IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Księżniczka w Mundurze

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3  Next
AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Staż w gildii : -
Liczba postów : 5
Dołączył/a : 04/06/2017

PisanieTemat: Księżniczka w Mundurze   Nie Cze 04 2017, 11:42

Imię: -
Pseudonim: Altair, Księżniczka w mundurze.
Nazwisko: -
Płeć: Kobieta
Waga: 44kg
Wzrost: 160cm
Wiek: 15 lat
Gildia: Armia Isenbergu - podoficer (jeśli Tasia pozwoli)
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Odznaczenia na mundurze
Klasa Maga: 0

Wygląd:
Wygląd tej postaci może być calkowicie sprzeczny z jej charakterem, gdyż stworzona została jako postać fikcyjna, która miała po prostu zainteresować sobą czytelników. To dlatego wielka Księżniczka w mundurze, która pragnie w ramach zemsty zniszczyć świat ma wygląd typowej loli. Mierzy 160cm wysokości oraz posiada drobną, budowę ciała. Ma bardzo jasną karnacja oraz delikatne ciało niczym śnieg, które potrafią dosć mocno kontrastować z jej ciemnym mundurem wojskowym. Chociaż postać posiada dość dziecinną budowę ciala, to patrzenie na nią w większości wypadków nie wzbudzi zauroczenia słodkością tej osoby, a raczej poczucie zagrożenia. Dziewczyna posiada długie, opadające prawie do kolan, proste i czyste białe włosy z grzywką na przodzie. Ma wyjątkowo duże, słodkie oczy, a ponieważ jest ona postacia fikcyjną, stworzoną w opowiadaniu posiada ona bardzo nietypowy wygląd tęczówek oczu. Mają one kolor czerwono-niebieski, a same czarne źrednice mają kwadratowy kształt. Altair posiada delikatny nos, uszy i podbródek dając wrażenie, że wygląda jak lalka jakiegoś dziecka, a nie realna postać. Dziewczyna posiada śnieżnobiały uśmiech z pełnym uzębieniem. Księżniczka stosuje delikatny makijaż, który ma nadać jej bardziej dorosłego wyglądu oraz zwiększyc jej autorytet wśród otaczających ją ludzi. Altair posiada raczej dziewczęńską budowę ciała, nie posiada piersi, które zmuszałyby ją do ubierania stanika, jej pośladki są typowo dziecięce. Charakteryzuje ją prosta budowa ciała, oraz dumny pewny siebie krok. Dziewczyna ubiera się jak mówi jej pseudonim głównie w mundur, który został jej narysowany w opowiadaniu wzorowany na strojach armii Isenwaldu jednak z kilkoma istotnymi różnicami. Altair różnice te jednak nigdy nie przeszkadzały, gdyż nie utożsamia się ze swoim wojskiem, a traktuje je jako swój pionek do osiągnięcia celu. Jej mundur składa się z jednoczęściowej sukienki zakrywajacej kolana, z długin rękawem i wysokim kołnierzem ściśniętej w środku pasem. Kolor munduru jest złoto-czarny ze złotymi zdobieniami takimi jak guziki, odznaczenia oraz oznaczeniem jej pozycji w armii Isenwaldu. Strój posiada kilka dodatkowych elementów jak wysoka czapka z delikatnym daszkiem w kolorach sukienki oraz wygodne buty na niskim obcasie, w których dziewczyna oczywiscie nauczyła się walczyć. Na swoim lewym ramieniu ma dwa czerwone znaczniki, które określają jej przynależność do sławnego drugiego pułku armii Isenwaldu. Elementem nie należącym do typowego srtoju żółnierza są dwie wstążki w jej włosach w kolorze czerwonym, które nosi, gdyż z nimi została namalowana. Altair przy pasie nosi również swoje wyposażenie wojenne. Księżbniczka czasami ubiera również inne stroje jeśli wymaga tego sytuacja, ale wydaje mi się, że one już nie będa wymagały opisu.

Charakter:
W rzeczywistości Altair nie jest słodką lolitką i maskotką armii Isenwaldu tak jak wskazywałby na to jej wygląd. Jest odwrotnie. Księżniczka w mundurze jest zimną, pewną siebie dziewczyną, która dąży za wszelką cenę do osiągnięcia swojego celu, którym ma być zniszczenie świata w ramach zemsty za jedną osobą, która umarła dewno temu. Wytrwale dążąc do swsojego celu, z wyjątkową mocą z łatwością dołączyła do armii Isenwaldu, gdzie szybko awansowała, gdy jej przełożeni zobaczyli jej nadzwyczajne zdolności wojskowe. Swoich podwładnych traktuje jako swoje pionki, które mają spełniać bez sprzeciwów jej polecenia w zamian dowodząc w sposób prowadzący ich do zwycięskiej bitwy. Po wcześniejszych drwinach z jej osoby w armii obecnie jest jedną z najbardziej szanowanych osób w Isenwadzie, nawet jej przełożeni nie cieszą się podobna opinią. Zasłużyła na swoja pozycję biorąc udział w wielu bitwach oraz pojedynkach z innymi żółtnierzami, z których zawsze wychodziła zwycięsko. W bitwach nie kieruje się ona emocjami, a chłodnymi kalkulacjami, zwykle wykorzystując do walki swoje pionki, znacznie rzadziej sama wsiadając za kokpit Gigas Machiny. Niestety nie ma sytuacji, w których byłaby słodką lolitką, nie uważa się za dziewczynę, którą ktoś mógłby wziąć za ładną i słodką dziewczynę, zakłada, że ludzie raczej sie jej boją i nie przeszkadza jej to założenie. Nie było jeszcze osoby, którą obdarowałaby innym uczuciem niż nienawiść. Często dla własnych celów udaje inne zamiary i dobrze dość jej to wychodzi, ale w jej sercu nie ma miejsca na pozytwne uczucia.


Historia:

Dawno, dawno temu, bo tak zaczyna się większość bajek, a historia powstania Altair sięga wydarzeń, które miały miejsce więcej niż pięc lat temu, żyła sobie pogodna dziewczyna, Kurone, mag życia. W trakcie jej życia, dość krótkiego, nikt nie przypuszczał, że nieśmiała dziewczyna, która bała się rozmawiać z nieznajomymi, a przy zbyt dużej bliskości potrafiła spalić buraka stanie się po śmierci tak znienawidzoną osobą, że pewna dziewczyna w ramach zemsty będzie chciała zniszczyć cały świat.  Nasze opowiadanie zacznijmy jednak od początku.

