HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Literkowe Abecadło




 

Share
 

 Literkowe Abecadło

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Sally


Sally


Liczba postów : 21
Dołączył/a : 12/11/2016

Literkowe Abecadło Empty
PisanieTemat: Literkowe Abecadło   Literkowe Abecadło EmptySob Lis 19 2016, 11:11

Rodzaj Magii
Littérature - jest to nic innego, jak wszystkim znana i kochana magia pisma. Pozwala na kontrolowanie i częściowe urzeczywistnianie informacji w formie pisanej. Przykładowymi jej użytkownikami w m&a byli Levy, Fried i Yomazu. Forma tej magii użytkowana przez Sally pozwala jej też na przywoływanie książek i innych takich rzeczy, również tych będących artefaktami. Dopiero jednak tchnięcie magii w zapisane w nich słowa może dać im moc.
Magiczne księgi należy zakupić lub zdobyć fabularnie.

Pasywne Właściwości Magii

Półka na książki
Zdolność ta przypomina Podmianę. Użytkowniczka posiada bowiem zamieszczony poza czasem i przestrzenią schowek. Tak samo jak w przypadku Podmiany, jest to nieskończony magazyn. Są jednak różnice pomiędzy tą zdolnością a magią podmiany:
~na Półce można umieścić jedynie książki, zwoje i inne nośniki informacji pisanej, jak również papier, atrament, pióra i inne narzędzia pisarskie (do tego okulary, z przyczyn wiadomych), zatem nic będącego bronią
~z drugiej jednak strony przywoływanie tych rzeczy nie kosztuje MM i jest stosunkowo szybkie, dotyczy to nawet ksiąg i zwojów magicznych (acz do skorzystania z ich zdolności może być wymagany koszt MM; niektóre księgi/zwoje mogą wymagać poniesienia kosztu przywołania)

Kolekcja
Przez lata podróżowania po świecie Sally zgromadziła sporą kolekcję książek. Na swojej Półce posiada zdecydowaną większość wydanych i powszechnie używanych książek. W praktyce daje jej to dostęp do wszystkich książek wydanych w kraju, w którym mieszka (Fiore), z wyłączeniem tych ukrytych przed światem lub występujących w ledwie kilku egzemplarzach. Do tego zawsze może z Półki wyjąć jakiś arkusz papieru, coś do pisania i kubek gorącej kawy (no, może nie podczas walki).

Błyskawiczne czytanie
Widzieliście kiedyś tzw. "Szybkoczytające okulary"? No to Sally ma coś takiego. W oczach. Potrafi w kilka minut przeczytać bardzo grubą książkę. Jedna strona A4 na sekundę.

Magiczne pismo
Absolutna podstawa tej magii, bez której rzucanie innych zaklęć byłoby niemożliwe. Ta zdolność pozwala napisać dłonią jakiś wyraz w powietrzu. Używana przez Sally najczęściej czcionka wygląda tak, jednak jest możliwość pisania innymi czcionkami. Takie napisy są początkowo niematerialne, jednakże można je do woli przemieszczać (poruszają się z prędkością pocisku z procy). Pisanie polega na przeciągnięciu dłonią w powietrzu.

Ostrze pisarza
Niektórzy magowie pisma opanowali umiejętność, pozwalającą im na pisanie za pośrednictwem ostrza. W przypadku Sally dotyczy to głównie naginaty, jednakże pisanie np. mieczem czy włócznią również jest możliwe. Wystarczy przesunąć ostrzem w powietrzu, a pojawia się napis (jak przy PWM "Magiczne pismo").

