ofiary ogromny krótkotrwały ból w miejscu trafienia. Trwa 3 posty ale w każdej chwili może zostać odwołana. Jednocześnie może istnieć tylko jedna taka igła.


Ostatnio zmieniony przez Belly dnia Pią Gru 29 2017, 18:38, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4327-konto-belly#88632 https://ftpm.forumpolish.com/t4300-belly https://ftpm.forumpolish.com/t4326-belly-trele-morele#88630
Belly


Belly


Liczba postów : 23
Dołączył/a : 04/12/2017

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptySro Gru 06 2017, 16:03

W sumie gotowe. Zaklęć trochę jest ale chcę już mieć nieco przygotowanych do wykupienia na przyszłość.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4327-konto-belly#88632 https://ftpm.forumpolish.com/t4300-belly https://ftpm.forumpolish.com/t4326-belly-trele-morele#88630
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptySro Gru 06 2017, 19:25

WIP
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptySro Gru 06 2017, 20:51

Część Opisowa


Wzrost i waga: Nie jestem ekspertem w tych sprawach, ale przy wzroście 169 cm i wadze 48 kg wychodzi ci BMI ok 16,8... A to już podchodzi pod wychodzenie. Co jest niezdrowe i niebezpieczne. Zmień lub podejmij decyzję o grze wychudzoną postacią, tylko pamiętaj o konsekwencjach.

Gildia: Na wszelki wypadek napisz do @Fiołek , mistrzyni gildii. Z pytaniem o możliwość dołączenia. Raczej dla czystej formalności.

Wygląd i charakter: Wkradło się kilka błędów, jednak nie zaburzają czytelności. Do poprawy tylko:

Cytat :
Lubi być pomiędzy ludźmi i patrzeć co się dzieje, o ile się dzieje, robiąc to samo co oni.

Nie rozumiem tego zdania.

Historia: Tutaj trochę mniej przyjemny styl, ale doskonale rozumiem ludzi piszących stosunkowo krótkie biografie postaci. W końcu niech fabuła dzieje się już w grze. Moje uwagi:

Cytat :
Między innymi zniknęły jej wspomnienia z dzieciństwa w których pamiętam rodziców.
Trzymaj się w jednym zdaniu jednego czasu i jednej osoby. Gdy piszesz w trzeciej osobie, pisz w trzeciej osobie. Gdy piszesz w czasie przeszłym, pisz w czasie przeszłym. Taka drobna rada na przyszłość. I popraw to zdanie. Przed "w których" przecinek.

Cytat :
Tym samym nie wiedziała już czemu chciała nawiązać kontakt z duchami, więc posprzątała po sobie jakby nigdy nic i wróciła do dziadków.
Druga uwaga: interpunkcja. Przecinki może i nie są rzeczą najważniejszą, ale umiejętność ich poprawnego wstawiania bywa przydatna w życiu. Nie będę wstrzymywał KP z powodu jakichś małych, złośliwych kresek, ale popracuj nad tym kiedyś. W tym zdaniu przecinek przed "czemu". Ogólna zasada głosi, że jak zdanie zawiera kilka orzeczeń, to muszą być one czymś rozdzielane, na przykład przecinkami. Resztę ci odpuszczę, ale to już popraw.

Umiejętności fabularne:
1. Ok
2. Jak zależne od MG to ok.
3. Ale taka baaardzo powierzchowna wiedza o językach. Coś pokroju "kiedyś przeczytałem rozmówki turystyczne".

Ogólnie rzecz biorąc, popraw te błędy, które przytoczyłem. I zastanów się nad tą wagą. Po poprawieniu błędów
AKCEPT OPISOWY

Część Techniczna

Umiejętności: Za wszystko razem 98 PD. Kupno w paczce wiąże się z zablokowaniem pewnych umiejętności. Zablokowane umiejętności: Regeneracja, Timer, Psi węch, Broń egzotyczna, Ofiara, Kocie uszy.

Ekwipunek: Dam ci to nawet za darmo.

Magia: No okej. Tylko jeśli chodzi o przedmioty magiczne, to raczej takie pokroju amulecików, tak?

PWM:
1. Posiądziesz tylko najbardziej podstawowe informacje. Czyli imię, nazwisko, wygląd i bardzo powierzchowny zarys charakteru. Ewentualnie jakiś pojedynczy fakt z historii. Bez magii i umiejętności, ale mając krew możesz poznać "specjalizację" ofiary (czyli np. magia, rzemiosło, leczenie, wojaczka itp.). MG decyduje ile i jakie informacje. Proces nie jest też natychmiastowy, wymaga jakiegoś obrządku. W każdym razie zajmuje to dłuższą chwilę, poza walką kilka minut, w walce kilka postów. Możesz próbować "wyskanować" daną osobę tylko raz dziennie i tylko raz na każdą posiadaną próbkę jej ciała.
+ Informacje celowo ukrywane trudniej pozyskać. Ukrywane magicznie niemożliwe do odkrycia.