Kurone była szesnastolenią dziewczynką, która wyglądała na jeszcze mniej lat niż miała w rzeczywistości. Jasna cera oraz zakrywające twarz śnieżnobiałe włosy, sprawiały, że wyglądała jak bezbarwna postać, którą możnaby pokolorować magiczną kredką nadając odpowiednich kolorów. Jedynie śliczne, duże i seledynowe oczka zawsze świeciły radością. Chociaż była nieśmiała i miała problem z zawieraniem nowych znajomości to była powszechnie lubianą wśród ludzi i zwierząt właśnei za tą zawsze uśmiechniętą twarz, zawsze pokazującą milion emocji. Chociaż dziewczyna była raczej dzieckiem to potrafiła być tak słodka, że w jej życiu znalazło się wielu adoratorów, ale zawsze była zbyt nieśmiała, aby im odpowiadać, spalając buraka. Dobrze, że zawsze miała przy sobie przyjaciela imieniem Houjin Kyouma, który chociaż był ekscentryczny to zawsze potrafił odgonić od niej zbyt natrętnych mężczyzn. Na szczęście sytuacja nie powtarzała się tak często, gdyż dziewczyna od dziecka była szkolona na maga, takim jak byli jej rodzice. Sami opiekunowie nie potrafili niczego jej nauczyć, ale gdy sama postanowiła poznać sekrety magii udało jej się to, dzięki jej uporowi. W jednej z wielu bibliotek w Fiore znalazła tajemniczą książkę, księgę magii życia, która wydawała się nie służyć do zabijania, jak większość, z którymi do tej pory miała do czynieniaa, a wręcz przeciwnie do dawania życia. Treść niezwykle ją zaciekawiła, a wiedzę z niej chłonęła jak książka, spędzając całe dnie w specjalnie przygotowanej dla niej czytelni oraz w labolatorium swojego przyjaciela, gdzie mogła swobodnie testować swoje moce, które rosły z każdym dniem. Po kilku latach nauki przyswoiła sobie tą wiedzę zostając przywoitym magiem z wyjątkową nawet w Fiore magią życia. Nie przesadzajmy jednak z opisem jej siły, za życia uważana byłą co najwyżej za przeciętnego maga, nie była nikim specjalnym, nie zaliczała się z pewnością w poczet dziesięciu świetych magów, a różnica w ich sile była jak dzień i noc. Używała magii bardziej dla zabawy, a do walki tylko wówczas, gdy misja tego wymagała lub miała komuś pomóc. Nigdy jednak nie dowiedziala się, że jej magia ma drugie dno, moc niezwykle potężną, porównywalną z największymi magami w historii świata, która jednak nigdy się nie uaktywniła, a o której istnieniu nie mogła mieć pojęcia.

- Houjin, Houjin - krzyknęła pewno dnia - Napiszę książkę!!! O słodkich dziewczynkach, które opiekują się kurczaczkami! I zrobię do tego rysunki! Przeczytasz ją gdy ją napiszę? - zapytała swojego jedynego wówczas przyjaciela dziewczyna.
- Brama Steina jest otwarta być może w tej książce znajdę odpowiedź?
- Czym jest ta brama Steina?
- Hahahaha, nigdy byś nie zrozumiała tej teorii pierwiastków umieczczonych w czasoprzestrzennym kontinuum

Kurone nie była osobą, która musiałą znać odpowiedź na to pytanie, a do ekscentrycznego zachowania kolegi dziewczyna dawno już się przyzwyczaiła. Nie zaskoczył jej również tym razem i chociaz zwykle gadał od rzeczy to lubiła, go bo zawsze był przy niej, a w ważnych chwilach potrafił obronić. Szkoda tylko, że musiał odzywać się przy tym w tak dziwny sposób mówiac o rzeczach, na które Kurone mogła tylko przechylić główkę i udawać, że coś tam rozumie z jego slów, chociaż prawda była całkowicie inna. Mimo to Houjin obiecał przeczytać jej książkę, z czego bardzo się ucieszyła i od razu wzięła do pracy. Chciała to zrobić, a fakt bycia pogłaskaną i pochwaloną przez swojego przyjaciela dodatkowo motywował ją do tej pracy. Na jakiś czas wróciła do swojej czytelni, gdzie mogła w spokoju zająć się pisaniem swojej pierwszej powieści.

Chciała, aby książka była light novelką z jej własnymi obrazkami przedstawiającymi wyobraźnię autorki.  Akcja jej pierwszej powieści działa się na niewielkiej farmie położonej w bliżej nieokreślonym na mapie miejscu, gdzie mieszkały trzy dziewczynki oraz ich rodzice. Mieli oni farmę kurczaczków, nie było tam, ani kur, ani kogutów, tylko kurczaczki, gdyż młoda pisarka uznała, że są one słodsze. Opisała w tej książce codzienne życie dziewczynek, ich prace z rodzicami przy gospodarstwie oraz przygody niezwykle pomysłowych kurczaczków. Powieść charakteryzowały naprawdę szczegółowe opisy obrazków, jakby naprawdę widziane były oczami autorki. Obrazki również starannie wykonane, nikt nie przypuszczalby, że Kurone miała taki talent do powieści, chociaż trzeba było przyznać, że fabuła mogła zostać lepiej przemyślana. Dziewczynie podabała jej się ta historia i czuła, że pisząc robi coś wspaniałego, że nie będzie to zwykła książka, a prawdziwe arcydzieło, które na pewno wydadzą w olbrzymiej ilości egzemplarzy, a Houjin, jej przyjaciel z dzieciństwa na pewno ją pochwali. Z tą myślą udała się do swojego przyjaciela z dzieciństwa pokazując mu swoją książkę.
- Napisałam Houjin! Skończyłam ją! - krzyknęła wchodząc z kartkami papieru do jego labolatorium - Pochwal mnie i pogłaskaj za moją ciężką pracę!
- Doskonale, moja młodsza znajoma znalazła swoją drogę Eise'a. Pokaż mi swoje działo.
Houjin czytał książkę, a Kurone obserwowała każdy jego gest próbując z jego twarzy wyczytać to, co czuł czytając jej powieść. Wpatrywała mu się, nie przerywając jednak, nie chciałaby go rozpraszać, gdy delektował się jej lekturom. Naukowiec nie dał jednak, aż do skończenia czytania żadnej reakcji trzymając dziewczynę w napięciu, która wierciła sie na krześle naprzeciwko niego oczekując na komentarz o swoim dziele. W końcu Houjin przewrócił ostatnią ze stron jej rękopisu i wziął głęboki oddech, by powiedzieć jej co myśli o tym dziele.
- Prawie tak genialna książka jak moje eseje - krzyknął na cały głos naukowiec, nie należał on do cichy osób - Jest ona genialna, ale chyba jest zbyt dobra, aby przeczytała ją reszta świata! Nie powinnas jej wydawać, taka twórczość powinna być czymś eksluzywnym, niedostępnym dla zwykłych ludzi
- Ale skoro tobie sie spodobała innym może też sie spodoba? - odpowiedziała szczęśliwa z pochwały oraz zmieszana z dalszej części wypowiedzi przyjaciela Kurone.
- Może potem, gdy ludzkość przejdzie kolejny etap i osiągnie stan Stevenowica. Teraz ludzie nie są na to jeszcze gotowi. Obiecujesz mi, że nie będziesz próbowała jej wydać?

