facebook
menu
Regulamin Poradnik dla nowych Magia Umiejętności Wizerunki Władza Spis przedmiotów Misje Wzór Karty Postaci Wymiana
mapa
HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
menu
Frederica
Heisher
Finny
Corinne
Diangen
Karuna
Gumiś
Pheam
AIDS
Ejji
Ezra
Abri
Torashiro
Pyza
Noya
Kiara
Reschehedera
Kei
King Asthor
Staruch
Samael
Niya
Rak

IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Rak

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Rakka
Wiek : 19
Wzrost/waga : 42
Rodzaj magii : Medyczna
Gildia : N/D
Staż w gildii : brak
Liczba postów : 18
Dołączył/a : 23/11/2016

PisanieTemat: Rak   Wto Sty 03 2017, 18:45

Posiadane Magie: Medyczna

Opis Magii:
~ Medyczna ~
Magia ta polega na ingerencję w ciało żywego organizmu, zwykle w celu naprawienia jego uszkodzeń. Pozwala więc na leczenie uszkodzonych tkanek, rozrywanie ich, czy też ingerencję w procesy zachodzące w organizmie - zaczynając od metabolizmu, poprzez wydalanie, skurcze mięśni międzyżebrowych, po pracę serca. Pozwala też na poznanie organizmu, z którym ma się do czynienia i zrozumienie zachodzącym w nich zmian.
Podczas aktywowania zaklęć, dłonie Rakki otacza gęsty, kłębiący się, wyraźnie zielonkawy dym lub mgiełka.

Posiadane PWM:
~ Samoleczenie ~
Jest to zdolność pasywna, czarodziejka nie ma nad nią żadnej kontroli, a nawet pojęcia o jej istnieniu. Magia płynąca w ciele Rakki stale ją delikatnie regeneruje, przez co wpływa na zranienia oraz choroby. Dzięki tej zdolności odporność Rakki jest niemal optymalna - niższa niż u większości ludzi (odporność Rakki jest znacznie osłabiona ze względu na choroby, które posiada), nie dochodzi też do zatorów w żyłach i porażeń, które wynikałyby z chorób wrodzonych, samoleczenie wpływa też na regenerację ran oraz blizn. W pierwszym przypadku krew krzepnie odrobinę szybciej, w drugim sprawia, że przebieg tworzenia blizny jest dość łagodny i nie dochodzi do jej przerośnięcia, a w przypadku małych blizn - do ich zaniku.

~ Dotyk ~
Różne rodzaje Dotyku łączą te same cechy. Wymagają kontaktu fizycznego i zwykle działają na obszarze dotykanych przez maga okolic. Pod wpływem woli czarodzieja, ten wlewa swoją magię w dotykany organizm, nadając jej różne funkcje. Kiedy rzucane są zaklęcia, wokół dłoni maga pojawia się zielonkawa otoczka, którą porównać można do mgiełki lub krążącego wokół dłoni gęstego, zielonkawego dymu.

~ Rozpoznanie ~
Wysłanie magii w ciało o komórkach zarówno zwierzęcych jak i roślinnych, skutkuje zebraniem informacji na temat danego organizmu. Magia rozlewa się w dotykanym ciele, począwszy od dotykanego miejsca, zbierając informacje o jego budowie i strukturze oraz działaniu w danym momencie. W ten sposób wykryte mogą zostać między innymi zaburzenia kształtu organów, obrażenia zewnętrzne i wewnętrzne, skurcze mięśni czy odczuwany ból i nieprawidłowości. Magia wraca do maga pod wpływem jego woli lub przerwania dotyku pod postacią bardzo precyzyjnych, intensywnych bodźców. Ponadto ich magiczne pochodzenie znacznie je wyostrza, co sprawia, że mag z ogromną dokładnością potrafi zobrazować dotknięty organizm. Moment powrotu magii nasyconej wiedzą jej jest również bolesny - magia nie wybiera informacji, które zbiera, przez co wszelkie nieprawidłowości oraz ból, w chwili zebrania informacji, mag odczuwa kilkukrotnie bardziej niż ranny.
Aby otrzymać kompletny obraz, mag musi podtrzymywać magię w badanym regionie organizmu dziesięć sekund. Czas rozesłania magii na cały badany organizm wynosi dwie sekundy (w tym czasie zbierane są już informacje)
Mag może użyć rozpoznania również na sobie w dowolnym miejscu. W takim wypadku odczuwany ból i odczuwane nieprawidłowości wzrastają czterokrotnie w momencie zebrania informacji z rozlanej magii.
Ograniczenia:
0 lvl Medyka - rozpoznawane są tylko wyraźne zmiany - rany wewnętrzne obejmujące przynajmniej pomniejszy zespół tkanek czy złamania/znaczne deformacje kości lub organów.
1 lvl Medyka - dzięki podstawowej wiedzy medycznej, Rakka jest w stanie określić precyzyjnie nieprawidłowości na poziomie tkankowym, jednak nie jest w stanie określić ich genezy, jeżeli rana została wywołana przez niepospolity czynnik (np. chorobę, truciznę, nietypową broń itp.)
2 lvl Medyka - dzięki zaawansowanej wiedzy, Rakka jest w stanie określić genezę powstania rany w większości przypadków, a także określić konsekwencje rozpoznanych obrażeń, sprawdzić stan połączeń nerwowych i połączyć dane uzyskane z różnych układów organizmu.
3 lvl Medyka - pogłębiona wiedza pozwala określić stopień zniszczeń organizmu na poziomie komórkowym, a także stopień regeneracji organizmu oraz błędy zaistniałe w tym procesie, niepozwalające na całkowitą regenerację obrażeń. Rakka może próbować określać szczegółowe działanie trucizn na organizm (MG).
* Skan całego organizmu kosztuje 3MM, połowy 2MM, zaś części (głowa, kończyna, tułów) 1MM.