Ulepszony umysł
Magia Pisma posiada pewien wpływ na umysły użytkowników. Otóż Sally znacznie szybciej od innych ludzi potrafi nauczyć się jakiegoś języka czy rozwiązać zagadkę słowną. Dodatkowo jej pamięć do tekstów jest praktycznie absolutna i tylko magia może sprawić, że coś z nich zapomni. Połączenie tych zdolności oferuje możliwość nauki języka w stopniu odpowiednim do sprawnej komunikacji nawet w kilka dni. Wspomaga też ogólnie pracę mózgu - nieznacznie lepsze (takie +0,1 lvl)umiejętności "Inteligencja" i "Analityk".
Zakup 3 języków za PD to koszt jedynie 7 PD

Łamacz zaklęć
Magia oparta na piśmie ma to do siebie, że w większości przypadków może zostać odwrócona. To PWM pozwala Sally zneutralizować (lub rozpracować działanie) niemal każde zaklęcie oparte na piśmie, wliczając w to magię pieczętującą. Nie można jednak "ot tak" pozbyć się jakiegoś zaklęcia - odwrócenie lub modyfikacja działania wymaga bowiem dłuższych badań nad naturą konkretnego zaklęcia, może więc to trwać kilka minut, kilka godzin, a nawet kilka dni (maksymalnie 3).
Bazowo może łamać zdolności i zaklęcia o sile PWM. Zdolność tą można jednak rozwijać, płacąc koszt w PD.
10 PD za możliwość łamania zaklęć rangi D.
10 PD za możliwość łamania zaklęć rangi C.
10 PD za możliwość łamania zaklęć rangi B.
10 PD za możliwość łamania zaklęć rangi A.
15 PD za możliwość łamania zaklęć rangi S.
25 PD za możliwość łamania zaklęć rangi SS.

Pisanie na odległość
Sally może również pisać na odległość. Działa to tak, że wykonuje ruch, jakby pisała przed sobą, jednak napis pojawia się do 5 metrów od niej. Nie dotyczy zaklęć pokroju Jutsu Shiki, sprowadza się raczej tylko do Verum Scriptum.

Naginata-dō
Sally opanowała unikalną dla niej metodę używania magii pisma. Otóż potrafi ona, przejeżdżając dłonią po ostrzu swojej naginaty, nanieść na nią jedno z zaklęć Verum Scriptum. Ostrze uzyskuje wówczas jakąś właściwość specjalną, zależną od użytego zaklęcia. Teoretycznie istnieje możliwość użycia np. z kataną, jednak Sally woli używać do tego naginaty.

Verum Scriptum
PWM bez zastosowania bojowego. Po napisaniu jakiegoś wyrazu w powietrzu, Sally może tchnąć w niego magię, by upodobnić go do tego, co przekazuje. Tak też słowo "OGIEŃ" będzie się zdawało płonąć i być nieco ciepłe, słowo "LÓD" będzie chłodne itd.. Nie można tym zadać obrażeń, ani w ogóle wykorzystać do walki.

Magia Księgowej
Dzięki obcowaniu z literkami i cyferkami, użytkowniczka tej magii dobrze radzi sobie z wszelkimi trudnymi obliczeniami i problemami językowymi. Dzięki połączeniu tego z nabytymi w dzieciństwie zdolnościami dyplomatycznymi, łatwiej jest zaoszczędzić trochę pieniążków. Ceny w sklepach o 2% mniejsze dzięki umiejętnemu targowaniu się i sprawnej matematyce. Dodatkowo nagrody z misji większe o również o 2% (każdy poziom Retoryki zwiększa ten bonus o 1% - dotyczy tylko wyższych nagród, nie zniżek w sklepie). Nie jest są to jednak bonusy/zniżki gwarantowane, a jedynie możliwe do osiągnięcia przy odpowiednim targowaniu. To PWM to tak naprawdę jedynie dogłębna znajomość zasad funkcjonowania i praw rządzących handlem, należy jeszcze przemówić kupcowi/zleceniodawcy do rozumu.