Kurone nie rozumiejąc, co prawda słów naukowca, ale wierząc prośbie swojego przyjaciela przytaknęła głową. Chociaż sama ksiązka miała świetne opisy i ilustracje, miała fatalną fabułę, nie miała w praktyce szans na wydanie, a na pewno nie można było nazwać ją genialną. Nie wiadomo czy naukowiec odradził wydanie tej ksiażki dziewczynie w trosce o nią, aby nie usłyszała słów o tym, że jej pomysł na "Dzieci i farma kurczaczków" jest beznadziejny czy też zdawał sobie sprawę z mocy, którą posiada dziewczyna i nie chciał jej rozwoju. Może założył, że na tej jednej książce dziewczyna zakończy swój proces twórczy i nie będzie kontynuować, byl jednak w błędzie nie znając uporu dziewczyny i tego, ze jeśli raz zostanie pochwalona to na pewno spróbuje ponownie. Dziewczyna napisala kolejne książki takie jak "Kotek Burek i Piesek Mruczek", "101 Szczeniaczków i Houjin" , albo "wiewiórki skaczące po drzewkach i krzewkach". Żadna z jej książek za namową jej przyjaciela nie została jednak wydana.
- Czy będę mogła wydać w końcu tą powieść? - zapytała - Czy jest ona dobra, chciałabym, żeby ludzie zachwycali się moimi książkami, tak samo jak ty! Nie bądź tak samolubny.
- Te książki są za trudne dla prostego ludu, nie zrozumieją ich. Napisz książkę o czymś popularnym! Np o wojnie!
- Ale to w ogóle nie jest urocze, nie lubię wojny.
- Ale ludzie to lubią, jak nie będziesz umiała czegos takiego napisać możesz dać sobie spokój z bycia profesjonalna pisarką!


Naukowiec doskonale zdawał sobie sprawę z tego, że dziewczyna nie lubila niczego co wiązało się z krwią, bólem i wszelkiego rodzaju cierpieniem, dlatego przypuszczał, że nigdy nie zajmie się powieścią militarna. Postanowiła zrobić jednak inaczej, chciała kolejnej pochwały, chciała wydać książkę, ale jednocześnie słuchala rad starszego przyjaciela. Chwyciła za pędzel, by narysować nową postac swojej powieści. Niech to będzie dziewczynka podobna do mnie. Niech też ma białe, śliczne i długie włosy i jakieś fajne oczy, powinna budzić jakąś grozę wśród żołnierzy, nawet jeśli ma być słodką dziewczynką. Z myślą, że ciągle jest zbyt słodka odnalazła obrazek mudnurów Isenwaldu i skopiowała go na dziewczynę, czarny i złoty były piękne. Wokół niej niech będą eteryczne miecze i gotowe. Tak powstała wizja postaci nowej powieści Kurone, którą podpisała krótkim napisem "Altair".

Kurone naprawdę chciała napisać wojskową powieść z Altair, ale wcześniej jej przyjaciel Houjin wyciągnął ją na misję dla magów, w końcu też musiała zarabiać. Misja miała polegać na pokonaniu grupy bandytów, która miała swoją siedzibe w lesie. Podróż była długa i przyjemna, a myśli dziewczyny poza byciem pochwaloną przez przyjaciela zaprzątała również myśl o jej nowej powieści. Drogę do celu misji przebyli koleją, z skąd mieli naprawdę niedaleko do miasta, gdzei zaczerpnęli wszystkich istotmnych informacji. Próbowali zaatakować z zaskoczenia, ale jak się okazało w armii przeciwnika znajdowali się równiez magowie, którzy pokonali dwójkę przyjaciół i zamordowali dziewczynę. Houjin cudem przeżył odnosząc ciężkie rany, nie pokonując swoich wrogów. Nie o nim jednak była ta historia.

Nikt nigdy się o tym nie dowiedział, ale Kurone posiadała niezwykłą moc nie tylko dawania życia obiektom nieożywionym, ale również tworzenia światów niczym Bóg. Książki, które napisała stawały się alternatywnymi światami z własną historię i osobami, były tak naprawdę alternatywnymi światami. W innym wymiarze naprawde istniały dziewczynki, które bawiły się z wiecznie młodymi kurczaczkami, nie mając pojecia, że ich świat został stworzony przez Boga o imieniu Kurone. Historia, którą chcę jednak opowiadzieć dotyczy niedokończonego przez Kurone światu, domu Altair. Stworzona księżniczka w mundurze nigdy nie doczekała się opisu, który byłby jej światem, przyjaciół, kogokolwiek, a jej osobowość, cele nigdy nie zostały jej nadane. Dryfowała ona w pustce zastanawiając sie nad tym kim właściwie jest, czemu nie ma tutaj niczego poza nią, co to za parszywy świat. Nie wiadomo jak dowiedziała sie w końcu, że jej świat jest stworzony i w jaki sposób udało się jej wydostać z pustki, z otchłani i dostać do naszego świata. Minęło 5 lat od śmierci autorki.

---------

W nocy z soboty na niedzielę wieczór w jednym z obozów Isenwaldu daleko na południu podniesiony został alarm, an który zareagowali natychmiast wszyscy razem z dowództwem. Niebo zaczęło pękać niczym szklana tafla, wyłaniając ze sobą pustkę ciemniejsza niż noc, ktora wówcza panowała. Nie wygladało to na żadna zorze czy inne zjawisko optyczne, pierwszy raz było widziane nic więc dziwnego, że przyciągnęło mnóstwo gapiów, który obserowali postępujące z każdą chwilą pęknięcia. Broń już dawno została sprowadzona na tą okazję - karabiny żołnierzy, hałbice i czołgi skierowane zostały na powstającą anomalie nie wiedząc jakie ma ona pochodzenie. Czyżbybył to nowy magiczny atak jednego z wrogich państw? Wiele domysłów krązyło po głowach znajdujących się tam osób, ale nikt nie przypuszczał, że z wnętrza pękniętego nieba, które chwilę później uległo regeneracji wyjdzie lewitująca dziewczynka majaca może piętnaście lat. Oficerowie dali swoim ludziom znak, aby nie strzelali, ale byli w gotowości, osoba, z takim wejściem nie mogła być zwykłym człowiekiem poza tym miała mundur Isenbergu na sobie. Uśmiechała się w ich stronę.
- Jestem tutaj, aby pomóc wam wygrac wojnę - powiedziała do zebranych ludzi - Jestem potężnym magiem i chcę, aby Isenberg zdobył władzę nad światem. Dołączam do armii
Gdy tylko dziewczyna opadła na ziemie została pojmana, a następnie poddana przesłuchaniu, któe jednak niczego nie wykazało. Oni byli uczeni w jaki sposób przeprowadzać badania, ona była stworzona, aby opierać się im przez swoją autorkę. Z braku jakichkolwiek dowodów wrogości tej osoby zosała włączona do armii, a dzieki swoim zdolnościom szybko awansowała do pozycji podoficerskiej.
Początkowo dziewczyna była traktowana była jako maskotka armi, ale kilka wygranych pod jej dowództwem bitew oraz pojedynków sprawiło, ze otaczajacy ją ludzie docenili jej zdolności taktyczne i bojowe. W armii Isenbergu zyskała tak dużą sławę na jaką zasługiwały jej czyny. Pomagała Isenbergowi wygrywać bitwy, poszerzać ich wpływy, ale jej prawdziwym celem pozostawała zemsta. Chociaż się uśmiechała i pomagała innym od początku była to tylko gra, aby zyskać pionki do swojego prawdziwego celu. Nienawidziła ona tego świata, który był tak barwny i kolorowy. Nienawidziła swojego autora, który nie dokończył jej świata i pozostawił ją dryfujaca w wiecznej pustce. Zazdrościła temu światowi siły, mocy, barwności i smaków, byłą wkurzona, ze ten świat był taki piekny oraz miał siłę stworzyć ja w pustce. W ramach zemsty postanowiła zniszczyć ten świat, aby nigdy juz nie powtórzyła się podobna historia. Znała ona doskonale swoją przeszłość, a do działanai napędzała ją nienawiść do świata.