2. Ok.

3. Ok.

4. Hmm... na potrzeby tej magii niech będzie.

5. No dobra...

6. Jeden duch na raz. Tak jak wcześniej pisałaś, nie są w stanie oddziaływać na otoczenie. Tylko ty je widzisz.

7. Odpada. Jak już to jako zaklęcie.

8. Do tego też potrzebne jest zaklęcie. I uważałbym ze słowem "wszelkie".

9. Ok.

10. Świat duchów w sensie po prostu duchy? Jak tak, to okej.

11. Też zależne od MG w kwestiach spornych. W sensie nie wyczujesz demona, który ukrywa magicznie swoją obecność.

12. Ok.

13. Ok.

Zaklęcia:
1. Ranga jaka chcesz. Przy czym wyleczy/zada obrażenia rangę niższe. Czyli np. przy randze B, będzie przenosić ranę rangi C. Zasięg 5 metrów, zaklęcie rzuca się krótką chwilę (mniej niż 10 sekund). Jak ktoś zorientuje się, co się dzieje i zdąży uciec z zasięgu, zaklęcie nie zadziała. Ale i tak spali MM. Podczas rzucania możesz działać normalnie.

2. To będzie problematyczne, bo podchodzi trochę pod magię zakazaną. Poniżej rangi A raczej nie przejdzie. Potrzebujesz próbki ciała ofiary. Użyte na przeciętnym NPCu przejmie kontrolę nad jego ciałem. W przypadku gracza/silniejszego NPCa, dalej będziesz miała możliwość kontrolowania jego ruchów, ale tylko w pewnym zakresie. W sensie ładna motywacja może przełamać wykonanie pewnych czynności, zależy od MG. Pierwszy poziom Kontroli ofiary - nie jesteś w stanie kontrolować celu, ale możesz go unieruchomić. Drugi poziom - nie masz wpływu na osobę. Nie masz też wpływu na osoby z trzecim poziomem jakiejś innej umiejętności fizycznej (drugi poziom innej umiejętności fizycznej działa tu jak pierwszy poziom Kontroli). Działa nawet 3 posty, ale po użyciu 2 posty przerwy. Jak ofiara dobrowolnie ci się podda, możesz spokojnie ją kontrolować.
+ obgadam to jeszcze z innymi MT

3. Ranga D, ból trwa tylko krótką chwilę. Taki impuls raczej.

4. Odpada. Brak związku z magią.

5. Ranga C.

6. Co rozumiesz pod pojęciem "zapieczętowania"?

7. Ranga A. Bazowo trwa 3 posty, jednak płacąc koszt ponownie możesz przedłużyć o kolejne 3. Jest odporny na magię ognia do rangi B włącznie. Absorbuje z tego 50% siły zaklęcia (czyli np. ze spella B pochłonie 10MM). Eksploduje na życzenie, gdy uzbiera w sobie 33MM lub gdy oberwie zaklęciem ognia rangi A (acz wchłania z niego 10MM). Siła eksplozji zależna od zebranej ilości MM (minimum C, maksimum A+). Fizycznie ma siłę niedźwiedzia. Jeśli zostanie zniszczony (za wyjątkiem samodzielnej detonacji) nie można go użyć przez 6 postów.
Jeśli chcesz na niższej randze, to obniż podane powyżej wartości o rangę. I wtedy już nie będzie miał siły niedźwiedzia, co najwyżej człowieka.

8. Ze świata duchów nie jesteś w stanie obserwować świata realnego, widzisz tylko jakieś mgliste cienie. Opisz dokładniej ten świat duchów.

9. Ranga B, trzy posty. Nie można użyć na tej samej osobie przez kolejne 3 posty. Jedna ofiara na raz.

10. A dam ci nawet na C. Podobnie jak wcześniej, ból jest bardzo krótkotrwały, zwykły impuls. Ale silny.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Belly


Belly


Liczba postów : 23
Dołączył/a : 04/12/2017

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptyCzw Gru 07 2017, 08:46

PWM:
1. Ale jest zaznaczone, że to jeszcze zależy od ilości i jakości posiadanego materiału genowego + geniusz magiczny lvl 1 wzmacnia odrobinę PWM. Wraz z tymi dwoma rzeczami wyciągnę nieco więcej, hmm?
6. No tak. Jeden rytuał -> jeden duch. Tylko ja? A jak ktoś ma taką zdolność?
7. Tak też myślałem, choć liczyłem, że przejdzie jako PWM.
8. Jest doll dance. Potrzebuję tylko materiału genowego.
10. Tak.
11. Wiadomo. To tylko PWM.