Verum Sciptum: Scabbard
Dość niewygodnie byłoby nosić ze sobą wszędzie naginatę, prawda? To PWM pozwala tchnąć magię w słowo SCABBARD, tworząc coś w rodzaju minischowka. Czemu minischowka? Otóż w owe słowo można włożyć tylko jeden, konkretny przedmiot - naginatę Sally. Gdyby aktualna jej się zniszczyła lub zgubiła, dopiero wtedy jest w stanie umieścić tam inną. Po ponownym napisaniu słowa można naginatę z tego słowa wyjąć. Zazwyczaj naginata jest przez Sally przechowywana w ten właśnie sposób.

Plagiat
Użytkownik magii pisma nie musi się przejmować prawami autorskimi. Widząc efekt lub rzucanie jakiegoś zaklęcia opartego na piśmie, jest w stanie je opanować, płacąc 100% kosztu PD. Jednakże koszt użycia takiego zaklęcia jest 2 razy większy. Dopiero odbycie treningu odpowiedniej długości pozwala zneutralizować to zwiększenie kosztu. Jeśli do rzucenia takiego zaklęcia jest potrzebna jakaś kartka/książka/zwój, również zostanie ona skopiowana. Bez kopiowania magicznych książek itp.

Kopista
PWM dość proste. Sally dzięki swojej magii jest w stanie idealnie odwzorować dowolny napis lub tekst, nawet cudzy podpis (nie oszuka to jednak Kontraktu, odpowiednia magia przejrzy oszustwo).

Książkokineza
Drobny smaczek fabularny. Sally może lewitować książki koło niej (gdzieś tak z 0,5 metra) i magicznie przewracać ich strony. Dotyczy też zwojów, tekstów na kartkach etc. Fabularnie dowolna ilość, w walce tylko 1 na raz.

Zagadka!
Sally znacznie łatwiej niż innym idzie łamanie szyfrów i rozwiązywanie zagadek powiązanych z pismem lub literaturą. Nie zastąpi jednak całkowicie umiejętności Inteligencja, dotyczy bowiem tylko rzeczy powiązanych z aspektami jej magii.

Zaklęcia:

[ D ] Verum Scriptum: Water
Po napisaniu w powietrzu słowa "WATER", użytkownik przemienia litery je tworzące w wodę. Taka woda może posłużyć do zneutralizowania zaklęć opartych na ogniu rangi D, lub może zmoczyć przeciwnika. Można wysłać w stronę wroga wyraz w oryginalnej formie, jak również zamienić to w zwykłą wodną kulkę. Zasięg wystrzału 10 m.
Naginata-dō: Ostrze zdaje się być pokryte wodą, która delikatnie z niego okapuje. Może zostać użyte do "rozcinania" i neutralizowania ognistych zaklęć do rangi D. Koszt takiego rozcięcia to 50% kosztu danego zaklęcia. Trwa 3 posty.

[ D ] Verum Scriptum: Oil
Zaklęcie analogiczne do Verum Scriptum: Water. Tutaj jednakże Sally nie tworzy wody, a czarną, lepką ciecz, która może oblepić przeciwnika. Owa ciecz jest ogólnie niezbyt przyjemna i może nieco utrudnić poruszanie wrogowi, jej głównym atutem jest jednak duża łatwopalność. Zasięg wystrzału 10 m.
Naginata-dō: Brak.

[ C ] Verum Scriptum: Fire
Stosunkowo proste zaklęcie. Po napisaniu w powietrzu słowa "FIRE", pozwala zamienić litery tego słowa w ogień, by następnie wykorzystać słowo jako pocisk. Można zarówno posłać we wroga słowo w oryginalnej formie, jak i ścisnąć do formy ognistej kulki. Przy trafieniu pozostawia lekkie poparzenia, mogące trochę poprzeszkadzać ale raczej niezagrażające życiu (adekwatne do rangi C). Zasięg wystrzału 10 m.
Naginata-dō: Ostrze zostaje pokryte płomieniem, przy ataku zadaje dodatkowo poparzenia rangi D. Trwa 3 posty.