Umiejętności fabularne:Znajomość Fiore - Postać najwięcej zaczerpnęła z kultury Isenbergu, ale nauczyła się również języka i kultury Fiore. Mówi w tym języku dość płynnie, ale nie wyzbyła się przy tym swojego akcentu, w wyniku czego osoby znające kulturę Isenbergu poznają skąd pochodzi, chociaż zwykły szaraczek pomyśli raczej, że pochodzi z innego regionu Fiore.
Survival - Potrafi przetrwać w puszczy, z dala od cywilizacji. Posiada umiejętność rozpalenia ognia, założenia szałasu, przyrządzenia zupy z królika oraz polowania na zwierzęta w lesia. Wie, które rosliny są jadalne, a które trujące.
Nieśmiertelność - Jest postacią z light novelki, dlatego nie podlega prawom fizyki Fiore i nie starzaje się, nie umiera ze starości. Oczywiście rany normalnie mogą ją zabić tak samo czuje ból. Po prostu nie choruje na naturalne choroby, nie umrze z ich powodu oraz nie starzeje się  zachowując wieczną młodość.

Umiejętności:
Szermierz lv.1
Sokolooki lv.1
Strzelec lv.1
W czepku urodzony lv.1


Magia Sztuki Wojennej Isenbergu - Magia opierająca się na sztukach wojennych i właśnie w trakcie bitew najbardziej efektywna. Polega na wykorzystywaniu rozwoju technologicznego militarii Isenbergu, stosowaniu opracowanych przez nich taktyk wojennych oraz wykorzystynia również standardowego, staroświeckiego uzbrojenia. Wykorzystywana jest tutaj w walce zarówno broń palna jak również broń biała, a także maszyny wojenne. Sztuki wojenne charakteryzują się również umiejętnością zakładania pułapek oraz zwiększania zdolności towarzyszy na polu bitwy przez podnoszenie morali.
PWM:
1. Uzytkowniczka tej magii posiada specjalną przestrzeń w innym wymiarze, gdzie znajdują się jej narzędzia wojenne. Może ona w dowolnej chwili przywołać je z tamtego wymiaru, a także chowac z powrotem.
2. Altair jest mistrzynią w walce bronią palną stosowaną w wojnach. Umiejętności korzystania z broni strzeleckich są nieznacznie zwiększone w związku z taką, a nie inną magią dając +0.1 do umiejętności sokolooki oraz strzelec. Związane jest to ze znajomością broni wojennych i tym samym nieco lepszą ich obsługą, co przekłada się na nieco lepsze umiejętności korzystania z niej.
3. Używając często broni palnej, która jest jednym z narzędzi wojennych Isenbergu użytkowniczka magii musiała wymyśleć sposób, aby ograniczyć czas przeładowania broni. Jest to jedna z największych bolączek strzelców, dlatego Altair nauczyła się techniki, która pozwala jej automatycznie załadować broń nabojami, o ile takowe posiada w swoim wyposażeniu lub wymiarze z PWM [1].
4. Zna się na używaniu broni wojennej. Potrafi lepiej od przeciętnego użytkownika używać broni palnej, potrafi wycelować biorąc od razu pod uwagę zmienne jak wiatr czy ilość pocisków w magazynku.
5. Druga z broni Artail jest umiejętność walki szpadą, która również jest narzędziem wojennym częśto stosowanym przez oddziały Isenbergu. Dlatego umiejętność Szermierza zwiększona zostaje o 0.1 poziomu. Wzrost tej umiejętności związany jest z tym, że uzytkowczka magii zna się na budowie szpady, zasad jej działania dzieki czemu ma możliwość nieco lepszego władania tą bronią.
6. Posiada niezwykła umiejętność łączenia walki bronią palną oraz szermierczą w jednym momencie. Altair wykorzystuje pełnię potencjału walki bronią, dlatego pomimo tego, że bronie są zupełnie różne potrafi doskonale walczyć dwiema różnymi broniami jednocześnie dzięki podzielności uwagi.
7. Używając karabinu jako skrzypiec oraz szabli jako smyczka potrafi wydawać dźwięki podobne do gry na skrzypcach. Poza tym doskonale gra na nich mając zdolność powtarzania wspaniałych utowrów.
8. Jako osoba znająca sie na narzędziach wojennych potrafi również lepiej władać bronią miotaną taką jak noże do rzucania czy granaty. W związku z tym umiejętność ninja zwiększona jest o 0.1 poziomu. Związane jest to z tym, że mając taką, a nie inną magię zna ich konstrukcję i sposób działania więc lepiej potrafi go wykorzystać.
9. Posiada wiedzę na temat narzędzi wojennych. Potrafi określić miejsce pochodzenia broni, którą widzi, zna jej konstrukcję, wie gdzie znajduje sie wlot paliwa, jakie są słabe punkty broni przeciwnika.
10. Potrafi obsługiwać maszyny wojenne takie jak czołg, hałbica, granat czy helikopter. Po prostu posiadając taką magię wie jak nimi sterować i od razu będzie mogła zasiaść za kółkiem takiego urządzenia.
11. Zna się na sztukach wojennych jak mało kto, dlatego lepiej od większosci osób potrafi przewidzieć atak człowieka. Może przewidywać jakie ruchy wykona, jaki atak w nią będzie wyprowadzony nieco wcześniej. Umiejętność ta nie dotyczy jednak walki ze zwierzętami i bestiami, gdyż one nie tocza wojen.
12. Jeśli Altair z pomocą swojej magii ma kierować ludźmi musiała nauczyć się dwóch cenncyh rzeczy na polu bitwy. Po pierwsze ogarniać swoimi zmysłami to, co dzieje się na polu bitwy, a także podstaw taktyki. Dlatego umiejętności percepcja i taktyk zwiększone są o 0.1 poziomu.
13. Ze względu na swoją pozycję w armii Isenbergu oraz posiadaną przez siebie magię potrafi lepiej niż inni dowodzić większą grupą ludzi nieważne czy jest to zorganizowana grupa czy całkowite randomy. Grupy te również łatwiej dostrzegają jej doświadczenie i zdolności na polu bitwy, dlatego łatwiej poddają się jej rozkazom oczywiście w miarę zdrowego rozsądku.
14. Ludzie, gdy dowodzi nimi Altair czują się pewniej na polu bitwy doceniajac jej umiejętności i doświadczenie, dlatego w trakcie walki mają nieco zwiększone morale do toczenia bitwy. Mogą podejmować ryzykowniejsze akcje, będą się bardziej starać wykonując swoje akcje.
15. W armii ma swoje ustabilizowane miejsce, każdy docenia jej zdolności, dlatego doskonale dogaduje się ze swoimi przełożonymi i podwładnymi. Lepiej dogaduje się z wojskowymi.
16. Magia Altair poza walką opiera się również na dowodzeniu armią, potrafi przemawiać do pospólstwa, popchnąć ich do walki pod swoim sztandarem. W wyniku tego ma podniesioną retorykę o 0.1 poziomu.
17. Żołnierze wiedzą o tym, że bez dowódcy znacznie ciężej jest wygrać, że jest on niezastąpiony. Dlatego może się zdarzyć, że jeden z sojuszników bez wachania poświęci za nią życie broniąc ją własnym ciałem. Decyzja ta jednak jest zależna MG.
18. Jako, że dowodzi armiami zna się na sygnałach wojennych. Zna język Morse'a, a takze większość Isenbersich kodów wojennych. Łatwiej przychodzi jej również odszyfrowywanie kodów wrogich armii i przechwytywanie ich zamiarów. To jednak już trochę trwa, łatwiejsze kody rozgryza w post, bardzo trudne w 3 posty [do oceny MG].
19. Altair jest doskonałym taktykiem nie tylko w toczeniu wojen, ale również w grach wymagających strategii. Dlatego potrafi doskonale grać w szachy, warcaby, tysiaca oraz inne gry, które wymagać będą prowadzenia odpowiedniej strategii do zwycięstwa.
20. We wcześniej wspomnianym w PWM [1] wymiaru potrafi przywołać od razu na siebie mundur armii Isenbergu. Stare ubranie ląduje wtedy w wymiarze i również może zostać podmienione w każdej chwili. W magiczny sposób ze względów higienicznych mundur zawsze zachowuje czystość po pobycie w wymiarze i nie ma nieprzyjemnego zapachu mimo nieprania go.
21. Przywołuje niewielkie ostrza, które mają długość maksymlanie 5cm. Po wystrzeleniu i kontakcie ze skórą zadają nieznaczne obrażenia. Łatwo je zniszczyć, zasieg wynosi 4 metry, a prędkość jest adekwatna do prędkości wyrzucenia z dłoni.
22. W magii Sztuk Wojennych Isenbergu znajdują się dziwne przedmioty jakim są eteryczne ostrza. Charakteryzują się tym, że są niezniszczalne, ale nie tną wszystkiego, ostrość mają jak ostrza bardzo dobrej jakości. Broń przypomina wyglądem długi miecz, długość każdego z ostrzy wynosi 80cm, a rękojeści 30 cm. Na start ich ilość wynosi 2 sztuki, a zwiększenie ich ilości o każdą jedną sztukę kosztuje 3.000 klejnotów. Nie można ich przywołać ot tak, a tylko specjalnym zaklęciem.
23. Magia ta potrafi wytworzyć raz na dzień wojskowe racje żywnościowe dla jednej osoby. Jest to zwykle jakieś suszone mięso, konserwa oraz bukłak z chłodna wodą.
24. Magia ta posiada sekretną technikę, która jest zdolna zniszczyć świat. Altair jest zdolna nauczyć się tego zaklęcia, ale na ten moment nie ma zielonego pojęcia o sposobie jej użycia. Może zostać odblokowane tylko przez MG w ramach nagrody, a szczegóły i warunki jej użycia zostają określone przez niego.

ZAKLĘCIA:

RANGA D:
Spoiler:
 
RANGA C:
Spoiler:
 
RANGA B:
Spoiler:
 
Ranga A
Spoiler:
 
PD: 7PD[/b]


Ostatnio zmieniony przez Altair dnia Czw Cze 22 2017, 14:17, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2141
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Nie Cze 04 2017, 23:36

Oho, ktoś ma dobrą postać na avku. W końcu.

Wygląd - Dopisz kolor włosów

EQ - Jeśli chcesz żeby były wysokiej jakości to za oba takie zapłacisz 5.000 w gratisie dorzucę pochwy, ale nie dostaniesz scyzoryka i reszty. Za taki notesik z długopisem policzę ci 1000 a za taki scyzoryk 500

Magia - Odpada w tej formie. Aktualnie to łuk ucieleśnienia. Kłamstwo nie stanie się prawdą, ale może być iluzją.

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Staż w gildii : -
Liczba postów : 5
Dołączył/a : 04/06/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Pon Cze 05 2017, 07:59

Wiedziałem, że zakochasz się w moim wyglądzie. Kolor włosu dopisałem jeśli tak bardzo ciekaw, ceny też wydają mi się w miarę okej, żadnego rabatu specjalnego dla mnie pewnie nie dostanę, co?

Magia - trochę ciężko mi to zmienić w taki sposób, aby nadal poza iluzjami wykorzystywać kłamstwa swoje i wrogów. Bo generalnie iluzja jest prawdą pod warunkiem, że ktoś w nią wierzy, a całą sztuką i ideą tego było to, aby nie zauważył nigdy różnicy. Łuk ucieleśnienia natomiast powodował, że coś, co sobie wyobrażona stawało się od razu prawdą. Nie ukrywam, że szczególnie pierwsze zaklęcie może mocno zakrawać o łuk ucieleśnienia, gdzie iluzja czyli kłamstwo staję się prawdą od razu, gdy ktoś w nią uwierzy (gdzie dalej mamy ten warunek, że ktoś w to uwierzył, bo powiedział coś słownie). Jak widzę jednak magia łuku ucieleśnienia nie jest zawieszona. Czy za KP w lepszej formie mogę liczyć na coś w rodzaju tego niepełnego łuku ucieleśnienia? Lub może zerknąłbyś na zaklęcia i zasugerował czy może coś w opisie magii zmienić, aby jednak zaklęcia okazały się odpowiednie i nie zakazane.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2141
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Pon Cze 05 2017, 11:54

Nawet tak donerfiona magia Łuku ucieleśnienia jest magią łuku ucieleśnienia, więc twoje jedyne wyjście to startować na taką magię. Od razu ci też może powiem że twoje pierwsze zaklęcie po ot spojrzeniu na nie, to ranga SS, w aktualnej formie. Anyway, zmień magię, lub napisz KP na zakazaną i daj znać jak się z tym uporasz.

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Staż w gildii : -
Liczba postów : 5
Dołączył/a : 04/06/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Pon Cze 05 2017, 19:18

Poprawiłem przy okazji historii, magie sobie znerfiłem pisząc jej ostateczna wersję, którą chcę w przyszłości, ale masz napisane też jak silna jest obecnie.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2141
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Sro Cze 07 2017, 00:28

EQ - No dobra, niech stracę

Magia - Nie. Chce tam opis twojej magii, a nie tego czym kiedyś może być, będzie, zamierzasz to uczynić. Sam opis twojej magii, by nie wprowadzać nikogo w błąd a ni nie tworzyć dziwnych rzeczy. Opisz to jako zwykłą magię iluzji a jak się potoczy fabuła - zostawmy fabule.

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Staż w gildii : -
Liczba postów : 5
Dołączył/a : 04/06/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Sro Cze 07 2017, 07:40

poprawiłem ten opis
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2141
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Sro Cze 07 2017, 17:27

Jak pisze że odpada, to znaczy że jest za mocne. Chyba że napisze inaczej. Ah i opis magii, wywal wzmiankę o bólu, bo to jak twoje 5 PWM, zależy od zaklęć. No i od tego jakich użyjesz.

PWM.
1. Odpada
2. Odpada
3. Nieznacznie lepiej kłamiesz. Tyle
4. Odpada
5. To zależy od konkretnych zaklęć, więc wywal to stąd

Zaklęcia:
1. Odpada. Za mocne na tą rangę
2. Hmh... wywal wszystko na temat osłabionych tłumaczeń i takich tam. Pozwolę ci tylko zmienić jego wypowiedź. I dam ci to nawet na D. Tylko musisz znajdować się 5 metrów od takiej osoby. Silniejsza wersja tego zaklęcia, czyli to co chcesz osiągnąć, widziałbym raczej nieco zmienione gdzieś na A
3. Po użyciu 3 posty CD. "Zmysł wyczuwania magii" odpada, tego nie oszukasz. Ponadto mimo że zaklęcie tworzy wszystkie rzeczy potrzebne do uwiarygodnienia danego tworu, nie stworzy nic samo z siebie. Czyli -> Jeśli stworzysz kulę ognia, będzie wydawała się przeciwnikowi ciepła. Jednak nie pojawi się oparzenie, dopóki nie opiszesz że to oparzenie tworzysz. Musisz cały czas panować nad iluzją, to dość logiczne ale wolę uprzedzić.

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Wzrost/waga : 184cm/72kg
Rodzaj magii : Magia metamorficznego ciała
Gildia : GH
Staż w gildii : w zasadzie od początku.
Liczba postów : 160
Dołączył/a : 10/03/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Sro Cze 07 2017, 22:01

Nie powiem solidne nerfy. Mam wrażenie, ze iluzje, które nie zadają obrażeń kosztować mają więcej MM niż prawdziwe, realne twory, co na pewno miejsca mieć nie powinno.

PWM.
1. Skoro to magia kłamstw oraz nie ma umiejki, która by na to wpływała według mnie to nie jest zbyt OP. Przecież magowie szermierki maja zwiększone umiejętności szermiercze, a magowie ognia maja w PWMkach, że mogą być nieco bardziej odporni na swój żywioł.
2. Patrz wyżej
3. no okej.
4. Dlaczego? Czy jak ktoś zacznie wątpić w swoje słowa, które były prawdą nie jest to wtedy dla niego kłamstwo?
5. no okej.
---
Zaklęcia:
1. No chyba jakiś żart. Inni magowie mają na tej randze całkowite zniknięcie. Całkowite. Ja tylko opóźniam moje widzenie o 1s, ale nadal mnie widać, można reagować. Kpina.
2. Ja i ty doskonale wiemy, że na graczy to nie zadziała jeśli owej wzmianki nie będzie. Ktoś powie "wcale tak nie było", drugi gracz na pewno w to uwierzy, a test moim zdaniem jest bardzo uczciwy. Na randze A są zaklęcia powodujące teoretycznie śmierć przy trafieniu. Jakim cudem to jest, aż tak potężne zaklęcie, skoro nikogo nie zabije.
3. To nadal zmysł, człowiek go nie ma w naszym świecie, ma go w magii, ale nadal to zmysł, który iluzja może oszukać. Chciałbym zauważyć, ze inny iluzjonista na tej randze ma co prawda inne zasady aktywacji, ale może jednocześnie używać zaklęć rangi SS oraz oszukuje wszystkie zmysły więc czuję się bardzo pokrzywdzony i uważam, że w sumie tez powinienem w takiej sytuacji zmienić rangę zaklęć, które w ramach tego mogę używać do rangi SS.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3975-demoniczny-skarbiec-strzezony-przez-cerbera#78658 http://ftpm.forumpolish.com/t3877-king-asthor

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2141
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Czw Cze 08 2017, 00:01

Ponieważ iluzje nie polegają na zadawaniu obrażeń. Tyle.

PWM:
1. Nieco bardziej odporność na żywioł ognia to nie jest to co masz w tym PWM. Nieznacznie większa odporność na kłamstwa i tylko to, byłoby ok.
2. A to jest po prostu za mocne. Tak samo jak odporność na śmierć byłaby za mocna, nawet na magii śmierci.
4. Nie, jest wątpliwością, nie kłamstwem. Nie jest pewien tego czy coś jest prawdą lub kłamstwem. To coś pomiędzy

Zaklęcia:
1. Jesteś chyba mistrzem niepowiązanych argumentów. Jak mag ognia ma kulę ognia na C, to ja nie mogę kuli ziemi na A? Twoje zaklęcie to nie jest niewidzialność. Nie oceniamy tutaj niewidzialności, tylko zupełnie inny efekt - silniejszy od niewidzialności. Porównywać ten efekt do niepowiązanych efektów. Kpina.
2. Jest coś takiego jak dogrywanie postaci i MG musi pilnować tego i braku god moda. Tyle. Jeśli nie odpowiada ci to zaklęcie w tej formie zrób je na wyższym poziomie lub zrezygnuj z niego. Taka ingerencja w graczy na tym poziomie spella nie przejdzie.
3. Ale ty nie używasz "Zaklęć SS" Asthor, ty tworzysz iluzję zaklęcia SS. I tak, możesz sobie stworzyć iluzję nawet spella SS, to tylko iluzja. W każdym razie jak mówiłem - odpada wpływanie na "Zmysł wyczuwania magii".

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Wzrost/waga : 184cm/72kg
Rodzaj magii : Magia metamorficznego ciała
Gildia : GH
Staż w gildii : w zasadzie od początku.
Liczba postów : 160
Dołączył/a : 10/03/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Pią Cze 09 2017, 08:34

PWM - niech będzie.

Zaklęcia:
1. W zasadzie identyczny - nie silniejszy efekt możnaby uzyskać idąc okrężną drogą i znikając, co jest standardem dla zaklęć rangi C oraz tworząc jakieś widmo. Klony, które atakują są na randze D więc myślę, że to tym bardziej byłoby na randze D. Widmo atakuje sekundę później, a postać jest niewidzialna i efekt jest identyczny, a nawet silniejszy, bo gdyby używać klona, to klon tez może zadać obrażenia. Ah no i będąc całkiem niewidzialnym można atakować jak się chce, bo przeciwnik totalnie nie wie, gdzie jesteś, a tak wie sekundę za późno. Więc ta kombinacja C+D jest już znacznie silniejsza niż to zaklęcie rangi C, dlatego dalej uważam, że jest to odpowiednia ranga do tego zaklęcia.
2. Don sam wielokrotnie mówiłeś już, że jeśli postać pisze, że coś uważa, nawet jeśli tłumaczenie jest z dupy to nie będziesz jej tego zmieniał. Więc teraz jesteś sam z sobą sprzeczny.
3. Jak mówiłem inny iluzjonista nie ma tego ograniczenia, dlaczego więc ja muszę być dodatkowo znerfiony?

PS. Jak na tsie gadaliśmy -> to okej wpiszę, że oszukuje wszystkie zmysły, w tym zmysł wykrywania magii, ale nie oszuka zaklęcia polegającego na wykryciu magii. Jak jednak ktoś w magiczny sposób stworzy sobie zmysł wykrywający magię to już jednak jest zmysł czyż nie?

