Imię:Pallonyel
Pseudonim:Błękitny Demon
Nazwisko:Nie posługuje się nazwiskiem
Płeć:Mężczyzna
Waga:50 kg
Wzrost:160 cm
Wiek:17 lat
Gildia:Death Head Caucus
Miejsce umieszczenia znaku gildii:Na grzbiecie lewej dłoni, błękitny kolor.
Klasa Maga:Mag klasy 0
Wygląd:Niski chłopak z nastroszonymi białymi włosami. Błękitne oczy z jasną cerą, smukłymi dłońmi i stopami znacznie go odmładzają. Dzięki tym cechom, wróg często czuje się przy Pallonyelu zbyt pewny siebie i za bardzo nieostrożny, co zazwyczaj kończy się po pewnym czasie śmiercią ignoranta. Błękitny Demon zazwyczaj chodzi w sandałach, ubrany w czarne kimono z tak białymi elementami, jak biały jest jego pas, za którym u lewego woku wepchnięty jest sztylet w skórzanej pochwie. Pod spodem ma długą do kolan tunikę sczepioną dosyć wytrzymałym czarnym pasem. Przyczepiony jest do niego bukłak na sznurze przy lewym boku, a przy prawym katana o niebieskiej rękojeści, schowana w pochwę z błękitnymi zdobieniami. Lewą dłoń ma zazwyczaj zawiązaną w zieloną, długą opaskę na czoło, do której przyczepiona jest piękna, biała muszla małży. Zawsze ma na sobie szeroki, szary poszarpany płaszcz.
Charakter: Pallonyel cechuje się opanowaniem i pokojowym, często może wydawać się, że ustępliwym nastawieniem do otaczającego świata. Pomimo tego, można zauważyć ukryty w nim niepokojący mrok i chłód, spowodowany fanatycznym podejściem do swojej drogi życia. Biorąc kolejne zlecenie, Pallonyel zamienia się w maszynę gotową na wykonanie każdego rozkazu. Jednak jeśli pracodawca przekroczy pewne granice zasad i kultury, staje się na zawsze wrogiem Błękitnego. Gdy ktoś chłopakowi podpadnie, ten stara mu się odgryźć zazwyczaj w dosyć specyficzny sposób... szuka zleceń, mających uprzykrzyć życie aktualnego wroga, albo jeśli ten też jest magiem. Pall po dokładnym obmyśleniu planów, sabotuje misję. Co do wrogich zachowań... gdy już nie wytrzymuje i aż nadmiar energii go rozpiera, ton głosu i spojrzenie nabierają całkowicie innych cech... w oczach ukazuje się szaleństwo, a na ustach uśmiech wykrzywiony w dzikim grymasie, który oznajmia, że najchętniej by się kogoś pociachało w drobne kawałeczki, a następnie zjadło na surowo, patrząc wprost w czy uciętej głowy. Co do wcześniej wymienionej kultury osobistej... Ma jej aż w nadmiarze. Chociaż nigdy nie miał rodziców, zawsze była przy nim osoba, którą nazywał swym mistrzem i ojcem, osoba dzięki której nauczył się wszystkiego co dobre i potrzebne w życiu wojownika.
Historia: Od kiedy tylko pamięta, mieszkał w Hosence ze swoim mistrzem od najmłodszych lat do 15 roku życia, kiedy to dołączył do gildii Death Head Causus. Lecz wszystko po kolei! Przez te wszystkie lata mieszkania z mistrzem, uczył się pod jewgo pilnym okiem sztuk walki bronią białą i wykorzystywaniem do tego pokładów mocy magicznej, drzemiącej w całym ciele. W wieku 14 lat został wysłany przez swojego mistrza na misję zabójstwa mało znaczącej osoby i tak to zarabiał przez pół roku na siebie i mistrza nisko opłacanymi zadaniami. Pewnego razu chadzając po mieście, przeszedł się na ulicę, o której tak często słyszał. Po paru minutach spaceru, pewien budynek go zainteresował bardziej niż inne. Zapytał przechodzącego obok człowieka, co to za miejsce i od razu wpadł w niemałe osłupienie. Stał właśnie przed gildią magów, miejscem stowarzyszającym wielu takich jak on. Wrócił szybko do mistrza powiedzieć o planach dołączenia do tych ludzi. Mistrz tylko się uśmiechnął i powiedział dzieciakowi, że droga wolna. Jeśli z tym wiąże swą przyszłość, to niech idzie. Pallonyel spędził u mistrza ostatnią noc i następnego dnia poszedł przyłączyć się do Death Head Caucus. Tak to rozpoczął się nowy rozdział życia młodego maga i wojownika.