[ B ] Verum Scriptum: Thunder
Zapisane w powietrzu słowo "THUNDER" przemienia się w energię elektryczną, która w formie pioruna leci w stronę wroga. Przy trafieniu zadaje już poważniejsze rany, mogące wpłynąć znacząco na zdolności walki przeciwnika (adekwatne do rangi B). Porażenie jest rzecz jasna znacznie skuteczniejsze przeciwko przeciwnikom zaatakowanym wcześniej zaklęciami wodnymi.
Naginata-dō: Ostrze pokrywa się wyładowaniami elektrycznymi, przy trafieniu takim ostrzem wroga, przeciwnik zostaje porażony, co obniża nieco jego zdolność kontrolowania własnego ciała. Kilkukrotne wystawienie na działanie tego ostrza może sparaliżować chwilowo wroga. Trwa 3 posty.

[ B ] Jutsu-shiki
Dość klasyczny przedstawiciel zaklęć magii pisma. Po otoczeniu jakiegoś terenu ciągiem niewidzialnych znaków, można następnie aktywować barierę w dowolnym momencie. Na terenie bariery obowiązują wybrane przez użytkownika zaklęcia zasady (maksymalnie 3). Może to być np. "Rude osoby nie mogą wyjść z bariery", "Magia nie działa" itd.. Można również skonstruować kary w przypadku nieprzestrzegania zasad. Nie można jednak nikogo uśmiercać ot tak. Nie mogą istnieć zasady, w których wskazana zostaje konkretna osoba (czyli np. dotyczące tylko Sally lub tylko 400-letnich nekromantów). Co innego gdy np. Sally jest jedynym magiem w barierze, wtedy zaklęcie dotyczące wszystkich magów działa tylko na nią. Ogólnie warunek musi być spełniany przez co najmniej kilka osób na świecie. Zaklęcie to jest dość potężne, ma jednak dość poważną wadę - konieczność długiego przygotowywania. Można za to objąć barierą dowolnie wielki teren, nawet całe miasto.
Zasady bariery są absolutne i niepodważalne, nie można ich w żaden sposób obejść. Barierę można zaprogramować, by np. aktywowała się, kiedy na jej teren wejdzie trójka magów itp.
Technicznie: Bazowy promień bariery to 5 m i otoczenie takiego obszaru znakami nic nie kosztuje (płacimy jedynie za zasady). Każde kolejne 5 metrów promienia to dodatkowy koszt 10 MM. Kosztem 100 MM można stworzyć znacznie większą barierę, otaczającą całe miasto lub obszar podobnej wielkości. Każda zasada wewnątrz bariery to dodatkowy koszt, niezależnie od tego, do ilu osób się odnosi. Przykładowy cennik:
- brak możliwości opuszczenia bariery, niezniszczalna bariera fizyczna i magiczna od wewnątrz (spelle S i SS stricte pod damage mogą się przebić, ale nawet one mogą napotkać sporą trudność) - 40MM
- blokada magii - 20MM
- bariera fizyczna i magiczna - koszt o rangę niższy niż ranga zaklęć, które powstrzyma
- neutralizacja jakiejś grupy efektów - 10MM
- kara: odebranie powietrza do utraty przytomności - 20MM*
- kara: blokada magii - 10 MM*
*- kary muszą mieć sensowne powody

Podtrzymanie bariery kosztuje 10 MM na post. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy użytkownik skupi się tylko na podtrzymywaniu bariery i nie będzie nawet się przemieszczał - wówczas może to robić darmowo, tak długo, jak będzie utrzymywał koncentrację.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3586-sally-goodwind https://ftpm.forumpolish.com/t3597-sally-goodwind
Sally


Sally


Liczba postów : 21
Dołączył/a : 12/11/2016

Literkowe Abecadło Empty
PisanieTemat: Re: Literkowe Abecadło   Literkowe Abecadło EmptySob Lis 19 2016, 20:09