Co do 1. jeszcze skoro uważasz, że jest za silne, to może osłabiona wersja ostatniego zaklęcia do rangi C.
RANGA C:
Kontrola Iluzji - Zaklęcie po aktywacji działa 3 posty. Pozwala tworzyć iluzje dowolnych rzeczy, których siła nie przekracza siłą zaklęć rangi B. Kula ognia, która przy zderzeniu z przeciwnikiem zada mu obrażenia rangi C. Przywołanie gwiezdnego ducha rangi B, albo stworzenie w ręce sztyletu to tylko niektóre możliwe do stworzenia iluzje. Mają one efekt tak długo jak ktoś wierzy w to, że jest to prawda i nie zadają obrażeń, ale oszukują wszystkie zmysły: wzrok, słuch, węch, dotyk, smak, wyczucie magii, echolokacja i inne. Uderzenie kulą ognia wywoła ból u przeciwnika jakby jego skóra była palona, ale po wyjściu z iluzji nie będzie odczuwał żadnych ran. Jeśli dostanie piorunek, który paraliżuje na turę zostanie sparaliżowany, chyba, że zda sobie sprawę z tego, że to tylko iluzja. Sama motywacja i chęć ruszenia się mimo, że jest się sparaliżowanym odniesie identyczny rezultat jak przy próbie wyrwania się z prawdziwej wersji takiego zaklęcia. Zaklęcie użyte w tym trybie wyglądają tak jakby były prawdziwe czyli dają cień, temperaturę, a także przy zderzeniu powstaje iluzja rany. Zaklęciem nie można wykonać czegoś co jest niewidzialne, np. zbuffować własną siłę, ale można np. zwiększyć swoja wielkość powodując, że przeciwnikowi będzie wydawało się, że ciosy są silne adekwatnie do wielkości. Zaklęcie może być aktywowane tylko wtedy, gdy przeciwnik odbiera bodźce zmysłowe od użytkownika czyli widzi go, słyszy go, wyczuwa go itd. Przeciwnik musi znajdować się też w promieniu 20 metrów od użytkownika. Inne osoby, które znajdują się w promieniu 20 metrów i tez odbiorą jakiś bodziec od użytkownika w trakcie działania zaklęcia również wpadają w iluzję. Oddalenie się nie jest efektywne.

Działałoby dokładnie tak samo jak to zaklęcie na randze A, tylko mogę tworzyć iluzje zamiast rangi SS, to rangi B. Pasuje? W sumie osiągnę ten sam efekt.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3975-demoniczny-skarbiec-strzezony-przez-cerbera#78658 http://ftpm.forumpolish.com/t3877-king-asthor

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2141
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Nie Cze 11 2017, 13:01

1. Nie, efekt nie byłby ten sam. Jest różnica między "Klonami które atakują kiedy jestem niewidzialny" a "Opóźnieniem o 1 sekundę". Mało tego - to jest dużo, dużo silniejsze, niż zaklęcie klonowania, czy zaklęcie niewidzialności
2. Owszem, nie zmieni. Ale god mode jest zabroniony i MG takiego gracza na pewno jakoś ukaże(O ile sam uzna że był to god mode, a nie oburzony Asthor powie mu że tam był god mode). No i nawet jeśli ci to nie pasuje, to wciąż taka ingerencja w postacie jest za mocna. Nie chodzi o to czy kogoś zabijesz czy nie. "Jak bardzo kogoś zaklęcie zabije" nie jest jedyną cechą podlegającą ocenie(A w niektórych zaklęciach, wcale nie jest brane pod uwagę). Dlaczego to zaklęcie jest takie mocne? Bo zbyt mocno ingeruje w postacie graczy jak na tą rangę tyle.
3. Nie. Nie ma znaczenia tak naprawdę żadnego, czy tworzysz iluzje rzeczy o sile B czy iluzje rzeczy o sile A, to co się liczy to zasięg, czas działania i tym podobne sprawy. Bo iluzje nie zadają obrażeń. Na randze C pozwolę ci wciągnąć w iluzję jedną osobę, będącą nie dalej jak 10 metrów od ciebie. Ponadto musisz zadziałać na 2 zmysły przeciwnika by aktywować zaklęcie. Zaklęcie działa 2 tury i ma 2 posty CD. No i rzecz jasna tutaj żadna rzecz nie rzuca się "Sama". Musisz dokładnie opisać jakie iluzje tworzysz. Samemu wspomnieć o cieniu, samemu wspomnieć o tym że przy trafieniu pojawi się ból, etc. Wiadomo, wymaga sporo skupienia.

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Wzrost/waga : 184cm/72kg
Rodzaj magii : Magia metamorficznego ciała
Gildia : GH
Staż w gildii : w zasadzie od początku.
Liczba postów : 160
Dołączył/a : 10/03/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Nie Cze 11 2017, 21:31

W sumie ... zgodziłbym się na to. Jednak właśnie oglądam, anime, z którego zaczerpnąłem pomysł na postać i tak uznałem, że w sumie... nie to chciałem osiągnąć : D. W sumie okej nerfy jak dla mnie okej z twojej strony i pewnie zgodzę się na kompromis jeśli nie uda mi się przepchnąć... bardziej mojej wizji postaci. Nieco to ograniczę, bo uchodziło za zbyt mocne, ale w sumie postać od początku miała polegać na jednej zdolności głównie. Czy jeśli więc stworzę takie KP (teraz piszę baaaaardzo skrótowo):
Magia: Magia kłamstw - Magia polega na wykorzystaniu kłamstwa przeciwka do swoich własnych celów. Moc ta jest niezwykle trudna do użycia ponieważ wymaga wyjątkowo retorycznych zabiegów, aby nakłonić przeciwnika do kłamstwa, albo sprawić, że przeciwnik w kłamstwo uwierzy.
PWM: 1. Nieco lepiej kłamie. 2. Cała magia posiada tylko jedno zaklęcie. Nauka kolejnej magii możliwa jest tylko przez fabułę. Oczywiście można zdobywać nowe zaklęcia fabularnie również, ale nie przez wykup PD. Jedno silne zaklęcie i to wszystko.
Zaklęcia [jedyne możliwe]:
RANGA A [?? na pewno ??] - Kłamstwo, które jest odpowiedzią na kłamstwo staje się prawdą - zaklęcie niezwykle trudne do użycia, praktycznie niemożliwe do użycia. Jeśli jednak warunki zostaną już spełnione jest niezwykle potężne i potrafi zmieniać rzeczywistość, a nawet instantowo kogoś zabić. Jak to działa? Gdy pojawią się dwa następujące po sobie kłamstwa można aktywować zaklęcie i jedno z nich, wybrane przez użytkownika staje się prawdą. Przykład?
A: Czy masz półmetrową dziurę wylotową w brzuchu? (nie ma)
B: Nie mam żadnej dziury (ma chociażby dziurki w nosie)
No i może nastąpić aktywacja zaklęcie i pojawienie się wcześniej wypowiedzianej dziury w brzuchu, albo zniknięcie dziurek w nosie przeciwnika.

Zapewne takie sytuacje następują niezwykle rzadko i ciężko je wychwycić, ale wtedy możliwe jest ich użycie. Zaklęcie nie może być użyte jeśli zostało umyślnie aktywowane przez obie strony [przez użytkownika może być celowo aktywowane, ale druga osoba nie może robić czegoś umyślnie, aby wzmocnić użytkownika.]. Zdanie każdej ze stron musi być wypowiedziane z własnej woli, ale można kogoś nakłonić do wypowiedzenie tych słów retoryka lub każąc mu np. przeczytać tekst.