Zaklęcia:
1. Pasuje mi ranga B. Dotyczy to też mana drain? Jak tak to ile MM mogę wykraść/przekazać?
2. Trochę nie rozumiem tych poziomów co napisałeś. Masz na myśli poziomy umiejek fizycznych? I o co chodzi z tą motywacją? xd
3. A na C jak by to wyglądało? W końcu obniżam również umiejki.
4. To trochę przerobię zaklęcie.
5. Ok.
6. No, że wpakuję takiego ducha do lalki, poprzez co może być "mniej niebezpieczny". Jednocześnie zyskuje taki duch ciało, więc może poruszać się po tym świecie (coś jak lalki z bleacha).
7. Ok.
8. Myślałem nawet, że nie jestem w stanie widzieć świata ludzi w tym czasie. Trudno byłoby opisać taki świat, ale chyba jest taki sam bądź podobny do tego gwiezdnych duchów?
9. Na poziome A mógłbym mieć więcej ofiar jednocześnie z wyciszeniem?
10. Ok.

edit:
poprawiono, 7 pwm rozbito na nowe pwm i nowe zaklęcie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4327-konto-belly#88632 https://ftpm.forumpolish.com/t4300-belly https://ftpm.forumpolish.com/t4326-belly-trele-morele#88630
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptyCzw Gru 07 2017, 09:51

1. Ewentualnie poznasz jes-cze jakiś lub słabą stronę przeciwnika. Więcej na PWM nie wyciągniesz.

6. Jak ktoś ma zdolności, to też widzi.

8. To niech wyleci z PWM, skoro masz od tego zaklęcie.

Zaklęcia:
1. Przeciwnik traci/zyskuje 5MM, ty tacisz/zyskujesz 5MM. Poza tym nie pobiera kosztu MM. Po użyciu musisz odczekać 3 posty przed ponownym. Nie da się rzucić tego zaklęcia więcej niż raz na post, nawet jak zdobędziesz coś pozwalającego ci skrócić CD. Ranga B.

2. Tak, chodzi o umiejętności fizyczne ofiary. Kontrola to jedna z nich. Motywacja - MG ma prawo uznać graczowi, że oparł się wykonaniu jakiejś akcji. Musi mieć jednak sensowne powody i ładnie to opisać. Gracz nie ucieka tak spod twojej kontroli, tylko odmawia wykonania jakiejś akcji. Ostateczna decyzja w rękach MG.

3. Mea culpa, nie zauważyłem osłabienia. Na randze D osłabienie 15%, na C 25%, do konketnej cechy fizycznej. Wyższe rangi odradzam, bo dużo więcej nie dostaniesz.

6.No okej.

8. Ale chodzi ci raczej o zaświaty, czy o widzenie tych duchów, które zostały z jakichś przyczyn?

9. Trzy ofiary, do każdej osobna lalka.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Belly


Belly


Liczba postów : 23
Dołączył/a : 04/12/2017

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptyCzw Gru 07 2017, 10:42

8. Niby mam, ale chciałem zaznaczyć, że kontrolowanie obcych summonów/tworów za pomocą tego zaklęcia jest łatwiejsze. Wystarczy, że dopiszę to do doll dance?

3. Ale wolałbym mieć możliwość obniżania nie w procentach, a w lvl. Jeżeli zamieniłbym obniżanie konkretnej umiejki fizycznej na losową to debuff byłby silniejszy?
8. No właśnie sam nie wiem >.<" duchy które zostały mogę zobaczyć na PWM, a z tym światem to jak napisałem - coś jak świat gwiezdnych duchów. Może przerobię to, że mogę dostać się do zaświatów, wymiaru gwiezdnych duchów lub świata duchów na ziemi. Hmm?
9. To sobie w księdze zaklęć dopiszę, że może być takie ulepszenie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4327-konto-belly#88632 https://ftpm.forumpolish.com/t4300-belly https://ftpm.forumpolish.com/t4326-belly-trele-morele#88630
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptyCzw Gru 07 2017, 21:46

PWM:

8. Niech ci będzie

Zaklęcia:

3. D - 1 poziom losowej umiejki
C - po 1 poziomie dwóch losowych umiejek.

8. To może wywal to na razie, a zdobędziesz na fabule z MG? Skoro nie masz nawet pomysłu co by to miało być, to niech MG stworzy coś spójnego z resztą świata.


Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Belly


Belly


Liczba postów : 23
Dołączył/a : 04/12/2017

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptyPią Gru 08 2017, 08:17

Poprawione. To pozostały jeszcze trzy zaklęcia i chyba koniec z oceną. Potem tylko wybrać które biorę na start i akcept, hmm? :D
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4327-konto-belly#88632 https://ftpm.forumpolish.com/t4300-belly https://ftpm.forumpolish.com/t4326-belly-trele-morele#88630
Belly


Belly


Liczba postów : 23
Dołączył/a : 04/12/2017

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptyNie Gru 17 2017, 19:58

Halo, halo?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4327-konto-belly#88632 https://ftpm.forumpolish.com/t4300-belly https://ftpm.forumpolish.com/t4326-belly-trele-morele#88630
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptySob Gru 23 2017, 21:45

PWM:
1. W pełni zależne od MG
6. Odpada w tej formie. Stwórz sobie do tego zaklęcie.

Zaklęcia:
1. Nah... żeby zaklęcie zadziałało potrzebujesz pełnego postu. W ten sposób jesteś w stanie przejąć na siebie/oddać ofierze rany, których łączna siła to C. Możesz przedłużać.
2. Nah. Zaklęcie kosztuje. Ale możesz wyssać z kogoś 10MM(I przejąć z tego 5MM), lub po prostu przekazać komuś 20MM. 1 post CD starczy
4. jedno wbicie = jedno rzucenie zaklęcie. Efekt spadku umiejek utrzymuje się dwa posty
5. Ranga B
7. Ranga D
8. Mocno za silne. Osłab to jakoś.
9. Ranga A. Na dodatek użyjesz na danej osobie tylko raz na walkę/misję/event/inne cosie
11. Nah, takiego ogólnego zaklęcia ci nie dam. Oddzielne zaklęcie na każdego takiego silniejszego "Summona". Więc to raczej widzę jedynie jako PWM pozwalające ci na tworzenie takich zaklęć. No i przekazane duchowi MM musi być MM zabranym z twojej maksymalnej puli
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Belly


Belly


Liczba postów : 23
Dołączył/a : 04/12/2017

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptyNie Gru 24 2017, 14:26

PWM:
1. W pełni, że on ma podać te informacje a nie ja już wiem czy wybiera sobie co chce mi podać?
2. No właśnie nie za bardzo uśmiecha mi się robienie zaklęcia pod takie coś gdy: nie do końca mam pewność co przyzwę, muszę mieć składniki (ofiara, znak), no i ilość poświęcanej many bywa różna w zależności jak silny byt chcę przyzwać.

Zaklęcia:
1. To w takim razie chcę zwiększony zasięg zaklęcia.
2. Tak dla pewności - jak koszta rzucenia zaklęcia spadną to więcej many wyssę?
4. No ok, ale! W takim wypadku ograniczniki chciałbym ściągnąć/wymienić na inne.
5. A będę mógł na tej randze zadać więcej pytań albo ogólnie stracić ten ogranicznik? W końcu jest to B.
7. Ok.
8. Propozycje?
9. A jakbym skrócił czas działania/wydłuż CD? Bo rzucenie tego raz na osobę, szczególnie na jakiejś dłużej misji/evencie to robi się to zaklęcie trochę nieopłacalne. Tym bardziej, że jeszcze rangę A na to nakładasz.
11. No ok. Jako pwm pasuje, tylko to silniejsze zaklęcie summona widzisz tak samo jak ja (jak tibbersa)?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4327-konto-belly#88632 https://ftpm.forumpolish.com/t4300-belly https://ftpm.forumpolish.com/t4326-belly-trele-morele#88630
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptySro Gru 27 2017, 12:12

PWM:
1. MG decyduje czy uzyskałeś informacje, oraz jakie
6. Nie podoba mi się to... może opisz to bardziej mechanicznie, dokładniej, to pomyślimy. Aktualnie daje zbyt dużo, zbyt małym(bo niewiadomym) kosztem.

Zaklęcia:
1. Niech będzie i 15 metrów
2. Co?
4. Przedstaw swoją nową wersję i zobaczymy jak to będzie
5. Nie
8. W sumie zostaw jak jest. Jak się okaże za mocne to się wtedy nad tym pomyśli
9. No dobra, 3 posty trwania, 3 posty CD, jedno Silence aktywne na raz
11. Tak
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Belly


Belly


Liczba postów : 23
Dołączył/a : 04/12/2017

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptyCzw Gru 28 2017, 18:31

Poprawione.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4327-konto-belly#88632 https://ftpm.forumpolish.com/t4300-belly https://ftpm.forumpolish.com/t4326-belly-trele-morele#88630
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly EmptyPią Gru 29 2017, 13:23

PWM:
6. Co z tym możesz zrobić?
14. Każdy pochwycony duch korzystający z magii i robiący inne rzeczy niż randomowe na poziomie PWM = nowe zaklęcie. Jeśli chcesz go używać znaczy. Zaznacz to jakoś lepiej

Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
Sponsored content





Belly Empty
PisanieTemat: Re: Belly   Belly Empty

Powrót do góry Go down
 
Belly
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» konto Belly
» Belly trele-morele
» Voodoo, klątwy, umarli, demony, lalki i... Belly

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.