~ Dezynfekcja ~
Czar ten pozwala niszczyć naturalne, niemagiczne bakterie, wirusy oraz ich przetrwalniki. Służy także do oczyszczania ran z martwych komórek i drobnych zabrudzeń, np. w formie ropy lub piasku. Działa na dotykane przez Rakkę okolice. Proces oczyszczania trwa ok. 5 sekund.
* Nie działa na Rakkę

~ Wyleczenie ~
Dotykając zranionego miejsca dowolnego organizmu, Rakka potrafi wyleczyć zadrapania, otarcia oraz sińce i niemal wyleczone rany (skrótem - niewielkie obszary charakteryzujące się uszkodzeniem tkanek) w przeciągu kilkunastu sekund w miejscu dotyku. Wymaga to jednak koncentracji. Dzięki dotykowi potrafi też odblokować zatoki i pozbyć się kataru czy ukoić podrażnienie gardła, ale proces trwa 20-30 sekund i wymaga skupienia.
* Nie działa na Rakkę

~ Ukojenie ~
Dzięki niemu Rakka załagodzić ból pochodzący z dotykanych okolic, magią oddziałując na receptory czuciowe. Działa jak łagodny środek przeciwbólowy i nie wpływa na zdolności motoryczne. Największy efekt osiągany jest, gdy kontakt fizyczny trwa jedną minutę i utrzymuje się przez trzy, niewymagające dalszego kontaktu fizycznego.
* Nie działa na Rakkę

~ Ocena ~
Poprzez wysłanie impulsu w ciało osoby rannej lub starej, Rakka jest w stanie ocenić powagę (rangę) ran i wyniszczeń organizmu. Dzięki temu może przewidzieć śmierć dotykanego, jeżeli ma ona nastąpić w krótkim czasie lub będzie następstwem ran. Dotyk musi być kontynuowany przez trzy sekundy i nie dostarcza innych informacji niż zrozumienie powagi stanu organizmu.
* Nie działa na Rakkę
** Można użyć dwa razy na misję.

~ Oczyszczenie ~
Wpuszczając swoją magię do wody lub jedzenia (do 5l objętości), podobnie jak podczas dezynfekcji, Rakka zabija przetrwalniki bakterii i wirusów (niemagicznych), uzdatniając do spożycia wodę lub jedzenie. Proces trwa 30 sekund. Zielona poświata pojawia się w miejscu kontaktu ciała Rakki z wodą lub jedzeniem i pozostaje przez cały czas trwania procesu.
* Każdy litr oczyszczenia kosztuje 3MM.

~ Orzeźwienie ~
Mag, dzięki dotykowi, jest w stanie ograniczyć odczuwanie zmęczenia, nadając lekkie uczucie orzeźwienia, jednak nie usuwa go. Efekt utrzymuje się, dopóki trwa kontakt fizyczny.
* Nie działa na Rakkę


Zaklęcia:
~ Regeneracja [lvl. D, C, B, A] ~
Magia ta polega na wysłanie własnych zasobów magicznych w dowolny żywy organizm w celu przyspieszenia procesów regeneracyjnych pod wpływem dotyku. W zależności od woli rzucającego czar, może to być jedna z ran, kilka, lub wszystkie, dotyczy to również obrażeń wewnętrznych. Wymagany jest kontakt fizyczny.
* Rozpiska nie uwzględnia umiejętności.
** Czar nie działa na Rakkę.
*** MG ustala czas leczenia w Postach/turach, gdy Rakka zacznie leczenie i ma obowiązek poinformować o tym gracza.