Kłamstwem nie muszą być tylko słowa mogą być też czyny. Przykladowo.
A: "Jestem 10cio metrowym smokiem"
Gracz B spojrzał na gracza A, który nie mógł być 10 metrowym smokiem (1. fałsz, bo gdyby zaklęcie się aktywowało byłby 10cio metrowym smokiem. 2. A co jeśli zamiast na gracza A spojrzał na jego iluzję?)
Wtedy następuje aktywacja zaklęcia i użytkownik jest 10 metrowym smokiem z siła tej bestii. Jak widać może byc kilka kłastw, które mogą pojawić się w odpowiedzi na działanie użytkownika, ale aby zaklęie doszło do skutku musi mieć ono powiązanie z pierwszym kłamstwem.

Zaklęcie działa do momentu anulowania go przez użytkownika lub końca misji/walki/eventu/fabuły. Aktywować zaklęcie można w dowolnym momencie w trakcie misji/walki/eventu/fabuły, gdy wcześniej warunki zostały spełnione, nie trzeba tego robić w tym samym poście, można kilka postów później. Jeśli w tym czasie prawda stała się kłamstwem też można aktywować zaklęcie.

Czyli ogólnie wracam do pierwszego zaklęcia. Ale w sumie ono mi wystarcza. Czy za tak określoną moc mogę liczyć na to zaklęcie, taką postać?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3975-demoniczny-skarbiec-strzezony-przez-cerbera#78658 http://ftpm.forumpolish.com/t3877-king-asthor

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Han Chun-woo
Wiek : 24
Wzrost/waga : 191cm/90kg
Rodzaj magii : Ciała
Gildia : Grimoire Heart
Staż w gildii : od Marca x797 do Kwietnia x799 a potem od Lutego x800
Liczba postów : 2141
Dołączył/a : 22/10/2012

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Pon Cze 12 2017, 13:40

Nie szkodzi chociaż podyskutować...

Przede wszystkim: "Gdy pojawią się dwa następujące po sobie kłamstwa można aktywować zaklęcie i jedno z nich, wybrane przez użytkownika staje się prawdą. "

Mój przykład:
- Ale dzisiaj ładna pogoda[Skłamał, lało]
- Masz rację[A stwierdziłby że lało, ale sugestywna opinia B sprawia że jest to prawda]

Co zrobisz w takiej sytuacji? Inna sytuacja:

- M zdradza cię z P[Kłamstwo wypowiedziane przez A do B]
- EJ PALI SIĘ[Wbiega C kłamiąc. A nie wie że to kłamstwo]

I jeszcze:

- Jestem Smokiem[Skłamał A]
- I Supermanem[Również skłamał A]

Co w tej sytuacji?

No i czego jestem pewien to: Efekt uzyskany nie przekroczy rangi A, zaklęcie działać będzie tylko na rzeczy wypowiadane, nie na czyny.

_________________

[You must be registered and logged in to see this link.]
Ważne informacje:



Wszystkie zaklęcia mają teraz 1/10 szansy na bycie wzmocnionymi o 25%, 1/10 szansy na bycie osłabionymi o 25%, 1/10 szansy na to, że nie zadziałają (rzut kostką k10, efekty pojawią się jeśli wypadnie 1 lub 2 lub 3)

&

Jajko Ciała - Niebieskie jajko faberge w czarne paski pokrywające dość randomowo powierzchnię jajka (jego zniszczenie skutkuje omdleniem, nie naprawienie go w ciągu następnych 6 postów powoduje rozpadnięcie się ciała na kawałki). Aktualnie zamknięte w pasku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana http://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong http://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545 Online

Mag klasy 0

avatar


Wzrost/waga : 184cm/72kg
Rodzaj magii : Magia metamorficznego ciała
Gildia : GH
Staż w gildii : w zasadzie od początku.
Liczba postów : 160
Dołączył/a : 10/03/2017

PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   Pon Cze 12 2017, 23:13

1 sytuacja:
Dopisać, że liczą się tylko obiektywne opinie oraz takie, gdy ktoś sam uwierzy, że skłamał? Bo w sumie o takie coś chodzi i to szufladkuje nam całą sprawę o.o Jeśli potwierdzi fakt, że jest ładna pogoda, a kłamał jest to kłamstwo. Jeśli jednak powiedziałby, że jest brzydka pogoda (czyli powiedział obiektywnie prawdę), ale gracz pierwszy przekonałby, go że to prawda i jednak pogoda jest ładna i w to uwierzy wtedy staje się to kłamstwem. Kłamstwem jest to co obiektywnie jest kłamstwem oraz to w co wierzymy, że było kłamstwem, a powiedzieliśmy to (chociaż może być prawdą) Prawdą jest tylko prawda, która nie wiemy czy jest prawdą czy kłamstwem czy wahanie się, albo wiemy, że to prawda i już.
2 sytuacja:
Nie liczy się - to ma być konwersacja dwóch osób.
3 sytuacja:
Patrz wyżej, to nie jest konwersacja dwóch osób.

To co jesteś pewien: No okej może być na rzeczy wypowiedziane tylko. Ulepszyć można prawda? Co do siły zaklęć. W sumie zaklęcie A może zabić, prawda? Jeśli tak wchodzę :D ale chce dopisek, że odpowiednio użyte może nawet zabić wroga od razu. W zamian mogę dopisać, że nie może działać na osoby postronne, może działać tylko na uczestników owej konwersacji (przy czym np. Gracz C zabija mnie (Gracz C nie brał udziały w konwersacji) po aktywacji (o ile jest możliwa) spowoduje, że gracz, który wypowiedział te słowa umrze, chociaż gracz C nie brał udziału w konwersacji) oraz może dotyczyć otoczenia zewnętrznego, ale nie osób postronnych jak wspomniałem.

Bądźmy szczerzy ranga A, może doprowadzać do śmierci instantowo po trafieniu, a tutaj warunek użycia jest znaaaaaacznie trudniejszy niż w przypadku owego trafienia zaklęciem, że nie wspomnę, że to jedyne zaklęcie tej magii.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3975-demoniczny-skarbiec-strzezony-przez-cerbera#78658 http://ftpm.forumpolish.com/t3877-king-asthor
Sponsored content





PisanieTemat: Re: Księżniczka w Mundurze   

Powrót do góry Go down
 
Księżniczka w Mundurze
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 3Idź do strony : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka-




Cytat Maja
"W każdym razie Hana była chyba swojego rodzaju katem. Ale spokojnie, Staruch się nie bał, nawet tak przerażającego śpiewu. Zdecydowanie mogła by założyć duet z Bardem. To byłby bardzo zabójczy duet."
~ Staruch
Layout autorstwa Frederici
Forum opartę o mangę & anime Fairy Tail autorstwa Hiro Mashimy.
Grafika (po uprzedniej obróbce), kody, skrypty jak i sama zawartość pod postacią postów należy do ich twórców i nie życzymy sobie kopiowania którychkolwiek z tych elementów bez zgody prawowitych autorów.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows
Forumowy Team Speak!
Adres: 178.217.190.14:6300 | Nazwa serwera: Net-Speak.pl | Nazwa pokoju: ~~~~FTPM~~~~ (i wszystkie podpokoje)
HASŁA! FTPM: FTPM | Psychiatryk: nie | Cmentarz: nerf | Dom spokojnej starości: OP
FORUMOWY DISCORD