[ C ] Verum Scriptum: Horse
Zaklęcie przydatne, choć właściwie bezużyteczne w walce. Po napisaniu w powietrzu słowa "HORSE", Sally jest w stanie przemienić je w osobistego wierzchowca, przyjmującego wygląd i cechy zwykłego, przeciętnego konia. Zaklęcie to jest bardzo stabilne, koń bowiem utrzymuje się przez około 12 godzin. Niestety nie nadaje się do walki. Gdy użytkowniczka rozpocznie walkę, on najzwyczajniej w świecie znika. Chyba, że ma zostać użyty do ucieczki. Ale wtedy jedna poważniejsza rana i znika natychmiast, więc średnio się sprawdza. Jeśli zniknie dobrowolnie (w tym na początku walki), to można go potem przywołać z powrotem za 50% kosztu (tylko jeśli czas trwania się jeszcze nie skończył).
Naginata-dō: Wbrew pozorom istnieje! Po naniesieniu słowa "HORSE" na ostrze naginaty, staje się ona znacznie lżejsza, dzięki czemu wymachiwanie nią również jest prostsze i szybsze - wzmacnia umiejętność Joker o 1 poziom. Trwa 3 posty.

[ C ] Verum Scriptum: Help
Dość przydatne zaklęcie. Napisane w powietrzu słowo "HELP" znika po chwili, łącząc się z wybraną osobą. W stanie uśpionym może przebywać przez 5 postów. W tym czasie Sally może je w dowolnym momencie aktywować, by użyć jednej z 2 możliwości (do użycia jednorazowo):
a) natychmiastowo uleczyć sojusznika z ran do rangi C włącznie, w ciągu 2 następnych postów uleczyć rany rangi B, pozostałe osłabić.
b) zablokować właśnie trafiające sojusznika zaklęcie do rangi C (pozostałe osłabić o 2 rangi, nie licząc S i SS, te tylko nieznacznie osłabi).
Ponownie można naznaczyć daną osobę dopiero po 5 postach od poprzedniego naznaczenia.
Naginata-dō: Broń zostaje naznaczona na 3 posty. W tym czasie można jej użyć do zasłonięcia się, czemu towarzyszy wytworzenie się na chwilę (1 post) niewielkiej tarczy, blokującej zaklęcia do rangi C (jedno, lub 2 D).

[ D ] Verum Scriptum: Cold
Zaklęcie to pozwala poprzeszkadzać trochę wrogom, jednak nie zadaje obrażeń. Po napisaniu w powietrzu słowa "COLD", Sally może posłać je w przeciwników (w formie napisu lub kulki, jak zwykle). Gdy zaklęcie to leci w powietrzu, zamraża niemagiczną wodę i wodę z zaklęć do rangi PWM w promieniu 0,5 metra od położenia pocisku. Gdy natomiast trafi we wroga, natychmiastowo mocno go wychłodzi. Przeciwnik poczuje się, jakby stał na Antarktydzie w krótkich spodenkach. Nie zada to żadnych obrażeń, może jednak skutecznie zdekoncentrować wroga. Efekt słabnie z czasem, a po 2 postach zanika całkowicie.
Naginata-dō: Ostrze przy uderzeniu wychładza przeciwnika w miejscu uderzenia i powoli rozchodzi się dalej. Trwa 3 posty.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3586-sally-goodwind https://ftpm.forumpolish.com/t3597-sally-goodwind
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

Literkowe Abecadło Empty
PisanieTemat: Re: Literkowe Abecadło   Literkowe Abecadło EmptyNie Gru 18 2016, 15:17

D

Verum Scriptum: Cold - zamraża magiczną wodę rangi PWM. Efekt utrzymuje się 2 posty przy pocisku. Przy naginacie wychładza w miejscu uderzenia i powoli rozchodzi się dalej. Trwa 3 posty.

C
Verum Scriptum: Horse - Na tej randze nie uda ci się przyzwać w pełni sprawnego konia, który cię poniesie i wyniesie. Na randze B z kolei proponuję 4 postów trwania, na tych samych warunkach, które wyszczególniłeś
Cytat :
Jeśli zniknie dobrowolnie (w tym na początku walki), to można go potem przywołać z powrotem za 50% kosztu (tylko jeśli czas trwania się jeszcze nie skończył).
Bez dodatkowego kosztu. Dodatkowo nie widzę połączenia słowa koń ze zmniejszeniem wagi naginaty i zwiększeniem szybkości ataku przez to. Przy koniu widziałabym prędzej przyśpieszenie poruszania się.

Verum Scriptum: Help - Po użyciu opcji a lub b znak znika. W przypadku formy b - blokujesz zaklęcie C lub niżej (2xD). Natomiast zaklęcia B i wyżej zadają normalne obrażenia. Nie możesz użyć tego zaklęcia na tej samej osobie, dopóki nie minie 5 postów od nałożenia. Naginata - znak utrzymuje się 3 posty, ale w momencie zablokowania zaklęcia C lub 2 D znak znika. Chyba że chcesz podnieść rangę spella.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Shiyume


Shiyume


Liczba postów : 454
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

Literkowe Abecadło Empty
PisanieTemat: Re: Literkowe Abecadło   Literkowe Abecadło EmptyCzw Gru 22 2016, 17:57

Cold - spoczko

Horse - no w systemie postowym to byłoby trochę bez sensu. To ma być po prostu wierzchowiec fabularny, nieużyteczny w walce.
Co do Naginata-dou - przyspieszenie ruchów Sally byłoby nieuzasadnione niczym, ponieważ Naginata-dou wpływa na właściwości naginaty, nie użytkownika. Stąd uznałem, ze najlepsze będzie przyspieszenie samej naginaty. A to wydaje się być możliwe do osiągnięcia tylko przez zmniejszenie jej ciężaru.

Help - jeśli chodzi o opcję b, to trochę nie do końca o to chodziło. To nie tworzy tarczy, tylko blokuje jedno, konkretne zaklęcie. Stąd może zablokować jedno D. Albo jedno C. Albo jedno B/A osłabić, skoro nie o 2 rangi, to może o 1?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 https://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane https://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Mor


Mor


Liczba postów : 2920
Dołączył/a : 20/08/2012

Literkowe Abecadło Empty
PisanieTemat: Re: Literkowe Abecadło   Literkowe Abecadło EmptyWto Sty 03 2017, 23:19

Cold możesz już przerzucić do góry, na to masz akcept.

Lecimy dalej:
Horse - To może inaczej - nie możesz korzystać/przywoływać tego konia, żeby uciec z miejsca walki lub tematu misji. Możesz natomiast na tym koniu wejść do tematu z misją/fabułą i po prostu znika w momencie, w którym z niego zsiądziesz. Jeżeli takie użycie ci pasuje, to nie dawałabym temu zaklęciu nawet kosztu MM (ponieważ fabularnie, czyli poza eventami, misją czy czymkolwiek, masz dostęp do innego środka transportu niż pociąg), zostawiłabym jednak koszt PD.
Co do naginaty - wiem, że działa tylko na samą naginatę, ale słowo koń nijak pasuje do zmniejszenia wagi i przyśpieszenia ataku w ten sposób. Nie widzę tego. Konie są szybkie w sposobie poruszania się, ale mają swoją masę. Już prędzej dostałbyś nieznaczne wzmocnienie ataku poprzez zwiększenie ciężaru, ale to całkowite przeciwieństwo tego, co chcesz uzyskać.

Help - Nie zgadzam się. To jest zaklęcie na C z bardzo szerokim spektrum działania. Nie dam ci na nim możliwości jakiegokolwiek osłabiania zaklęć wyższych niż C, a i tak pozwalanie ci na negację jednego zaklęcia na C wydaje mi się za dużo.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas https://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku https://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki
Sponsored content





Literkowe Abecadło Empty
PisanieTemat: Re: Literkowe Abecadło   Literkowe Abecadło Empty

Powrót do góry Go down
 
Literkowe Abecadło
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.