Umiejętności: -Sprinter I: Szybkość nieco większa od przeciętnego człowieka
-Skrytobójca I: Zwinność nieznacznie większa niż u przeciętniaka
-Szermierz I: To już nie są przypadkowe wymachy, wiesz co robisz, a to już plus.
Ekwipunek:-Katana
-Nóż
-Szary, poszarpany płaszcz
-Czarno-białe kimono, wiązane białym pasem.
-sandały
-drewniany bukłak
-sakiewka, a w niej: (proszę o pomoc, nie wiem ile to na wstępie można mieć swych oszczędności)
-czarny, wytrzymały worek
Rodzaj Magii: Niebiański Demon- jest to rodzaj magii wzmacniającej i poszerzającej umiejętności jej użytkownika, dzięki manipulowaniu czystą energią magiczną. Na początku ogranicza się tylko do działania w granicy organizmu i obiektach z którymi mag ma kontakt, lecz z czasem obszar jej działania ulega poszerzeniu. Aktualnie jedyną osobą, od której można tej magii się nauczyć, jest Pallonyel.
Pasywne Właściwości Magii:-Oburęczność
-Osoba, która z niej korzysta, emanuje błękitnym światłem. Im zwiększone jest natężenie działania magii Niebiańskiego Demona, tym bardziej mag lśni tym blaskiem.
-Absorpcja- mag może pochłonąć część mocy zaklęcia, którym został zaatakowany. Co prawda, nie zmniejsza to obrażeń, ale ładuje „bateryjki” o 1% MM na każdy poziom zaklęcia, które dosięgnęło ciała, umysłu, albo obiektu będącego w kontakcie z magiem.
Zaklęcia: Rangi D
-Lustrzany Spacer- rozkładając odpowiednio energię magiczną w całym ciele i głównie w kończynach, mag może przemieszczać się po tafli wody, niestabilnych czy pionowych powierzchniach, jak i po tych odwróconych (przykładowo sufit jakiegoś budynku).
Rangi C
-Wicher Niebiańskiego Demona- Sprinter, doładowanie drugie, ulepszony Wicher. Aktywowane zaklęcie zwiększa szybkość maga o dwa poziomy. Działa przez jeden post.
-Szalony Taniec Niebiańskiego Demona- skrytobójca, doładowanie drugie, ulepszony Taniec Niebiańskiego Demona. Aktywowane zaklęcie zwiększa zdolność „skrytobójca” o dwa poziomy. Działa przez jeden post.
-Żelazny Kieł- Szermierz, doładowanie drugie, ulepszony Kieł. Aktywowane zaklęcie zwiększa szermierkę o dwa poziomy. Działa przez jeden post.
Rangi B
-Widmo Niebiańskiego Demona- Zaklęcie wymagające chwili skupienia do zadania pojedynczego, szybkiego precyzyjnego magicznego ataku. Zwiesza siłę postaci i siłę przebicia ataku tym bardziej, im wyższa ranga tego zaklęcia. Jedyne tego zaklęcia widoczne i słyszalne elementy, to szczęknięcie miecza w pochwie, świst powietrza i niekiedy błękitna smuga, utrzymująca się w powietrzu przez parę sekund.