↣ Lvl. D [7MM]:
Obrażenia rangi D goją się w ciągu minuty.
Obrażenia rangi C goją się w ciągu trzech minut.
Obrażenia rangi B goją się w ciągu 6-15 minut w zależności od stopnia skomplikowania obrażeń.

↣ Lvl. C [10MM]:
Obrażenia rangi D goją się w ciągu 30 sekund.
Obrażenia rangi C goją w minutę.
Obrażenia rangi B goją się w ciągu pięciu minut.
Obrażenia rangi A goją się w ciągu 10-20 minut w zależności od stopnia skomplikowania oraz rozległości obrażeń.

↣ Lvl. B [20MM]:
Obrażenia rangi D goją się natychmiast
Obrażenia rangi C goją się w ciągu 30 sekund.
Obrażenia rangi B goją się w ciągu minuty.
Obrażenia rangi A goją się w ciągu pięciuminut.
Obrażenia rangi S goją się w ciągu minimum piętnastu minut.
Rakka nie jest w stanie odebrać człowieka objęciom śmierci ani zwrócić utraconych kończyn i narządów.

↣ Lvl. A [33MM]:
Obrażenia rangi D goją się natychmiast
Obrażenia rangi C goją się natychmiast.
Obrażenia rangi B goją się w ciągu 30 sekund.
Obrażenia rangi A goją się w ciągu minuty.
Obrażenia rangi S goją się w ciągu siedmiu minut.
Obrażenia rangi S+ goją się w minimum dziesięć minut
Rakka może próbować uratować człowieka od niechybnej śmierci oraz zapoczątkować procesy nowotworzenia by odbudować utracone lub zniszczone kończyny i narządy, wtedy czas wydłuża się o pięć minut.


~ Wzmocnienie [lvl. D, C] ~
Polega na regeneracji oraz wzmacnianiu komórek organizmu, prowadzącego do zwiększenia wytrzymałości zaczarowanego ciała. Jest on odpowiednio do siły zaklęcia odporny na ciosy, zarówno tłuczone jak i cięte (skóra staje się również wytrzymalsza).
* Brak możliwości nałożenia dwóch wzmocnień na jedną osobę

↣ Lvl. D [7MM]:
Zwiększa wytrzymałość tkanek organizmu postaci o 20%, również na zadawane mu obrażenia w dowolnej formie.
Zaklęcie trwa dwa posty od dotknięcia czarowanego organizmu, równoznacznego z nałożeniem zaklęcia.

↣ Lvl. C [10MM]:
Zwiększa wytrzymałość tkanek organizmu o 40%, również na zadawane mu obrażenia w dowolnej formie.

~ Antidotum [lvl. D] ~
Wpuszczenie w ludzki organizm magii (ok. 2 sekundy) poprzez dotyk, pozwala magowi na wejście w reakcję z niemagicznymi truciznami krążącymi w ciele leczonego organizmu. Magia atakuje cząsteczki trucizny, rozbijając ją, a przy odpowiednich zdolnościach maga, również absorbując jej zniszczone elementy.
Podczas procesu wchłaniania magii nasyconej trucizną, mgiełka wokół dłoni czarodzieja ma tendencję do rozrostu i zmiany zabarwienia na ciemne kolory (zwykle purpurę czy czarny) w zależności od trucizny.

↣ Lvl. D [7MM]:
Magia rozbija cząsteczki trucizn i pochłania ją, przez co efektywność trucizny spada maksymalnie do 80% (w zależności od trucizny - ocenia MG).
Proces ten zajmuje 2 posty i powtórzony szybciej niż po dwóch postach przerwy, prowadzi do osłabienia organizmu pacjenta.


~ Porażenie [lvl. D] ~
Magia w ciele dotykanego poraża receptory okolic objętych magią, uniemożliwiając przekaz bodźców. Jeżeli porażony zostanie np. nadgarstek, utrudnienie przekazywania informacji będzie dotyczyło też w mniejszym stopniu dłoni.

↣ Lvl. D [7MM]:
Mag dzięki dotykowi rozlewa magię, którą poraża drugi organizm. Magia natychmiastowo razi dotykane okolice. Najsilniejsze porażenie następuje tylko w miejscu dotyku. Prowadzi do odrętwienia i zmniejszenia czucia w porażonym obrębie.
Trwa 2 posty, ze słabnącym efektem w czasie.


Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Brak
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3729-rak#72253 http://ftpm.forumpolish.com/t3683-rakka#70971 http://ftpm.forumpolish.com/t3731-rak#72261
 
Rak
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni-




BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows